30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    eeeeh, onder uitslapen versta ik tegenwoordig 7.15 wakker worden! ;) Meneer ligt nu net weer in bed. Ik ga effe douchen!!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, uitslapen is voor ons 6:45 :D
    Sterkte met de prikken Pooh! Wij gaan over anderhalve week weer prikjes halen.
    Smurf heeft gister niet gekotst! joepie!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo smurf!!!

4. SMURF! He dat gaat de goedekant op lieverd, nou lekker smikkelen!!!

Rick is weer naar het kdv maar was geloof ik niet echt blij. Het was vreselijk brullen vanmorgen. Ik ben maar snel gegaan.....
    Ik voel me nog steeds niet lekker, ik zit zo vol slijm :) wordt er niet goed van!

5. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Go smurf!!!

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Sophia: Bij mij helpt nisyleen van VSM heel erg goed, dat is voor griep en verkoudheid. Verder schijnt ananas erg goed te helpen tegen slijm. Mijn moeder had laatst ook erge last van slijm en heeft bisolvon genomen, is echt vies maar werkt als een tierelier.
    Sterkte ik hoop dat het snel over is!!

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ik wou dat ik zo lekker kon uitslapen, mijn vriend zijn wekker loopt om kwart over 5 af en dan rammelt dat k*tding een half uur voordat hij eruit gaat. Intussen ben ik hartstikke wakker..... Kan dan ook niet meer in slaap komen, is erg frustrerend.....
    Groetjes,
    Elleke

8. BRIGIT! Thanks voor de tips, het zit in mijn rechter bijholte helemaal vast en dat doet pijn:( wilde eigenlijk niet gaan werken....
    Ik kijk het even aan, als ik het niet volhou bel ik de baas wel!
    Ga me maar eens nuttig maken :D

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, ik heb gister de vk gebeld. Ze gaat voor mij informeren wanneer ik terecht kan in de VU. Maar ze zei al dat dat waarschijnlijk wel 2 weken kon duren voordat ik aan de beurt zou zijn. Dat duurt me eigenlijk te lang. Dus dan maar in ons plaatselijke ziekenhuis als we daar eerder terecht kunnen. Maar in de VU weten ze mijn achtergrond ivm de bevalling en dat vind ik wel fijn. Ik heb dus mijn beslissing genomen. Eigenlijk hoop ik volgende week terecht te kunnen, dan is het maar klaar en achter de rug. Daar ben ik wel aan toe. Schoon voor een nieuwe start.

Fijn dat smurf doorgeslapen heeft en jij ook een lekkere lange nachtrust hebt kunnen pakken.

Boaz slaapt hier meestal tot 7.30-8.00.

Pooh, sterkte met de prikjes voor Jens.

Soof, beterschap.

Miepie, welkom terug, fijne vakantie gehad?

10. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, fijn dat je een beslissing hebt gemaakt. Hoop wel dat je snel aan de beurt bent, want nog 2 weken doorlopen, dat is niet echt prettig. En zolang het nog in je buik zit kan je het niet afsluiten, dat maakt het allemaal extra zwaar.
    En zo herkenbaar, ik kon na mijn mk geen zwangere vrouwen zien, in mijn ogen liepen ze wel erg met hun buik te pronken:D. En ik trok die wendy van dijk en katja schuurman ook heel slecht, die gezellig op tv aan het babbelen waren over hun prille zangerschap GRRRRRRR. Dus onze banners.....kan me voorstellen dat je die even negeert.
    Knuffel!!!!!!!!

Miep, heeeeee, daar ben je weer:). Hoe was het?

Ooooh, wat zal ik moeten wennen aan het vroege opstaan. Doordat ik vaak avondddienst heb, heb ik dus de hele ochtend vrij. En kom ik rond 9 uur mijn bed uit rollen:). Ik heb mijn vriend zo "afgericht" dat hij zachtjes doet, dus daar wordt ik niet meer wakker van:D.

ALL, mijn vriend is ziek, enorm snotterig, vol hoofd en pijn in zijn rug. Niet echt goede timing, hij gaat over 2 dagen naar Suriname :(. Komt wel goed uit dat ik nu ook thuis ben, kan ik hem volstoppen met vitamientjes. Hoop dat hij snel weer op de been is, want 10 uur in een vliegtuig zitten terwijl te ziek bent.......da's zeeeeeer onprettig.

11. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Ik heb precies hetzelfde!! Alleen dan gaat ie niet al zo:$ vroeg af. Erg is dat he dat ze dan niet gelijk eruit gaan!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, gefeliciteerd met je 26 weken vandaag!!!! Zorg maar goed voor je vriend.

Gister bij mijn schoonouders geweest. Schoonzusje+zwager+dochtertje gingen met vakantie, 4 weken naar Nieuw Zeeland, dus ze even uitgezwaaid.
    Ze had die middag nog een echo gehad en alles is goed. Ben heel blij voor ze, maar het steekt toch wel. Zij gaan gewoon door en ikke niet.
    We hebben het hen nog niet verteld aangezien ze zich dan onnodig ongerust maken of aan ons moeten denken. Komt wel wanneer ze weer thuis zijn.
    Echo foto was natuurlijk prachtig, maar wij hadden ook gehoopt om zo'n mooie echo. Niks aan te doen, dat weet ik wel. Maar toch...

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof; als het vastzit in je bijholtes, moet je wel zorgen dat je neus goed open is en Otrivin (of zoiets) gebruiken, zelfs als je het gevoel hebt dat je neus wel open is.
    Moeilijk he, om weg te gaan bij het KDV. Zeker als Rick dan ook nog eens aan het huilen is. Hartverscheurend vind ik zelf.
    (ben zo'n softie geworden sinds Smurf :D)

Elleke: ik vind dat je vriend best een beetje rekening met je kan houden hoor! ;) Zeker nu je zwanger bent, moet 'ie niet te lang zijn wekker laten ratelen!

Mieke; twee weken lijkt me belachelijk lang! Waar slaat dat nou weer op?! Dat moet toch sneller kunnen! Belt de VK terug als ze weet hoe lang de wachttijd is??
    Wat moeilijk om naar een goeie echo te kijken en (omdat zei het niet van jullie weten) ook nog blijdschap te moeten vijnzen :( (en heel nobel van je, dat je het hun niet vertelt zodat je hun er niet mee lastig valt. Maar niet te lief zijn voor anderen hoor! Beetje aan jezelf denken! (En desnoods VU bellen dat je echt niet langer kunt/wilt wachten!)

MB: dat wordt afzien, nooit meer uitslapen :D
    Ai, verevelend dat je vriend net nu ziek wordt! Hoop dat hij snel opknapt!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Eerst beschikbare datum in de VU is 29 maart :$ nou amehoela! :(

15. Laat hem aub flink met neusspray aan de gang gaan want vliegen met een hoofd vol snot is vragen om problemen!!!!!
    Klinkt heel dom... maar laat hem voor de landing bekertjes met warme watten vragen aan de stewardess en een speciaal neusdruppel wat ze aan boord hebben. Anders gaat hij echt kapot van de pijn aan zijn oren!!!!!
    Die bekertjes zet hij tijdens de daling op zijn oren dat heft de druk op in de sinussen!!!! Ik heb het ook altijd en weet dat het helpt!
    Mijn man mag niet meer vliegen als hij verkouden is ivm de ooroperatie van vorig jaar.

Beterschap vor hem, hij moet wel gewoon gaan hoor. Het lijkt me een fantastische reis zo samen met zijn vader en broer! En daar zal hij wel opknappen!

16. Oh dat meen je niet...... wat ga je nu doen?

17. Heb net even gebeld, hij had nog even flink liggen gillen :$ en toen in slaap gevallen. Daarna heeft hij rustig geslapen en zijn fruithapje opgegeten! Nou dat doet ie thuis niet eens....;)

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan nu hier in het streekziekenhuis terecht.
    Morgen afspraak voor intake en dan hoogstwaarschijnlijk dinsdag de curretage.
    Dan gaat het in eens toch wel snel, maar dat is wel mijn keuze. Moest wel even slikken.

19. MIEKE! Ja dat is ineens snel, maar zo kan je het wel afsluiten. Heel veel sterkte en neem dit weekend de tijd om op jouw manier afscheid te nemen! Zoals ik het zie is het kleine zieltje weer naar de sterretjes en wacht op een nieuw plekje in jouw buik! Het komt zeker bij jullie terug, een lieve papa en mama en al een lief broertje!!!

ALL! Puck is net bij mij langsgeweest, ze heeft alles van haar comp afgegooid dus komt hier voorlopig niet meer. Het gaat niet goed en alle hoop op beterschap is weg. Haar vriend komt morgen bij haar langs om te zeggen wat hij wil. Zelf heeft ze het idee dat het over is, hij wil geen kinderen meer en vond het traject van afgelopen jaar veel te waar en wil dit niet meer.
    Het is echt super zielig om iemand zo te zien en heb erg met haar te doen. Ze vroeg mij dit aan jullie te melden.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Arme Puck, dit is zo erg voor haar! heb heel erg met haar te doen.
    Puck, je leest het wel niet. Maar een mega knuffel voor jou en ik denk aan je.

Deel Deze Pagina