MB, ik vind het heel logisch je tranen, ik zou Heppieman ook enorm missen als hij twee weken weg zou gaan. Zeker als dat helemaal naar Suriname is. Ik mis hem nu ook enorm als hij een paar dagen (hooguit 6) voor zijn werk weg is. Het is voor de thuisblijver altijd lastiger dan voor degene die weg gaat, die maakt namelijk zoveel mee dat de tijd vliegt! Suriname is een bijzonder land, ik ben er ook eens geweest, vooral het binnenland (oerwoud met aapjes enzo) is indrukwekkend. Verder kun je wel goed merken dat het een arm land is hoor. Elleke, vervelend zeg een cyste, had je daardoor ook zo'n buikpijn? Heb ik goed begrepen dat die dingen meegroeien met je zwangerschap? Hopelijk kunnen ze er iets aan doen, of nog beter; hoeven ze helemaal niets te doen en gaat het vanzelf goed. Wel fijn dat je nu al een echo hebt gehad en wat goed dat je een kloppend hartje hebt gezien! wauw! gefeliciteerd daarmee hoor! All, mijn was hangt lekker buiten te wapperen, maar het is nog wel koud zeg.
@ mb moeilijk hoor, afscheid nemen van je lieffie voor 2 weken....heb je voor jezelf ook wat dingetjes gepland de komende tijd? Dan gaat de tijd wat sneller, voor je het weet is hij weer terug! @ elleke fijn dat je een knipperlichtje hebt gezien. Die cyste is natuurlijk minder. Kan die nog vanzelf weggaan? Of wat kunnen ze eraan doen? Nouja, ik hoop inelk geval dat dat ding niet in de weg staat voor een zorgeloze zwangerschap. @ mieke ik wil niet elke keer vragen hoe het met je is maar weet dat je, ondanks dat ik je nog maar zo kort "ken", in mijn gedachten bent. Ik leef met je mee bedankt allemaal voor het duimen, het is hier stralend mooi weer geweest. Wel koud (niet handig, als je sax moet spelen) maar gelukkig droog. Was weer erg leuk @ elleke vlakbij breda fijne dag nog allemaal, ik ga nog effe iets in de tuin doen, ik barst ineens van de energie!
Hey meiden, ben ik ook weer effies.... De 3 dagen Maastricht waren echt heerlijk. Ik dacht dat ik ons meisje gigantisch zou missen, maar uiteindelijk is het me zo reuze meegevallen. We hebben heerlijk geshopt voor onszelf, lekker gegeten en op de terrasjes gezeten...het was mooi weer, dus erg genoten. Was echt opladen voor de MMM die er weer aankomt. Brigit; ik ken het gevoel van jou maar al te goed. Bij ons heeft het 2,5 jaar geduurd voor we Myrthe mochten krijgen met flink wat hulp (ICSI) enm ook ik dacht bij elke zwangere....wanneer mogen wij nou eens Ik zei toen vaak tegen mezelf....ergens wacht er een kindje op ons, maar die wacht het goede moment af om een geweldig leven tegemoet te gaan bij ons....dat is bij jullie ook zo. En wa de andere meiden ook al gezegd hebben, niet verontschuldigen hoor, het is juist heerlijk om even je zorgen en frustraties kwijt te kunnen! MB; mijn ma voer tot 4 jaar terug op de binnevaart en was dus elke keer 2 weken thuis en 2 weken weg...de tranendallen werden bij mij steeds groter en ik vond het ook helemaal niets. Kan me goed voorstellen dat het moeilijk was. Ik plande mijn weken altijd helemaal vol, zodat ze heel snel voorbij waren! Succes meid!! Wat een heerlijk weer is het toch...wiordt er weer helemaal vrolijk van. Nu nog wat graadjes warmer en dan ben ik helemaal tevreden Mannetje is naar zijn werk, Myrthe slaapt en ik moet eigenlijk even stofzuigen, maar heb geen zin. Is echter één grote kruimelbende, dus zal wel moeten (Myrthe heeft zelf brood gegeten). Ik ga dus maar even wat doen, voor dat meisje weer wakker wordt!
Doglover: Gatsie dat was wel even schrikken dan met die hevige buikpijnen, gelukkig dat je snel langs mocht komen en je het hartje hebt zien en horen kloppen Vervelend dat je een cyste hebt, goed dat ze het in de gaten gaan houden!! MB: Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb hetzelfde met mijn man elke keer als hij weg moet voor zijn werk. Afgelopen maandag stond ik ook helemaal in tranen op schiphol. Ik heb hem voor de deur afgezet, (vind het vreselijk als iedereen mij daar binnen ziet huilen) en ben in tranen weg gereden. Gelukkig komt hij morgen weer thuis. Is ie toch weer een week weg geweest. Vind het erg leuk om te lezen dat er meer dames hier zijn met mannen die regelmatig weg moeten voor hun werk. We kunnen elkaar echt met een hoop steunen he. Er is altijd wel iemand dier ergens ervaring mee heeft. Heb je al iets van je vriend gehoord? Is hij goed aan gekomen en wat is zijn 1e indruk van het land? Heppie: Is je was niet bevroren? Ik zag net dat het 3 graden is, pff in het zonnetje is het heerlijk maar verder is het echt koud he
Thanxs voor het meeleven. Veel van jullie hebben wel reislustige mannen. Mijn vriend hoeft voor zijn werk nooit naar het buitenland, ben het dus ook niet gewend dat hij weg is. Heb genoeg dingen gepland en ga maandag weer aan het werk, dus hoef me niet te vervelen. Maar het is meer dat ik me een beetje leeg voel, en ik vind het nu al saai in huis (hij is nogal een ouwehoer). Hij komt 20 uur vanavond (onze tijd) pas aan in suriname, ben echt heel benieuwd wat zijn eerste indrukken zijn. En hoe het met mijn schoonvader en zwager gaat, zij zijn absoluut geen reizigers, dus een jetlag is een onbekend fenomeen voor ze (schoonvader is 40 jaar geleden met de boot naar suriname gegaan).
Wat een geklets zo op de zaterdag zeg! mb, die 2 weken zullen vast snel voorbij gaan. Brigit, fijn dat je man morgen dan weer thuis komt. Pooh, vreemd dat je vriendin dat zo uit het niets aan je vraagt, en dan ook nog per mail?? vk heeft vandaag weer even gebeld om te vragen hoe het gaat. Wel fijn, ze houden je toch wel goed in de gaten en leven erg mee. De man van mijn vriendin belde vanmiddag op. Ze is morgen jarig en hij was een tripje naar Rome voor haar verjaardag aan het regelen, 3x raden wie mee mag Met mij gaat het wel oke. Merk dat ik het aan het afsluiten ben, maar weet nog niet hoe ik me emotioneel en natuurlijk ook lichamelijk zal voelen na dinsdag. Laat het maar klaar zijn.
@mieke, een tripje rome, wat lief en leuk!! Wanneer ou dat moeten gebeuren? @all, nog geen reactie van mn vriendin. Ik laat het maar even zo, ik ken haar lang genoeg om te weten dat ik beter nu even niet kan bellen. Ze moet maar eens goed nadenken waarom ze me opeens van dit soort dingen beschuldigd.
Mieke, wat fijn dat jij mee mag naar Rome. Een goed vooruitzicht. Zeker na dinsdag is dit erg prettig. Doglover, wat fijn dat je het hartje heb zien knipperen. Dit zit goed. Wat een prettig idee dat ze je erg goed in de gaten gaan houden ivm je cyste. Heppie, is je was droog geworden? Het is nu echt heel fris en dan moeten we nog naar buiten. Pooh, als jullie in deze periode nog zeker 2 afspraken hebben staan is het enorm apart dat ze die mail heeft gestuurd. Klinkt zo onlogisch. Vandaag de rest van het huishouden gedaan, incl ramen gelapt. Zo'n prettig gevoel om alles weer fris te hebben. Zeker als het zonnetje dan ook nog schijnt.
Ik hoop zo dat we vlot kunnen beginnen met de ICSI. Zouden we in mei elders de tp krijgen ivm de verbouwing? Hmmm, eigenlijk hoop ik dat we dan niet meer hoeven.
@ daffie wat heerlijk dat de mini-vakantie zo goed is bevallen! En goed opgeladen voor een nieuwe ronde MMM......ik duim dat het snel raak is bij jullie @ timon ja het gaat opschieten nu.....nog even en dan wordt het heeeeeeel stil hier want dan verhuist iedereen naar het zwanger-topic
Timon; hoop idd ook dat we allebei gewoon in april meteen mee kunnen! Ik vindt het ondertussen weer megaspannend en tel de dagen af in mijn hoofd....ben benieuwd wat ze gaat zeggen donderdag Mielenl; ja, dat opladen moet je echt regelmatig doen in de MMM. Al is het maar uitwaaien aan het strand
Hallo meiden, Wat een superweer vandaag!! Ok het was fris maar wij hebben zelfs buiten in het zonnetje op een terrasje gelunched Hier ook lekker de was weer naar buiten. MB heb je al iets van je mannetje gehoord hoe zijn vlucht was? Pooh sterkte met je keel, klinkt pijnlijk Mieke dat is een leuk vooruitzicht. En fijn te horen dat je vk je zo goed in de gaten houdt. Timon en Daffie gelukkig niet meer zo lang voor jullie afspraken Ik las net dat het noodweer is in Spanje en Portugal, ik hoop dat het meevalt bij Sjors
Hallo allen, daar ben ik ook weer eens! Veel aan het hoofd gehad de afgelopen dagen dus niet echt aan de computer toegekomen . Mieke, heb regelmatig aan je gedacht de afgelopen dagen, ik lees dat je al heel wat plannen hebt moeten maken voor de aankomende week. Heel veel sterkte dinsdag! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat jullie gauw weer verder kunnen. Hoe gaat jouw man er mee om eigenlijk? Heppie, ik begrijp precies wat je voelt! Ik heb heel wat afgejankt de eerste weken , ik was ook enorm emo, ook door de vermoeidheid. Bij mij werd het een stuk beter toen we de eerste echo achter de rug hadden, het hartje klopte prachtig en daarbij gaf de vk aan dat de kans op een miskraam na een goede echo nog heel klein is. Dus we gaan voor die goede echo, op naar de 24e!!!. MB, ben je wat leuks aan het doen vanavond? Ik zou het ook niet leuk vinden hoor! Vind het al erg als hij een nachtje weg is... Elleke, war vervelend van die cyste! Wel ontzettend leuk dat je het hartje hebt zien kloppen! Da's dan weer mooi meegenomen zo'n extra echo Brigit, blijft een enorm rotgevoel!!! Gaat pas over als je zelf in verwachting bent . In de 2 jaar die wij hebben moeten wachten op een zwangerschap werd ook de een na de ander zwanger, heb het vaak niet droog kunnen houden... Ik hoop dat het voor jullie gauw raak is, ik duim met je mee!!! Daffie, lekker he een weekendje met z'n tween er op uit! Nog een paar weekjes en dan gaan wij ook, heeeeerlijk!!! Hier weer op het wachtbankje, moet 20 maart weer ongi worden...
ik snap er nu helemaal niets meer va. Ik mailde haar dat ze maandag ,als ze het leuk vind, naar mij mag komen ,omdat mn moeder onverwacht eerder komt. Krijg een mail, dat ik haar dwing naar mij te komen, veel plezier en succes verder....What the fuck???
Hmmm, ik zou geloof ik toch even bellen, dingen kunnen heel verkeerd overkomen zonder dat het zo bedoelt wordt als het geschreven wordt. een echt gesprek geeft ook de juiste toon en intonatie.... Vervelend joh!
Pooh, is je vriendin zwanger ofzo? Klinkt een beetje als razende hormonen (las vandaag iets over horrormonen )? Nee, zonder gekheid, e-mail lijkt mij niet meer het beste medium om met je vriendin te praten, als er een misverstand is dan kan dat zoveel groter worden omdat je in een e-mail zo moeilijk de toon meekrijgt waarop iets wordt gezegd. Ik zou haar misschien bellen, ik zou me ook wel zorgen over haar maken, gaat het wel goed? Wat maakt haar zo emotioneel? Mieke, leuk een reis naar Rome, dat is zo'n prachtige stad! Wanneer zouden jullie gaan? MvT, leuk je bent er weer! Dus jij had ook van die emobuien? heftige horrormonen he (ik blijf voorlopig even bij die term). Simi, gek he, hier zulk mooi weer en in Spanje noodweer. Zo ver weg is dat nu toch ook weer niet. Timon en Daffie aan het aftellen! Ik duim voor jullie dat jullie vlot door de MMM heengaan. Miel, ik ga af en toe bij een ander topic buurten maar ik kom hier altijd terug. Zwanger of niet, het blijft hier toch het vertrouwdst... Timon, ook zo lekker aan het huishouden. Het was er ook echt een lekker dagje voor he. Mijn was is goed droog geworden en zo heerlijk fris, hmmmm. Lekker frisse dekbedjes nu, ik kruip er zometeen weer lekker onder. Mijn huishouden lukt momenteel maar half vanwege energiegebrek, maar ik heb tegelijk ook enorme schoonmaakwoede dus dat compenseert dan weer een beetje