*** breekt even in **** Heppie, gefeliciteerd! ik zag je kaartje bij de tempkaartjes van de zwangeren. Jij nog met mij meeleven (met mijn rare temp) en ondertussen zelf ook raak! Wauw! Had je al een voorgevoel toen?? Wens je veel geluk en natuurlijk een mooie zwangerschap toe! *** breekt weer uit ***
Babel! Wat leuk dat je even hier komt buurten! Nee, ik had toen nog geen voorgevoel, dat is pas woensdag gekomen en toen heb ik meteen getest. En jahoor, raak! Simi, wat weet de yogalerares wat jij niet weet? Hopelijk heeft ze je niet nodeloos ongerust gemaakt. Daffie, ja dat dacht ik ook, zal wel wintervermoeidheid zijn... maar ik moet zeggen dat zwangerschapsvermoeidheid toch anders voelt. Als ik een trap oploop kom ik hijgend boven en ik had nog wel zo'n goeie conditie van het hardlopen... All, wisten jullie al dat wij een reisje naar Toscane hebben geboekt? eerste week april! Met het vliegtuig, maar dat kan toch geen kwaad he?
all, Jens heeft weer flinke koorts vandaag. Hij eet goed en speelt wel wat en is lief.Zijn snotneus is zo goed als weg, hij hoest niet, rara wat is het??? Hij was vandaag thuis bij papa. Die heeft voor de zekerheid nog de huisarts gebeld. Als ie suf wordt en of na 5 dagen nog koorts heeft mogen we komen...
Pooh, he bah Jens toch weer koorts!!! nou hopen dat het weer afzakt. Heppie, nee joh kan geen kwaad hoor vliegen, dat mag tot 34 weken 8) Lekker vakantievieren. Leuk Toscane.
TIMON! Nou dat is een lekkere opsteker, jee wat balen zeg. Ben benieuwd wat hun uitleg daarbij is! POOH! Wat raa, ja Rick heeft wat verhoging maar is gewoon vrolijk. Ik voel me niet fit,maar we rijden zo aan naar Luxemburg. Op visite bij mij ouders. Zien die Rick ook weer eens!
Nou, ben toch nog steeds niet ongi dus er maar een testje tegen aan gegooid, helaas geen 2e streepje . Wel na 5 minuten een heeeeel vaag 2e streepje (echt heel vaag). Nou is het zo dat ik normaal altijd een cyclus had van 28 dagen en de laatste paar keren werd dat 25 dagen dus we wachten tot maandag (28e dag) en als ik dan nog niet ongi ben proberen we het nog maar eens....... hmmm.. Ik verwacht er maar niet te veel van... Pooh, wat vervelend van Jens! Krijgt hij geen kies ofzo? Simi, laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat het eerder komt hoor! Dat vertelden ze mij ook allemaal, zelfs de verloskundige en uiteindelijk kwam meneer 17 dagen te laat. Een lage buik zegt niks hoor!
hij is nu naar bed met een zetpil in zn billen. Hij is zo warm en zn huid is rood van de hitte. Hij ligt nu in een romper met lange mouwen en een slaapzakje. Hopelijk zakt de koorts wat, want ik hou niet van 39.6!
MamavT, hmmm streepje komt er natuurlijk niet zomaar he. Misschien idd te vroeg getest. Spannend toch wel. Soof, goede reis.
Hallo allemaal, Hier nog 1 die last heeft van wintervermoeidheid. Pff voel mij moe en depri. Word tijd dat de zon gaat schijnen en ook dat we allemaal zwanger worden!! Dan worden we het zwanger zijn clubje ipv worden!!! Ik ben er zoooo aan toe. Ik merk het nu ook aan mijn man, hij wil ook erg graag. Als we ergens zijn wil hij zelfs een prenatal of dergelijks binnen om te kijken naar baby spullen Lief he!!!
@all, Jens heeft als een marmotje geslapen, zo lief en rustig. Helaas wel wakker met 38.6. Hij is nu beneden aan het spelen. We zien het wel .... Ik meot straks werken van 10.00 tot 14.00 bah!
Brigit, ik hoop het ook heel erg voor jullie! 19 maart naar de gyn, is dat de eerste afspraak? Pooh, nou maar hopen dat de koorts een beetje gaat zakken, wel goed dat hij zo lekker geslapen heeft en er zelf geen last van heeft. Hier is de hoop weer voorbij voor deze ronde . Werd vanochtend wakker met enorme buikpijn..... Nou ja, op naar ronde 4! We gaan vanmiddag schoenen kopen voor Thom, kan hij eindelijk buiten lopen....
Hee meiden, ben zo druk! Voorbereidingen voor de vakantie! Lees wel maar reageer weinig, mag dat Wanna ah toe? Ga maar weer even verder, hopelijk tot later!
Miepie en Soof, goeie reis alletwee! Pooh, wat zal je je zorgen maken, en dan moet je ook nog werken vandaag Laat de koorts maar snel gaan zakken, en meteen naar de ha als je het niet vertrouwd he. Fijn dat Jens zo goed heeft geslapen, dat is toch de beste manier om beter te worden MvT; heb je alleen buikpijn of ben je ook ongi? Ik ben het met Mieke eens dat een streepje er niet zomaar komt. Brigit, wat schattig dat je man er ook zo naar verlangd. Ik merk bij Heppieman ook een hele verandering. In het begin (toen we net gingen proberen) was hij heel nuchter, zo van; 'we zien wel', en de laatste tijd leeft hij enorm mee. Steeds vragen hoe mijn temp was enzo Oh, hij is nu zoooooo blij All, vandaag is mijn echte NOD, maar ik denk dat ik het echt niet ga worden. Heb nog een controletestje gedaan vanochtend en die was ietsje donkerder dan de test van donderdag. Ik voel me ook anders dan bij de vorige zwangerschap, dus ik hoop dat dat een goed teken is. Ik merk wel dat ik nog niet echt blij kan zijn, ik kan gewoon niet goed geloven dat het dit keer wel goed zal gaan...
Birgit: moeilijk is dat, als je het zooo graag wilt duurt het wachten zo lang! Vraag me wel eens af of zo'n gynaecoloog wel een idee heeft hoe erg je naar zo'n afspraak uitkijkt om maar verder te kunnen. Was het maar vast 19 maart! Pooh: wat vervelend dat Jens nog koorts heeft. Dat hij wel aan het spelen is, is natuurlijk wel een goed teken. Maar kan me goed voorstellen dat je dan liever niet weg wilt om te werken. Heb je dienst dit weekend? MamvanThom: och, jammer als dat inderdaad je ongi zou betekenen. Helemaal geen hoop meer? Toch gek van dat testje. 5 minuten is toch niet alsof je het een halve dag hebt laten indrogen Miepie: eh..... nou... vooruit dan maar, omdat jij het bent. We verwachten natuurlijk wel dat je dat dan op een later moment compenseert! Heppie: als je zoiets hebt meegemaakt, sta je toch een stuk minder onbevangen in je zwangerschap. Dat heeft toch tijd nodig. Een goeie echo zal straks heel veel helpen! Ik ben zo blij voor je dat het weer zo snel raak is! Ging bij mij precies hetzelfde en ik was ook ongelooflijk onzeker geworden. Ben zoooo blij dat het weekend is. Hebben afgesproken dat we vandaag om de beurt wat bijslapen. Mijn man dus vanochtend met Smurf om 6:45 naar beneden gegaan en ik lekker doorgepit en om 9:00 (!) ben ik uit bed komen rollen en nu is mijn man nog weer even gaan pitten. Straks evenboodschappen doen, vanmiddag komt mijn zus op visite (komen van ver, dus blijven dan toch wat langer) Morgen willen we "wat leuks" gaan doen, maar kan even niet wat verzinnen met dit shitweer. Iemand iedeeen? Ben deze cyclus toch wat meer bezig met wat er aan de hand is, komt denk ik toch door dat tempen, dan begin je er elke dag mee. Ach, zal wel weer eerst een gewoonte moeten worden, dan denk je er ook niet meer zo bij na. Temp blijft trouwens laag, wrdt dus of een ongekend lange cyclus, of geen ovulatie.
Timon, balen zeg, voelt wel heel dubbel, weer aan de pil terwijl je in een ISCI/traject zit. Als je regelmatig ongi bent weten ze toch waneer je ei gaat springen? Maar ja, zal wel de procedure zijn:x. MVT, jammer dat je w.s toch ongi wordt. Maar geen bloed geeft moed he Pooh, beterschap voor jens! Heppie, herkenbaar, ik ben de de eerste 12 weken heel voorzichtig geweest. Durfde eigenlijk niet blij te zijn, om mezelf te beschermen voor een tegenslag. Na de 1e echo was de opluchting enorm, maar ik heb heel lang dat stemmetje in mijn hoofd gehad "niet te blij zijn, het kan nog mis gaan". Eigenlijk is mijn vertrouwen in deze zwangerschap pas gekomen na de 20 weken echo, je weet dan dat alles er goed uitziet. Hoop voor jou dat je er sneller van kan genieten! Wanna, lekker he, uitslapen! Morgen echt "iets leuks"gaan doen hoor, even je gedachten verzetten. Miep en Soof, fijne vakantie! ALL, mijn vriend is vandaag ook echt jarig. Hem vanmorgen verrast met cadeautjes op bed. Ik heb een prentenboek gekocht over een papa, met een mooie tekst erin. Hij was helemaal geemotioneerd, zo schattig. Ik heb lekker mee gejankt, heb daar de laatste tijd toch al meer last van, huilen om van alles en nog wat. Ik wordt zo'n zwangere muts met emo-buien, HELP!
@ mamavanthom, een streep is een streep hoor. denk toch dat je te vroeg getest hebt maar als er niks hcg zou zijn zou je ook geen vage streep krijgen. behalve sommige merken lees ik hier wel vaker. was het een test met kv 2voor5? die zijn betrouwbaar blijkbaar. overmorgen gewoon testen hoor meid. @ heppie geniet maar meid. ik heb hier gelezen dat je een mk gehad hebt maar dat wil niet zeggen dat dat nog es zou kunnen gebeuren he. vertrouw maar op je gevoel. je hebt een super dikke streep dus je bent gewoon zwanger. klaar! hihihihi zijn er nog testers 1 dezer dagen? ben benieuwd. heb nu mijn eisprong dus dat wordt klussen vanavond hihihi. oh ja. en ik woon in belgie en wij krijgen elke maand een echo. je neemt ook een lege dvd mee en daar zetten ze iedere keer je echo op. van mijn dochter heb ik zo een hele film van garnaaltje tot meisje erop! dat is speciaal hoor. jammer dat ze dat toch niet in NL doen....
@wanna, ga zwemmen!! LeuK!!!! @all, sorry, ben van mn werk naar huis geroepen dor mn vriend. Jens had 40.3 koorts. Eerst mochten we niet bij husiarts komen, maar na 2x bellen toch wel. Hij lijkt een virus te hebben en moet "gewoon uitzieken". Hij zat te flirten met iedereen in de wachtkamer en te zwaaien....dus vrolijk genoeg. Ik kan haast een ei op hem bakken, maar hij blijft vrolijk! Als hij maandag nog koorts heeft moeten we de huisarts bellen.
Pooh! 40.3? is dat normaal bij kinderen? blijkbaar maakt de ha zich nog niet zo'n zorgen dus het zal wel. Goed dat Jens lekker zit te flirten , casanova in de dop, hihi