30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jens, hartelijk gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Mama ligt nu zeker onderuit gezakt op de bank.;)

Regent het bij jullie ook zo erg hard? Niet normaal!

Volgens mij staat mijn ei op springen, want heb out of the bleu buikpijn. Dit heb ik niet eerder gehad. Manlief straks maar eens meesleuren.;)

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jens van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag jongen. Hoop dat je veel kadootjes heb gehad:D

Birgit; HSG vond ik geen pretje en van alle onderzoeken die ik heb moeten ondergaan de minst leuke:( Kreeg wel pijnstilling, maar dat cupje vacuum trekken is niet fijn....sorry, kan het niet leuker vertellen.

Nog 2 weken!!! de spuiten roepen me telkens vanuit de koelkast:D:D

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga maandag het recept inleveren en woensdag met een grote tas (nee, geen kruiwagen:p) de spullen ophalen.

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

hahahaha, TIP!!! vraag meteen een naaldencontainer en alcoholdoekjes Timon, die krijg je er meestal niet vanzelf bij, maar is wel reuze handig;)

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zal je tip onthouden! :D

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Soof: K....jongens! Wat een lol:x, wat bezielt ze om aan ander mans spullen te zitten en dan ook nog eens kapot te maken. Ik kan daar zoooo boos om worden. Ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven, ik heb wel eens gedacht lijkt mij eens leuk om iets van hun kapot te maken, nou dan ben je nog niet jarig!! Balen dat de welkomsbeer nu stuk is! Staat altijd zo gezellig.

Simi: Klinkt pijnlijk:$ nou ja ik kan wel tegen een stootje ehh hoop ik. Schijnt wel heel snel voorbij te zijn toch de pijn, is maar heel even? Maar je bent dus toch vruchtbaarder na de HSG? Ik dacht dat het een broodje aap verhaal was. Ik hoop dat het wel waar is natuurlijk nou ja we zien het wel. Hopelijk over een paar maanden hier ook een HSG succesverhaal:) Ik zal van de week maar even bellen hoe het zit met pijnstilling, daar is niet over gesproken en staat ook niks over in de folder.

Timon: Wat goed dat je je ei hebt gevoeld, die laat even weten dat ze er is:D Is het gelukt om je man mee te sleuren ?
    Fijn he dat er altijd wel iemand hier in het clubje ergens ervaring mee heeft, zo kunnen we elkaar steeds helpen.

O ik heb nog even een vraag, is jullie cyclus anders geworden na de HSG? Of gebeurt dat niet? Tenminste als er niks blokkeerd lijkt het mij niet, maar stel er zit bij mij een blokkade en dat halen ze weg. Ik ben benieuwd of mijn cyclus dan ook anders zal zijn. Hopelijk toch wel iets langer:) Het lijkt mij niet fijn die pijn, maar ik zie er niet tegen op. Het is voor een goed doel!!

7. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

O Soof wat vreselijk flauw!!! en vooral kinderachtig! Ik heb dan altijd de neiging ze achterna te rennen en ze en schop onder hun kont te geven als ik zoiets hoor of meemaak!
    Mijn moeder was ook zo bang dat ik op een Australier verliefd zou worden, toen ik vertelde dat ik een leuke jongen tegen was gekomen schrok ze zich rot, ik vertelde pas later dat het een Nederlander is, gna gna :D:D:D

Brigit, een van mijn eileiders was een beetje verstopt, ze hebben het door kunnen spuiten. Bij mij deed het echt verrotte zeer maar wel kort, ik moest tot 10 tellen en daarna was het klaar. Ik kan je niet vertellen wat er precies zo zeer deed, ik denk het inspuiten van de vloeistof. (de rest was ook al niet echt prettig) Ik heb geen pijnstilling gekregen. Ik mocht een half uur van te voren een paracetamol maar ik heb nou niet bepaald het idee dat dat hielp. (Dus als jij dat ook alleen krijgt slik er dan meteen 6 ofzo) Sorry voor het rotverhaal maar het duurt maar even en je hebt inderdaad 3 maanden grotere kans om zwanger te raken! (als er uiteraard geen grote afwijkingen gevonden worden) Bij ons was het ronde 2 na de HSG raak!

Het is hier prachtig weer vandaag! Straks lekker even er uit!

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ soof wat een rotstreek zeg, bah. kan me daar ook enorm boos om maken, zomaar andermans spullen stukmaken.

@ brigit hopelijk bij jullie dan ook een HSG-succes story. Klinkt allemaal niet prettig, maar met zo'n resultaat zou ik het er ook wel voor over hebben ;)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, bah wat stom zeg van die rot jongens.

Pooh, hahaha blij dat het voorbij is.

Brigit, hopelijk zal het meevallen!

Ik heb vanmorgen een zw.testje gedaan om mijn hcg te checken.
    Hij was nog licht positief, beetje zoiets als wanneer je net voor of op je NOD test. Dus denk nog een paar dagen tot een weekje en dan zal de test wel negatief zijn. Ik had ook net een bruine veeg???
    Wel een beetje dubbel gevoel bij zo'n test. Eigenlijk wil je die test met een heel andere reden doen.

10. MIEKE! Dat lijkt me inderdaad naar, toen ik het las dacht ik; "he dat is naar om op die manier positief te testen". Laten we hopen dat de volgende gewoon knalpositief is van een zwangerschap!!!

ALL! Ja stelletje eikels he.......... het was zo'n leuke beer. Hij keek heel lief. Maar ja ik was gewoon ook bang omdat er erg veel inbraken zijn hier in de wijk momenteel....

Vandaag Rick zijn bedje naar beneden gezet hij ligt nu zoveel te rollen en te spelen als hij wakker is dat ik het niet meer aandurf!
    Weer een mijlpaal :)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, hier zijn we weer. Moe maar voldaan. het voelt alsof we flink zijn wezen stappen gisteren!! hahaha.
    Maar het was super gezellig en Jens genoot van alle kindjes. Op het hoogtepunt waren we met 10 kindjes van 1 t/m6 jaar en 16 volwassenen (excl wijzelf). Jens is flink verwend. Kleren, boekjes, speelgoed. Gelukkig ook dingen voor als hij iets ouder is. Dus we kunnen nog wat weg leggen.

12. mb02

mb02 Bekend lid

Ben helemaal happy, mijn vriend is weer thuis:). Vanmorgen om 6.15 uur met mijn schoonmoeder naar schiphol gereden, rond 7.30 kwamen ze door de schuifdeuren. Heerlijk om hem weer te zien en vast te houden. Bij starbucks de eerste verhalen van de mannen gehoord, klinkt allemaal erg leuk en bijzonder. Nu ligt hij zijn jetlag eruit te slapen, zo fijn om hem weer op zijn vertrouwde plekje te zien liggen:).

Vanmiddag nemen wij als familie afscheid van mijn oom, de kist wordt daarna gesloten. Morgen is de herdenkingsbijeenkomst, het is geen traditionele crematie. Het is meer een soort receptie, met een hapje en een drankje. Zijn favoriete muziek wordt gedraaid, en er zijn mensen die wat willen zeggen. Om 16 uur wordt hij door zijn broer/zus begeleidt naar het crematorium. Het is helemaal in de stijl van mijn oom, die hield niet van "dat stijve gedoe". Het blijft vreselijk, maar op deze manier hopen we op een positieve manier afscheid van hem te nemen, en dat is een mooie gedachte.

Dus tís wel een rare dag, eerst mijn vriend verwelkomen op schiphol, en vanmiddag afscheid nemen van mijn oom in een uitvaartcentrum. Hoe raar het het leven soms in elkaar zitten:(.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, sterkte voor morgen! Hopelijk zal het zonnetje even schijnen, dat maakt de dag dan weer wat minder triest ondanks dat het natuurlijk heel triest blijft is gewoon zo.
    Fijn dat je vriend er weer is, moest je wat traantjes laten van geluk dat jullie elkaar weer zagen ;)

Heppie, hoe is het gaan in Zeeland, het brengen van zulk mooi nieuws aan je ouders?

Pooh, Jens is flink verwend zeg, leuk he zo'n dag, maar ook weer fijn dat het voorbij is.

Soof, ja het is idd wel even slikken zo'n test. Maar goed.
    Ik blijf ook nog steeds een beetje met de weken mee tellen, zou morgen 13 weken zijn. En daar zal ik altijd aan herinnerd worden denk ik tot ik weer opnieuw zwanger mag zijn, maar ook door mijn schoonzusje natuurlijk die 2 weken korter zwanger is.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, fijn dat je vriend thuis is, sterkte met de crematie!

@mieke, ja, hard is dat, een posi test, maar geen kleintje. Hoe lang blijft dat in je hcg zichtbaar lichaam aanwezig?

@all, na het puinruimen en schoonmaken zijn we vanmiddag wezen fietsen op mn mijn nieuwe fiets. Jens zat vol verbazing rond te kijken. Een succes dus!!
    We zijn allemaal nor behoorlijk moe. Dus vanavond maar vroeg naar bed. Jens roept nu echt goed verstaanbaar mamamamamaaamamamama en pa-pa!!!

15. Ik heb er hier eentje die het omdraaien in bed heeft uitgevonden en nu dus niet in slaap te krijgen is ;)
    Vanmorgen zijn bedje naar beneden gedaan en op een iets ander plekje moeten zetten. Dat is geloof ik ook nogal raar :) Ach we zien het wel, gewoon geduld hebben!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, heerlijk he fietsen en ze genieten er zo erg van. Boaz vond het ook zo prachtig de eerste keren en nu nog.
    En ik vind het zo heerlijk om hem zo voor me te hebben op de fiets.
    Dat geeft zo'n speciaal gevoel.
    Ik denk dat het afhankelijk is van hoe ver je was in de zwangerschap, omdat je dan meer hcg hebt aangemaakt. Maar de ha zei dat het vrij vlot gaat. Ik denk zelf nog een paar dagen tot weekje.

Soof, Boaz heeft dat ook een tijdje gedaan, omdraaien in bed.
    Ik stop hem goed in onder zijn dekentje zodat hij wat strakker ligt met inslapen. Nu vind ik hem wel eens zittend in bed staan, laat staan hoe dat straks zal zijn wanneer ze gaan staan ;)
    Hier is het bedje dus ook sinds een paar weken omlaag gegaan. Wel diep bukken nu.

17. MIEKE! Sinds dinsdag zit hij dus ook wakker in bed en helemaal happy te wezen als ik binnen kom, maar nu draait hij zich om.

Heb hem net weer in zijn winterslaapzak gedaan (die is wat stijver) en weer strak ingestopt. maar hij trekt steeds zijn knietjes op en daardoor kan ik hem niet strak instoppen, maar nu ligt hij te slapen. Helemaal uitgeteld!

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    MB: Fijn dat je vriend weer thuis is!! Geniet er lekker van
    Heel veel sterkte vandaag!! Het is raar, maar vaak na zo'n dienst lijkt het wel alsof iedereen opgelucht is. Dan wordt iedereen een beetje vrolijk en praat over de leuke dingen die ze met de persoon hebben meegemaakt. Vind ik altijd zo opvallen na een dienst. Dat er dan zoveel wordt gelachen. Vind ik ook wel erg mooi.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, Jens deed dat ook een tijd geleden, alleen werd hij er niet wakker van. Ik vond hem overal in bed, in gekke houdingen!
    Nu blijft hij wel redelijk recht liggen. Gelukkig ligt hij in een slaapzak want zn dekentje weet hij wel los te woelen.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning ladies!

Dekentje: ik heb het ledikant dekentje dus overdwars opgemaakt.
    Dus de lange kanten onder de matrasjes ingestopt links en rechts.
    Hierdoor kun je het dus wat strakker instoppen en krijgen ze het wat minder snel los. Misschien een idee ;)

mb, nogmaals sterkte!!

Deel Deze Pagina