Haha, ik ben niet de enige meelbal hier vandaag! Soof: je kan mijn zusje tegenkomen in het Oetelse, die gaat daar carnaval vieren dit weekend. Doe haar de groetjes! Maag plaat Uteregs ok hiero? Aagterluke glaadiôal!
Oh my god een voetbalfan , er zijn grenzen Zal maar niet zeggen dat het PSV stadion niet erg ver van ons vandaan ligt
Ow, eh.... ik heb nog steeds een seizoenskaart van onze FC! (vergeten op te zeggen). Ik ging iedere twee weken en nu alleen als er wat te matten valt, eh... bij grote wedstrijden.
hoolligan!!!!!!!!!!!!!! maar eh, ik ben 34 en heb af en toe een grijze schaamhaar...telt dat ook als aftakeling mee????
en eigenlijk ben ik geen eens voetbalfan....wilde alleen maar laten weten dat ik ook uit utereg kom whahahaha
Ja zeg heeeeee! Zo zitten we natuurlijk zo aan deel 5 Soof veel plezier vanavond en is het klussen gister nog gelukt Daf, sorry meis ik moet eerlijk zeggen dat we echt heel erg overdonderd waren dat het zo snel raak was. Maar idd er zijn er veel en ook weer heel snel zwanger bij de feb. mama's. Bij jullie gaat het ook vast weer lukken hoor!!! Miepie, tot nu toe ben ik ook geen bekenden tegen gekomen, volgens mij zitten ze er ook niet.
Nope morgenvroeg ben ik daar nog niet toe in staat , is al erg zat dat ik moet werken. En manlief zal met zijn heertje in diepe rust zijn Morgenavond gaan we er weer voor! Ach welnee, ik drink bijna niks. Wil altijd graag weten hoe een avond eindigd zeg maar
Hahahahahahaha!!! Is dit de reactie op het praatje over 'niveau'??? Wat erruuuug! Miepie, ik ben geen slijmbal :x (stampvoet) Ik ben gewoon open en eerlijk. Mensen geven elkaar veel te weinig complimenten dus ik steek mijn nek uit! Ik weet wat Wanna is Soof, veel plezier vanavond bij het karnaval! En klusze he... 8) O ja, hier spreken ze ABN en de voetbalclub is een paar weken geleden failliet verklaard... dus. niks om trots op te zijn
waalwijk??????????????? Enne, ABN spreekt alleen onze majesteit en misschien wat journaal presentatoren... BTW, wat vinden jullie van sjalalie sjalala?? (songfestival)...ik word erg treurig van dit nummer... blegh