nee, inderdaad pappen en nat houden. ORS geven in kleine beetjes, anders vloog het er weer uit. En verdunde melk met rijstebloem! maar zo lang ze alert is en natte luiers heeft...
Neehoor, ik laat me geen schuldgevoel aanpraten, dan kan ik de ellende van de hele wereld wel op mijn schouders nemen... Ik heb zelf een keer het noro-virus gehad en (over details gesproken) dat gaat gepaard met heel hard braken, geen houden aan zo'n kracht. Bij kinderen noemen ze het ook wel projectielbraken. Bij mij voelde het alsof er door de kracht iets in mijn keel was omgeklapt (sorry voor de details, maar ja, dat heb je met lichaamsfuncties). Het is een snel virus, dus snel ziek en ook snel weer beter. Bij kinderen en ouderen kan het wat langer duren. het vriendinnengevoel herken ik! Ik schrijf hier nog geen drie jaar mee, maar wel al ruim een half jaar en ik vind het een heerlijke uitlaatklep! Ik denk ook wel eens aan jullie als ik niet achter de computer zit, grappig he? Meiden, ik ben een kastje in elkaar aan het zetten van Ikea. Dat heb ik al jaren en ben ik nu, 3 jaar na onze verhuizing in elkaar aan het schroeven. Ben ik de schroeven kwijt :x Dat ik nu achter de pc zit is puur vluchtgedrag. Ik ga maar weer eens zoeken.
Balen Pooh, je blijft aan de gang zo he? Ik doe voor de zekerheid mooi een hydrofiel om haar heen ipv een slab. Mini heeft trouwens beide voedingen tot nu toe (2x100cc) binnen gehouden: fingers crossed! Wat die rijstebloem betreft, ik had nou juist het idee dat ze daardoor is gaan spugen, dat die verkeerd is gevallen dus dat durf ik niet te gebruiken. Maar ik doe wel wat meer water in het flesje, dus 100 ipv 90cc voor het extra vocht. Ze slaapt nu weer lekker. Wakker is ze wel alert maar ze slaapt veel vandaag. Is niet erg, zo kan ze het ook een beetje eruit slapen. Heppie: is het ooit nog goed gekomen met je omgeklapte keel? O, het is trouwens geen projectielbraken wat Mini doet hoor, gewoon zachtjes alles terug kotsen, hihi.
@miepie, ja jens slaapt ook extra veel vandaag. Hij hield alles binnen tot halverwege de middag. 2x flink gekotst en nu net een natte diaree luier (stinkie stinkie). Hij moppert wel meer dan anders en wil steeds op schoot, maar lacht ook veel en heeft net vriendjes gemaakt met de wasmachine die aan het draaien was. geweldig vond ie dat!!
Hallo meiden, Thanks voor alle geruststellingen! De vk zei je baarmoeder is precies goed voor de termijn, het kindje beweegt goed, hartje klopt goed, niets van aan trekken. En toen zei ze iets waarvan ik nou had gedacht dat iemand het tegen mij zou zeggen... Sommige vrouwen hebben nou eenmaal goede buikspieren en een stevige buikwand He mama's sneu hoor spugende kindjes. Sterkte met het vocht erin krijgen en alle wasjes die er dan weer bijhoren. Hopelijk houdt het snel op. Doglover welkom! spannend hoor ik hoop dat je snel zwanger zal zijn. Ik ben zwanger van ons 1e kindje en het is wel leuk (nu). Ben heel moe en misselijk geweest maar dan weer zonder spugen. Oooh Timon en soof, het weekend kan jullie waarschijnlijk niet snel genoeg gaan Hopelijk krijgen jullie mooi nieuws maandag, nog twee nachtjes slapen. All, ff ego vanmiddag naar de babymax geweest en voor m'n gevoel alles besteld wat los en vast zit Jeetje wat heeft zo'n kindje veel nodig. We hebben gepast met de kinderwagen in de auto en de bugaboo paste maar net. Ook ledikantje gekocht we hebben toch een nieuwe gekocht een 'Leander'. Is een ledikantje en juniorbed ineen. Kan een kindje tot een jaar of 8 in slapen en dan over naar een eenpersoonsbed. En verder van alles en nog wat frutsels en dekentjes, lakentjes. Maar jemig wat kan je je geld daar kwijt zeg. We hebben mooie dingen gekocht maar ga de rest gewoon bij de HEMA kopen hoor. Anders moeten papa en mama dubbele diensten gaan draaien Alles wordt begin april geleverd dus dan kunnen wij nog even verder klussen en staat niet alles in de weg. Zo even lekker bankhangen. Fijne avond meiden, simi
leuk simi, lekker winkelen en horen dat je sterke buikspieren hebt! Wel je buik goed insmeren elke dag hoor! Ik deed het met normale bodylotion en heb geen striae!!!
Pooh, een kinderhand is gauw gevuld he? Zelfs met een wasmachine... Simi, ik had ook van die buikspieren, hahaha! Ze konden eigenlijk nooit zo goed voelen hoe die kleine nou precies lag, pas later. Misschien dat ze daarom ook nooit gevoeld hebben hoe klein ze was. Wel een voordeel ook voor na de bevalling hoor, een vriendin van mij heeft nog steeds een gat tussen haar buikspieren, na 4 maanden. Die van mij waren meteen terug op hun plek. En smeren inderdaad, maar het helpt niet altijd helaas. Ik smeerde iedere dag (deed ik al voor mijn zwangerschap) maar helaas in week 37 ging het mis... Niet superveel hoor, maar toch. Heb je de Bugaboo genomen dan? De auto die wij rijden is een Peugeot 107 (echt een kleintje dus) en daar past de Bugaboo prima in, wel even de achterbank half inklappen of de wielen eraf halen, past makkelijk! Vindt het een hele fijne wagen...
Goed goed ik meld mij weer even niks aan de hand hier hoor, tempkaartjes zeggen echt niets. Ik verwacht niets, heb er al 2 ovulatietesten tegenaan gegooid en deze waren beide negatief, bij positief ben je toch echt zwanger en oke iets te vroeg getest, maar ook een negatieve zwangerschapstest. Maar ook nog steeds niet ongi. Het zou kunnen dat ik mijn eitje een dag later heb gehad en een LF van 16 dagen heb ik wel vaker gehad. Ik houd jullie op de hoogte hoor Elleke, welkom en gezellig dat je hier mee komt schrijven. Je 'kwaaltjes' klinken veel belovend. Sofia en Timon, heel veel succes maandag, spannend! Heppie, haha je houd me in de gaten he Jammer dat je ongi bent geworden, maar aan de andere kant, wel een mooie cyclus zo na je mk. En ik ga met de andere meiden mee, het is waarschijnlijk nog een grote schoonmaak. Hopelijk lukt het deze cyclus!!! MB, wij hebben ook een Bopita box met lade en wieltjes, voor die laatste 2 zijn erg handig. Leuk een ronde. Op internet zijn ook veel leuke (ronde) boxkleden te vinden. Vind de optie die Miepie noemt ook wel een goeie van de opstaande randjes. Simi, oh heerlijk dat jullie lekker zijn wezen babyshoppen. Ondanks dat wij alles wel hebben zou ik het zo weer willen doen, hahaha! Dus bij een jongen hebben we niet veel meer nodig, maar bij een meid kan ik me weer lekker laten gaan, hahaha! Miepie en Pooh, he wat naar dat julli kleintjes zo aan het spugen zijn zeg. Maakt je toch altijd weer zo onzeker he, waar het nu dan weer door komt. Beterschap en een knuffel voor jullie. MvT dus lekker naar de wintersport, heerlijk! Haïti, niet gekeken, ik was die avond uiteten met een vriendinnetje. Heb wel de advertentiecampagne gemaakt ism het reclamebureau waarvoor ik werk en heb op mijn factuur een korting gedoneerd voor het goede doel (de klant; artsen zonder grenzen). Wij hebben de helft van onze zomervakantie geboekt. We gaan 2 weken naar Frankrijk met de auto. Eerste week willen we naar de atlantische kust, camping... ja ja we gaan camperen maar dan wel luxe hoor, is al gevonden maar we hebben ze in ons beste frans gemaild voor info. Is een camping waar vriendlief vroeger ooit eens is geweest en vond het daar erg mooi. Daar gaat het dan een compleet ingerichte bungalowtent worden. En de tweede week gaan we naar de Languedoc, Canet Plage. En hier hebben we dus een luxe stacaravan geboekt, heerlijk aan het strand van de middelandse zee, heb er al helemaal zin in.
Goeiemorgen allemaal, Wat vervelend als je kindje zo weinig binnen houdt.... Mijn kwaaltjes mogen dan veelbelovend klinken, op dit moment vraag ik me echt af waar ik aan begonnen ben. Voel me hondsberoerd. Gisteravond wezen gourmetten bij vrienden en toen had ik eigenlijk nog niet zoveel last. Ik dacht ook dat misschien toch mijn cyclus weer korter zou zijn, omdat ik gister bij het afvegen wat roze slijm had (sorry, details), maar vanochtend wist ik niet meer waar ik het zoeken moest toen ik in bed lag, kon mijn draai niet meer vinden. Nu zit ik achter mijn comp met een kopje thee (ik drink nooit thee ) omdat ik bang ben dat koffie er gelijk uitkomt. De jeuk aan mijn (.)(.) is ver over, komt af en toe ff opzetten en pijn doen ze ook niet, maar mijn buik is nog wel onrustig en "zwaar". Ik had in mijn eerste cyclus een aantal keren negatief getest en wil dat niet meer ... dus ga ik netjes wachten met testen tot na de 28 dagen, maar eigenlijk zou ik het nu al wel willen. Gelukkig is het zondag en zijn de winkels hier niet open vandaag, kom ik ook niet in de verleiding..... Ga lekker rustig aan doen vandaag, lekker nergens naar kijken.... Misschien wel ff met de honden lopen ofzo. Proberen even aan andere dingen te denken. Groetjes, Elleke
Die vrienden waar we gisteravond waren die weten dat ik gestopt ben met de pil en zij is al een paar dagen heel leuke hints aan het geven, zij is er vast van overtuigd dat ik zwanger ben...... Maar mijn vriend is enorm laconiek en droog erover, daar kan ik dus eigenlijk weer niet tegen. Misschien dat hij geen teleurstelling wil ofzo, maar ik wil ALLES delen...... Groetjes, Elleke
Zo is mijn vriend ook hoor. Ik stond bij de eerste test te shacken en hij zegt doodleuk, nou dat zegt mij nog niets, doen we over een week gewoon nog een testje... wat over een week, zolang kan ik niet wachten hoor! hahaha dat is leuk samen testen toch??? Maar als we het dan toch over testen hebben.....deze is van vanmorgen 7.30 Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik niet zwanger kan zijn, klusmoment was niet je-van-het, ik voel echt niks???
@mieke, ja hallo!! een streep is een streep hoor!!!! Ik ga vast voorzichtig gefeliciteerd roepen!! zo zag mijn test van Jens er uiT!
Jaaaaa, zie je wel!! Hoezo een temperatuurkaart zegt niets?? Ik heb de quiz van ff gedaan (dan kun je oefenen met tempkaartjes, heel leuk als je niets anders te doen hebt) dus ik zag het al hahaha. Gefeliciteerd joh! Wauw!
Hoe is het met de spugende kindjes? Al wat beter? Mieke, het ziet als 2 streepjes. Een voorzichtige gefeliciteerd! Ik zit 'De verloskundigenpraktijk' op SBS te kijken. Verloskunde met haptonomie. Ziet er prettig uit, veel vanuit het gevoel bezig zijn.
@timon, jens heeft 1x overgeven vandaag (tot nu toe),maar heeft wel krampen. Gelukkig net een goede natte luier verwisseld. Hij is erg huilerig