30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

O ja, over dat eten, Thom heeft ook heel lang geen stukjes gewild. Ik kook ook altijd een hoop potjes voor in de vriezer, het is hier dan net een gaarkeuken. Inmiddels eet hij de meeste dingen wel mee en stukjes vind hij ook geen probleem meer (hij wil de laatste tijd geen geprakte spruiten meer alleen hele ;)). Ik maake de hapjes wel fijn maar niet te fijn en als bleek dat hij het niet goed naar binnen kreeg zette ik er dan toch nog even de staafmixer op.

Vind het wel erg gezellig hoor zo'n kleine smikkelaar aan tafel!

O ja, we hebben een weekendje weg geboekt voor ons tweetjes, heerlijk! Heb er zo'n zin in! Lekker uitslapen, door de stad slenteren, ergens gezellig lunchen en heel vaak en lang proberen baby('s) te maken :D;):D)

2. Ik heb na de MTS de makelaarsopleiding gevolgd. En heb er ook 3 jaar in gewerkt, is inderdaad een leuk vak. Nu erg moeilijk en van aantrekken is in deze regio nog geen sprake hoor! De banken moeten geld gaan geven, anders wordt er niet veel gekocht!

3. Ik realiseer me net dat ik vanaf morgen ongesteld kan gaan worden of niet.................. ik ga maandag pas testen hoor!
    Vole absoluut niks, maar ik weet eigenlijk ook helemaal niet of ik andere maanden wel last van mijn buik had :)

4. pffff nou denk ik eraan heb ik ineens buikpijn............. zal ik wel ongi gaan worden :) we shall see ;)

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    spannend sophia! ik zou normaal zondag op zijn vroegst het eerste roze verwachten, en dan maandag of dinsdag ongesteld (hopen van niet natuurlijk!). Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, eerst maar eens zien of ik ongesteld word.

mama(enpapa)vanthom gezellig, een weekendje weg! welke stad gaat het worden? siemens en ik zijn afgelopen november een weekendje naar Londen geweest. (helaas geen london baby....wel mijn eisprong daar gehad)

hier ook een echt smikkelkontje. wilde ook lang geen stukjes, ik dacht altijd dat dat kwam omdat zijn kiesjes pas vrij laat door kwamen. Vooral pasta is favoriet. Tegenwoordig wil hij ook echt niet meer gevoerd worden, dus het is soms wel een kliederboel, maar zooooo gezellig aan tafel!

6. Hoe doe je dat met niet meer voeren, Rick wil ook steeds meer zelf. Maar ja die lepel gaat op allerlij mogelijk manieren in zijn schaaltje eten, maar dat was het dan zeg maar ;)
    Brood eet hij zelf, maar met warm eten weet ik me geen raad:)

7. mb02

mb02 Bekend lid

Zohee, wat is er veel gekletst!

Nino, van harte meid! Super! Klets maar weer lekker mee, zoals je hebt gelezen zijn er meer meiden pril zwanger.

heppie, goed zo, niet meer testen! Door mijn miskraam wilde ik juist niet te vroeg naar de verlos, ik was er zo bang voor weer een leeg scherm te krijgen. Doordat ik bloed verloor ben ik uiteindelijk wel eerder gegaan, met 8 weken. Ik denk dat het wel goed is om met 9 weken te gaan, dan is het uitwendig al goed te zien.

Soof, neem er de tijd voor om goed na te denken wat je nu echt wilt. Misschien kan je zo'n loopbaantraining volgen om daar achter te komen, misschien wordt je nog wel verrast door de uitkomst!
    Morgen je NOD, spannend, mijn duimen draaien!

Puck, mijn duimen draaien ook voor jou!

wanna, mijn schoonzusje heeft een babycook (tenminste, ik geloof dat zo heet:)). Een apparaat waar ze ingredienten ingooit, op een knop drukt, en een tijdje later komt er een vers babyhapje uit! Ze maakt meestal wat meer en vriest dat in. Ze is er heel enthousiast over. Misschien wat voor jou?

Jullie hebben gelijk, ik moet me niet nu al druk maken over een voorkeurshouding. Maar ik hoor het zoveel om mij heen, dan ga je toch denken dat het komt doordat de kindjes niet meer in de zijlig mogen slapen.

ALL, gister alles goed bij de verlos. Buik lag goed op schema (bovenkant ruim 2 vingers boven mijn navel), hartje was luid en duidelijk te horen en bloedddruk prima (130-70). Omdat alles zo goed gaat hoef ik pas over 4 weken terug te komen.
    Ben wel doodop op het moment, deze week een werkweek van bijna 40 uur, is iets teveel van het goede. Al mijn energie gaat in mijn werk zitten, heb geen puf voor sociale bezigheden....:(

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames

ik ben ongesteld en gebroken ik ga zelfs voorlopig niet werken.

liefs puck

9. Sterkte PUCK!!!!!!!!!! Ik vind hetallemaal vreselijk erg voor je :(

10. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @ Timon dankjewel hoor! Hoe gaat het met jou? Hebben jullie intussen al groen licht gekregen voor ISCI? Heb even niet meegelezen dus ben niet meer helemaal op de hoogte. Hoop snel voor jullie!
    @ Poohbear dankjewel ook!
    @ Simi, thanks, en ik voel me eigenlijk wel goed. Heb wel wat kwaaltjes als zere boobs en rommelende darmen. Maar ben wel blij dat ik dat in ieder geval voel!
    @Mb, bedankt, gezellig om weer mee te kletsen. Leuk dat er zoveel prille zwangeren zijn! Goed ook dat het met jou goed gaat (op een drukke werkweek na dan..) 25 weken alweer! Dat gaat lekker hard :)
    @ Heppie, ja leuk om hier te zijn ook. Hoe gaat het met jou? We schelen zo weinig idd! Ik sta nu op de lijst voor de 25ste bij de oktobermama's. Ik probeer daar nu ook een beetje in te haken maar gaat idd wel een beetje snel daar!

11. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @ Puck, wat vreselijk voor je meis! Ik las ook jouw verhaal en dat is behoorlijk pittig! Ik hoop van harte dat jullie er wel uit gaan komen. Heel veel sterkte deze periode!

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Puck; Och wat naar! Goed om even een time-out te nemen, Nu heb je echt even tijd voor jezelf nodig.
    Ik denk aan je! Dikke knuffel!

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Meiden: Heb maar eens contact gehad met mijn oude gyn, want we zijn 3 weken verder na onze laatste belafspraak en bij de poli secretaressses kwam ik gewoon niet verder. Gelukkig vond de gyn het ook belachelijk dat ik nog geen afspraak had. Kwartier later belde de secretaresse met een datum! Kan 29 maart terecht. Nog een dikke maand dus. Enerzijds blijf ik het een beetje raar vinden dat overdracht naar een collega uiteindelijk twee maanden duurt, anderzijds geeft dit nu wel wat rust. Eerst maar eens kijken wat er zonder allerlei poespas gebeurt.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, sterkte met alles! Kom maar even tot rust en denk aan jezelf.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, jeetje, wat een diepe gesprekken hier...heerlijk!!!
    Ja soof theologie is niet zomaar bijbeltje leren.... Petje af voor de pastoor om de hoek! Ik ben niet gelovig, maar heb diep respect voor mensen die achter iets staan en zich daar voor geven. Ik hou alleen er niet van als er dingen op gedrongen worden...zoals sommige doen en bijvoorbeeld Jehova's!

@puck, meid wat ongelofelijk KLOTE!!!!!! Ik leef echt met je mee.....dikke knuf!

@all, Ik heb mn laatste donderdag gewerkt! Jippie!!!
    Vanaf volgende week ga ik dinsdag, woensdag en vrijdag werken ipv woensdag, donderdag en vrijdag. Ik mis mn ventje te veel met 3 dagen achter elkaar racen. Ik zie hem zo weinig dan.

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Puck; hele dikke knuffel voor jou meid! Ik heb zelf toen alle pogingen mislukten ook een time-out genomen en dat werkte voor mij erg goed. Heel je emoties gaan met je aan de haal en op een gegeven moment wist ik echt niet meer wie ik was. Even een poosje relativeren en de moed weer vinden is heel goed.
    Wil je heel veel sterkte wensen en echt er is hoop, ook al zie je dat nu even niet!

17. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Puck, heel veel sterkte en een cyberknuf voor jou, wat is het soms oneerlijk verdeeld in de wereld...

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, weet niet of je had meegekregen dat haar vriend niet meer bij haar is omdat hij niet meer van haar houdt. Of had je dat nog wel gelezen? Het is dus niet echt een timeout van de MMM maar van alles.

Lekker dat jullie het weekend saampjes weg gaan, genieten!

Pooh, fijn dat je o je werk je dag kon ruilen.

19. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Oh, arme Puck! Heel veel sterkte, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen......:(

Soof, wat leuk dat je ook in de makelaardij hebt gezeten! Jammer dat het bij jullie nog niet echt aantrekt. Wij beginnen het nu toch wel te merken, stuk drukker alweer (gelukkig!!!)
    Enne, niet ongi worden hoor!!! Ik duim voor je!
    O ja, over dat zelf eten, wij doen het op zijn lepel of vork en hij pakt het over en stopt het in zijn mond, gaat best goed ;):D

Miel, we zouden eerst naar Barcelona maar gezien we ook op het punt staan een andere auto te kopen hebben we besloten in Nederland te blijven. Uiteindelijk is het een kasteeltje geworden in de buurt van Utrecht, lekker knus en romantisch paas weekend :)!

Nino, gefeliciteerd! Wat geweldig!!!

WbM, goed van je dat je het via jouw oude gyn hebt gespeeld, blijkbaar was dat net nodig, je hebt in elk geval een afspraak!!! En wie weet is het niet meer nodig ;)!

Deel Deze Pagina