30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik zou zo graag een afspraak maken met ons allemaal dat we ons niet meer verontschuldigen voor "klagen", onzekerheden uiten en even je eigen ding willen spuien.

Daar zijn we toch allemaal voor meisjes?

(maar ben bang dat we deze afspraak toch weer vergeten als we m zouden maken ;))

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    k weet het wel dat jullie daar ook voor zijn, maar vind het moeilijk om jullie er mee lastig te vallen. Daarom verontschuldig ik mij er voor. Ik vind het echt heerlijk dat we ons gal kunnen spuwen maar ook de leuke dingen kunnen delen.
    Ben echt heel blij met jullie!!

Ik ga lekker slapen, morgen zal ik me wel weer beter voelen, ben erg moe en dan word ik nogal emo.

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Laten we dan afspreken dat je gewoon mag doen wat goed voor je voelt, dus ook eerst vertellen hoe rot je je voelt en je dan daarvoor verontschuldigen...

Slaap lekker, ik hoop dat je je morgen beter voelt!

4. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, verontschuldigen hoeft inderdaad niet. Omdat we hier met allemaal zulke verschillende verhalen zitten is het verschil alleen soms zo groot. Ik heb ook lekker geklaagd en me niet verontschuldigd, maar ondertussen voelde ik me wel een beetje schuldig hoor, want wat zit ik nou te klagen? Ik ben tenminste zwanger! Ik kan me voorstellen dat dat bij sommige meiden hier best steekt...:( Maar goed, waar je rotgevoel ook vandaan komt, het blijft een rotgevoel en het is fijn om je hart hier te luchten. De andere meiden zijn vrij om daar wel of niet op te reageren toch? (en ik zit nu echt te worstelen om niet sorrysorrysorry te tiepen, he toch gedaan ;))

Miepie, Soof en Miel, dank voor jullie geruststellende woorden, dat is echt fijn. Wat een invloedrijke stofjes zijn hormonen toch he?

Mieke, geeft het wat rust nu je een plan hebt voor de komende week? Het zal een moeilijke week worden, en de tijd daarna ook nog, ik wens je daarbij veel kracht en liefde van je naasten. Knuffel voor jou!

Brigit, voel je je nog steeds zo beroerd joh? Herkenbaar dat je je dan emo voelt :) Hopelijk voel je je snel weer wat beter. En lekker alles hier blijven schrijven wat je wil hoor. Moeilijk, weer een vriendin zwanger, ook zo herkenbaar dat je dan niet echt blij kunt zijn, dat doet gewoon pijn he.

Pooh, beterschap!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Meiden, ik kan amper slikken....auchie!!!!!

6. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeh Pooh, dat klinkt niet goed! Heb je ontstoken keelamandelen? Koorts? Tijd om het heel rustig aan te doen dus. Beterschap!

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ brigit, ik kan het me zo goed voorstellen, ik heb de afgelopen weken met dezelfde reden een paar keer moeten slikken. Ik moet zeggen dat het bij de eerste poging veel erger was, ten slotte heb ik nu al een gezond jochie rondlopen. Ik hoop echt van harte dat het binnenkort jouw beurt is, en wat zullen we blij voor je zijn!!!! * knuffiez *

@ miepie helemaal mee eens!

@ pooh beterschap voor je keel!

zometeen allemaal ff duimen voor een beetje droog weer in west-brabant......zometeen de straat op met de fanfare ;)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, geen koorts. wel lamlendig gevoel.
    Krijg ik net een email van mn beste vriendin, of ik nog wel met haar om wil gaan.???? Waar komt dit opeens vandaan? We hebben maandag afgesproken en de week erop gaan we samen naar de sauna. Dan opeens dit.

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ok ok zal het niet meer doen ok?! Ik zal mij niet meer verontschuldigen. Maar........ dan moeten jullie het ook niet meer doen he!!!!:D Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik hoop dat we over paar maanden blij kunnen zijn voor alle meiden die zwanger willen worden. Gaan we feestje bouwen met cyber appelgebak en koffie :p oh nee doe maar thee.
    Ik heb lekker geslapen, ben alleen nog steeds erg moe. Ga strakkies lekker nog even terug.

Pooh: Jeetje heb je zo erge keelpijn!! Niet zo raar dat je je dan lamlendig voelt. Wordt je nu wel in de watten gelegd, rustig aan doen he!! Beterschap
    Wat vreemd van je beste vriendin, is er iets voorgevallen dat ze dat denkt of misschien een tijdje minder contact gehad? Misschien is ze op dit moment erg onzeker. Ik zou het gewoon aan haar vragen,, het is je beste vriendin dus moet kunnen toch?!

Mielenl: En................ heeft het duimen geholpen?

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, heb haar terug gemaild om te vragen wat er is! We zien elkaar wel minder, nu wij Jens hebben en zijn onregelmatige diensten draait. Maar we hebben wel genoeg contact per mail, hyves, sms enzo.

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ brigit nog ff doorduimen aub......rond een uur of 11......krijg nou wat, ik zie de ZON!!!!!

@ pooh jeetje da's wel vreemd zo'n e-mail. aan de andere kant....ik had ook een vriendin, daar ging ik veel mee om toen ik bij mijn ex wegging. Zij kreeg een relatie, en ik ook een nieuwe (mijn huidige man), en op de één of andere manier ging het contact heel stroef tussen ons sindsdien.......ik heb het (en zij ook) een beetje laten verwateren..... *schaam*.....misschien had het - achteraf - beter geweest als ik haar een mailtje had gestuurd Ik weet natuurlijk niet wat jullie situatie is verder hoor, maar ze lijkt me wel een goeie vriendin als ze zo'n mailtje stuurt ;)

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik ben aan het duimen en stuur beetje zon jou kant op. Is de zon er nog steeds!! Ik hoop het voor jullie.

Het kan idd doordat je het allebei druk hebt dat je minder kontakt hebt, maar dat betekent niet gelijk dat de vriendschap over is.

13. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, ik zou haar zéker vragen wat er is, want blijkbaar komt het nogal onverwacht, wieweet is er een misverstand? Hopelijk is dat dan snel uit de lucht...

Hier ook de zon! Heerlijk! Ik ga zo de was buiten ophangen. Zo te zien op buienradar blijft het ook nog wel even zonnig, lekker he?

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Miel, hier bij ons in BoZ begint de zon nu door te komen, waar moet die zon voor jou gaan schijnen dan? (hoef je niet te zeggen als je niet wilt hoor.....)
    Groetjes,
    Elleke

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Doglover: Ik zie in je onderschrift over gisteren dat je spoed echo hebt gehad? Waarom was dat dan?

16. POOH! Wat een raa mailtje, datzou echt iets voor mij zijn......... ik heb ook een goede vriendin die ik al bijna 1 jaar niet hoor....... Maar ik heb haar al 2x gevraagd (voorheen toen ze ook lang niets liet horen) of er iets was. Volgens haar alles oke wij hadden zo'n goede band dat het niet uitmaakte hoe vaak we elkaar spreken.
    Nou, ik doe nu dus helemaal niks meer, ik loop er alleen maar achteraan.
    Maar jullie hebben gewoon contact, raa hoor. Ben benieuwd wat ze zegt!

17. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Sterkte!

Pooh, beterschap. Rare actie van die vriendin, ze stuurt een bericht en dwingt jou nu eigenlijk om daarop te reageren. Ze had beter zelf even kunnen bellen, hadden jullie het meteen uit kunnen praten. Soms is dat sms/mail enz. niet echt functioneel.

Miel, spannend! Ik duimduimduim!

Heppie, het zonnetje doet je vast goed, werkt prima tegen sombere gevoelens (en opspelende hormonen;)). Ik heb er ook last van gehad, hoort en inderdaad bij. Enne.....je hebt 8 maaden de tijd om te wennen aan het idee/geveol dat je mama wordt, ik ben ervan overtuigd dat een zwangerschap niet voor niets zo lang duurt. Ik kan het zelf eigenlijk ook nog niet geloven, over 14 weken komt er een baby uit mijn buik.......bizar:D.

Ik lees dat een draagdoek toch wel handig kan zijn. Heeft iemand ervaring met de minimonkey?

ALL, vanmorgen mijn vriend uitgezwaaid, wat een tranendal. Ik ben zo slecht in afscheid nemen, het leek wel of hij voor maaaaaanden wegging ipv 2 weken:).

18. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Brigit, ik had donderdag de hele dag enorme buikpijnen en heb toen de vk gebeld. Ik mocht gister komen en omdat ze het niet vertrouwde heeft ze een inwendige echo gemaakt. Daarop was het vruchtje te zien en een kloppend hartje. Ook vond zij op mijn linker eierstok een cyste. Die wil ze goed in de gaten houden, dus blijft de afspraak van komende donderdag staan en maakt ze weer een echo. Als de cyste gaat groeien, wordt ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik maak me er nog niet echt druk over.... (probeer ik althans) ben allang blij dat het vruchtje in de baarmoeder zit.....
    Groetjes,
    Elleke

19. MB! Ach lieverd toch, ik ken het........ mijn man gaat een paar keer per jaar op reis welliswaar niet langer dan 5 dgn maar ik vind het maar niks.
    Hoe was het met zijn verkoudheid?

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #1240 Mieke8, 6 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
    Elleke, oeh een cyste bah. Maar gelukkig wel een kloppend hartje gezien.

mb, de minimonkey is handig voor in huis, maar niet echt voor buiten.

Deel Deze Pagina