30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke; hahaha, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht, om die boterham dubbel te vouwen ;)
    Al heb je kans dat hij 'm dan alsnog in zijn vuistjes verkruimeld!
    Doordat je eidag op dag 18 was, heeft FF in weze gelijk. Je zwangerschap telt in principe vanaf je eisprong + "twee bonusweken". Dus het tellen vanaf CD1 geldt alleen bij de ideale 28 dagencyclus.

Allemaal fans van strings hier lees ik; hebben jullie dan niet de neiging om die veter continu uit je bilnaad te willen trekken? :(:D
    Kennelijk ben ik 1 van de weinigen die van die tenten heeft gedragen :)

Pooh: wat ontzettend lief van je moeder! Vooral dat ze jullie ook al dat werk uit handen neemt! Super!

Timon; kan me voorstellen dat je dagelijks zo ongeveer onder de brievenbus ligt in afwachting van bericht!

Vijf uur geweest! ik mag bijna Smurfje gaan halen van het KDV!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jippie, Wanna mag naar Smurf!

Onder de brievenbus is een beetje koud. Ik ben in huis bezig gegaan, best ver van de brievenbus vandaan.;)

Ik ben ook geen fan van een string. Wat je tik... die veter steeds eruit vissen. Hahahaha, mijn vader zegt altijd te kunnen zien als er een string word gedragen. Dan ziet hij blubberbillen.:D:D:D

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, denk niet dat die enorme onderbroeken m'n billen nou zoveel beter in toom houden :D

Ik kan op mijn werk checken of ze me al hebben ingepland voor een afspraak bij de gyn. Nou, mooi niet dus! (Ik hoef dus morgen op mijn vrije dag niet onder de brievenbus te gaan liggen kleumen) Ik baal er wel van dat ze er alleen al twee weken over doen om een afspraak in te plannen. Ik denk dan steeds; hoe langer ze wachten, hoe verder het al vol zit. Pfff, ik weet het, geduld is niet mijn sterkste kant!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    als je de goede maat string draagt voel je er niets van ! Wel goed je poepertje afvegen ,anders wordt ie bruin,hahhahahahahah!
    (tip van de dag ;) )

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0

Mieke; effe een vraag aan jou als tempkaartjes expert; wat me aan mijn vorige kaartje opviel was juist dat ik daar zo'n korte luteale fase op had (10 dagen) Nou zou dat juist het meest constante deel van mijn cyclus moeten zijn. Mijn cyclus in december had ik een LF van 16 dagen (eisprong bepaald met ovulatietestje)
    Ik nie snap!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kun je er niet over bellen? Lekker blonT zijn en vragen of er al een afspraak is gepland? Zo heb ik dat ook gedaan met de geneticus en (ook dankzij Daffie) nu met de ICSI wachtlijst.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, ik zou ook gewoon doen alsof ik gek was en bellen hoor.
    Laat ze maar een beetje gek worden van je. Je hebt niet alle tijd.

Enne wat FF betreft, ik denk dat je cyclus voor ei en je LF dus toch niet echt regelmatig zijn. Want nu lijkt je ei vandaag of morgen te zijn en 10 dagen LF kan wel eens voorkomen. Mijn LF was ook altijd variabel tussen de 14-16 dagen en 1 keer zelfs 9 of 10 dagen meen ik me te herinneren. Eidagen waren ook altijd weer anders, varieerde ookv an dag 14-19 dus tja....

Strings, nee hoor die voel ik echt niet meer tussen mijn billetjes zitten hoor. Die zijn daar na al die jaren al zo op ingespeeld :p

Ik ben toch maar van mijn eerste dag menstruatie uitgegaan. VK doet dat ook. Die paar dagen maken idd niet uit, zie het wel over 2 weken, dan hebben we de echo. Maar die 8 weken staan nu wel veel stoerder dan 7w4d 8):D

Woensdag heerlijk struinen op de 9 maandenbeurs, zin in!!!!!

Pooh, lief hoor van je moeder. Zo zou mijn moeder(ouders) dat ook doen hoor. Mijn zus heeft destijds ook de bruidsjurk gekregen en ik zie ons niet trouwen dus....

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, ja ik heb er nooit over na gedacht, dat zij eentrouw kado kreeg en wij niet omdat we niet trouwen. We zijn er super blij mee. Niet dat we het zelf niet konden betalen, maar al die troep.....pfff
    Als het goed is kunnen we nu in een schoon huis thuis komen met een nieuwe vloer En nieuwe gordijnen!! Want die wil ze ook betalen!
    Dat wordt shoppen binnenkort, want ik wil dat alles geregeld is dat het dan ook in dei weken gelegd kan worden!!
    We hebben nu hout en dat willen we straks weer!

enne ja, op de echo zie je preices hoe lang je zwanger bent!! Eind september is leuk, ben ik ook jarig ;)

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee meiden!

Zo hee, wat hebben jullie weer lekker geklessebest vandaag! Ik ben zo gaar dat ik even kort reageer.

MB en Simi welcome back! Leuk dat jullie er weer zijn, hopelijk met mooie bruine buikjes!

MB, wij hebben net dit weekend een babybjorn gekocht, handig voor op vakantie en voor op Schiphol. Wij hadden ook een draagdoek gekocht toen ze een paar weken was, maar die vond ik al snel echt te laag hangen toen Mini wat zwaarder werd. Let wel, ze is ruim ondergemiddeld in gewicht, dus dat was geen succes hier, ondanks dat het voor de allerkleinsten echt wel beter is voor het ruggetje en de bekken. Ik vind Mini nu wel groot genoeg voor de BB en ze vond zowel naar mama kijken als naar buiten kijken fantastisch!

En Wanna, hier ook een tentendrager! String, daar ben ik echt te oud voor, sorry stringdraagsters! :D Dat gelul over dat je geen randje van je onderbroek mag zien, pfffff.... Kan me niks meer schelen! :)

Maar MB, ook bij de H&M hebben ze zwangerschapsondergoed, iig die aan de Oudegracht. Ik had van die hipsters onder de buik, die zaten echt prima, 3 voor een tientje ofzo en zelfs bijpassende voedings BH's!

All, vandaag drukke dag gehad, ik ben GAAR! :) Naar de osteopaat en daarna nog naar een vriendin die een baby heeft van 8 weken. was erg gezellig maar bijkletsen was er niet bij met die twee meiden van ons, dus we gaan donderdag maar samen even een hapje eten! :D

Zo, ik ga even met de beentjes omhoog, afdaling mannen kijken!

PS: Sven nog gezien tegen die Amerikaanse journaliste? Te erg voor woorden.... AD Olympische Spelen - Gouden Kramer tegen journaliste: Are you stupid? (463624)

Ciao!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, ik had het niet eerder gezien, maar wat maf. Ben je net Olympisch kampioen en dan nog....?

Miepie, druk daggie! Leuk om samen uit te gaan eten. Lekker bijkletsen.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het eigenlijk niet zo'n gekke reactie. Ondanks dat dit misschien de gebruikelijke gang van zaken is voor Amerika of Canada. Zij had ook kunnen zeggen aan het begin van het interview wie hij is etc.

String: gewone onderbroeken kruipen meestal omhoog en dus tussen mijn billen, vandaar dus lekker de string.

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik vind de manier waarop echt niet kunnen, In het Engels zeggen are you stupid is echt heeeeeel erg grof en onbeleefd.... En ze legt ook uit waarvoor het is. Ik schrok er zelf een beetje van maar ben dan ook stiekem een softie :D

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zelf vermelden zou zeker slimmer zijn geweest OF Sven voortijd ingelicht hebben over de werkwijze.

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ze wilden een leuk filmpje van hem waarin hij zelf zijn naam noemt enzo. Beetje als bij de AA: "Hi, my name is Sven, and I'm the winner of the 5000 meter Speedskating" De rest: "Hi Sven!" :D

Hoort er ook een beetje bij als kampioen!
    Alhoewel Shani Davis überhaupt geen interviews geeft: I'm here to skate, not to talk. :D

15. Hallo dames!

STRING! Ik moet er niet aan denken, ik kon er vroeger al niet aan wennen en dat gaat ook niet gebeuren :D Ik heb altijd heerlijk ruime onderbroeken, wel mooi. Maar tijdens de zwnagerschapo idd tenten tot onder je oksels;) Lekker warm over mijn buikje!
    Ik heb vroeger modeshows gelopen en dan was het wel gewenst om een string te dragen, maar ik heb het altijd walgelijk gevonden. Kennen jullie die reclame van dat vrouwtje op de luchthaven waar d'r inlegkruisje niet goed van zit. Nou, zo voelde ik me dan op die catwalk:p

BABYDRAGER! Wij hebben de tricot sleng, dat is een erg fijne doek. Nu voor de zomer gaan we een rugdrager kopen om mee te wandelen, dat lijkt me qua gewicht prettiger.

SVEN! You've lost me :D

MIEKE! Ik vond het ook lastig om zelf te tellen, omdat ik geen cyclus heb van 28dgn. Heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe ze dat nu hebben gedaan!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahahahaa, jam aar amerikanen weten amper wie we zijn en waar Nederland ligt. Ik heb er 2 maanden gewerkt en toen dachten ze dat "the Netherlands" de hoofdstad was van Denemarken..... ;)

Pas als je Amsterdam zei, dan was het gelijk ,sex, drugs etc etc.

17. POOH! Wat lief van je moeder zeg..... daar moet je zuinig op zijn!

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

Ik wil me nou ook maar eens hier melden.....ik zal me even voorstellen

Ik ben 36 en kom uit brabant, getrouwd en moeder van 1 zoon.
    We hebben toen bijna 2 jaar moeten wachten op die zwangerschap, inclusief 7 maanden in de MMM. Uiteindelijk is het gelukt, met een beetje clomid ;).

Nu zijn we alweer een jaar bezig voor nummer 2. Vorig jaar hebben we ons gemeld bij de gyn in verband met onze wens, daar bleek dat ik nu zelf een goede eisprong had, dus clomid was niet nodig. Helaas nu 12 rondes verder zonder resultaat (alhoewel ik wel vermoed dat ik begin januari een vmk heb gehad), dus komende vrijdag gaan we weer terug naar de gyn.
    Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren, want in tegenstelling tot 3 jaar geleden, heb ik het afgelopen jaar een heel regelmatige cyclus gehad, dus ik vraag me af of een behandeling met clomid wel nut heeft.

Zijn er in dit cluppie veel 30+-ers die proberen zwanger te raken? Ik hoop dat ik hier gezellig mee mag kletsen en me snel mag voegen bij de 30+ zwangeren :D

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom hier! Ja hoor, er zijn er meer bezig met zwanger worden van een eerste of tweede.
    Ik ben poohbear, 34 en moeder van Jens, bijna 1. ook ik zat in de mmm en heb Jens gekregen dmv spuiten, na 5 mislukte clomid rondes. Ik ben nog niet bezig met nummer 2!

20. mb02

mb02 Bekend lid

Hahaha, leuk om te weten wie er nu wel/geen stringdrager is:D. Maar ik draag zelf ook geen strings, mijn billen passen prima in gewone slips;). Ik ga overal maar wat onderbroeken kopen, en dan maar uitproberen welke lekker zitten. Dus bedankt voor de tips!

Babybjorn, wat zijn die dingen duuuuuuuur. Wacht nog maar even met kopen, we hebben nog een hoop andere dingen die eigenlijk belangrijker zijn om in huis te halen.

Pooh, wat lief van je moeder! Kan me voorstellen dat je even overdonderd was, dat verwacht je niet. Lekker hoor, als je terug komt van vakantie heb je een opgefrist huisje!

Timon, vind het zo vervelend voor je dat je maar zit te wachten en wachten. Niets is zo irritant als wachten, je wilt actie! Knuffel voor jou!

Wanna, ik zou ook gewoon bellen, is toch ook van de zotte, dat ze er 2 weken over doen om een afspraak in te plannen:x.

Mieke, ik heb zelf de 1e dag van mijn laatste menstruatie aangehouden. Maar toen ik bij de verlos kwam bleek ik bijna 1 week verder te zijn dan ik zelf dacht:(. Dus ik zou alle berekeingen loslaten en die 1e afspraak afwachten, dan weet je precies hoe ver je bent.

Miep, bruine buik???, zeg maar gerust een lichtroze buik. En ik ben nu ook aan het vervelen, echt heel charmant. Ben blij dat ik volgende week pas naar de verlos toe moet;).
    Tja, die sven....hij dacht waarschijnlijk dat heel de wereld nu weet wie hij is, maar dat viel tegen. Ik vond het wel komisch, de euforische kampioen tegenover de onwetende intervieuwer......

Vandaag weer werken, nog 2,5 maand te gaan....:p

Deel Deze Pagina