Mieke: succes vanmiddag!!! Wel meteen terugrapporteren hier! Net patiente op spreekuur gehad die een heel verhaal tegen me begint over dat ze net van de gynaecoloog heeft gehoord dat ze verouderde eierstokken heeft en dat ze deze maand met IUI begint en dan door gaat voor IVF. Wel een confronterend. En een uitdaging om zo normaal mogelijk te reageren. Nog 4 weken en dan kunnen wij ook eens bespreken hoe verder. (En nog 1 week tot NOD )
Wanna, zal ik doen!!! 4 weken wachten is nog best lang he, aangezien je die dag niet gelijk start met een behandeling. Hopelijk lukt het gewoon deze ronde spontaan!!!
Whaha ik voel mij helemaal bevoorrecht dat ik al vriendjes was met MvThom Oh meiden nog even en dan mag ik naar de vk...... volverwachtingkloptmijnharthoopdievandebeepook!!!
Oeoeoeh, Mieke zit NU bij de VK! Spannend hoor! Soof: die tonijnkoekjes zagen er inderdaad wel lekker uit, maar voor ons nog een brug te ver. Oeh, had ik al verteld dat toen Smurf mij, commode, waskussen, vloer, bed, gordijnen en alles, afgelopen vrijdag had ondergekotst, hij daarna wel uit zichzelf is gaan staan in bedje??!! -Trots-
Effe teruggekeken, maar had jullie zelfs het kotsverhaal nog niet verteld zie ik!! nou, de clou is dus al duidelijk, maar mijn hemeltje, waar haalt dat kind het vandaan! Mijn fleece-vest, broek, zelfs haren zaten helemaal onder. Was alleen thuis met Smurf en dacht echt even, "O help!" Moet ik hem nu terugleggen in de kots en uitkleden? In bed kon ook niet, want daar was hij zelf te vies voor, de vloer was ook helemaal glibberig van de kots. Heerlijk einde van de week, als je zelf al helemaal kapot bent, dat je dan nog de kinderkamer van boven tot onder kunt gaan soppen Maar hij stond me dus stralend in de gaten te houden, terwijl hij supertrots was dat hij zich helemaal zelfstandig omhoog had gehezen aan de bedrand! Gelukkig heeft hij sinds vrijdag niet meer gekotst!
Oh hemel, wat een ramp! Daar zit je niet echt op te wachten natuurlijk. Wel superleuk dat hij zelf gaat staan!!! Go Smurf!!!!
@mieke, ik ben zo nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!!!!!! @wanna, heerlijk zo'n kotsend kind....oh de wasmachine draaide hier non stop toen...bah!En die kots lucht... umffff @all, Jens is vrolijk en actief maar heeft een rot hoestje. Hij piept gelukkig niet bij het ademen en heeft geen koorts. Fijn, je rolt van het een in het ander. Hij heeft het zwaaien ontdekt. Niet op commando of het juiste moment om te zwaaien. Maar opeens zit ie te zwaaien en roept heeee! (zweeds voor hoi!). Hij loopt nu rond met een roze rietje, geeft hem aan mij en pakt hem weer terug....so cute! ;0( Optrekken, tjsa, als hij op de bank zit trekt hij zich aan de leuning tot staan. Maar vanaf de grond of in bed is nog niet gebeurd!
Helaas het heeft niet zo mogen zijn dit keer Ik maakte mij eigenlijk al een tijdje zorgen omdat ik niks voelde, maar had er gek genoeg eigenlijk geen rekening mee gehouden dat dit ons zou kunnen overkomen.
Neeeeee mieke, aub niet!!!!!!!!!!!! Ik krijg gelijk kippevel. Wat nu? Wachten op een miskraam of gaan ze het weg halen?
@ mieke neeeee toch wat een rotbericht! tuurlijk ga je daar nooit vanuit. en wat nu? ga je afwachten of het spontaan komt? heel veel sterkte...
@ wbm wat een prachtig kots-verhaal knap hoor, dat smurf zelf ging staan! En wat goed van je, dat je je gezicht in de plooi kon houden tijdens dat gesprek. wat voor werk doe je eigenlijk?
Tja ik kan voor 3 opties kiezen. 1. een pil, maar die raad de vk af gezien mijn verleden tijdens de bevalling met veel bloedverlies. 2. curretage 3. afwachten Nog geen idee wat ik ga doen. Enerzijds zit het nu al 2 weken in mijn buik terwijl het niet meer leeft, dus denk ik... haal maar weg. Aan de andere kant, misschien is het beter om het op de natuurlijke manier te laten gaan. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik heel verdrietig zou zijn als dit zou gebeuren, maar ik ben het toch wel heel erg.
Nou, dat vind ik niet zo gek hoor. Ik ben ook altijd heel nuchter in dat soort dingen maar het blijft gewoon enorm kloterig! Laat de tranen lekker lopen, dat lucht tenminste op! Ik weet ook niet wat ik zou doen, mijn gevoel zegt op de natuurlijke manier maar wat jij zegt zit ook wel weer wat in. En als het vruchtje er straks uit is kan je misschien makkelijker weer verder...... Tja, heeeel veel sterkte nogmaals, ik leef met je mee!