30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ooooooooooohh Mieke, wat een verschrikkelijk nieuws meis!!! :x:(
    Natuurlijk voel je je verdrietig...niet meer dan logisch!!
    Ik kan niks voor je doen behalve je een hele vette dikke digihug en kus geven !!!
    Heel veel sterkte!

Liefs, Daantje

2. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, oooooooh, wat ontzettend verdrietig:(. En tuurlijk is het erg, een miskraam is gewoon heel akelig en verdrietig om mee te maken. Niet onderschatten hoor, zelf heb ik het ervaren als een mini-rouwproces.
    Persoonlijk vond ik het heel fijn dat mijn lichaam het vruchtje zelf afstootte. Het was niet pijnloos, maar ik kon er wel heel bewust op mijn eigen manier afscheid van nemen. Succes met het maken van een keus.
    Meid, een dikke knuffel en veeel sterkte!!!!!!!!

3. MIEKE! Oh wat erg meid............ dit was niet de bedoleing. Heel veel sterkte en dikke knuffel lieverd!!!

MVT! Wat een knappe jongen heb jij zeg, erg leuke foto! Hoe oud is hij hier?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, ik denk dat je nooit van te voren kunt bedenken hoe je in een stituatie gaat reageren. Ik bedoel, vanochtend was je nog zwanger, nu opeens niet meer.Maar ik zou ook erg verdrietig zijn, je bent toch bewust zwanger geweest. En nu moet je gaan vertellen dat het niet goed is en dat is ook pijnlijk!
    Veel sterkte met wat voor beslissing jullie ook nemen. Hoe lang mag het ma blijven zitten, of kan het geen kwaad?

5. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Soof, 2 weken geleden genomen, ben ook een heeeel trotse moeder :) (maar ja, dat zijn alle moeders wel denk ik ;):D)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, ik kan gewoon blijven wachten tot het zichzelf afstoot. Maar duurt het me te lang dan mag ik bellen en maakt ze een afspraak bij de gyn voor een curretage. Verder goed in de gaten houden wanneer ik bloed verlies en dat de krampen/pijn niet aan een stuk aanhouden, het moeten een soort weeën zijn doe komen en gaan.

Dank voor jullie lieve woorden hoor! Doet me goed.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    knuf mieke!

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Ach Mieke wat verdrietig. Ondanks dat het pril was was je wel echt zwanger en was het gewenst dus mag je daar best verdrietig van zijn meid! Een hele dikke knuffel en sterkte met het nemen van een beslissing want geen van de opties lijkt mij makkelijk.
    Veel liefs, simi

9. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Mieke, Ik vind het heel jammer te lezen dat het niet goed is gegaan. Wat een verdrietig nieuws voor jullie zeg! Heel veel sterkte voor de komende periode!
    Knuffel
    X

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh lieve Mieke, nee toch! Wat verdrietig... ik vind het echt erg voor jullie, he bah, nou hoor :( Logisch dat je verdrietig bent, het was zo welkom! Dikke knuffel voor jou.

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mieke logisch dat je verdrietig bent. Ik vind het ook heel naar voor je. En ben het met MVT eens, wat een prachtige knul is Boaz!

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: kwam speciaal even kijken om te checken hoe het jou is vergaan en zie je verschrikkelijke nieuws... Wat ontzettend verdrietig dat je dit mee moet maken, ik vind het zo ongelooflijk naar voor jullie! Ik wilde dat ik je kon troosten, maar nu is het allemaal even alleen maar ronduit kloten!
    Ik kan me voorstellen dat je nu liever even wacht en het laat bezinken!
    Ach lieverd, konden we maar iets voor je doen! :(
    hele dikke knuffel!!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie meiden, ik voel me ook wel zielig eigenlijk, maar wil het zo niet zijn.
    Een paar meiden hier hebben het natuurlijk ook al meegemaakt, maar dan bij de aller eerste zwangerschap. Dat lijkt me nog veel erger, ondanks dat het iedere keer natuurlijk erg verdrietig is.

Vriendlief had Boaz opgehaald van het kdv en kwam thuis met een grote bos bloemen en rosbief en filet americain, de schat.
    Heb Boaz even lekker stevig geknuffeld, dat deed me goed.

We hebben het vanmiddag aan mijn schoonouders verteld, ze vonden het ook heel erg verdrietig. Schoonpa heeft mij even heel stevig vast gepakt en geknuffeld. Morgen komen mijn ouders, die zouden op Boaz passen, dus dan vertellen we het aan hen.
    Nogmaals dank voor jullie lieve woorden.

14. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Jeetje mieke, ik heb er geen woorden voor!!! Ik zit hier gewoon uitgebreid te huilen bij het lezen van je laatste berichtje. Wat vreselijk zeg!! Wat een ontzettend lieve schoonpa heb je dat hij je even flink geknuffeld heeft. Dikke knuffel van mij.
    En sterkte morgen als je het aan je ouders gaat vertellen.

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Sorry verder wel mee gelezen maar geen tijd en fut gehad om mee te lezen. Ik ben zooo ongelooflijk moe, lijk wel een bejaarde. Pff en volgens mij heeft die nog meer energie. Ik beloof dat ik morgen ga reageren!!!

Slaap lekker allemaal!!!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wow, wat een geweldig verhaal! :D

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ooo, wat vreselijk om dit te lezen. Dikke knuffel.

18. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Mieke, ik wens je heel veel sterkte....

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hier nog steeds niets sinds gisteren ;)

20. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Mieke, wat een lieve familie heb je zeg, ik vind het ontroerend om te lezen en wel een grap dat je vriend rosbief en filet americain heeft meegenomen :D heb je het ook nog weggeklokt met een wijntje toevallig? :D Hopelijk gaat het vandaag weer een beetje met je, maar het is, zoals MB ook zei, echt een mini-rouwproces. Mij heeft het erg geholpen om er veel over te praten met familie en vrienden, en te schrijven hier.

Brigit, niet toevallig zwanger toch? Bij mij was vermoeidheid het eerste symptoom...

Miel, wat wordt het spannend bij jou! Wanneer ga je testen?

MvT: ikke ook vriendjes worden!

All, ik was vanochtend in een vlaag kotsmisselijk, en blij dat ik daarmee was :):D beetje een gek gevoel hoor, ik voelde me zooo beroerd, maar wel met een dikke grijns op mijn gezicht :)

Deel Deze Pagina