30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, die is grappig. Jens viert woensdag zijn verjaardag daar, ik heb de traktaties klaar staan. Nijntje zakje met ontbijtkoekjes erin. Maar er zelf bij zijn, nee, ik WERK toch???? ;)

oeh en schimmel...ik heb het een keer gehad! Heb nog net niet naar een breinaald gegraaid, zo veel jeuk had ik!!! GEK werd ik er van!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Verschrikkelijk he, die jeuk! Begon al een beetje eerder deze week, zo net voor ovulatie, dus hoop dat de zwemmers zich er niks van aangetrokken hebben. (Dacht al eerder dat mijn afscheiding niet bij ovulatie paste, maar dat kon dus wel kloppen, had er gewoon al een schimmeltje bij :( )

Soof en Pooh: aaaah, gelukkig, nou voel ik me niet meer zo schuldig dat ik zo verbaasd reageerde van "hoe kom je daar nou bij??" (Ik dacht echt: ik lever Smurf af met een zakje met traktaties en that's it!) Nou is het wel zo dat Smurf ook echt jarig is op die dag. Maar we vieren het de dag erna op zaterdag, want mensen kunnen toch niet vrijdags overdag op visite komen. Smurf heeft tenslotte ook geen benul van wanneer hij jarig is, maar kennelijk zijn er op ons KDV ook nog wel wat ouders die daar dan vrij voor vragen.
    Een deel van de ouders knutstelt bovendien traktaties in elkaar voor alle kindjes (dus ook die kindjes die op andere dagen komen en die kindjes die nog veel te klein zijn voor een traktatie) dat was ik echt niet van plan hoor!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He Sjors! Zag dat je even online was, hoe is het met jou???

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Wanna, Jens zit er op de woensdag met 7 andere kindjes. Alleen voor die 7 heb ik een traktatie gemaakt. Ik vind soms traktaties in zijn mandje van kindjes die niet bij hem op de woensdag zitten, nou ammelehoela!
    Heel simpel, nijntje zakje, stukje ontbijtkoek van de hema erin en een lieveheersbeestje van chocola. En voor de juffies een pakje stroopwafels.
    Hij is er dan niet op zijn verjaardag zelf, misschien scheelt dat. en inderdaad, ze hebben er nog geen benul van!
    IK hoop dat Jens morgen niet overstuur raakt van een huis vol. Ach, als het droog is, wijs ik alle grotere kindjes de speeltuin naast ons huis. En het is maar 3 uurtjes....

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ja Pooh, dat bedoel ik. Ik vind ook vaak traktaties in zijn mandje van kindjes die op heel andere dagen komen. Ga ik echt niet aan beginnen. Ik geef ook van die ontbijtkoekjes van de Hema en jip en janneke rozijntjes mee, die ik nog wel even leuk wil verpakken en dan iets van chocola voor de leidsters.

Wij vieren zijn verjaardag voor een heel klein groepje. Was een paar weken geleden op de verjaardag van een nichtje waar ook zo'n 30 man kwamen. Ik werd echt helemaal gek en Smurf trok dat ook niet. (De jarige die zelf twee werd gelukkig wel :D )

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik hoop dat onze gasten ook wat verspreid komen....;) En dan heb ik er nog heel wat niet uit genodigd....pfffff

7. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo allemaal
    Daar ben ik dan. Ik ben helemaal blij :D
    Ik ben zoooo blij dat we overgestapt zijn van gyn, deze is veel beter. Ik heb niks hoeven vragen, kreeg vanzelf al antwoord voor ik de vraag gesteld had. En gelukkig jullie hebben gelijk, hij neemt het serieus!!
    Het zaad van mijn mannetje wordt nagekeken hihi mannetje helemaal van slag, dat had ie niet verwacht... ennuh ehh moet ik in dat potje.... dat meen je niet. hahah
    En ik krijg een HSG foto!! Zodra ik ongesteld ben moet ik bellen voor een afspraak. Nu maar hopen dat ze dan wel tijd voor mij hebben want ze zeiden dat het soms heel druk is. Maar er gaat iig iets gebeuren. Hij vondt ook dat ik erg korte cyclus heb en hij maakt zich zorgen over dat ik chlamydia heb gehad. Mijn eitjes zagen er wel heel goed uit en 1 deze dagen gaat er 1 springen.

Miele: Wat goed dat je al mag beginnen met clomid!! Goed zeg dat is al lekker snel.

8. BRIGIT! Wat een goed nieuws en arm mannetje.....:D die van mij had een soortgelijke reactie! Ik wilde hem graag van dienst zijn, maar dat zag hij al helemaal niet zitten ;)
    Achteraf viel het allemaal mee, want in het zkh was de ontvangst van zijn potje heel discreet!

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wanna, hoe kán ik jou nou vergeten! Duizendmaal excuus en mea cupla!
    Maarreh.... er zijn veel ongeschreven kdv-regels he? Ik zeg altijd: regels zijn om aan mijn laars te lappen en ongeschreven helemaal. :D Nee, ik zou geen vrij nemen voor Mini's verjaardag op het kdv... Daarvoor breng ik haar er juist naartoe. Thuis wordt het heus ook wel gevierd! En al die traktaties... Ik vind het superlief en ook creatief maar het gaat allemaal thuis de bak in, zo zonde! Mini eet geen snoep en dat wil ik graag een hele tijd zo houden. En bovendien ben ik zelf helemaaaal niet crea en ik ga me ook niet op die manier onder 'druk' laten zetten om net te doen alsof. :) Gut, ik ben echt ontaard!

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee Brigit, goed nieuws! Fijn dat deze gyn je serieus nam.
    Moest je vriend meteen zijn kwakkie inleveren? On the spot? :D

11. MIEPIE! Zo denk ik er dus ook over, alles wat Rick krijgt wordt weggegooid. Zo zonde, dat komt straks op de kleuterschool wel hoor! Ik vind dat de leidsters wel wat verdienen, ze passen ten slotte met liefde op Rick! :)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb al die doosjes rozijntjes en ontbijtkoeken bewaard. Hij eet nu wel een ontbijtkoekje, maar rozijnen durf jk nog niet!
    Verder snoept hij niet, ja soepstengel, of 1 nijntje koekje per dag, of een klein ontbijtkoekje.

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Nee hij mag 3 dagen geen zaadlozing hebben en daarna moet hij het inleveren. En het kan dinsdag 30 maart pas, zo druk is het.

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Helptie zichzelf te vaak tot 30 maart? :D

(sorry, kon het niet laten...)

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie: vunzige ontaarde moeder! :D

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Birgit wat fijn dat je nieuwe gyn zoveel beter bevalt en dat hij het serieus neemt!
    Denk dat mijn man over twee weken ook zijn kwakje in moet leveren, zal 'ie ook niet grappig vinden :)

17. mb02

mb02 Bekend lid

Brigit, fijn dat ze je serieus namen:). Ik denk dat deze aanpak voor je vriend misschien wel het beste was, nu kon hij zich er van tevoren niet druk over maken. Meid, het begin is er!

Miel, jij ook al goed nieuws, fijn!

Simi, vind het zo lastig, een zh kiezen. Het antonius is zeker een fijn zh, mijn schoonzusje is er ook bevallen. En het is inderdaad goed bereikbaar, beter dan het diak. Moet het er nog maar eens goed met mijn vriend/vk over hebben.
    Ik heb geen medische indicatie, bevallen in het zh is gewoon mijn persoonlijke voorkeur. Komt mede door mijn overleden broertje, bij hem ging zoveel mis bij zijn geboorte, ik wil dat risico echt niet nemen.

Wat een gedoe zeg, met die verjaardag op het kdv. Je hebt natuurlijk altijd van die moeders die het hele kdv tracteren, waardoor alle andere moeders vervolgens denken "oh, dan moet ik dat ook doen";). Niets van aantrekken, lekker je eigen ding doen.

Nou, ik heb toch nog iets gevonden voor de crematie. Een soort hemdjurk in grijs en wit, netjes en toch niet suf. En niet geheel onbelangrijk, mijn buik komt er mooi in uit;).

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden met verjaardagen op het kdv, geef een camera mee, dan maken ze foto's voor je!!!!!!!

Brigit, fijn dat deze gyn je serieus neemt!

Miepie toch!!!!!!!!!!:$

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    #1639 Brigit, 19 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
    Miepie: foei!!!!:)

Arme mannen:D
    Ben echt super blij, ik hoop alleen dat er niks met zijn zaad aan de hand is. De arts heeft ons uitgelegd dat als er een verkleving is in mijn eileider er nog wel een kans is om zwanger te worden, volgens hem heb ik nog genoeg eitjes en zag dat er perfect uit. Hij hoopt dat als er iets dwars zit in mijn eileider dat het doorgespoten :$ kan worden tijdens de HSG en zo niet dan wil hij een laparoscopie doen. Mocht het niet goed zijn dan IVF:$

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Brigit, hopelijk zal dat allemaal niet nodig zijn!

Deel Deze Pagina