30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik met mijn moeder dan met mijn schoonmoeder. Manlief denkt er net zo over, hoor.;)

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    TIMON en DAFFIE: Gefeliciteerd!! Fijn zeg dat jullie nu weten waar jullie aan toe zijn, jullie hebben een datum!! Jiehoe:D

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ikke nog niet :(
    Heb met mezelf afgesproken dat ik wacht tot volgende week, dan bel ik.....

4. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hulde aan de tenten! De eindstand is 8-4! :D;)

Timon en Daffie, wat goed dat de uitnodigingen binnen zijn, joeoeohoeooeeoe :D:D En wat leuk dat jullie gelijk opgaan, dat verzustert toch he? ;)

Elleke, weet je al wanneer je gaat testen? Niet pas over 2 weken hoor!

Miepie, wat een actie! hahaha, denk je echt dat je leidinggevende navraag gaat doen naar die opdracht? Kun je hem niet alsnog inleveren? Ik vind trouwens dat je hele goeie redenen had om het niet te doen, je was hoogzwanger toch? Ik heb zelf in december 2008 een cursus gevolgd voor mijn opleiding en moest daar ook nog een opdracht voor inleveren voor mijn afstudeerdatum. Dat heb ik vorige week gedaan :) eindelijk...

Wanna, ik kan best wachten tot dpo14, dat is namelijk morgenochtend, dus dat hou ik nog wel uit :). Ik weet niet of ik kan wachten tot het weekend, morgenochtend is Heppieman er ook. Eventjes dan, want om half acht moet ik alweer naar mijn werk... Ik zal wel zien, eerst eens kijken wat mijn temp morgenochtend doet, of hij nog zo mooi hoog blijft.
    Nadeel van zo'n hoge temp is dat ik het onwijs koud heb, brrrrr, ik kon er gisteren gewoon niet van slapen, en dat met drie dekbedden... ben weer het bed uitgegaan om dikke sokken aan te trekken.

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Heppie, nee hoor, 2 weken houdt ik het echt niet meer vol hoor. Denk morgenochtend, voordat mijn vriend naar zijn werk gaat (06.30 uur). Kreeg vandaag een telefoontje van mijn oude baas, of ik mijn oude postwijk weer 1 keer per week wil gaan lopen omdat mijn vervangster er na 3 weken al mee stopt. Als ik nou zwanger ben, heb ik een goed excuus om het niet te doen hahahaha. Ik ben toch niet voor niets gestopt :(:(. Hij weet het leuk te brengen maar om nou voor 12 euro en centen mezelf weer helemaal lam te gaan lopen, zie ik niet zitten.

Ik houd jullie op de hoogte....

Groetjes,
    Elleke

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Als je niet wilt moet je het ook niet doen, Doglover. Zou maf zijn dat jij hem uit de sores helpt omdat een ander ermee stopt.

Miepie, wat ben jij een liegbeest.:D

Heppie, jij bent ook lekker op tijd met inleveren.;) En morgen testen.... spannend!

7. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

He Timon en Daffie, geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!

Miepie, oei, al kan ik me wel voorstellen dat je het gezegt hebt :). Kan je niet snel nog een werkstuk maken ofzo...;)

Elleke, sorry, aannames... ben ik heel goed in (schaam). Ben blij dat dat zo goed zit, dat is toch het allerbelangrijkste!!! En wat die andere dingen betreft.... Ik onderschat deze problemen zeker niet hoor (heb er helaas in de vriendenkring ook ervaring mee) maar er is altijd wel een reden om het niet te doen. Laat dat jullie geluk met een ukkie niet in de weg staan. Wie weet hoef je daar niet eens meer over na te denken en ben je nu toch zwanger :).

Heppie, ga je morgen al testen???:$ Oh, ik wil ook... :) heb met manlief afgesproken dat als ik vrijdag nog niet ongi ben dat we dan gaan testen, vrijdagavond was de vorige keer ook DE avond, wie weet...;)
    Als je het echt gaat doen morgenochtend... heeeel veel succes!, ik duim voor je!!!

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Geeft niets hoor mamavanthom, snap het wel.
    Ga nu lekker op de bank hangen ipv achter mijn pc. Hoewel ik hier de hele avond wel mee kan lezen;) jullie zijn allemaal zo actief. Misschien kom ik straks nog ff terug, anders welterusten alvast.

Groetjes,
    Elleke

9. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Veel plezier met bankhangen, ga ik ook zo doen :D. Enne heel veel succes voor morgenochtend!!!

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    MvT, ja ik denk dat ik wel een testje waag. 14 dpo is toch wel een aardige testdag? Hoewel ik denk dat mijn nod pas zaterdag is, mijn lf is ongeveer 15-16 dagen (wauw, ik raak al aardig ingeburgerd in de termen zien jullie? :D hahaha). Vorige keer testte ik op 17 dpo en had ik een heel licht streepje, dus misschien is morgen toch wel te vroeg... we zullen zien.
    In ieder geval wordt er de komende dagen flink getest hier. Elleke en MvT veel succes! Wat de uitslag en jullie wensen ook mogen zijn...

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    whoeiiiiii morgen roze donderdag!!! :D hopelijk een dikke-vette-strepen-festijn. ik duim voor jullie

(en mamavanthom, niet zo flauw, gewoon meetesten morgen ;) )

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vanavond en morgen niet teveel tikken, hoor! Anders moet ik wel heel veel bijlezen.:$

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooeh, morgen roze testen dag!!!!!!! Dat gaat goed komen!!!!

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jemig, wat een testen gaan er van de week plaatsvinden als ik het zo lees....succes op de wachtbank allemaal meiden!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hebben we geen overzichtje van het wachtbankje? Ik ben nu even kwijt wie allemaal gaan testen.

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal

ik lees nog steeds mee af en toe maar jeetje wat kunnen jullie kletsen

ik wilde timon en daffie even feliciteren met de oproepen succes dames

succes voor diegene die gaan testen spannend hoor.

sophia hoe was je carnaval? ik ben alleen zaterdag geweest.

hier alles ok ik zit nu al weer 8 dagen op het wachtbankje pfff het blijft lang duren.
    ik ben gisteren flink ziek geweest pijn in mijn maag met flinke misselijkheid.
    dit zal wel erg vroeg zijn voor een symptoom?

p,s ik ben toch van de string!!!
    groetjes puck

17. He Puck!

Wij zijn vrijdag-avond en maandagmiddag geweest. Vrijdag het koningsfeest in Vudel (is niet meer wat het was helaas) en maandag naar de optocht in Oeteldonk!
    Zondag heel even bij vrienden in Weert naar de optocht gelopen, maar dat was heel snel. Veuls te koud ;)

18. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik kon niet wachten, ik heb er alvast een testje tegenaan gegooid, ik ga ff kijken of ik een foto kan plaatsen ;):D

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik wil vriendjes zijn Heppie, ik wil het zien....;)

20. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    En hier is ie dan:

Bekijk bijlage 52338

Ik doe mijn nickname vandaag weer eer aan :D:D:D
    En dit streepje, met avondurine en 4 dagen eerder dan de vorige keer is zóveel duidelijker dan de vorige keer (bij mijn miskraam)! Zou het dan ook een 'betere' zwangerschap zijn?

Deel Deze Pagina