30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij dat we iemand een oppepper kunnen geven :D:p

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Zo he he heb alles weer bij gelezen. Wat hebben jullie zitten kleppen zeg. Poehee. Het was iig gezellig. Ehh het enige is dat ik alweer vergeten ben wie wat heeft gezegd. Pff ben nog niet eens zwanger en vergeet al zoveel hoe moet dat als ik zwanger ben!! Volgens mij vergeet ik dan zelfs mijn eigen naam:D
    Wat ik nog wel weet is dat MB weer thuis is!!! Welkom terug!! Zoals je kan lezen ben je gemist. Vervelend zeg zo'n terugvlucht:x Bah Turbulentie is echt erg.

O ja valentijnsdag. ikke ehh had gisteren beetje woordenwisseling met mijn man omdat hij romantisch uit eten wil enneh...ikkeh... hihi ...eh.... het onzin vond. :) We hadden afgesproken om bij iemand te gaan eten alleen manlief was vergeten dat het valentijnsdag is dus vroeg mij de afspraak te verzetten. Uiteindelijk heeft hij wel weer zijn zin en gaan we uit eten. Begrijp mij niet verkeerd ik vind het heerlijk om samen lekker uit eten te gaan, maar moet dat uitgerekend op een dag waar half nederland uit eten gaat:$

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    O ja ik wou jullie nog iets vragen, ik wil voor 1 keer van die ovulatie testen gaan doen. Misschien dat die wel een eisprong kunnen vinden, ben namelijk wel heel benieuwd wanneer ik die nou eigenlijk heb. Misschien werkt dat ook helemaal niet maar ben toch wel heel nieuwsgierig. Nu mijn vraag, hebben jullie ervaring hiermee zo ja welke kan ik het beste kopen? In de winkel vind ik zo duur, op internet zie je zoveel verschillende en goedkoper maar ja zijn die wel goed? Pff nu ik dit zo schrijf denk ik eigenlijk laat maar weer zitten, ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn. Maar elke maand ben ik toch weer nieuwsgierig;)

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    2mb02, welkom thuis!!!!!!! Jammer dat de turbulentie zo erg was, blegh!!!!!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel leuk zo'n 1e verjaardag van je kind, maar zoooooo slopend! *languitopdebankligsmiley*

mb, welkom thuis. Verder geen last gehad met zitten zo lang in het vliegtuig. Ik was 22 wk toen we op Aruba waren, geinig. Misschien wat Bonaire wat meer cultureel geweest voor jullie;)

Hier geen valentijn hoor!

Ga er weer vandoor.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb een valentijnkaart onder zn kussen gelegd, heeft ie de hele nacht op geslapen en nog niet gevonden, duh!!
    Ik vraag wel of hij het bed wil verschonen, dan vindt hij hem vast wel, hahahahha!:p

7. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    ha meiden,

Hier ook weer terug, wat is het hier koud zeg, brrrr.

Wat kunnen jullie veel kletsen in die 2 weken zeg :D:D:D
    Kan niet alles meer herinneren.

Timon en Daffy ik hoop dat jullie snel mogen starten

Daantje OLA! leuk je hier weer te zien. Kan me voorstellen dat je het druk hebt met je kleintjes. Hoe is het met jou gegaan?

Miepie lekker hoor Tenerife. Waar zitten jullie? Wij zaten in Playa las Americas redelijk dicht bij het strand/boulevard. Maar ben geen echte strandganger. Meer lekker rondlopen en op terrasje mensen kijken.

Meiden het is echt een aanrader om zo middenin de winter lekker naar het zonnetje te gaan:p. Lekker een zonnetje op je bol en als is het ook wel bewolkt geweest dan nog is de temperatuur goed. Jammer dat hier het voorjaar nog niet is begonnen :(:(.
    Ga nog eens een beetje koffer uitpakken en wassen want morgen weer werken. Nog 2 1/2 maand, dat is toch een gek idee.

Liefs, simi

8. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Tjeempie meides...jullie zijn voor mij echt niet bij te houden hoor!! :$

Met mij alles goed, Lotus en Joah zijn een nachtje bij oma geweest (en wij lekker uit eten) en Randy gaat ze zo weer ophalen. Ik kan niet mee omdat ik me een beetje belabberd voel, klein virusje onder de leden zeg maar.

Mieke, nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Boazje! :)
    Zal idd wel slopend zijn, ben benieuwd hoe dat bij ons zal verlopen. Wij zijn van plan een groot feest te geven inclusief Indische catering (hoeft mijn mamsje eens niet voor een Indische rijsttafel te zorgen) en we hebben een nogal grote familie (mijn moeder heeft nog 10 broers en zussen :$).

mb02, welkom terug en een verlaat GEFELICIZWANGER van mij! ;)

Ola Simi! :D
    Ja gaat wel goed hoor, de maanden zijn voorbij gevlogen! Zo druk heb ik het met mijn 2 kleine snoetepoetsjes! Alles gaat heel voorspoedig en ik ben dan ook heel dankbaar met mijn 2 gezonde minimensjes!
    Jij natuurlijk ook nog een welgemeend GEFELICIZWANGER van mij!

Ik heb een Valentijnskaart door de brievenbus gegooid...Randy heeft hem net gevonden...was ie blij mee en ontroerd door...ik heb niks...:(
    Oh ja, wij zijn trouwens getrouwd op 7-8-9!
    Met z'n tweetjes en mijn broer en zijn vriendin als enige getuigen. Was echt een super bijzondere dag voor ons! Met veel gelach en ook ontroering.
    We hadden heel mooi weer en hebben alles met foto's en video vastgelegd.
    Nou tot snel maar weer!

Oh ja, Brigit ik gebruik(te) die van Matcare (ergens op deze pagina), ben ik echt heel tevreden over, ook over hun zwangerschaptesten.
    Succes meis!

Liefs, Daantje

9. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, leuk dat je er weer bent!
    Simi, leuk dat jij er ook weer bent! Hier niets veranderd, de winter gaat maar door en door...

Brigit, ik heb de ovutesten van Kruidvat gebruikt maar ik hoor er slechte verhalen over op deze site, hij zou snel fout positief aangeven. Ik had twee dagen voor mijn ei een positieve test en toen waren ze op en ik had geen zin om nieuwe te halen. Hier op ZP hoor ik positieve verhalen over sensitest dus die wil ik misschien de volgende ronde gaan gebruiken . (ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is ;) )

Wij gaan nu even lekker naar het strand. Even bevriezen en dan lekker warme thee bij de open haard in de strandtent. :)

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Daantje, zijn jullie getrouwd vorige jaar....wat leuk...nog gefeliciteerd:D:D
    Heerlijk he om zo bezig te zijn met die kleintjes...

Meiden, Myrthe heeft gisteren voor het eerst een paar kruipjes (of hoe je dat ook noemt) gedaan. Ze tijgert natuurlijk wel op vol tempo door de kamer en ik dacht dat ze nooit zou gaan kruipen, maar gisteren dus op de knietjes en een stukje naar voren...hebben het op video hahaha. Vandaag echter nog niet gezien, dus misschien was het een éénmalige vergissing:D:D

Ik moet vanmiddag nog handballen, dus ga even een broodje eten en mijn tas inpakken!

11. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

MB en Simi welkom terug! Lekker hoor een weekje zon! MB, ik kan me helemaal voorstellen wat je bedoelt. Wij hebben ook altijd ge-backpackt (zo hebben we elkaar zelfs leren kennen in OZ). En ik mis het ook vreselijk. Ik moet wel zeggen dat, in de zomer op de bonnevooi, al camperend rondtrekken door europa, het wel een beetje goed maakt, en dit gaat prima met een kindje!

Hier een heerlijk bankhangdagje...lekker lezen, af en toe een klein dutje op de bank, hmmmmm. Valentijn doen we niet aan, veel te commercieel. Gelukkig heb ik een erg attente man die daar ook geen valentijnsdag voor nodig heeft :D.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simi, ook welkom terug! Tja had ook liever in de zon gezeten dan wéér in de sneeuw. ....houd het dan ook nooit op...;)

Heppie, ik gebruikte de Midstreams van matcare, die werkten voor mij heel goed en anderen weer niet. Nieuw! Mat Care Zwanger worden Set ULTRA • Mat Care, Zeker weten...
    Lekker even naar het strand, brrrrr wel koud hoor.

Daantje, dank voor je felicitaties. Boaz heeft echt genoten.
    Zo jullie willen het ook wel heel groots aanpakken zeg.

13. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Het strand was fijn! Maar inderdaad wel koud, het sneeuwde ook nog, brrr. We hebben ook nog zeehonden gezien (echte), je vraagt je af of die beesten het niet ontzettend koud krijgen in het zeewater.

14. VAKANTIEGANGERS! FIjn dat julli eweer thuis zijn meiden en fijn dat jullie genoten hebben.

WIj zijn vandaag even naar vrienden geweest en met de kleintjes een klein stukje optocht gekeken. Rick zat bij mama in de draagdoek, ik zal er morgen een foto van plaatsen voor de liefhebbers!
    Manlief zit nu aangeschoten op de bank, pheeee wat zijn mannen lastig als ze een beetje dronken zijn ;) Ik ga lekker in bad. Effe opwarmen en mijn rug rust geven....

MOrgen naar de optocht kijken in Den Bosch, dan gaat Rick even naar oma want dat vind ik echt teveel van het goeie!

VALENTIJN! Ik heb bloemen gekregen en afgelopen nacht het klokje rond mogen slapen. EN als klap op de vuurpijl een valentijnswip :D:D:D Baat het niet dan schaadt het niet :p

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijn dat MB en Simi weer terug zijn. Heerlijk terug in de sneeuw.:p

Leuk dat je naar de optocht bent wezen kijken, Sophia. Wij doen er niets aan, want manlief houdt er niet van. Is er niet mee opgegroeid. Ik ben er al jaren uit en heb er nu ook geen behoefte meer aan. Niet dat ik zo'n feestbeest was, hoor!
    Wat goed dat je zo'n geweldig valentijnscadeau heb gekregen. Supervent heb jij!:D:D

Daantje, alsnog gefeliciteerd met jullie trouwen! Je bent al 3/4 jaar een getrouwde vrouw. Bevalt het?

Daffie, voordat je het weet heeft Myrthe het kruipen door en moet je nog beter opletten.;)
    Nog 1 nachtje slapen???????

16. mb02

mb02 Bekend lid

Zo, alles even snel doorgelezen. Gelukkig was een groot deel ervan melig geklets (valt me wel tegen, niveau is wel gedaald sinds ik op vakantie ben gegaan;):D).
    Heb wel onthouden dat timon en daffy op een oproep wachten voor de ICSI, en dat hier vanuit het zh niet veel haast mee wordt gemaakt. Is balen, hoop echt dat jullie snel aan de beurt zijn.
    En boaz is alweer 1 jaar, alsnog gefeleciteerd!
    Mini-miep hoeft geen helmpje, dat is goed nieuws!!
    Geen leuk nieuws over Myrthe, wat naar dat ze zo ziek is geweest:(. Blij dat het nu weer beter met haar gaat.
    En daantje is weer present, leuk je hier weer te zien! Wat gaat het hard met de tweeling zeg, en ook nog getrouwd in de tussentijd, je hebt niet stil gezeten.

Mieke, ik heb gelukkig geen last gehad van de lange vlucht. Heb eigenlijk helemaal geen last van mijn rug of bekken, hoop dat dit zo blijft. Grappig dat jij rond dezelfde tijd ook in de zon zat, heerlijk he, die zon op je buik:).

Simi, tja, dat de winter nog niet voorbij is, dat is wel een tegenvaller na een zonnige vakantie. Ben je lekker gegroeid in je vakantie? Tot mijn grote verbazig ben ik bijna 1,5 kilo aangekomen en in omvang 4 cm gegroeid:$. Op zich een goed teken, ik was nog bijna niets aangekomen, maar ik hoop niet dat dit zo door blijft gaan.

Soof, ik heb een deel van het van het carnaval in curacao meegemaakt, erg leuk. Iedereen zit daar met drinken en hapjes langs de straatkant naar de parade te kijken, heel gezellig. En die muziek, geen hoempapa, maar lekker swingende samba enzo, heerlijk! En ze hebben geen rare pakjes aan, maar zien er allemaal heel sexy en fleurig uit. Is dus behoorlijk anders, maar ja, scheelt dan ook ruim 30 graden in temperatuur, dan trek je wel wat "luchtigers"aan;).

Heppie, bij mij hebben de ovulatietest nooit goed gewerkt, welk merk ik ook nam. Vond het ook een gedoe, het beste is rond het middaguur te testen, maar dan moet je dus wel je plas tot die tijd opsparen. Maar bij veel meiden hier werktte het wel, dus ik zou het zeker een keer proberen. Het is zeker fijn om te weten of en wanneer je je ei hebt.

Daffie, leuk dat mythe een poging deed om te kruipen:).

Ik heb vandaag nog een dagje vrij, morgen weer aan het werk:(. Vraagje: mijn onderbroeken zitten niet lekker meer, dat elastiek snijdt in mijn buik. Weten jullie waar je fijne onderbroeken kan kopen? Ik wil niet van die mega-onderbroeken die je over je buik kan trekken, meer iets wat onder de buik valt. Tips?

17. mb02

mb02 Bekend lid

Nog een vraagje:
    Mijn vriend is zaterdag jarig, en ik wil hem zo'n baby-draagzak cadeau doen. Iemand een tip wat een goede is?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij hebben er een gekocht en maar 2x gebruikt. Ze zijn erg duur (baby bjorn), dus bedenk je even hoe veel je hem hoopt te gebruiken!!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heee Pooh, misschien doorverkopen? ;)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, draagdoek/zak... daar zijn de meningen erg over verdeeld.
    De een zegt dat de babybjorn ergonomisch niet goed is voor de heupjes en dat je beter een doek kunt gebruiken. In een doek kunnen ze ook langer zitten, zelfs wel tot 2 jaar of langer.
    Misschien is de Mei Tai iets voor jullie, die kun je ook voor, achter en zijlings dragen.

Je kunt er vast ook wel topics hier over vinden en googlen.
    Op youtube vind je ook vaak instructies en of filmpjes van doeken, dan kun je even kijken wat je prettig lijkt. Gewoon even de naam in typen en zoeken.

Gelukkig heb je geen last gehad in het vliegtuig. Ik was in het begin ook niet heel veel aangekomen, pas later ging het wat harder. In totaal 14 kg. Maar na de bevalling was daar gelijk al 10 van weg.

Deel Deze Pagina