@mike, hij houdt alles binnen. Had net wel een stink luier die tussen los en vast in zit. En erg vrolijk, maar opeens erg dreinerig. En steeds maar bij mij willen zijn! Hij roept nu door de babyfoon, wawa..en tatata datatataaa Of te wel, mama ik wil niet slapen @soof, ja de mmm viel wel mee, maar ik vond 2-3 per week vooreen inwendige echo echt pittig, zo tussen mn werk door. En alle tegenslagen voor we wisten dat ik op Puregon reageer. Ga jij nu ook gelijk spuiten of moet je toch eerst aan de clomid?
Hee Timon, dat is goed nieuws toch? Betekend dat ook dat er geen onderzoek op het embryo hoeft te worden gedaan voor de terugplaatsing? Sophia, wat bijzonder dat ze je nog herkende zeg! Dat moet toch een welkom gevoel geven. Op naar gezond kind nr. 2 voor jullie! Mieke, ik kan me voorstellend dat je totaal overdonderd bent, zomaar in 1 x raak! maar ja, het kan gebeuren he, daarvan ben jij nu het levende bewijs Puck, goed je weer even te 'zien'. Spannend, weer op het wachtbankje. Mijn duimen draaien!
Ik heb antwoord gehad van de verloskundige. Een heftigere menstruatie na een miskraam is normaal. Gelukkig, ben helemaal gerustgesteld. Wat is dat toch een fijne service die verloskundigen hier, want ik zou er toch ook niet mijn eigen vk voor bellen. http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/187182-eerste-menstruatie-na-miskraam-heftiger.html
HEPPIE! Gelukkig maar, fijn he als je zo geholpen wordt! POOH! Ik krijg Clomid en ik denk om de eisprong zelf te helpen weer een injectie Pregnyl. Uit die combi is Rick geboren. Maar goed eerst deze ronde eens bekijken en overleg met de fertiliteitsarts, ben benieuwd wat die allemaal vragen. PUCK! Weet jij dat misschien, wat de fertiliteitarts bij ons doet?
@soof, ik dacht dat jij met Rick ook gespoten had?? Krijg je wel inwendige echo's of moet je ovulatietesten doen? @puck ,sterkte met het wachte meissie!!! Ik duim hoor! big shiiit hier! Jens had me net een diaree luier!! Tot op zijn rug en STINKEN!!! Ik baal er wel van, want het ging sinds gisterochtend goed.Effe in bad gedaan en toen was hij al weer vrolijk!
POOH! Nee, ik heb maar 1x gespoten en dat is de pregnyl. Voor de rest Clomid 100mg. Onze Rick ligt nu lekker in bed, Luuf op de rug en borst, neusspray, drankje tegen de hoest, ui op de kamer en in bad geweest met zwitsal eucalyptus. Wat wil je nog meer
beter kan niet soof!!! Goede moeder!! Ik dacht echt dat jij ook een "spuiter" was, net als ik! Nou ja, als die Clomid werkt...beter toch?! Had je geen bijwerkingen van de clomid?
Nee daar heb ik weinig last van gehad. De laatste ronde was 100mg toen wel wat draaierig en die lichtflitsen (heel licht hoor). Maar verder niks.
He leuk dat degene die al kinderen hebben op dit forum nu ook weer aan de klus gaan!!! Gezellig. Ik hoop dat het ons allemaal snel gaat lukken. Ik heb even een vraagje aan allen die al zwanger zijn geweest of nu zwanger zijn, hoe zit het met de kwaaltjes voor de NOD? Elke cyclus weer heb ik veel kwaaltjes en nu ook weer. Aan de ene kant denk ik morgen word ik weer ongi omdat ik hoofdpijn heb gehad en meestal is dat teken dat het er aan komt. Maar ik heb en dat heb ik nooit vreselijke vreetbuien, ik kan mij gewoon misselijk vreten, heb ik nooit last van. Ik vraag mij af of er hier mensen zijn die de normale ongi klachten hadden voor de NOD en toch zwanger bleken te zijn. Dat vraag ik mij eigenlijk al veel langer af. Tijd om de vraag een keer te stellen
Pooh, wat een feest heb jij gehad met Jens. Het arme kereltje. Ik heb geen telefoontje meer gehad van de gyn. Nu verwacht ik deze morgen. Dan pas weten we of PGD wel/niet plaats zal vinden. EN wanneer ik met ICSI kan beginnen.
Pooh, wow dat is absoluut geen pretje zeg, bah! Brigit, eerlijk gezegd heb dit keer totaal geen kwaaltjes gehad. Heb niks gevoelt, hierdoor was ik dan ook in de veronderstelling dat ik niet zwanger zou zijn. Daarentegen had ik bij de zwangerschap van Boaz juist wel weer van alles. Voelden mijn borsten zeer pijnlijk aan de zijkanten, voelde ik allerlei kleine steekjes in mijn baarmoeder etc. Waar ik het nu vooral aan merk en dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, dat ik zo vroeg wakker ben en dat ik de hele dag door het hongergevoel behoudt, dus een knorrende maag. Timon, hopelijk bellen ze vandaag. Dan weet je waar je aan toe bent, tenminste wanneer jullie er voor mogen gaan.
Brigit, ik dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden want ik had van die kleine puistjes zoals altijd en ik was moe. Achteraf gezien was er wel wat anders. Ik was emotioneler en mijn buik rommelde en was opgezet (ik dacht dat ik last van mijn darmen had, dat was ook wel zo hoor, maar door de zwangerschap dus), de laatste dagen voor NOD een beetje misselijk. Verder niets. Vanaf het testen: gevoelig voor geuren, vaak plassen en een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Dit is gebleven tot een dag of vijf voor de miskraam, toen namen de hormonen waarschijnlijk alweer af. O ja, en ik had ontzéttend zin in eieren, heb ze in alle vormen gegeten, gekookt, gebakken en geroerd. Hopen dat het deze keer gewoon raak is bij jou Brigit! Wel weer spannend he, dat wachtbankje. Pooh, wat een zootje bij jullie, hopelijk voelt Jens zich al wat beter? Timon, laat die gyn maar snel bellen, dan weet je waar je aan toe bent.
Even ego......slecht geslapen vannacht, heb elk uurtje voorbij zien komen. Kinderen sliepen allemaal als een roos, dus was mijn eigen onrust die me wakker hield :x. Nu even relaxen in mijn bedje, en over een uurtje naar de verlos, spannend! En ja, jullie mogen weten wat het gaat worden, dus hou het hier in de gaten.
Oh MB, ben je zo zenuwachtig joh? Het lijkt me ook heel spannend, dus zenuwen zijn normaal toch? Gelukkig heb je de grootste kans dat alles gewoon goed zit. Heeeeeeel veel succes zometeen! En geniet er ook van he. O ja, en vergeet door de zenuwen niet om de dvd mee te nemen Gaat je man ook mee?
Mbo spannend, maar het is ook mooi hoor. Ik had hetzelfde maar toen ik daar eenmaal lag met die derrie op m'n buik zat ik zo geconcentreerd mee te kijken dat ik de spanning kwijt was. geniet er ook van je kleintje weer te zien! Mieke nu dan toch maar een GEFELICITEERD Birgit bij mij voelde ik eigenlijk iedere ronde weer iets anders, deze laatste ronde had ik last van steekjes achter mijn schaambeen en wel het gevoel dat er iets anders was. Maar omdat we al zo lang bezig waren durfde ik hier niet op te vertrouwen, bang voor de teleurstelling. Soof en pooh sterkte met jullie mannetjes, wat kan je dan een hoop zorgen hebben en werk . Timon hopelijk goed nieuws vandaag van de gynaecoloog zodat jullie snel kunnen starten. Puck, ik hoop zo dat het jullie deze ronde gegund is 'thumps up' Brrr meiden wat is het koud vandaag. Gelukkig was het hier rond Utrecht op de snelweg niet erg druk voor een dinsdag. Ik heb nu nog veel meer zin om lekker naar het zonnetje te gaan Morgen nog kraamvisite naar mijn collegavriendinnetje eens even kijken wat zij voor mooi ventje heeft. Liefs, simi
@mb02, succes vandaag, en GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!! @heppie ik had 9 dagen na mn eisprong beetje bruinverlies en toen begonnen er spelde prikjes achter mn schaambeen. Ng nooit gevoeld en ik zou het zo weer herkennen!! @all, jens heeft een goed nacht gehad. Hij is nu vrolijker dan gisteren en heeft al een fles en een boterham op. Nu maar hopen dat het echt over is! Mn vriend had compensatie uren en heeft vanmiddag vrij! heerlijK!
Bedankt voor jullie reacties. Het is toch iets raars dat lichaam. Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden hoor, ik heb steeds hoofdpijn en zeurend gevoel in mijn buik. Dat heb ik elke keer als ik ongi word. Mijn cyclus is nu wel weer iets langer dan de laatste maanden 23 dagen ipv 21 dat is iig positief!!! Alleen die vreetbuien kan ik niet verklaren als ik niet eet ben ik de hele tijd misselijk weeig gevoel, ach ja dat zal wel door de winter komen De volgende cyclus gaat het ook niet worden, dan is mijn man in het buitenland. Dus een maandje rust dan maar Vervelend zeg die zieke kindjes en ouders!! Om mij heen hebben mensen precies hetzelfde, dus het hangt echt in de lucht! Beterschap allemaal. MB: Spannend zeg je echo!! Zolang naar uit gekeken en vandaag is het eindelijk zover en wat leuk dat wij ook mogen weten wat het is. Ik ben echt zoooooo benieuwd!!! Succes en ook heeeeeeel veel plezier
POOH! Gelukkig dat hij weer beter is, nu even lekker bijtanken! KWAALTJES! Ikkreeg ze pas later, zelfs toen ik 5 weken zwanger was dacht ik dat ik een buikgriep had YEAH right dat betekende gewoon tot 11 weken zo ziek als een kat ZIEK! Rick is echt flink verkouden en huilt om alles, dat is echt vermoeiend zullen we maar zeggen............. Mama's hebben jullie ook zo'n moeite om dat neusje af te doen? Dan begint hij te huilen en dwars te doen jonge jonge hoe doen jullie dat?
@soof, ja ik mag ook niet aan zijn neus komen, brullen!!! Ik gebruik een uitzuigpompje en dat vind ie ook niet leuk, maar het helpt wel .Veel zout water sprayen hoor!!Anders slaat het op zijn oren!! En niet te lang mee door blijven lopen.