30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je wel voor de lieve reacties
    mijn mannetje gaat vandaag ergens anders wonen om alles op een rijtje te krijgen.
    hij is oververmoeid slaapt al maanden slecht.
    en dat is sinds de vakantie/miskraam
    ik houd zoveel van hem en hoop dat hij bijdraaid,
    maar gelukkig ben ik een zelfstandige vrouw en weet ik dat ik er wel uit kom. met of zonder hem.

ik heb al lang nagedacht en als het niet goed komt ga ik eerst alles weer op de rit krijgen een huisje enz en dan ga ik voor het bom moederschap.
    wat mijn tijd tikt door en en ga nu halsoverkop op zoek naar een nieuwe man die dan eigenlijk gewoon zaaddonor is.

ik hoop dat het deze maand gelukt is maar dat moet dan niet de rede zijn om bij mij terug te komen voor hem.

liefs puck

2. ZO ik ben weer in het land!

PUCK! Wat zeg je me nou.......... ik schrik me rot, hoe kan dit nou in hemelsnaam gebeuren! Je weet het he, als je eens tegen iemand anders dan uit je omgeving wil praten dan kom je maar langs he!
    Heel veel sterkte meisje!

MIEPE! VOlgens mij ben je al weg, maar alsnog een fijne vakantie!

POOH! Jee wat een hoge koorts, maar ik denk het allemaal kwam omdat hij zich aan het voorbereiden was om op te trekken :D leuk hoor!!

ALL! Was een fijn weekend even bij mijn papa! Rick heeft het goed gedaan. Hij is alleen snip verkouden weer, ik was het gelukkig zaterdag al kwijt! Gisteren werd ik wakker en lag er 10cm sneeuw ;) gelukkig dooide het en konden we goed op de weg!

VAndaag het huis weer opruimen, RIck ligt weer lekker te slapen met zijn snotneusje. Arm kind.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Puck, je klinkt iig heel sterk. Maar wat een narigheid.
    Probeer alles goed op een rijtje te krijgen en ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen.

Soof, weer veilig thuis dus. Fijn dat het weekend zo geslaagd was.

Wanna, je hebt idd in eens een raar berglandschapskaartje he. Wat moet je daar nou weer mee??

4. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Lieve Puck, je klinkt sterk en ook dat je de zaken duidelijk voor ogen hebt. Ik weet een beetje van de frustratie die het kan geven wanneer je iets zo graag wil en het gebeurt maar niet. Lieverd ik hoop dat je man de rust kan vinden om de gebeurtenissen goed op een rij te zetten. Ook ik wens je/jullie veel kracht voor het nemen van de juiste beslissingen.
    Liefs, simi

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Goh Puck, je klinkt inderdaad heel sterk en je hebt er zo te horen al uitgebreid over nagedacht. Ik vind het heel logisch dat je zegt dat je voor bom moederschap zou gaan als het tussen jou en je man niet meer goed komt. Als je zou wachten op een nieuwe relatie, leg je daar dan toch teveel druk op. Je schrijft dat hij voorlopig ergens anders gaat wonen en dat jij misschien straks op zoek gaat naar een huisje. Dus je verwacht niet dat je in je eigen huis kunt blijven?
    Had hij nou al eens eerder zijn twijfels geuit over jullie relatie, of zag je dit echt niet aankomen?
    Veel sterkte!!

Soof: hier ook aan 1 stuk door verkouden smurfje, maar hij heeft er gelukkig geen last van. Je vader woont in luxemburg, toch? Dan zal hij Rick vast niet zo vaak zien of wel?

6. Nee dat klopt en dat vind ik echt jammer, maar het is nou eenmaal niet naast de deur. In de lente/zomer/herfst willen we vaker gaan en zij komen ook best vaak hierheen. Maar ja je slaat al snel 2 maanden over! Maar in de winter is het altijd minder omdat we door de ardennen moeten en met kans op sneeuw is dat echt gevaarlijk.
    De eerste keer dat ik naar hem toe ging was er sneeuw en hebben we er 7 1/2 uur over gedaan :$ normaal doen we er 3 uurtjes over ;)

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pfff, 7 1/2 uur in de auto in de sneeuw met een baby, dat is inderdaad echt niet te doen!
    Hoe is je vader in luxemburg verzeild geraakt? Door zijn werk of relatie of zo? 2 maanden is dan inderdaad wel lang. zeker op deze leeftijd. Hij zal wel vinden dat Rick alweer erg veranderd was!

8. Met die 7 1/2uur hadden we Rick nog niet gelukkig!
    Ik heb natuurlijk die site van Rick dus kan hij alles goed bijhouden en we bellen iedere week!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, beterschap voor Rick!! Lastig he die snotneusjes??!!
    En ook lastig als je familie ver weg woont. Jens heeft pas 2x zijn Zweedse opa en oma gezien. De laatste keer was in september en de volgende keer eind april. Maar ja ze doen er zelf niet veel moeite voor om hier heen te komen....

@puck, zijn jullie getrouwd? En zit hij niet in een vette dip door de miskraam en alle IUI spanningen??? Misschien trekt hij het daarom niet meer? Valt er met hem te praten, of sluit hij zich af?
    Ik hoop zo dat je toch zwanger bent. BOM zijn is pittig hoor! Ik ben blij dat ik niet alleenstaande moeder ben. Jens is een lief kind, maar het o zo fijn als papa hem even over kan nemen. Je hebt een hoop stof tot na denken. Dikke knuf en ik sta achter elke beslissing die je neemt hoor!

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Neeee puck!! Jeetje wat erg voor je!! Jaren bezig voor een kindje en dan ineens wil hij niet meer. Zoveel verdriet omdat het steeds niet wil lukken en nu dit. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het enige wat ik kan zeggen is heel veel sterkte!! Als je even je ei kwijt wilt bij ons gewoon doen he!! We zijn er voor je. Ik lees dat je sterk bent, gelukkig maar. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar je hebt helemaal gelijk dat hij voor jou moet terug komen niet voor de baby. Nogmaals heel veel sterkte!!!

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoi, ben weer terug van een weekendje weg......

@ puck wat lees ik nou. tjee wat een klap moet dat zijn! heel veel sterkte voor jou

@ mama van thom hoe was jouw test vrijdag?

nou het bezoekje aan de gyn vrijdag viel wel een beetje tegen. wel mag ik donderdag gaan bloedprikken om te controleren of ik echt een goede eisprong heb gehad. En verder, tsja, als mijn lijf het gewoon "doet", en het spul van mijn wederhelft ook, dan kunnen ze gewoon weinig voor ons betekenen. Gewoon duimen dat er een keer eentje blijft plakken.

heb verder nog niet veel bijgelezen maar dat doe ik nog :)

fijne avond!

12. MIEL! Nou dat is wel kort door de bocht of niet? Je bent al 1 jaar verder.... hop dat het snel raak is voor jullie!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik word niet sjagie, maar wil nu ook. Alsof ik alleen achterblijf.:(
    Met de 9maandenbeurs heb ik nergens last van gehad. Het was erg leuk om er informatie op te doen.

Het gaat vast helemaal goed komen met je zwangerschap. Wel leuk dat je nu al buikfoto's maak. Echt vanaf het begin.;)

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #874 Timon, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
    Wat is dit vreselijk schrikken! Hoe kan dit? Zo onverwachts... Hier zak mijn broek vanaf!:$
    Heel veel kracht en dikke knuffels.

15. mb02

mb02 Bekend lid

Puck, ik hoop echt dat de rust je man goed doet en dat jullie samen een toekomst hebben. Ik vind het heel naar voor jullie, dat 2 mensen die van elkaar houden uiteindelijk niet gelukkig kunnen worden samen, dat vind ik verdrietig. En ondanks alles, ik hoop echt dat je deze week positief test! Veel sterkte meid!

Wanna, tjee, wat een tempkaart:$. Wordt inderdaad wel een lange cyclus deze keer. Blegh, echt waardeloos voor je:x.

Timon, kan me voorstellen dat het lijkt alsof je de enige bent die niet zwanger-bevallen is. Is lastig, en ik vind het knap als je daar niet vreselijk boos-chagarijnig enz. van wordt. Hoop zo dat 2010 ook jouw jaar gaat worden!

ALL, meiden, mijn buik lijkt echt met de dag te groeien. Vooral aan het eind van de dag lijkt hij harder te zijn, alsof er veel spanning op staat. Èn ik heb nog 16 weken te gaan, nu pas realiseer ik me dat die buik ook behoorlijk in de weg gaat zitten;). Verder moet ik op mijn werk wat rustiger aan doen, al dat bukken enzo., dat gaat me teveel energie kosten. Maar het valt me niet mee om eraan toe te geven, wil nog steeds geen zeur zijn.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik krijg steeds meer het IK WIL OOK-gevoel. Dit jaar ICSI, dus zeker dat 2010 ons jaar zal zijn.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, daar gaan 'we' voor hoor!!!!

18. MB! Je bent echt geen zeur hoor!!! Maar die "spanning" op je buik is echt van teveel doen. Wees aub voorzichtig met jezelf, je wilt straks niet verplicht bedliggerig worden! Dan ben je pas echt ver van huis.
    Dus gewoon rustig aan doen zodat je een gezonde zwangerschap hebt!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ timon ik kan me je gevoel voorstellen hoor. komt vast goed met die icsi. voor je het weet is het 18 maart. ik duim voor jullie dat het snel raak is!

@ mb rustig aan met die buik van jou! ik vond het ook altijd maar onzin, dat ik rustig aan moest doen enzo. Ik liep dus met 32 weken te barsten van de pijn (ik weet natuurlijk niet of het kwam omdat ik teveel gedaan had), gelukkig ging het weer beter na een paar bezoekjes aan de fysio. Luister naar je lichaam (en naar je collega's ;) ) en probeer je er maar een beetje aan over te geven. Want ja, die buik zal nog wel een stukkie gaan groeien!

@ sofia ja ik vond die gyn wel een beetje een hork. Wilde gewoon niet geloven dat ik ECHT mijn eisprong had gevoeld en dus ECHT overtijd was. Nouja ik heb in elk geval mijn zin vwb het bloedprikken. Heb vorige week woensdag mijn ei gevoeld (en woensdagavond en donderdag een beetje bloedverlies), en nou mag ik dus overmorgen bloed laten prikken, dan kunnen ze controleren of ik echt een goede eisprong heb gehad.
    De mededeling dat ze niets voor ons konden betekenen had ik wel een klein beetje verwacht. Tenzij straks natuurlijk blijkt dat ik geen goede eisprong heb, dan zal ik wel weer een receptje voor clomid krijgen.

20. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

Timon, wat fijn dat de 9-maandenbeurs informatief was, je bent zometeen wel de best voorbereide mama van iedereen! :D En 2010 wordt ook jouw jaar, daar gaan we voor!

MB, rustig aan hoor! Beter dat je het gevoel hebt te weinig te doen dan dat je achteraf merkt dat het teveel is geweest, kan jou het wat schelen als mensen je een zeur vinden (bovendien; je weet toch niet wat 'ze' denken?). je hebt goeie redenen hoor, volkomen legitiem om een tandje terug te doen.

All, ik moet het toch weer even zeggen hoor :) : ik ben nog stééds zwanger! Vanochtend had ik een geruststellende knaltest, zo donker heb ik hem nog nooit eerder gezien, dus ik krijg voorzichtig hoop :)

Deel Deze Pagina