Whhooeaaaa Elelke ook zwanger!!!! Gefeliciteeerd!! Geniet ervan meid ondanks jullie andere perikelen!!! Liefs, simi
Elleke; ook van harte gefeliciteerd meid! Die test is idd wel bijna gelijk aan die van Heppie hahaha.... IK WIL OOK!!!
hallo, volgens mij ben ik op dit topic nieuw alhoewel ik al enige tijd meedraai hier op het forum. maar goed ik zie dat er twee meiden zwanger zijn. gefeliciteerd!!!! wow en nu wij nog he. ik ben 34 jaar en heb een dochter van 1,5 jaar en wij gaan voor de tweede. zit wel al in ronde 7 dus ik ben er helemaal klaar voor om nu zwanger te worden hahahaahahahahahahah.
FEMKE! Welkom hier, je valt meteen met de neus in de boter. Misschien hanger er genoeg hormonen in de lucht om nog wat dames zwanger te maken!!!
Femke, Welkom, ik hoop dat het jou ook gauw is gegund! Ben vanochtend lekker wezen zwemmen met Thom, het is zo'n ongelooflijke waterrat! Geweldig om te zien! Alleen wel helemaal kapot als we weer weg gaan, hij ligt nu al weer 2,5 uur te slapen . Van allerlij krampjes, borreltjes e.d. in mijn buik. Volgens mij komt het gewoon door de zenuwen... Vind wachten toch zoooo moeilijk!!!.
Femke, welkom en klets gezellig mee. Hopelijk is het voor jullie deze ronde ook raak!! MvThom, oh heerlijk even zwemmen en daarna zijn ze zo rozig dat ze heerlijk snurken
Femke welkom hier! Had ik je niet eerder bij de 30+ meiden gezien? Hopelijk is voor jou ronde 7 raak, bij mij wel, dus wieweet brengt de 7 geluk? MvT; spannend, jij morgenavond testen! Het zou wat zijn he als je ook een roze streepje krijgt, dan is het dus echt een supervruchtbaar wachtbankje Krampjes en borrels zijn een goed teken hoor. Heerlijk dat je bent wezen zwemmen met Thom. Ineens dringt het tot me door: dat doe ik over een tijdje misschien ook wel Elleke, wat vond je vriend van de speen? Snapte hij het meteen? All, ik heb al zwangerschapssymptomen, voel me duizelig en moe. Maar ik zal niet klagen Vanavond lekker vroeg naar bedje toe, hmmmm.
Mieke, ik ben nog nét een oktober-mama, de uitgerekende datum is 28-10. Ik vind het wel leuk, een herfstkindje, dat valt mooi samen met de oogst, dus als de appeltjes geplukt worden is ook ons kindje rijp
WHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZWANGERE MEIDEN!!!! TOPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!! @all, sorry, haalde Jens met 39.1 uit bed vanochtend. Oma paste op en hij had de hele dag koorts. Nu in bed met 37.7, hopelijk loopt het met een sisser af!!
Pooh, arme Jens, beterschap voor je mannetje. Heppie, ah een maandje later dus. Leuk hoor! Helemaal Heppie he. Nou ik kan je vertellen dat ik dit keer tig keer erger moe ben dan bij de eerste zwangerschap, dit is tot nu toe mijn enige kwaal(tje). Verder voel ik nog steeds helemaal niets. Dus ik verlang echt heel erg naar de echo. Mooie banner
Mieke, hihihi, ja goeie bannersite heb ik gevonden he, via een andere forumster die ook zo'n leuke heeft
Gezellig dat je hier af en toe nog schrijf. Je zit weer spannend duimen te draaien op het wachtbankje. Heel veel succes. Het mag nu eens raak zijn. Dank je voor de felicitatie. *Timon blijft *
Pooh, beterschap met de kleine man. Mieke, als moeheid je enige kwaal is... geniet ervan Femke, welkom hier!
staat goed al die banners!!! Ik heb zelf beroerd geslapen, naar gedroomd etc. LAg toch te hanewaken, om te kijken of Jens het goed deed. Hij sliep de hele nacht door en werd wakker met 37.4, Hopelijk was het dus maar en een dag actie
Pooh, gelukkig maar dat zijn temp. weer normaal is! Ik voel me alsof mijn ongi ieder moment door kan breken dus ik ga er maar niet meer van uit dat ik evt. zwanger ben. Helaas, op naar de volgende ronde! Puck, wat spannend!!! Ik hoop voor je dat het raak is! Elleke, en hoe reageerde hij op de speen?
Goeiemorgen, De reactie van mijn vriend was nogal "tam". Hij begon te lachen toen hij de speen kreeg, maar ik had meer enthousiasme verwacht. Het is hier in huis op dit moment nogal stressen en dat heeft er denk ik wel mee te maken. Ik begon gisteravond heel erg te twijfelen en heb hem gevraagd of hij er wel blij mee was. Ik heb zelfs gezegd dat ie nog terug kan.... (schaam me dood dat ik zoiets dacht). Ik ben er zelf blij mee en hij zegt hij ook, maar echt enthousiast kwam het er niet uit...... Baal hier erg van en voel me heel verdrietig..... Tot zover, Groetjes, Elleke