30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mielenl, welkom hier gezellig dat je mee wilt komen doen!
    Succes met zwanger worden.
    Ik ben Mieke en bijna 38 jaar. Mama van Boaz die vorige week 1 is geworden en zwanger van de tweede, wat eigenlijk onverwacht heel snel is gelukt.

mb, misschien is het een idee om prenatalbonnen te vragen aan de kraamvisite (beetje voorbarig nu al) maar dat hadden wij ook gedaan en daarvan hebben we de BB gekocht.

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wat ik zo grappig vind aan strings dragen, als je zegt dat gewone onderbroeken tussen je billen komen! Maar een string zit zeker weten tussen je billen toch? ;)

Ja, een BB is wel duur, maar je kan ze vast ook wel tweedehands krijgen? Of aan je babybezoek vragen, bijvoorbeeld een groepje mensen (collega's ofzo?)....

Gheghe MB, volgende week een wit-met-roze buik voor je echo! :D Ik word trouwens zo blij van je onderschrift, wat leuk dat je al weet wat er in je buikje zit he? Maakt het wel heel echt vond ik, alhoewel ik ook wel snap als mensen het niet willen delen hoor.

Mielenl: welkom! Ik ben Miepie van 35 (zie er natuurlijk uit als 25), heb een dochter van bijna 6 maanden en hoop eerlijk gezegd dit jaar nog zwanger te worden van de tweede. Niet dat we al bezig zijn hoor, maar dat zit wel een beetje in de planning gezien mijn leeftijd (in mei word ik 36) en het feit dat ik het in mijn hoofd heb gehaald dat ik misschien wel 3 kinderen wil...

3. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, wat ontzettend lief van je moeder zeg! Wat zal dat je een hoop gedoe schelen, heerlijk! Onze vloer moet eigenlijk ook overnieuw worden gelegd, maar ik zie zo op tegen de rommel dat ik het maar even uitstel...

Strings! Heb ik vroeger wel gedragen maar toen ik wat dikker werd zaten ze niet lekker meer. Nu ben ik weer dunner maar ook gehecht aan mijn tenten.:)

Mieke, ik wist niet dat er andere manieren van tellen zijn dan 1e dag laatste menstruatie. Wel stoer hoor, zomaar 3 dagen erbij 'gekregen' en het is al zo'n onverwacht kado voor jullie :D;). De termijnecho zal meer zekerheid geven, ben benieuwd of je berekeningen een beetje kloppen.

Miepie/Sven, ik moest er wel om lachen, ik vind het wel stoer dat je gewoon zegt wat je op dat moment voelt. Ach en inderdaad, de euforie spat er af, daar raken sommige mensen wat ontremd van dus we moeten het hem maar niet kwalijk nemen. Weten jullie nog die schaatser die zijn trui uittrok en met zijn gespierde torso ging showen (Gerard... hoe heette ie ookalweer?) volgens mij ook een gevalletje overwinningsgeluk, maar dat vond ik eigenlijk ongepaster dan deze actie van Sven.

Mielenl welkom! Schuif gezellig aan. Ik ben Heppie, gisteren 33 jaar geworden en nu in ronde 7 voor ons eerste kindje. In december heb ik een vmk gehad, dus het gaat allemaal niet vanzelf blijkbaar maar ik weet wel dat we vruchtbaar zijn en dat is fijn. Nu op het wachtbankje, wat is dat toch spannend...
    Mielenl, ik hoop dat je snel zwanger bent!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heppie, was jij jarig???/ GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

5. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik was jarig! heb het niet aan de grote klok gehangen, maar bij deze alsnog :D
    Gisteren lekker met Heppieman uit eten geweest en vanmiddag komt mijn schoonmoeder op bezoek.
    En we hebben een reis naar Italië geboekt, eerste week april een weekje Toscane, heerlijk!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    als nog van hart!!!! :)
    Enne, dat klinkt goed, Toscane!!! Goed idee!!!

7. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik heb er hartstikke zin in, hopelijk is het dan al lekker een beetje lente in Italië.
    Meiden ik zit ongeveer 4 dagen voor mijn NOD en ik vind het toch wel weer spannend hoor, mijn temp kaartje lijkt wel op mijn temp kaartje toen ik zwanger was. Willen jullie mijn poll doen op FF? Wat denken jullie ervan? Zou het al iets kunnen zeggen?

8. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hm. lees net mijn berichtje terug, de verstandige 30-er van 'niveau' is even ver te zoeken hoor :D.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oeeeeh, heel mooi kaartje heppie!!!

10. MIELENL! Welkom hier! Ik ben Sophia 34 jaar oud en ben moeder van Rick die 30 maart 1 wordt. ook hier met een beetje hulp van Clomid :D Ben nu bezig voor de 2e. Heb nu een ei van mezelf, maar omdat het wel te lang duurt (dik 3 wkn) krijg ik de volgende ronde wel Clomid mocht ik niet aantellen nu 8):D Ik hoop dat je snel naar de 30+ zwangeren mag gaan :)

HEPPIE! GEFELICIFLAPSTAART!!!!!!!!!!

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Bedankt voor het warme welkom :)

Heppie nog gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk voor jou een (verlaat) verjaardagskadootje over een paar dagen. ik duim voor je!

Leuk hier mee te lezen / kletsen. ik voel me soms zo'n bejaarde hihihi

Miepie van 25 (toevallig, ik ben ook pas geleden 25 geworden hahaha), ik hoop ook dit jaar zwanger te raken. Mijn man en ik hebben besloten om na dit jaar te stoppen met proberen om zwanger te raken. En daar heb ik wel vrede mee, al zou nummer 2 HEEEEEEEEL welkom zijn!

mieke8, gefeliciteerd met je onverwachte zwangerschap! Was jullie eerste zwangerschap ook zo snel/onverwacht? Oh ik had zo gehoopt dat het bij ons dit keer ook helemaal spontaan kwam. Zeker nadat we hoorden dat alle uitslagen helemaal perfect waren. En begin dit jaar leek dat ook echt zo (en mijn vriendin had met kerst positief getest, dus je begrijpt hoe hoteldebotel ik was).

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    miel, bij Boaz heeft het ongeveer een jaar geduurt, maar binnen dat jaar hebben we niet alle kansen benut zeg maar.
    Nu na het verwijderen van de spiraal was het gelijk raak en gepland hoor.
    Enne wie is hier nou bejaard ;):D

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nee ik bedoelde niet ongepland, maar ik kan me voorstellen dat als je er een jaar over doet bij de eerste, dat je niet verwacht dat het in ronde 1 raak is voor de tweede. Onverwacht dus ;)

wij hebben voor de eerste ongeveer een jaar lopen rommelen omdat ik een heel onregelmatige cyclus had. Toen in de MMM terecht gekomen, aan de clomid en in ronde 7 zwanger. Nu het afgelopen jaar heel regelmatig geweest, dus eigenlijk een beetje een tegenvaller dat ik nog niet zwangerrrrrt ben.

14. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Heppie, nog van harte!!! Tja, het wordt nu wel weer spannend he :), nog een paar daagjes wachten en maar hopen dat we niet ongi worden ;).

Mielenl (ik ga je ook afkorten naar miel hoor;)), welkom! Ik hoop dat je toch gauw in verwachting bent! Ik ben de mamma van Thomas, het heeft 2 jaar geduurt voor ik van hem in verwachting was. We proberen het nu voor een 2e en zit samen met Heppie op het wachtbankje.

Pooh, wat lief van jouw moeder. Dat is nog eens een verrassing! En wat heerlijk dat zij het aanpakken als jullie op vakantie zijn!!!

15. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hoi Mielenl, welkom hier bij ons ouwgies:D:D:D
    Ik ben simi, inmiddels 36 en zwanger geworden van ons 1e wondertje na ruim twee jaar. Ik heb de echte MMM net weten te ontlopen, dwz we zijn niet gestart met IUI omdat ik na een baarmoederfoto in aug in sep zwanger bleek!
    Wij gaan eerst eens kijken hoe het ons vergaat als onze kruimel is geboren, onze insteek was nl ook 1 kindje.

Heppie, gefeliciteerd!!!! stiekum jarig zijn :x

Slips of strings? hier beide maar meestal slips. Ik vindt een 'string tussen je billen' overigens wel anders voelen dan een string tussen je billen, das toch een stuk minder stof:D.

Timon en daffie, hoe was de brievenbus? Ik hoop dat jullie snel kunnen starten.

Liefs, simi

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Heppie: Nog gefeliciteerd!! Stiekem jarig zijn zeg!! Dat kan niet:D

Welkom Miel!! Gezellig dat je ook mee komt kletsen en ook voor jou veel succes met zwanger worden. Ik ben brigit en ben 33, wij gaan ook voor de 1e.

Pooh: Wat een super lieve moeder heb jij zeg!! Kan mij voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent, maar wel echt heel fijn. Heb je straks als je thuis komt van vakantie een heerlijk (nieuw) huis.

All: Hier ook 1 die snipverkouden is (hatsjoe) daar ging ik weer. Bah ik dacht dat het mij dit keer bespaard zou blijven. niet dus. Nu ben ik zoooo moe en net bij het plassen al beetje bloed bij afvegen dus morgen weer door naar de 14e ronde. Helaas, maar ja ik wist het al dat het deze ronde niet raak zou zijn. Husband was op verkeerde moment in het buitenland. Ben erg blij dat februari een korte maand is des te sneller is het maart en kunnen we naar de gyn!! Daar kijk ik echt naar uit.

O en ik ga echt voor de strings, voor mij geen gewone onderbroeken meer hoor. ;) Ik voel er niks van, eg nie!!!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    volgens mij zijn de strings in de minderheid hier.....
    Ik ben pro string hoor ;)

@brigit, jammer, maar je wist het zelf al. Fijn dat het wel een korte maand is!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Miel, welkom bij deze club maffe oudjes.:p
    Ik ben Timon, 34, getrouwd en bezig voor ons 1e kindje. We zijn ruim 2 jaar bezig waarvan bijna een jaar in de mmm. Nu is het wachten tot we kunnen starten met ICSI.

Heppie, alsnog van harte met je verjaardag! Stiekem jarig zijn is niet geoorloofd! ;)

Simi, mijn brievenbus is simpel en zonder oproep op de mat.:(

Daffie, heb jij wel een oproep ontvangen?

String gaat altijd zo strak zitten. Geef mij maar een gewone onderbroek!:p

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zal onthouden dat ik volgend jaar ruim vantevoren mijn verjaardag aankondig :D

Brigit snipverkouden en ook nog ongi? :x niet fijn zeg. Hopelijk meer geluk in maart!

Pooh; Grappig, ik had het idee dat de strings juist in de meerderheid zijn. Is het tijd voor een poll?? :D:D:D
    Fijn dat je mijn kaartje mooi vind, vind ik zelf ook ;) Nog 4 dagen tot NOD.

20. het niveau daalt weer :D:D:D

Deel Deze Pagina