Mieke; daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor Het is jullie gegund! Ben met Myrthe pannekoeken wezen eten bij mijn ouders. Mijn man moest werken en ik had geen zin om te koken hahaha. Heeft Myrthe gewoon 1,5 pannekoek weggewerktKlein vreetzakje!!
Hahahahaha, en dan waren Wanna en ik vervelend. Hebben jullie dit geouwehoer teruggelezen? Ik kan plat .... kletsen, maar praat grotendeels toch ABN. Vertel niet waar ik eigenlijk vandaan kom. Maar als iets me niet lekker zit en ik moet spuien dan is het plat en klapperen de oren van mijn collega's. Ik hoor regelmatig deels Utregs en is nie helemaal mijn ding. Geef mij maar wat meer zachte g. Daffie, kunnen we de dames niet op 1 van die dagen in de wachtkamer uitnodigen? Dan hebben we gelijk een grote ipv een minimeeting geregeld. Leuk voor he personeel aldaar. Ik probeer me bezig te houden. Morgen een aantal dingen gaan ondernemen met manlief. Ik weet niet wat Wanna is. Sophia, veel plezier vanavond! Lekker hossen!!! Ik zie dat Daffie een jaar jonger is. Goh, ik hoor tot de dames op leeftijd. Tjonge... had ik niet gedacht! Maar niets grijs en zeker niet daar beneden.
Jeetje mina, hebben jullie niks beters te doen meiden Inderdaad, die 1 of 2 brichtjes van Timon en mij was peanuts vergeleken met dat gezwam van jullie. Jammer, ik voelde me altijd zo aangesproken door het niveau va dit forum! Timon: als je al die onzekerheid niet meer aan kunt, PB me maar Maar voor wat hoort wat! Heb echt een typhusdrukke dag gehad vandaag. Ben helemaal kapot. Net een half uur aan de lijn gehangen met mijn moeder, die kan rustig een half uur praten zonder ook maar iets interessants te vertellen. En ik word dan steeds kriegeliger. Maar ik wil dan ook weer niet zo bot zijn om dat af te kappen, hahaha. Verder mijn zus van streek. Probeert nu ook al een driekwart jaar zwanger te worden en heeft vanavond visite van haar schoonzus (was al verdacht, want die komen nooit op vrijdags op visite) Die blijkt dus 3 maanden zwanger te zijn. Mijn zus baalt en dat kan ik me best voorstellen (zij was nog maar 1 maand gestopt met de pil) Vandaag twee collega's ziek op het werk, dus hun taken kwamen er allemaal bij. Heb dus hun werk gedaan en nu mijn eigen werk mee naar huis genomen, baal! Maar goed, een carnavalbeest ben ik toch niet. Is er hier iemand die nog wat aan Valentijn gaat doen? Wij doen daar niks aan hebben we afgesproken Al moet mijn man het niet wagen het ongemerkt voorbij te alten gaan, gezien die discussie (lees: ruzie) van gister! Wat zijn wij vrouwen toch wispelturig en onbegrijpelijk he!? (Of ik in ieder geval )
By the weg: zag vandaag in de lift tot mijn grote schrik 5 witte haren op een hoopje voor op mijn hoofd. Als een gek ze eruit getrokken! ( maar dan heb je wel wat te verklaren als je collega de lift in stapt, net op het moment dat je met je snuffel tegen de spiegel staat gedrukt met een nare uitdrukking op je gezicht omdat het eigenlijk best wel pijn doet om je haren uit te trekken!) Maar nou hoor ik hier ineens verhalen over grijs worden op andere plaatsen Kan dat ook al???
Och Wanna, mijn vent heeft borsthaar, dat schijnt ook grijs te worden. Ieuw.... Timon, ik zou kunnen gokken waar jij vandaan komt maar dat doe ik niet . Maar volgens mij in de buurt van waar ik ben opgegroeid...
jaja, dat KAN ja.....en ik kleur het niet down under! En om nou alles weg te scheren.... Ik heb net twee bossen rode tulpen (jaja) en ECHTE belgische kersenbonbons (je weet wel met een steeltje er aan) gehad voor Valentijn. EN DAT ZONDER HINTS TE GEVEN !!!!! Hoe zo goed afgericht!! hahaha
Ach, na het scheren kan het zo jeeeeeeuuuuuuukkkkkkkeeeeeennnnn. Moet je niet doen, hoor. Uit betrouwbare bron (collega) dat gejeuk eens vernomen. Fijne info! Zoooo, jij bent al verwend! Ik heb vandaag tulpen voor mezelf gehaald. wij doen niet aan Valentijn en manlief denkt er ook helemaal niet aan.
Wij doen ook niet aan Valentijn, maar Mini heeft wel al een kaartje gekregen van haar opa en oma (schoonouders). Ik wil even zeggen, zonder in details te treden, dat ik Timons woonplaats redelijk nauwkeurig heb geraden! Hoe goed ben ik?
Ik moet zeggen dat, toen een vriendin mij een paar jaar (!) geleden op mijn eerste grijze haar wees, ik níet heppie was (). Gelukkig blijft het bij een halfjaarlijkse grijze haar, dus het valt mee. En die trek ik ook uit. En down under is er nog niets aan de hand. Bij mijn vriend echter (42 lentes jong)... ook al een grijze borsthaar gesignaleerd vorige week Heppieman doet nooit aan Valentijn Ik heb de 'pech' dat ik de dag na Valentijn jarig ben. Miepie, hoe doe je dat dan? Woonplaats raden? Pooh, het is niet Waalwijk hoor (was jij toch die dat opperde?). ABN is namelijk geen ABN, heel Nederland probeert gewoon plat Haarlems te praten
whahahahahhhahahah maar het zijn er misschien pas 2 of drie geweest "down under" die grijs waren. Na de bevalling had ik er wel een paar op mn hoofd. Opeens stond mn vriend te vlooien en trok er zo een paar uit...hellupie!!!
Ik let er zelf helemaal niet op eigenlijk. Maar laatst was ik met mijn vriendinnen van de middelbare school die allemaal minstens 2 jaar jonger zijn dan ik en was de enige ZONDER grijze haren! En geloof me dat ze me goed hebben gevlooid, hahaha! En down under, eh.... ik ben niet zo'n spiegelkijker en al helemaal niet naar mijn ontklede lichaam... Dus wie weet? (scheren doe ik alleen in de zomer en dan ook alleen de randjes )
Tjongejongejonge..... ik denk, even kijken of er nog wat geschreven is sinds gisterochtend ..... 6 Pagina's!!! Wat zijn jullie heerlijk aan het ouwehoeren geweest zeg, bijna jammer dat ik geen tijd meer had om nog even te kijken overdag . Ik hoop dat de carnavalsgangers het reuze naar hun zin hebben gehad gistaravond! Tot wanneer is het eigenlijk carnaval? Ik woon toch echt een beetje te veel uit de richting om langs te komen voor carnaval. Het lijkt me wel super leuk!!! Misschien volgend jaar maar eens een weekendje in een hotelletje daar in de buurt met carnaval Sterkte vandaag met werken Soof!!! WbM, Thom heet Thomas maar dan werd mijn naam wel erg lang . En we noemen hem ook wel eens Thom. Er zijn meer jongetjes die Thomas heten in ik hoop maar dat de eventuele bekende de link niet legt . Soms denk ik oon wel 'wat een onzin' maar vind het ook wel jammer als iemand er toch achter komt. Iedereen kan hier gewoon meelezen, ook als je niet ingelogd bent. Daarentegen lijkt het me wel erg leuk om een keer bij een meeting te komen! Ik hoop dat WannabeDad zich aan zijn woord houd! Er is niks vervelender dat als je bek af thuis komt je ook nog alles thuis alleen moet doen! Grijze haren heb ik naar mijn weten nog niet maar ben behoorlijk blond dus dat valt ook minder op. Mieke, vervelend dat je zo moe bent. Ik had dat ook de eerste 14 weken, dan ging om 20.00 uur echt het lichtje uit maar ik had er toen natuurlijk geen kindje bij rond lopen en ik kan me heel erg voorstellen dat dat behoorlijk veeleisend is! Sterkte, ik hoop dat de vermoeidheid snel weggaat (en anders lekker de slaapjes meedoen)
GOEDEMORGEN! Ik ben weer present! Het was heel erg gezellig, en na 3 wijntjes had ik al barstende koppijn dus ik lag "nuchter" in mijn bed om 02.30 uur en waarop Rick om 06.00 uur beloot dat hij flink wilde huilen Dat was niet echt prettig, de koppijn is gelukkig weg en ik kom de dag wel door hahahah! Ik heb ook wel eens van die verdwaalde witte haren down under! Scheren en geen mens die het ziet!
Hallooooooo, daar ben ik weer. Gisteren terug gekomen, de hele dag brak geweest na een vreselijke vlucht. Veel turbulentie gehad, zo erg dat ik de inhoud van mijn maag in van die papieren zakjes moest legen. Maar nu voel ik me weer ok, en kan ik zeggen dat we een heerlijke vakantie gehad hebben. We hebben voornamelijk op het strand gezeten en gedobberd in een azuurblauwe zee. Tuurlijk ook alle toeristische dingen bekeken, vooral willemstad is leuk om te bezoeken. Maar we weten het nu al, 1x curacao is voor ons genoeg. Curacao is heerlijk om 2 weken op het strand te vertoeven en wat uitstapjes te maken, maar wij misten toch de cultuur met bijhorende verbazingwekkende gewoontes en tradities. Ik had eigenlijk best wel heimwee naar onze backpack-vakanties, was me er ineens van bewust dat die tijd nooit meer terugkomt (snik). Met onze kleine meid gaat het heel goed. Ze is op vakantie veel meer gaan bewegen, erg leuk. Als ik op het strand lag zag ik mijn buik af en toe bewegen, zo bijzonder. Mijn vriend wordt al helemaal verliefd op dat kleine mensje, die geniet ervan dat hij het nu ook meer kan "beleven". Zelf heb ik helemaal nergens last van gehad, alleen dikke voeten aan het eind van de dag. Mag echt absoluut niet klagen, ik geniet enorm van mijn groeiende buikje!!!!!!! Nou meiden, ik hoop dat het met jullie allemaal goed is gegaan de afgelopen 2 weken. Als iemand een korte samenvatting kan geven........ Nee hoor, ga zo even snel alles scannen.....nu nog even afwachten wat er blijft hangen.
Welkom thuis MB! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben! Jammer van die terugvlucht, dat is niet fijn zeg maar
Whahahaha ik zit hier gewoon te janken van het lachen!! hahaha tranen lopen over mijn wangen. Ben nog niet helemaal bij gelezen ga ik zo doen. Wat waren jullie melig zeg gisteren. Echt lachuh!!!