JOEHOEEEEE!!!! Wij hebben ook de oproep binnen en mogen 18 maart langs komen. Zooooooo benieuwd. Eindelijk gaat de molen weer draaien.
Da's niet gek als je in dezelfde afsprakenronde zit. We hopen dat we beiden in april mogen starten. Onze NOD zijn bijna gelijk.
hahaha, ja en we zitten qua cyclus ook nog eens 1/2 dagen verwijderd van elkaar, dus wrs zitten we samen in die hele spannende periode. Maar dan hebben we tenminste steun aan elkaar, want het is niet niks die hele ICSI molen
Ik kan niets anders doen. Iedereen ervaart zoiets toch op eigen wijze en dat ga ik dus ook doen. Gelukkig heb ik ervaren ZP-dinnetje die mee gaat doen.
Goed zo Daffie en Timon, fijn dat er een mijlpaaltje aan zit te komen waar je naar uit kan kijken! Ben ook blij dat de tenten het hebben gewonnen, moehaha! Dan weten we weer dat we 30+ zijn (en onze oudste deelnemer gewoon wel voor de strings gaat, haha! Meiden, ik heb zo iets raars gedaan (ik heb altijd wel wat he?) Pffff .. Heb er een knoop van in mijn maag . Het zit zo. Ik heb voor mijn werk extern een verdiepingscursus gedaan vorig jaar. Het was een beetje een zoethoudertje omdat ze niet echt iets kunnen betekenen verder voor me wat promotie betreft enzo. Maar wel heel interessant. Ik zat daar met een steeds dikker wordende buik en steeds kleiner wordend brein maar ben steeds geweest, heb actief meegedaan en er kwamen echt ook zinnige dingen uit en ik heb er wat van opgestoken. In juni moesten we een werkstuk overleggen maar dat is me niet gelukt door voornoemd buik en brein. Ik mocht een soort van alternatief inleveren (een verslag van de einddiscussie) en dan zou ik het certificaat krijgen. Nooit meer gedaan. WEL een certificaat opgestuurd gekregen van de zomer met een mailtje dat ik dat verslag nog in kon leveren. Niet gedaan (schaam) want inmiddels was Mini geboren. Vraagt mijn leidinggevende (een hele aanwezige en best autoritaire vrouw) net aan me of ik die cursus nog had afgesloten. Zeg ik, voor ik er zelf erg in heb: ja hoor! Of ik dan mijn certificaat mee wil nemen voor in mijn dossier. O, ik ben echt ZO bang dat ze navraag gaat doen of mijn werkstuk wil lezen, dan ben ik echt het haasje. Dat certificaat heb ik wel, maar ik durf nu niet meer te zeggen hoe het zit, ze is echt heel eng namelijk. Zo, moest dit even kwijt hoor, ik ben soms gewoon zon muts! En ik lieg nooit en ik schrok gewoon van mezelf hoe glashard dit eruit kwam maar ik weet zeker dat ik hier nog wel een paar nachten van wakker ga liggen.
Hoi allemaal, Jeetje, wat zijn jullie allemaal snel zeg, kan het echt niet allemaal meer bijhouden. Ik probeer toch overdag regelmatig te kijken, maar dit houdt ik niet bij hoor..... Ik heb net bij de Kruitvat testen gehaald, liggen op de trap in een plastic zakje. Mijn vriend zei daarstraks dat ik ook gewoon nog 2 weken kon wachten :x. LOLBROEK!!! Hij hoeft niet in spanning te zitten. Wat dat betreft is ie een echte zeeuw hoor, lekker nuchter. Ik ben er nog niet uit wat ik doe, maar heb ze in ieder geval in huis. Groetjes, Elleke
Nee hoor, helemaal niet, alleen heel nuchter over alles, als het er echt op aan komt, kan ze heel goed haar gevoel tonen, maar over het algemeen niet..... Groetjes, Elleke P.S. Dit is mijn honderdste berichtje !!!!!!!!
Woehoe, gefeliciteeeerd! Enneh.... maar goed dat ik het nog netjes heb gehouden, ik wilde een veel grover woord in de typ nemen, hahaha! Maar je hebt verder een OK band met je schoonmoeder begrijp ik, alleen maar goed! Hier ook OK hoor!
Band met mijn schoonmoeder is beter dan die met mijn eigen moeder.... Zij zal ook de eerste zijn die ik vertel dat ik zwanger ben.... Mijn moeder mag lekker ff wachten. Klinkt hard, is ook wel jammer, maar ik deel mijn zwangerschap 100 x liever met schoonmoeder..... Groetjes, Elleke