30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gelukkig niet nee!

Voor de lol vroegen we aan 1 dame waar haar kind was. 'Thuis' met een lach.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, pffff wat een drukte zeg. Ik was woensdag gegaan, toen was het ook wel druk maar viel het nog enigszins te overzien.

Wanna, wat doet je temp raar :$
    Leuk hoor zwemmen en 8.15 is wel heel vroeg, maar smurf zal daarna toch heerlijk snurken, hihihi. Dan duik jij er gewoon ook nog even in.

MvT, ik heb hier wel eens gelezen op zp dat die KV testen helemaal niet zo betrouwbaar zijn! Balen van de erge ongi zeg, bah.

Heppie, komt allemaal goed hoor meid. Ik ben echt aan het aftellen naar die echo, het duurt gewoon zoooooo lang.

Pooh, applaus voor Jens.

Ik hoorde gister van vriendlief dat zijn zusje ook zwanger is, nu 7 weken. Helaas heeft ze de eerste zwangerschap als niet leuk ervaren omdat ze ontzettend ziek was door de hcg, tot 2x toe in ziekenhuis gelegen. Ze zit nu al aan de medicatie en ziet er weer tegenop. Wel leuk om samen zwanger te zijn. Nog niemand weet het van ons, dus ben wel benieuwd naar de reacties nu.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk mieke, samen zwanger zijn. Wanneer gaan jullie het vertellen?

@all, wat een drukte op die foto Ik was vorig jaar op de jonge gezinnenbeurs, ook top drukte en veel gratis spul.

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb vernomen dat mijn neef voor het eerst papa zal gaan worden in oktober. IK WIL OOK!

5. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, een uitje naar het strand was vandaag niet zo'n goed idee geweest hoor, zeker niet als je wat kouwelijk bent :D Hier namelijk mist, koude natte wind en sinds een uurtje weer sneeuw (zucht):( Ik ben blij dat ik weer binnen ben. En nee, ik heb niet aan een stuk vanaf 1800 geslapen, ik ben van 21:30 tot 00:30 wakker geweest en daarna weer door tot 8:00, dus dat is toch wel een aardig nachtje alles bij elkaar :)

Timon, he nee, wordt íedereen zwanger in je omgeving? ik snap best dat je daar een beetje sjago van kunt worden...:( Hoe was het voor jou om op de 9-maanden beurs te lopen? lijkt me erg confronterend, of kon je toch een beetje dromen over jullie toekomstige kindje?

All, dank voor de begripvolle en bemoedigende woorden. Ik hoop ook dat het goed komt, ik heb begrepen dat 2x een miskraam zeldzaam is, dus misschien is mijn risico nu wel kleiner :) Mijn lichaam voelt in ieder geval heel anders dan de vorige keer, mijn darmen zijn rustig (vorige keer vreselijk gerommeld) maar ik ben nu wel moe en duizelig. Ik hoop dat het een goed teken is. We hebben vanochtend alvast buikfoto's gemaakt (het 0-stadium zeg maar), ik dacht; als ik me gewoon ga gedragen alsof het goed zit, dan komt het misschien ook wel goed. Beetje bijgelovig misschien :)

6. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, even mijn banner aangepast, ik vond die andere toch wat te druk.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, volgende week maandag (1 mrt) hebben we de echo, daarna mag heel de wereld het weten :D
    Maar ik vind het wel moeilijk hoor, bij Boaz hadden we het al met 5 wk aan de ouders/zussen verteld.

Heppie, mooie banner hoor ;)

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames

na al die jaren vechten voor een klein wonder komt mijn man met de mededeling dat hij niet meer van me houd en niet meer oud met me wil worden.
    daar zit ik nu 35 jaar en heb niks meer.
    wat als ik nu woensdag zwanger blijk te zijn.

puck

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mag ik hier vloeken????????????? Neezeker, nou ik doe het wel in mezelf!!!! PUck wat gebeurd er nu opeens allemaal???????
    Ik word er misselijk van!!! :( Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar shiiiiiiiiiiiiiiit...
    Heel veel sterkte met dit proces en ja, wat als je nu zwanger blijkt te zijn?

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    WAT??!!!
    Ik schrik me rot!
    Waar komt dit nou ineens vandaan??!
    Zag je dit aankomen?

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #851 Mieke8, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Lieve Puck, bij jou komt het als een donderslag aan laat staan hier bij ons.
    Bah wat een narigheid, hoe kan hij dit nu doen? was dit alles of waren er nog meer redenen?
    Misschien zit er meer achter, voelt hij zich schuldig aan het feit dat hij je nog steeds geen kindje heeft kunnen geven en gunt hij je beter.
    Het kan toch niet zomaar over zijn....
    Ik leef heel erg met je mee, vind het echt vreselijk en ben er ook even stil van.
    Lieve knuffels van mij XXXXX

ps. als je zwanger blijkt te zijn dan zou ik ondanks deze actie heel blij zijn!

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Gdv zeg, wat ontzettend.... nou, ik heb er geen woorden voor.... Wat verdrietig voor je meis.... :( :( :( Weet gewoon niet wat ik moet zeggen...

13. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Oh nee!!! Meid toch, wat vreselijk! Ik weet niet wat ik moet schrijven.... Heel veel sterkte voor de aankomende tijd!

14. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    #854 Simi, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Oh Puck neee!!!! Wat een schrik zeg. Wat een vreselijk naar nieuws. Kan het zijn dat de spanning en druk hem teveel zijn geworden? In ieder geval heel veel sterkte! En je weet wij zijn hier voor je.
    Een hele dikke knuffel
    Liefs, simi

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goede morgen meiden. We hebben ons mannetje koortsvrij uit bed gehaald. 36.7!! Hij loopt over van de energie nu, hopelijk was dit het!! Duimen dus!

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Morning, ik ben er vandoor!

Puck, heb al wat woorden voor je gevonden: heel veel sterkte en een dikke knuffel....

Ciao!

17. mb02

mb02 Bekend lid

Puck, wat vreselijk, krijg het er koud van. Heel veel dikke knuffels voor jou!

Heb verder alles braaf gelezen, maar heb geen tijd om op iedereen te reageren. Het is hier nu vakantie, dus heb meer dagdiensten. Moet nu rennen!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ren je niet te hard ;)

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Oooh, Puck! Wat the f..k??? nee toch... wat is dit nou? dikke knuf voor jou, ik wens je veel kracht om je hoofd koel te houden en de juiste beslissingen te nemen.

Ik hier ook weer snel aan het werk.

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: fijn dat jens wat beter is!!

MB: doe een beetje rustig aan als het kan!

Ben nog steeds ondersteboven van het nieuws van Puck! hoop zo dat het allemaal toch nog goed komt!

Timon: moest wel lachen om die foto van de beurs van jou! je kunt over de hoofde lopen. Pfff wat een drukte!

Miepie; fijne vakantie!

Hier vanochtend voor het eerst weer iets hogere temp, maar met mijn berglandschapkaartje is het maar de vraag of het wat te betekenen heeft :)
    Op mijn werk vandaag wat rustiger, dus hopp dat ik wat dingen kan afwerken (en niet in de verleiding komen te vaak te komen buurten, hahaha)

Deel Deze Pagina