30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Rustig hier! iedereen zeker al lekker naar buiten? :D
    Ik hoop echt dat ik vanmiddag even een gaatje kan vinden om buiten pauze te houden!
    Maandag mogen we dan eindelijk naar de gyn. Dan zit ik op 12 DPO. laatste tijd korte LF gehad van 8-10 dagen. Zit te twijfelen of ik maandaochtend zal testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.

2. YEP ik ben aan het snoeien!!!!! :D

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Zit weer achter mijn computer :(
    Was net even naar buiten gelopen maar werd binnen tien minuten alweer opgepiept, Bleeeeehg!

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    balen wanna dat je weer naar binnen moest! nu maar hopen dat we meer van zulke dagen krijgen, dat we lekker mogen genieten!
    Kan je de gyn met echo niet zien of je zwanger bent? Hihihi ik zou zeggen als je wilt testen gewoon doen!!:D

Ik ga zo even in de zon zitten dommelen, net terug van mijn werk, ik ben bekaf.

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Voor een echo zou het echt te vroeg zijn (nog geen 4 weken). Aan de andere kant lijkt de kans me ook echt nihil, maar goed, you never know!

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Meestal krijg je bij de gyn toch zo'n inwendige echo, kunnen ze daar niet op zien of je zwanger bent? Ik weet het niet hoor, ik heb er totaal geen verstand van.
    Ik hoop het wel voor je;), mijn duimen draaien!!!:D

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier niet echt een zonnetje, nou ja een waterig zonnetje die er net niet doorheen komt.
    Wel jammer, temperatuur is wel aangenaam dus heb wel even lekker buiten gezeten.
    Heb in de tussentijd Boaz zijn verjaardagskaarten ingeplakt.

Wanna, jammer dat je weer werd opgepiept.
    En ondanks dat je de kans klein acht, het zou natuurlijk best kunnen.
    Dus ik duim voor je hoor!!

Hier een positieve ovulatietest, dus wie weet heb ik toch een redelijk stabiele cyclus zo na de curretage.
    Vanavond even met vriendlief overleggen of we hem gaan benutten, ik wil wel hoor!!!! hihihi.

8. mb02

mb02 Bekend lid

Het weer valt hier een beetje tegen, niet zo zonnig als ze voorspelt hadden. Maar alsnog is het heerlijk om weer eens zonder dikke jas naar buiten te gaan:).

Wat gaat het hard met de kids!!!! Verbaas me er echt over dat ze rond het jaar ineens echt baby-af zijn, ze gaan staan/zitten/praten / me eten met de pot enz. Ik realiseer me wel dat ik van mijn kleintje moet gaan genieten, dat eerste jaar is zo bijzonder.

Wanna, tja, dpo 12, ik weet niet of ik al zou testen. Maar voor de afspraak misschien wel handig, stel dat er van alles in gang wordt gezet, en je 2 weken later alles af kan blazen (wat ik uiteraard wel hoop).

ALL, gister bij de vk geweest, alles was weer goed. Ze vond dat ik een bijzondere buik heb, ik heb namelijk een vrij kort bovenlijf, dus de verhoudingen zijn anders dan normaal. En het klopt dat mijn buik al vrij hoog zit (door dat korte bovenlijf), daar is al bijna geen ruimte meer. Dus dat betekent dat ze alleen nog maar naar voren kan komen, dat gaat wat worden;).

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Fotootje mb :D

Wanna, ik zou denk ik wel testen en ook gewoon de afspraak door laten gaan hoor.

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Halloooo allemaal, mijn lente kan niet meer stuk! We hebben vanochtend de echo gehad en er groeit écht een kindje in me! We zijn er een beetje stil van, het was heel mooi om te zien. Hoofdje, lijfje, uitstulpjes (armpjes) en een kloppend hartje. Het is heel beweeglijk en groeit precies op schema, wauw! :D Wonderlijk en ook nog een beetje ongelofelijk...

Wanna, ik heb op 13 dpo getest en had toen al een vette positieve test. Het kan dus wel. Hoewel de vk vond dat dat wel al heel snel was.

MB, dat belooft inderdaad wat zeg, als het niet uit de lengte komt dan moet het wel uit de breedte komen he ;):D. foto!

Mieke, wat mooi dat je cyclus toch zo snel weer lijkt te herstellen. Kun/mag je meteen weer proberen voor een volgende zwangerschap?

Sophia, lekker snoeien! heerlijk he, die lente.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heppie helemaal heppie :D gefeliciteerd met jullie prachtige echo!
    Wat is dat genieten he en zo mooi, super.

Ze raden eigenlijk aan een cyclus af te wachten, dit zeggen ze eigenlijk alleen maar zodat je vanaf dag 1 menstruatie kunt gaan tellen mocht je zwanger zijn.
    Anders is het wat giswerk omdat je na een miskraam (persoonsgebonden) een langere cyclus kunt hebben.
    Ik hoop heel erg dat mijn cyclus zich idd zo mooi hersteld heeft.
    We zullen zien, hopelijk wil mannetje het benutten, geeft weer een beetje hoop en minder lang wachten. Maar laat ik maar niet al te voorbarig zijn, misschien houd mijn lichaam me nog helemaal voor de gek.

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    MB: Dat wordt wat met je buik!!:D hihi ik heb ook een kort bovenlijf dus zal wel hetzelfde hebben straks. Heb je foto van je buik ben erg benieuwd :) maareh mag ik dan ook je vriendje worden? Kan ik ook foto's bekijken

Heppieee: gefeliciteerd met je mooie echo!! Geniet er lekker van

Jammer he van het weer! Ik ging lekker buiten zitten en na een tijdje ging de zon weg. Hmm het is helemaal niet meer zo lekker. Nou ja als het goed is komt dat nog wel.
    Vandaag weer op mijn tong moeten bijten een collega vertelde tussen neus en lippen door dat ze zwanger is. pff het regent zwangeren in mijn omgeving!! En maar blij voor ze zijn:(

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    joepie heppie, een frummeltje wat het goed doet!!! superm eid, genieten he?!

@all, Jens heeft getrakteerd op het kdv. Hij kreeg een "zelfgemaakte" papieren muts en een kaart van alle juffies. Ze hadden paasbroodjes gebakken vandaag, leuk he?! Hij deed het super vandaag. In de auto naar huis had hij hele verhalen, tatatadadad babababaaaa en zat te kroelen met kermit de kikker!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hahahaha, geen grote koelkast hoor.:D Begin april zal mijn NOD zijn en dan moet ik aan de pil.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat was het lekker weer vandaag! Ramen lekker open, auto is weer schoon van binnen, strijkwas is in de kast. Heerlijk! :D

16. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    @ heppie, wat fijn meis. Alles erop en er aan. Super.
    @ Mieke, Wij hoefden niet een cyclus te wachten hoor. Het bloeden
    moest alleen helemaal volledig gestopt zijn. Dus ook geen bruin
    verlies meer. En daarna mochten we weer volledig aan het werk.
    :D
    @brigit, vervelend he als je zelf ook zo graag wilt. Blij zijn voor een
    ander wordt dan wel steeds moeilijker.
    @timon, grote voorjaarsschoonmaak bij jou zo te horen. Das geen
    verkeerde instelling.:p
    @ pooh, Volgens mij heeft jens een enorme leuke dag achter de
    rug. En heeft hij ook nog een " mummypak":D gehad.
    ( die van de reclame)
    @ mb02, toch leuk. Een bijzondere buik. Kan lang niet iedereen
    zeggen.

Hier alles nog naar wens. Heb nog steeds de hele dag honger.:)
    Heb overal trek in. Wel echt eten dan, geen trek in zoet of snaaien ofzo.
    Man lief moet er ook erg om lachen. Het voelt net als of ik aan het
    lijnen ben, veel trek tussen het eten door,;)
    En net zoveel gegeten dat ik nu bijna plof. Was ook weer niet zo slim.:(
    Morgen mag ik weer even bij de vk langs. Hubbie gaat mee, heeft er vrij voor gevraagt. Hij is toch ook wel benieuwd hoe het er allemaal uit ziet.
    Nu maar hopen op een mooi groeiend kindje.:)

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Heppie: proficiat met je mooie echo!!! Wat een wonder is het he? Heb je een afdrukje meegekregen om thuis nog even bij na te zwijmelen?

Paint: morgen heb je je afspraak bij de VK, toch? Spannend! Laat ons even weten hoe het was!

Mieke: had je hiervoor ook al een negatieve ovutest gehad? (ik dacht dat je laatst zei dat je zwangerschapstest nog niet negatief was; dan zou je ovutest natuurlijk ook vals positief kunnen zijn?) Ik hoop dat het inderdaad een ovulatie is en dat je er goed gebruik van hebt gemaakt.

Pooh: leuk dat Jens zo'n leuk feestje heeft gehad op het KDV!

Bedankt voor jullie mening! Ik geloof dat ik inderdaad maar maandagochtend een testje eraan waag mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Heppie; wat bijzonder om te zien he, zo'n klein wurpmje....van harte meid en nu lekker gaan genieten;)

Niet iedereen was in de tuin aan het luieren hoor, er waren ook mensen die moesten werken:D Zoals ik bijvoorbeeld. Nu was het hier toch niet heel erg zonnig, dus kon toch niet bruinen hahaha.
    Nu lekker 4 dagen vrij en vrijdag dus weg voor een weekend met mijn s-ouders in landal. Hoop dat het dan ook nog een beetje weer is.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Paint, mij werd het geadviseerd. Maar anderen zeggen dan weer dat het juist is zodat je weet wanneer je cyclus 'echt' is begonnen door de eerste dag menstruatie.

Heb het net met vriendlief besproken. In principe laat hij het aan mij over wanneer we weer starten, ik moet mij goed voelen, vooral lichamelijk. Hij is toch wel heel beschermend en bang dat het misschien weer misgaat, hij vindt het toch een hele ingreep en wil alleen maar dat ik goed hersteld ben voor we beginnen. Lief van hem.
    Maar ik heb gelijk na de curretage nergens last van gehad en als mijn ei echt in aantocht is, zou je zeggen dat mijn lichaam zich al snel hersteld heeft.

20. Wat nou luieren in de tuin :p ik heb me uit de naad gewerkt en pas 1/4 is klaar :$ nu 3 dagen werken dus dat wordt lastig.
    Het gras moet een grote beurt krijgen, eens kijken wanneer het droog is!

Deel Deze Pagina