Wanna, je zou bijna denken dat smurf echt smurf heet Meiden, lief dat jullie allemaal aan mij denken hoor!!!! Ik moet mij morgen om 11.30 melden op de dagopname en als de OK planning niet uitloopt ben ik om 13.30 aan de beurt. Daarna ongeveer 4 uur uitslapen/rusten en als dat goed gaat mag ik naar huis en indien het eerder goed gaat al eerder. Bleh zo geen zin in en ik merk dat ik er nu emo van wordt nu het er echt aan zit te komen. Heb dan ook even lekker een potje gejankt toen ik weer in de auto zat.
Hahaha, cool he! Hij heeft een volledige tweede identiteit gekregen hier Lukt me aardig om dat vol te houden, want ik thuis heeft hij ook Smurf als bijnaam. Sterkte morgen. Kan me voorstellen dat je er nu tegenaan zit te hikken en dat dat veel emoties losmaakt. Al helpt het misschien geen fluit, we leven allemaal ontzettend met je mee. Ik denk veel aan je. Hele dikke knuffel en hou je taai!
@ wanna leuk shirtje! Ja ik zag het plaatje en dacht ook gelijk "hij heet toch niet ECHT smurf?" haha! Ik noem Bosch IRL nooit Bosch. Maar kwam gewoon vanwege mijn nickname (miele, zo noemde mijn neefje mij toen hij een jaar of 2, 3 was), mijn man werkte bij siemens, dus tsja dan moet ons kind toch wel bosch heten @ sophia ben benieuwd naar Rick z'n shirt! Hier komt de verjaardag er ook al snel aan......nog maar een week of 5. Eens even denken voor leuke traktaties op het kdv. (vorig jaar had ik bij zeeman badspeeltjes gekocht.......ik vind alleen snoep of rozijntjes zo afgezaagd.....) @ mieke het lijkt me zo moeilijk en emotioneel allemaal. heel veel sterkte, ook ik leef met je mee en denk aan je morgen. @ nino gefeliciteerd met de auto! dat is toch zo'n "opel kadett"-model? Super hoor, en 5 deurs is inderdaad errug praktisch met een maxi cosi @ mb dat klinkt als een heel hip helmpje voor je neefje. Blijft natuurlijk rottig dat hij er eentje nodig heeft, maar het is maar tijdelijk moet je maar denken. Hier is de ongi nog steeds niet door, dus ik laat mijn bannerrrt nog maar even staan. Niet dat ik nog veel hoop heb op een positieve test, maar zoals het spreekwoord luidt: geen bloed geeft moed.
@ heppie ik ga donderdag testen als ik dan nog niet ongi ben, want dan vertrek ik voor een weekendje skiën en ik moet natuurlijk wel weten of ik mee kan doen met de apres-ski
@mieke, als ik je niet meer "spreek". Heeeeeeel veel sterkte morgen. Mag de dag maar snel voorbij zijn en mag het allemaal kwa behandeling meevallen. De emoties komen erna aan de beurt! Ik ben in gedachten bij jullie!
Vraagje, wat denken jullie? Is het normaal dat mijn broeken nu al een beetje te strak gaan zitten? Of moet ik gewoon minder eten? Niet dat ik zo'n enorme eetlust (meer) heb hoor...
Mieke: Ook nog even berichtje van mij. Heel veel sterkte morgen!! Ik zal aan je denken!! Dikke knuffel
Lieve Mieke, ik sluit me aan: heel erg veel sterkte morgen meis!! Ik zal ook aan je denken. Een grote grote knuffel voor je! XXX
Lieve Mieke; mijn gedachten zijn al dagen bij jou en zullen ook morgen bij jou en je mannetje zijn. Heel veel sterkte en geef je emoties de vrije loop...het is echt niet niks! Hele dikke megaknuffel voor jou!! Ik brandt een kaarsje voor jullie vlindertje!
Lieve Mieke heel veel sterkte vandaag en als de tranen komen lekker laten komen. Het is niet niks meid, rationeel kunnen we wel bedenken dat er missch iets in de aanleg niet goed is geweest maar je kindje verliezen doet gewoon pijn! Ik denk aan je/jullie
Mieke nogmaals heel veel sterkte vandaag! We zijn in gedachten bij jullie op deze moeilijke dag. *omhels-smiley*
Even een vraagje aan jullie allemaal, mag je nagellak gebruiken als je zwanger bent? Het is namelijk zo dat ik echt nagellak op moet doen anders hou ik geen nagels over, ze breken echt tot bloedens toe af. Heb hele slappe nagels. Altijd al gehad en sinds ik lak gebruik zien mijn handen er tenminste weer beetje verzorgd uit. Gewoon met nagels, veel beter. Schaamde mij altijd. Zat net mijn nagels weer te doen en daar komt natuurlijk chemische lucht vanaf, kan nooit goed zijn?!
BRIGIT! Ik heb nog nooit gehoord dat dat kwaad kan, je kan ook gewoon je haar verven hoor! Gewoon lekker lakken en er mooi uit blijven zien MIEKE! Sterkte vandaag............. mega knuffel ALL! Ik ben vanmorgen weer voor een follikelmeting geweest en er zit er weer 1. Hij is keurig qua grootte en hebben een samenlevingsavdies (netjes he ) voor vrijdag-zaterdag! Nu werkt clomid 50mg dus wel. Bij Rick was daar 100mg voor nodig. Ben er wel blij mee, werkt mijn lijf toch nog enigzins! Zelfs verbetert tov voor de zwangerschap.
Brigit, ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat het beter is om niet te schilderen met alkydverf, maar daar zit een ander oplosmiddel in dan in nagellak toch? Ik vroeg me hetzelfde af toen ik vanochtend de douche schoonmaakte met wat chloor (heb wel handschoenen aangedaan). En kennen jullie het verhaal over kaneel? Daar schijnt ook een slecht stofje in te zitten, courcamine (?), maar wat is daar nu van waar? Ik ben namelijk dol op appeltaart! en dat zou dan niet meer mogen
Kaneel wist ik wel, maar of de hoeveelheid die in appeltaart zit nou schadelijk is Wat dat betreft ben ik niet zo bang hoor!
Kaneel is ook niet goed? Jeetje dat wist ik niet. Niet dat ik het eet, want ik lust het niet. Maar kaneelstok (zon zuurstok) lust ik weer wel. Eet ik nooit hoor maar had er laatst wel trek in maar heb het niet gekocht. Zie zie je maar weer dat er toch weer verborgen dingen zijn die je beter niet kan eten/gerbruiken waar je geen weet van hebt.