Gelukkig Paint....fijn om te horen dat er zo'n ieniemienie hartje was hihi. Heppie; hoop dat je goed nieuws heb na je bezoek bij de VK Wanna; gelukkig dat de spanning de goed kant opging hahaha, hopelijk hebben ze heerlijk gezwommen naar het goede plekje Mieke; hoe is Boaz?? Myrthe is wederom ontzettend aan het uitproberen. De felheid van die meid is echt ongekend. Ik mag vanmiddag weer een het werk, dus nu nog even rust terwijl mevrouwtje slaapt. Vanmorgen heerlijk wezen wandelen en ze heeft even in de achtertuin rondgekropen..... Ga even een bakkie thee zetten en op de bank hangen
pfff,Jens is niet te stuiten vandaag. Dol van vrolijkheid en niet willen slapen. Oma is hem nu aan het moe maken op het carportplein in zijn loopwagen...hahha!
Paint: och wat een schrik! zat op het puntje van mijn stoel toen ik net je berichtje van vanochtend zag1 Zo opgelucht dat ik verderop las dat je echo goed was! Wel bijzonder dat ze zo pril al een hartje konden vinden. dat is toch wel heel fijn, anders had je nog langer in spanning gezeten. Is het bloedverlies nu helemaal over! Daffie: heerlijk dat je met dit weer zo lekker naar buiten kunt. kan ook niet wachten om weer lekker met Smurf op het gras te liggen. (Wat dat betreft vorig jaar een fantastische periode gehad om verlof te hebben, heel veel goeed weer) Hoop inderdaad dat er hier raak geschoten is, hahaha. Voorlopig maar weer afwachten! (en natuurlijk proberen vanavond of morgen opnieuw werk ervan te maken, just in case...)
Hahaha Pooh, wat grappig! Aol kun jij daar nu misschien wat minder om lachen nu je je zo beroerd voelt! Fijn dat oma er is om hem bezig te houden!
Oew, Paint, dat is schrikken zeg! maar wat fijn dat alles goed is! Wanna, goed gedaan hoor All, de vk heeft me wel gerust kunnen stellen, ze zei dat afnemende misselijkheid geen indicatie is dat er iets mis is, dat iedereen weer anders reageert op hormonen. Dus eigenlijk is het wel een gelukkie dat het minder wordt i.p.v. meer . De echo krijg ik pas volgende week, ze werken hier met een apart echocentrum, vandaar, dus dan heb ik pas echt zekerheid. Helaas is mijn bloeddruk wel aan de hoge kant: 130/90. Als de onderdruk boven de 95 komt moet ik door naar de gyneacoloog en daar heb ik eigenlijk minder zin in, dus als jullie nog bloeddrukverlagende tips hebben, let me know! Ik ga in ieder geval proberen te relaxen. We gaan nu lekker naar het tuincentrum en dan ons moestuintje omspitten en klaarmaken voor de lente.
Heppie; bloeddruk is natuurlijk wel behoorlijk stress-gevoelig en je ging nou ook weer niet super relaxed naar de VK. Nu maar hopen dat het volgende week of bij de volgende controle bij de VK wat gezakt is! Dropjes en zout laten staan en veel meer kun je er niet aan doen vrees ik.
MB, heel veel sterkte! Wat vreselijk voor zijn gezin en voor jullie natuurlijk. Zo zie je maar weer hoe betrekkelijk alles is... Paint, gelukkig maar, ik kan me voorstellen dat je je heel veel zorgen maakte. Een hartje is heel goed nieuws! WbM, hahaha! goed gedaan, dat je moeder nog eens voor een impuls in jullie sexleven zou zorgen..., pfffff..... Heppie, nou, nog wel even spannend tot volgende week maar in elk geval al goed nieuws van de VK! Mieke, zie het somber in deze maand, de eerste druppels beginnen al weer, nog geen krampen maar dat zal vast niet lang meer duren.... Zal maar weer eens beginnen met temperaturen.....
Heppie, fijn dat je gerust gesteld bent. Kan me voorstellen dat je na de echo pas echt opgelucht adem kan halen. Over je bloeddruk, die van mijn was ook zo hoog na een bezoek aan de vk. Toen duurde het even voordat ze het hartje kon vinden met de doptone (heet dat ding wel zo???? het is iig dat ding waar ze het hartje mee kunnen beluisteren). Mijn hartslag schoot toen omhoog. Ik moest een week later terug komen, en toen was er niets aan de hand. Dus er niet te teveel over stressen, dat is mij tip. Paint, joehoee, een ieniemienie hartje! Zelf heb ik ook bloedverlies gehad, dat was rond de 8e week. Ik was totaal in paniek, dacht ook dat het weer mis ging, dus ik voel met je mee. Hoop dat je geen bloed meer verliest! Simi, de 30 weken komt in zicht, voelt wel weer als een mijlpaal. Kreeg vandaag het kraampakket binnen, daar was ik wel even van onder de indruk (wat een grote maandverbanden, HELP). En vandaag ook al een afspraak gemaakt met een vrouw van het kraambureau, voor een intake. Het wordt ineens wel heel echt allemaal, krijg het er af en toe wel een beetje benauwd van..... Wanna, waar een moeder al niet goed voor kan zijn. Brigit, jij ook gecondoleerd. Pooh, beterschap. Timon, als ik het goed heb ga jij morgen naar de gyn, wil je heeeeeeel veel succers wensen!! ALL, dank voor de condeolances. Ik ben vanmorgen even bij nichtjes langs geweest, zo zielig. Mijn ook wordt maandag gecremeerd, dus mijn vriend kan er op de valreep bij zijn (hij komt zondag thuis). Daar ben ik wel blij mee, zag het helemaal niet zitten om er alleen heen te gaan.
MB, mijn condoleances... Wat een verdrietig verhaal zeg, veel sterkte alvast maandag. All: ben beetje te druk om uitgebreid te reageren, hoop gauw weer wat meer te kunnen ouwedingesen...
MB: Wat fijn dat je vriend erbij kan zijn, is toch veel fijner. Kan hij je tenminste troosten en bij hem uithuilen. Sterkte de komende tijd. Paint!! Wat fijn dat het goed is en je een knipperend hartje hebt gezien!! Was echt schrikken gisteren he. Ik ben blij dat ze je gelijk lieten komen ik hoor ook wel eens verhalen dat ze zeggen wacht het meer even af. Zit je al die tijd in de zenuwen. Gefeliciteerd met je knipperend hartje!!
@mb02 fijn dat je vriend op tijd thuis is! Samen is het toch beter te hanteren! Pas wel goed op jezelf he, sterke emoties werken ook door op de kleine, ben ik van overtuigt! Ze zeggen zelfs dat het weeen kan opwekken (weet niet op dat zo is) en ik ken mensen die niet willen dat zwangeren naar begrafenissen gaan enzo..... Ik vind het wel ver gaan! @all, heb gelukkig goed geslapen. Ben nog steeds flink schor. We zien wel wat de dag brengt! Ik hou me rustig, voor zo ver dat kan met Jens in huis!
@ mb gecondoleerd met je oom. vervelend dat je vriend nou net weg is....veel sterkte! @ paint kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Ik heb ook met ruim 5 weken wat bloed verloren, ik schrok me rot toen. Gelukkig heb je een mooi knipperlichtje gezien, gefeliciteerd meid! @ timon heeeeeeel veel succes vandaag! @ brigit voor ons nog maar 1 nachtje slapen!
Ff snel hoor vanaf mijn werk (waar ik me nu dus heeeel relaxed probeer te houden...): Timon veel succes vandaag!! Kom met goed nieuws hier terug he? MB en Brigit alletwee gecondoleerd met jullie ooms... MB wat fijn dat je vriend net op tijd terug is voor de crematie.
MB! Wat zielig toch he. Sterkte, ben wel blij voor je dat je man op tijd thuis is. Zeg zullen we wat afspreken voor dit weekend want ik ben nu ook 5 dagen alleen manlief is op studiereis naar Egypte. De luis het is daar 30gr.......... ik wil ook zomer WANNA! Mag ik een beroep op jouw kennis doen? Als je dit weet natuurlijk! Zou het kunnen zijn dat een myoom reageert op de Clomid die ik nu geslikt heb? Ik heb al bijna 1 week pijn rondom dat ding en danwel bij iedere stap die ik zet . Als ik erop druk voel ik niks het is echt bij bewegen en als ik ga zitten, dat doet zo'n pijn.
Birgit, jij ook gecondoleerd en sterkte. MB ik heb het pakket ook afgelopen weekend gekregen knuffel eruit gehaald en de CD over borstvoeding en de rest gauw onderin de kast gezet Wanna dat zou toch een superverhaal zijn verwekt omdat oma bleef slapen Timon heel veel sterkte!! liefs, simi
geweldig dat kraamverband, ik schrok me toen ook naar!! Wacht maar, je weet niet wat je straks verliest aan stolsels..... shocking!