30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie lieve meisjes, voor de voorzichtige felicitaties.
    We zijn beiden erg beduusd nog en hadden het helemaal niet verwacht. Binnenkort dus nog maar een testje doen. Maar die ongi die is er ook nog steeds niet.

2. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, een streep is een streep......dus ook van mij een voorzichtige felicitatie!!!!! Jeetje, ik ben er ook helemaal beduusd van, is echt snel gegaan!!!

Simi, hahaha, ik ken het......als ik in een babywinkel loop kan ik me ook niet inhouden. Daar moet ik dus echt niet te vaak binnen lopen;). En inderdaad, de allerdaagse dingen kun je beter bij de hema enzo kopen, scheelt een hoop geld. Ik ben ook al bij vriendinnen en schoonzussen aan het "shoppen", is toch wel handig hoor, als je achter de grootste babyboom aanhobbeld;). Welke wagen heb je besteld?
    Fijn dat je verlos je heeft gerustgesteld. Toch leuk om te horen dat je stevige buikspieren hebt, ik vrees dat die van mij iets flexibeler zijn:D.

Timon en Soof, succes morgen!

ALL, ben ik een dagje vrij, sneeuwt het al de hele ochtend:x. Ik had net zo'n zin om een flinke wandeling te gaan maken, heb behoefte aan frisse lucht. Ook goed om de gedachten even te verzetten, ben maar aan het malen over die de echo. Nog 2 nachtjes slapen, dan is het zover. Ben heeeeeeeeel nieuwsgierig naar het geslacht, maar ben ook heeeeeeeeel zenuwachtig voor het onderzoek. Ben blij als het achter de rug is, dan kan ik die spanning loslaten (hopelijk).

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kijk uit dat je niet uitglijdt. Nog heel even wachten en dan heb je die echo. Wil je echt zo graag weten welk kleintje in je groeit?

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mieke, wat zie ik nou???? Een fantastische vage maar duidelijk aanwezige streep! Ik zeg: GEFELICITEERD!!!!!! :D

Meiden, met Mini gaat het een stuk beter, ze heeft vandaag weer meer gedronken en (nog?) niet gespuugd dus dat ziet er goed uit.
    Maar met haar mama gaat het vandaag heel slecht, want ik heb, geloof het of niet na onze gesprekken van gisteren :), de hele nacht boven de pot gehangen. Iets verkeerds gegeten denk ik, het kwam er aan alle kanten uit. Moest nog aan Soof denken en had medelij, je zal dit maar heel vaak hebben zeg! Alles was er wel uit vandaag, maar heb zo'n beetje de hele dag op bed gelegen. Even eruit geweest omdat mijn schoonouders kwamen maar toch na een uurtje maar weer naar bed. Ben moe en slap, maar geluukkig is het kotsen over!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @miepie, het j=kan besmettelijk zijn he, dat kotsen en zo. Waarschijnlijk heb je het van Mini overgenomen! Wij waren in oktober ook alle drie achter elkaar ziek.

Jens heeft vanochtend 1x over gegeven en daarna niets meer, ook geen diaree. We hebben we kleinere, verdunde flessen gegeven, een rijstewafel, soepstengel en 2x bambix pap.
    Hij is alleen erg mama mama mama...ik kan nog geen cm weglopen en het is brullen.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, doe maar rustig aan. Heb je wel iets gegeten vandaag?

*Timon ziet Jens al aan de broek van mama hangen... en niet loslaten!:D*

7. MIEKE! Whahah wat leuk! TJa ee streep is een streep!!!!! Gefeliciteerd! Enne wij gaan ook naar frankrijk, naar de PRovence in een luxe stacaravan! Wanneer gaan jullie? Wij gaan 29 mei voor 15 dagen!

POOH! Arm kind en dan ook nog heel erg aan jou hangen........ beterschap ermee!

MB! NIet te zenuwachtig zijn het is zo leuk die echo. Dan kan je hem even heel erg goed bekijken! KOmt vast allemaal in orde!

Rick is erg aan het hoesten, heb nu een ui op zijn kamertje liggen. Wat een lucht joh :p Ach verder is hij vrolijk en kruipt hij de kamer rond!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @timon, ja echt maf, hij hangt aan mn been of om mn nek!!

@soof, goed zo rick!!!!

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Zo'n korte cyclus had ik niet verwacht. Blijkbaar ben ik dus idd niet gemiddeld :(.
    Ga nu maar uit van een volgende cyclus van ook 23 dagen. We zien het verder wel.....
    Groetjes,
    Elleke

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat balen, Doglover. Vervelend als je zo onregelmatig ongi bent.

Sophia, heb je nu een doekje voor je neus ivm de ui-lucht? ;) Dat manneke zal er best naar stinken of valt het nog mee?

Pooh, hangt hij steeds aan dezelfde kant?
    *Timon krijgt nu beelden van een scheef lopende Pooh met kind aan been:D*

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Elleke, he bah wat een domper zeg! bah bah bah!!!! Als je cyclussen steeds zo kort blijven moet je hiermee wel naar de huisarts gaan hoor.

Miepie, beterschap, wat ontzettend naar dat je je zo belabberd voelt.
    Beterschap.

Soof, wij gaan 2 weken, 1 week (24-31 mei) ergens bij Ile D'oleron, hopen dat het lukt, we hebben in ons beste frans een mail gestuurd naar de camping (luxe bungalowtent), deze is niet bekend bij de NL-organisaties. En de tweede week (van 31 mei t/m 7 juni) gaan we naar Canet Plage, camping Le Brasilia (luxe stacaravan via HI).

En de onderste test is van vanavond.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @timon, ja grapjas..hahhahhahahah ;)

@mieke, overduidelijk, geen twijfel meer mogelijk!! gefeliciteerd !!!!!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Goed, he?;):p

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, zal wel een fase zijn. Gelukkig heeft hij op die ene keer vandaag alles binnen gehouden!

15. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi,

Het is niet zozeer dat ik onregelmatig ben, maar wel een hele korte cyclus heb. Maakt het allemaal wel wat lastiger geloof ik. Ga ik me nog niet zo druk over maken. Ik heb mezelf 2 jaar de tijd gegeven om zwanger te worden.....
    Blijf wel meelezen en af en toe wat schrijven, maar blijkbaar zijn mijn ongi klachten dus vergelijkbaar met zwangerschapskwaaltjes, lekker verwarrend.....:x:(
    Groetjes,
    Elleke

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Elleke, ik bedoel niet onregelmatig hoor, maar juist zo kort!
    Als je een te korte luteale fase hebt, dan kan het bevruchtje eitje niet goed innestellen. Vandaar mijn berichtje.

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    ik snap m
    ik hoop dat mijn ongi niet te lang duurt, en dan gaan we volop opnieuw proberen. Nu rekening houdend met een korte cyclus.....
    Geeft wel weer een hoop lol om naar uit te kijken ;);)
    Groetjes en welterusten,
    Elleke

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien kun je gaan tempen, daarbij kun je goed zien wanneer je eisprong is en hoe lang je LF dan is. Ik geloof dat deze minimaal 10 dagen moet zijn, dus dat zou dan wel goed kunnen. Maar misschien is het net anders.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #79 Timon, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    Lol moet je er zeker inhouden. Anders kan het een martelgang worden en daar zit niemand op te wachten, toch? Dus altijd blijven :D. Oke, soms mag je een :( hebben. ;)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, jij optimist :D;)

Deel Deze Pagina