Pooh, nou maak je borst dan maar nat.... vroeg je bed in want morgen ben je alleen maar aan het rennen en vliegen. En vraag of iemand anders foto's wilt maken, daar kom je zelf helemaal niet aan toe. Heppie is lief Enne 8 weken, wat goed zeg!!!!!
Ik ben er!!!!! Vandaag eindelijk de intake gehad. We hadden een hele aardige arts die het één en ander heeft uitgelegd. Helaas in april beginnen met de pil. Ik zal decapeptyl en gonal-f gaan spuiten. Ik krijg ook nog een uitgangsecho. Manlief was flink met zijn oren aan het klapperen. Omdat mijn eerste fm op Hemelvaart zal vallen zal mijn man het en keer meemaken. Da's wel leuk. Daffie, de arts was het met me eens dat we makkelijk eerder op Hep. B en HIV hadden kunnen prikken. Ze vond het eigenlijk prettiger die gegevens al in het dossier te hebben. Pooh, Jens alweer bijna een jaar. De tijd vliegt. Mieke, wat is dat vervelend geweest. Fijn dat je s-zusje gelijk reageerde.
@Timon, hehe, de mmm gaat beginnen! Spannend meid!!! Gek idee om aan de pil te moeten he??? Voelt zo tegenstrijdig!
Zeker weten! Ze doen niet anders dan het lange prikschema en dus moet ik wel aan de pil. Oke *zucht* het is niet anders.
Timon; meid...nu gaat het echt beginnen!! Vorige keer heb ik ook decapeptyl gespoten (kreeg er wel hoofdpijn van) Ik vond het ook heel raar om met de pil te moeten starten, erg tegenstrijdig, maar het uiteindelijke doel is het belangrijkst En is april starten met de pil heb ik met de 1ste ICSI ook gedaan, toen kon ik volgens mij op 2 juni testen. Dus dat zal bij jullie ook wel ongeveer zo zijn, misschien iets later. Dan lopen we toch maar een maandje achter elkaar aan hoor meis Enne, het is al bijna april, kan ook niet wachten hahaha.
Daar heb jij weer gelijk in. April is niet meer zo ver weg. Volgende week het recept inleveren bij de apotheek. Mijn punctie en tp vallen een week na de verbouwing. Heb het gelijk maar even nagevraagd. Oja, de arts zei dat hoofdpijn 1 van de symptomen kan zijn, maar dat een paracetamol gebruikt mag worden. Manlief is verteld dat een wat kort lontje zeer mogelijk is. Kom maar op! Ik wil nu heel graag beginnen.
@timon, lever je recepten op tijd in bij de apotheek he! We moeten die spullen altijd bestellen en als er eens leverings problemen zij, zit je met een probleem!
Timon, fijn dat je nu eindelijk verder wordt geholpen. Moet je zelf gaan spuiten? Of moet je daar voor terug komen. Mieke, beterschap voor boaz. En geconfronteerd worden met andere zwangeren is zeker niet leuk. Snap helemaal wat je bedoeld. Sophia, misschien straks wel een hele bijzondere verjaardag. Poohbear, zo jullie hebben vast een heel groot huis. Meer als 35 man visite . Ik zou niet weten waar ik ze moest bergen. Daffie, Jij mag ook beginnen in april? Das inderdaad al snel. Al kan ik begrijpen dat elke dag wachten te lang is. Heppie, hoe is het met de misselijkheid? Hier vaag misselijk. Maar het merendeel van de dag enorm honger. En als ik dan eet, binnen no time vol. Gisteren zo'n opgeblazen buik. was niet echt een prettig gevoel. Hij zag er ook mega uit en voelde gewoon hard aan. Vanavond op kraamvisite. Het kindje is 3 weken te vroeg geboren. En nog maar erg klein. Bij de geboorte krap 2400 gr. Ben benieuwd. Het is al een aardige tijd geleden, dat ik zo'n klein beebje gezien heb.
@paint, heb je nog bloed verloren? Nee, we hebben geen groot huis hoor, gewoon een rijtjes huis. Ik hoop dat ze een beetje over de middag verspreid komen. Ik gok op (incl kids) 25 man. Maar je wet nooit wie er nog binnen komt lopen. Hopelijk is het droog, dan kunnen de grotere kindjes naar buiten, naast ons huis is een speeltuin.
Nee gelukkig geen bloed meer verloren tot nu toe. Het is bij die ene keer gebleven. Maar toch iedere keer als je naar de wc moet hou je het in je achter hoofd.
Pooh, haha ja dat bedoel ik toch... morgen Timon, jeej eindelijk beginnen. En april klinkt ver weg omdat het pas volgende maand is, maar dat is het al bijna. En aan de pil, dat is zeker raar he. Is dat om je cyclus weer te regelen? Spannend. Paint, 2400 gr. is idd wel klein. Toch leuk om nu te gaan kijken nu je zelf zwanger bent. Ik schrok even want zag geen zwangerenbanners meer... maar volgens mij doen ze het gewoon niet.
@paint, ik heb 4x bloed verloren in week 9 t/m 12. En tot de bevalling was ik elke keer toch blij dat ik geen bloed meer zag bij het afvegen. Ik zei dan, goed zo smurfje, alsof dat betekende dat hij zich vast hield. Het werd een gewoonte om dat te zeggen!!
@pooh, Jeetje zeg das wel vaak toch? Ja de schrik zit er bij de eerste keer al in laat staan als je het vaker meemaakt. Ik hoop dat het bij deze ene keer blijft. En ik ben er inderdaad wel bang voor dat dat "broekgluren" voorlopig nog wel zal blijven.
Miele: Succes bij je afspraak zometeen!! Nog maar een uurtje Ik hoef nog maar 1,5 uur te wachten. All: Ik weet niet of ik vandaag kan vertellen hoe het gegaan is. Manlief heeft vandaag vrij genomen, om 13.00 hebben we de begrafenis en we willen eea doen. Maar zodra ik tijd heb zal ik jullie op de hoogte brengen. Ik ben zelf ook wel erg nieuwsgierig hoe het bij miele is gegaan dus zal erg mijn best doen. Misschien even tussen door
Timon: Fijn zeg dat je nu weet waar je aan toe bent. En idd april is al bijna!!! Jammer dat je even de pil moet slikken maar ja het is wel een beginnetje, je mag iets gaan doen voor een mooie beeb!! Het zou toch geweldig zijn als jij en daffie straks samen zwanger zijn! Al is het 1 maand verschil, dat is niet zoveel
POOH! Succes met de voorbereiding, wat een drukte krijg jij. Wij gelukkig niet, ik heb daar nog gen zin in. En het scheelt ook wel dat wij binnen de vriendenclub maar 4 kindjes hebben waarvan er al 2 niet zijn uitgenodigd TIMON! Het is bijna april, no worries! Voor je het weet is het zover! MIELE en BRIGIT! Veel succes vandaag meiden!!!! MIEKE! Hoe voel jij je eigenlijk lichamelijk? Heb je nog last gehad? ALL! Ik heb de eerste nacht alleen overleefd Rick is 2x op zijn buik wakker geworden. Dat is de eerste keer dat hij dat heeft gedaan.... dus hij snapte er zelf ook niet veel van volgens mij Hij ligt in een slaapzak en onder een dekentje, dat is toch wel goed he?
Birgit sterkte vandaag, je hebt een heftige dag voor de boeg Mieke wat kan het leven zuur zijn zeg. Fijn dat je s-zusje je even op kwam zoeken. Timon, yes de start wordt gemaakt! Ik hoop dat je niet teveel last zal gaan krijgen van het spuiten. Nog wel weer wachten aaarch, kom maar gewoon even bij ons spuien hoor wij weten wat je bedoelt Paint gelukkig heb je een hartje kunnen zien, bijzonder he? Broekgluren zal nog wel even blijven. Ik heb geen bloed verloren maar als ik wel eens krampen had wist ik ook niet hoe snel ik op het toilet moest komen We duimen gewoon voor een beebje dat zich heel goed heeft genesteld Pooh alvast sterkte voor morgen Wel druk maar ook wel weer leuk. Ben erg benieuwd hoe Jens het zal vinden. All, gister 3D echo gehad. Door de uitleg van de echoscopiste vond ik het minder eng als ik van tevoren had gedacht. Maar weer een eigenwijze kruimel nu met handjes voor het gezichtje en ook de navelstreng. Dus we hebben geen foto's waar het hele gezichtje op staat. En een heel trotse papa Kruimeltje heeft zijn neusje. En leuk dat ze daar de echo op DVD branden waardoor je bewegende beelden hebt. Zo nog ff productief zijn hoor
@soof, tsja, wat buren, collega's met kids, familie etc etc. Ik ben ook geen fan van dit soort dagen, maar heb er nu wel zin in. We hebben wel gezegd dat het tussen 1300 en 1600 uur is. Dan is Jens op zijn best (meestal) en hebben we de ochtend en avond voor ons zelf. Dus 3 uur drukte en dan rust in de tent! Jens slaapt sinds hij om kan rollen(7-8 maanden) op zijn buik. Hij slaapt zo veel beter dan op zijn rug. Hij ligt nu in een shirt ,slaapzak zonder mouwen en een dun dekentje. @brigit sterkte vandaag! @simi, leuk he zo'n ondeugende frummel! Jens lag toen al in stuit, met zijn voeten voro zijn ogen en de navelstreng over zijn neus. hahhaha
Soof, ik weet hoe het voelt, aleen slapen. Ik ben aan het aftellen, nog 2 nachtjes. Ik laat hem echt nooooit meer 16 nachten weggaan, dan kan hij kiezen: of ik ga mee, of hij gaat niet. Timon, fijn meid, eindelijk kan je gaan starten. Al die termen zijn voor mij abracadabra, maar ik begrijp dat je aan de pil moet, en vervolgens iets moet gaan spuiten?? En waar kan je man dan precies bij zijn?? Miel en Brigit, succes!!!!!! En je hoeft je hier echt niet meteen te melden, maar wel graag binnen 24 uur. Pooh, zohee, da's een hoop visite. Hoop ook voor je dat het droog blijft, kinderen lekker de tuin in, scheelt weer wat chaos in huis. Mieke, daar zit je nu niet op wachten, op zwangere dames met leuke babycadeautjes. Ik weet nog goed dat ik na mijn miskraam een etentje had, en daar waren ook een paar meiden zwanger. Ze hadden het alleen maar over de zwangerschap, vreselijk. Dan denk je " ik ben sterk, het gaat goed", maar zoiets raakt je recht in je hart. Het hoort bij de verwerking, maar het is en blijft gewoon heel rot. En ik zeg maar zo "beter een potje janken dan thuiskomen met knallende koppijn"". Simi, ben blij dat jij ook dacht van "doos dicht, zien we dan wel weer". Ik weet niet meer of je het hier al gezegd had, maar ga jij thuis bevallen of in het zh? Ik wil in het zh bevallen, maar ben er nog steeds niet uit of ik naar de diac of WKZ ga. De verlos heeft een voorkeur voor het WKZ, maar ik hoorde dat daar maar 4 kraamkamers zijn. Dus als het druk is, is de kans vrij groot dat je na de bevalling naar een ander zh moet. Lastig hoor, alles heeft zo zijn voor- en nadelen. ALL, ik ga zo meer eens op zoek naar een geschikte outfit voor de crematie. Iets van een niet al te fleurig tuniek ofzo. Lastig hoor, mijn garderobe is nu heel casual, voel me daar bij zoiets officieels niet echt prettig in. Ben benieuwd of ik iets kan vinden.