Jaaaa, ik lever maandag de recepten in om ze woensdag op te halen.Hoe groot moet de tas zijn? Sophia, fijn dat je de nacht alleen heb overleefd. Simi, wat gaaf de 3D echo. Fijn zo'n eigenwijsje. Ouderijn is geen optie, want dat is ook dichtbij. MB, ik ga bij mijn volgende ongi een cyclus lang de pil slikken. Na zo'n 2,5 week zal ik decapeptyl gaan spuiten. Wat later stoppen met de pil en erna een 2e hormoon spuiten (gonal-f). Ik zal een uitangsecho krijgen en na zoveel tijd enkelen fm's (follikelmetingen) krijgen. Als je wilt weten wat dit alles is zou je even kunnen googelen. Met de eerste fm kan mijn man mee. Wel fijn, want dan is hij er in ieder geval bij betrokken. Als jij in het WKZ zal bevallen moet je het wel even melden. Dan kunnen we langs komen. Brigit, fijn dat je nu een begrijpende arts heb gehad. Oefff, de mannen hebben het heel zwaar met hun bijdrage aan het proces. Ik weet ook wel dat het bijna april is, maar toch... wachten gaat even lang duren. Daffie, zitten we nu samen op een ander soort wachtbankje.... voor april om te kunnen beginnen! Zo nodig zal ik hier mijn ding spuien.
Zo, ben ik weer. Gisteren is de harde schijf van de computer gecrashed, alles weg :x. Gelukkig heb ik wel alle foto's en filmpjes op een externe harde schijf staan maar alle nieuwe foto's en het fotoboek van de hema waar ik al maanden (af en toe) mee bezig ben is weg.... En verder al onze bestanden en weet ik veel wat niet nog meer.....:x Pooh, van harte gefeliciteerd met jouw kleine man!!!! Hiep hiep hoeraaaaa!!! Soof, wat spannend!!!! Timon, ik lees dat het gaat beginnen, spannend! Ik hoop echt voor jullie dat het bij de eerste keer raak is!!!! (en dan meteen een drieling?) Over ziekenhuisbevallingen, ik was ook het liefst thuis gebleven maar ik was 14 dagen over tijd toen ze me in gingen leiden, Thom kwam 17 dagen te laat en hed een hoop complicaties waardoor ik heeeeel erg blij was dat ik in het ziekenhuis was, ik mag nu ook nooit meer thuis bevallen... Moet wel zeggen dat ik het daar als heel prettig ervaren heb. Miel en Soof, ik werd dinsdag al weer ongi, ben nu maar weer begonnen met temperaturen, scheelt straks weer tijd als we naar de arts zouden moeten... Soof, een vriendin in australie! Ooooh.... Daat wil ik ook zo graag weer heen. Heb mijn man daar leren kennen toen wij daar allebij een jaar aan het backpacken waren. We waren ook altijd van plan om daar te gaan wonen en we waren al best wel ver met de procedure maar toen kregen we de mogelijkheid voor het ovenemen van het bedrijf van mijn vader..... Ach ja, we zijn hier ook heel gelukkig maar het blijft knagen.... (Ooit gaan we weer terug... ) Brigit: hahaha, dat kwakje! Ik heb hem er mee geholpen, ging prima . Op naar de HSG!!! Ik hoop dat alles redelijk vrij is of vrij gespoten kan worden (in mijn geval) dan is de kans vrij groot dat je vlak daarna zwanger raakt!!! Heel veel succes in de MMM. We hebben een andere auto gekocht!!! VW Passat station, wat een ruimte!!! Joepie! Ben helemaal blij. We hebben 'em gisteren op gehaald! Vandaag lekker touren
@ pooh gefeliciteerd met Jens! maak er een leuke dag van! @ mvt ach sorry, had ik niet meegekregen dat je alweer ongi was. Bij mij is het precies andersom; ze hebben een aantekening in mijn dossier gemaakt dat de bevalling zo ontzetten snel ging, dat ik ws nooit genoeg tijd heb om naar het zkh te gaan. @ brigit fijn joh, dat er bij jou ook direct actie wordt ondernomen. zijn we straks lekker samen zwanger @ timon ik zou maar een flinke boodschappentas meenemen. Heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt nogal een lading te zijn Spannend he, nog eventjes en dan kun je ECHT gaan beginnen! Meid ik hoop dat die boodschappentas maar éénmalig is
owja de traktaties. Heb ik voor Bosch wel gedaan vorig jaar, alleen voor zijn eigen groep (12 kinderen). Ik heb toen badspeeltjes gekocht en die met een nijntje biscuitje en een ballon in een zakje gedaan. Ben zelf ook niet zo van de snoep, en vind het wel leuk om iets te trakteren dat echt bij hem past. Ik heb nu kleine notitieblokjes gekocht (met cars, mickey mouse en winnie the pooh), daar doe ik nog een paar kleurpotloodjes bij en een doosje rozijntjes. Ben zelf ook niet zo crea bea hoor dus het gaat gewoon in een boterhamzakje met een lintje er omheen Wij hoeven zelf niet bij de viering te zijn op het kdv (ik geloof zelfs dat ze toen zeiden dat het juist niet de bedoeling was). Ik laat een fototoestelletje achter, en dan maken de leidsters nog een paar leuke foto's. Trouwens wel een leuk idee, om iets voor de leidsters mee te nemen, heb ik eigenlijk nooit aan gedacht
Pooh, van harte gefeliciteerd met Jens! Dat is een hele mijlpaal, hieperdepiep hoeraaaaaaaaa!!! Brigit, wat fijn dat deze gyn het begreep en meteen actie onderneemt, en ja, wat een offer moet je man maken he agut... nee, serieus, het lijkt me ook niet echt leuk als man om te doen. maar ja, een hsg is ook niet leuk... hopelijk levert het wel veel goeds op, ik begreep dat het doorspuiten je vruchtbaarheid aanzienlijk kan vergroten (als daar het probleem lag). Timon, kruiwagentje meenemen misschien?? All, wij gaan zo naar mijn ouders in Zeeland om het blije nieuws te brengen. Het is wel net voor de echo, maar ja het kon om praktische redenen niet anders gepland worden, dan maar zo. En als het nu nog mis gaat dan wil ik ook graag dat ze dat weten. Mijn misselijkheid is weer wat terug aan het komen. Ik weet nou niet of ik daar blij mee moet zijn of juist niet... fijn weekend allemaal!
Hepppie, veel plezier met vertellen!!! Pooh, hiep hiep hoera voor Jens!!!!!!! MvT, wat ontzettend balen dat de pc gecrasht is zeg!!!! Boaz had vannacht 35,1 ondertemp, daar schrik je dan ook weer van, is weer het tegenovergestelde zeg. Gelukkig vanmorgen gewoon 36,9. Heb hem vannacht in de combisleeper gelegd, lekker warm voor hem. Op het kdv zijn maar 2 groepen, dus traktaties voor beide groepen.
Bedankt allemaal! Ja manlief is echt heel zielig, nu mag hij een keer zelf doen vind ie het eng..haha ik kan hem niet helpen ben dan al paar uur aan het werk Over de HSG, ik hoorde dat het nogal pijnlijk kan zijn en dat je pijnstillers krijgt. Nu is het dus bij mij zo dat daar niet over gesproken is, althans wel over de pijn (maakt mij niet uit tis voor een goed doel) maar niks over pijnstillers? Wie van jullie heeft een HSG gehad en pijnstillers gekregen? Was dat echt nodig of kan het makkelijk zonder? Het zou natuurlijk super zijn dat ik na de HSG sneller zwanger zou raken, maar ik denk dat dat alleen zo is als er werkelijk iets dwars zat, als het al helemaal schoon is kan ik mij niet voorstellen dat de kans ineens veel groter is. En ik neem aan dat je dezelfde dag niet kan werken maar de dag erna wel weer toch? MvT: Balen zeg dat je pc gecrasht is!! Jeetje ben je van alles kwijt. Heppie: Veel plezier bij je ouders, echt leuk als je zulk nieuws kan gaan vertellen. Hmm raar he ik ben wel bezig met zwanger worden en schrijf over jullie dat het leuk zal zijn voor jullie dat je samen zwanger kan zijn, maar heb er nog niet bij stil gestaan dat ik misschien ook wel eens samen met jullie zwanger kan zijn en we er samen over kunnen praten, raar is dat. Klinkt misschien wel heel vaag, maar ben soms zo bezig met het zwanger worden van jullie dat ik mezelf helemaal vergeet.
Pooh, gefeliciteerd!!!!!!! Heppie, leuk om het te gaan vertellen, wat zullen ze blij zijn. MVT, is altijd leuk, een nieuwe auto. En dit is behoorlijk grote, toch? Wij hebben ook een station, ik vind die ruimte echt ideaal, we hebben er al zoveel spullen mee vervoerd. Hier nog een australie-fan. Ik ben er 3 maanden met een vriendin geweest, vond het geweldig. Ik zou heel graag nog een keer terug willen met mijn vriend, en dan met een camper de westkust afrijden naar Darwin. We gaan dan ooit ook doen, maar ja, ik vrees daar pas de tijd en budget voor hebben als we 60+ zijn. ALL, ik ben ook al blij, morgen is mijn vriend weer thuis. Voel me een beetje hyper, krijg kriebels in mijn buik als ik aan hem denk (jaja, het heeft ook een voordeel).
MB: Fijn zeg nog maar 1 nachtje zonder hem!! Ik zou hem ook nooit meer zolang alleen laten gaan hoor. Ga je hem ophalen? En hoe laat komt hij aan?
MvT! Zij heeft ook 1 jaar door australië gereisd en heeft hem daar leren kennen. Maar hij is een australiër dus ze is nooit meer terug gekomen. Voor de kenners, ze woont in Cook Point! Ik heb haar al die jaren niet meer gezien, zo jammer. Lang leve internet!!! Ik wil er ook graag heen, we zullen zien! Zij heeft vorig jaar op 26 mrt haar 1e kindje gekregen. Woonden we zo ver van elkaar vandaag waren we allebij uitgerekend op 12 april gaaf he! Helaas heeft haar zoontje een hoop problemen, de middenrif is niet gesloten. Nu nog steeds wekelijkse bezoekjes aan het ziekenhuis, maar verder is het een prachtig kindje!!! ALL! Vanacht heb ik vandalen gehad, altijd fijn als je alleen thuis bent Ik hoorde voetstappen in het grind en toen ik uit het raam keek zag ik 2 jonge gasten weglopen met onze "welkom beer" die bij de voordeur hoort te staan! Ikke gelijk rammen op het raam en toen renden ze keihard weg. Aan de overkant van het fietspad hebben ze mijn beer in honderdduizend stukken kapot gegooid Stelletje klootvegers :x
Hoi Birgit, hier een HSG succesverhaal HSG was niet fijn maar is op zich kortdurend. Ik vond het vacuum het ergste en het was bij mij nogal een gedoe om het 'cupje' te kunnen plaatsen ivm gekantelde baarmoedermond. Bij mij viel het 'doorspoelen' mee maar ik had dan ook geen blokkade in een van de eileiders. Ik kreeg recepten mee voor profylactisch antibiotica gebruik (voorkomen van een infectie) en pijnstillers. Moest dan een pijnstillen innemen een half uur voor de ingreep en volgens mij een rustgever... Heb het toch maar gedaan, vond het niet fijn maar we hebben wel een prachtig resultaat! Je bent nl de volgende cycli vruchtbaarder.
Het huis is leeg, de kadotjes geteld, WE ZIJN KAPOT MOE!!! Jens sliep nauwelijks van alles om zich heen. Hij heeft genoten maar is helemaal kapot nu!