Wanna: Bedankt voor de tip!! Ik dacht dat het daar echt alleen over de behandelingen ging en niet over onderzoeken. Ik was al een keer gaan kijken toen zag ik niks staan over onderzoeken. Ben ook niet verder gegaan dan de 1e pagina. Ik ben een beetje verder gaan kijken en toen kwam ik topics tegen over HSG en bijna al mijn vragen zijn beantwoord Er zijn mensen die zijn na het onderzoek meteen weer gaan werken, er was ook iemand die een week ziek is geweest. Dus ja beetje tegenstrijdig, maar de meeste mensen schreven dat ze daarna gewoon zijn gaan shoppen enz. Dus ik ga alleen, mocht het nou echt niet gaan kan ik altijd nog een taxi bellen.
Wanna, van harte met jullie smurf. Alweer 1 jaar, wat gaat het snel allemaal. daffie, een leuk weekend toegewenst met je familie. Gisteren mijn 2e echo gehad. En hij was helemaal goed. Viel toch een pak spanning weer van me af. We hebben een prachtig mooi hartje zien knipperen. Het leek wel een ledlampje. En onze kruimel doet het nog helemaal volgens het boekje ook. Gisteren had ik mezelf op precies 7 weken zwanger staan. En dat was het ook precies. Dus 11 novemer is toch echt de uitgerekende datum. Nu helaas pas over 3 weken weer voor controle. Maar goed we hebben een pracht van een pasfoto meegekregen. We hebben daarna gelijk een terrasje gepakt en een lekker gebakje erop gegeten. Voorlopig ben ik echt zwanger.
DAFFIE! Gefeliciteerd met je mooie echofoto!!! Gaaf he om dat puntje te zien knipperen geniet er maar lekker van!
Soof: Het is paint!! Paint: Gefeliciteerd met je mooie echo!! Goed dat jullie het samen lekker zijn gaan vieren met een lekker gebakje!! Geniet er lekker van en ook van jullie foto, kan je telkens terug kijken
Paint, wat fijn dat alles goed is zeg! Nu gaan genieten hoor. Die 3 weken zijn vast zo om. Ook al weet ik dat dat waarschijnlijk niet zo is, hihihi. Het kan eeuwig duren he Daffie, je leest het niet meer, maar toch veel plezier! Leuk de 3-wieler.
Lief Smurfje, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! Hopelijk (maar zeker te weten ) ben je heerlijk verwend!
Hartelijk gefeliciteerd met je 1e verjaardag, Smurf!!! Daffie, fijne vakantie. Paint, super dat je een pasfoto heb gekregen. Leuk! Hier geen nieuws.
wanna, nog net op tijd, GEFELICITEERD MET SMURFJE!!!!! @paint, fijn meid, een knipperend hartje, zo mooi!!! @all ,ben net terug van werken en een etentje met wat collega's bij de griek, mmmmh was erg gezellig en lekker!! Morgen naar mn moeders verjaardag!
Goedemorgen Sorry smurfje een dagje te laat maar toch nog gefeliciteerd!!! Kan je mooi het optrekken aan de tv demonstreren aan de visite Birgit, hier ook inderdaad vooral last tijdens de 'behandeling' daarna eigenlijk niet meer. Mieke konden opa en oma een Boaz een beetje overnemen gister? Mbo lekker hoor een paar dagen vrij. Ik hoop dat het een beetje droog blijft tijdens het winkelen. Paint mooi he om je kleintje weer te zien! Gefeliciteerd met je mooie pasfoto Pooh lekker, ik krijg ook al zin in grieks eten ik heb sinds een aantal dagen steeds trek. Kan niet meer zoveel tegelijk eten dus voor mijn gevoel eet ik de hele dag. Mama's hadden jullie ook rond de 30 weken een binnenhuisarchitectje . Ik wordt zo'n beetje volledig verbouwd van binnen, soms doet het ook echt een beetje pijn. Gister was kruimel al druk bezig en vannacht ook. Vandaag de muren van kruimels kamertje even voorstrijken zodat we kunnen gaan latexen.
Te laat, maar toch: Smurfje van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! hieperdepiephoera!! Paint, fijn he om zo'n goeie echo te zien, dat is inderdaad een klein feestje waard! Leuk dat je over 3 weken weer een echo krijgt, dan kun je zien hoe het is gegroeid. Wij hebben ook over 3 weken weer een echo, ik ben zo benieuwd! Simi, lekker klussen vandaag. Zo te lezen doet mini-simi lekker mee All, ik heb gisteren mijn opleiding (postdoc in de gezondheidszorg) afgerond! ik ben zo blij! Nu lekker gewoon werken en geen gedoe meer met supervisie, schooldagen, huiswerk etc. Dit weekend ben ik dus écht vrij, jippie! We gaan morgen ons dakterras lekker opknappen zodat we klaar zijn voor de zomer
O, en gefeliciteerd met het afronden van je opleiding! Respect voor mensen die zo ver komen in hun studie/vakgebied!
Heppie, gefeliciteerd met het afronden van je studie, ook fijn dat het nu is. Dan kun je verder lekker werken en je daarnaast richten op jullie kruimeltje. Prachtige echo hoor. En succes met het dakterras. WIj willen nog een lekkere loungeset voor op het dakterras, maar een beetje luie is best duur. Wanna, hoe was de verjaardag van Smurf. Druk, verwend, moe....? Simi, ik vond het heerlijk dat getrappel. Kan me niet meer exact herinneren hoe en wat. Maar ik vond het altijd zo'n speciaal gevoel. Kijk daar ook weer erg naar uit. Pooh, wij gaan vanavond Grieks eten. Is weer lang geleden. We hebben een verjaardagsfeestje en gaan dus met een groep eten. Boaz gaat uitlogeren bij andere opa en oma. Gister een heerlijk dagje gehad. Boaz heeft zich goed vermaakt bij opa en oma en mijn zus + dochtertje kwamen ook langs. Hebben heerlijk als gezin met kleinkids samen gegeten. Denk dat mijn ouders super genoten hebben. Vanmorgen al op pad geweest naar de Prijzencircus bij de V&D, was lekker rustig. Boaz lag daardoor een uurtje later op bed, maakt niet uit voor een keertje. Oja en FF heeft toch een eitje gespot. Mij benieuwe, nu aftellen naar mijn WOD, wel-ongesteldheids-dag, hahaha want die mag zeker komen. Dan kunnen we vanaf dan opnieuw beginnen.
Heppie, gefeliciteerd met het afronden van je studie. Lijkt me een erg prettig gevoel. Weer tijd voor andere dingen. Jullie kruimel bijvoorbeeld Mieke, laat die wod dag maar gauw komen. Ik hield gelukkig mijn oude cyclus na de curretage. Soof , toch al zwangerschapstekenen? verwardheid Simi, jullie kruimel laat duidelijk weten dat hij een feestje aan het bouwen is geloof ik Hij heeft het vast erg naar zijn zin daar binnen. Pooh, alvast gefeliciteerd met je moeder. Weer helemaal blij vandaag. Ik heb net met mijn 10 maanden oude australian shepherd ( hond ) een A examen afgelegd, en hij is geslaagd. Had ik ook eigenlijk wel verwacht, maar het is toch altijd wel weer even spannend. Hij moest een sociaal gedeelte afleggen en een appelgedeelte. Het appel deed hij super, het sociale iets minder. Hij is nog al gereserveerd naar andere mensen toe. Waar dit ras ook ombekend staat. Maar desalnietemin heeft hij het super gedaan. Eind mei moet hij voor zijn B. Dat word weer oefenen de komende weken. Heb er zin in.
Wanna, te laat, maar alsnog van harte met de 1e verjaardag van smurf!!!!! Paint, fijn dat je een goede echo hebt gehad.Blijft magisch, dat knipperende hartje, ik kon zelf niet geloven dat het frummeltje op het scherm echt in mijn buik zat. Hoera voor je hond! Heppie, heerlijk zeg, dat je klaar bent met je studie, is inderdaad een hele goede timing. Simi, ik wordt niet echt verbouwd, maar er is nu inderdaad veel beweging van binnen. Af en toe wel een trap in mijn buik waarvan ik even denk "zo, gaat ie lekker ". Gelukkig heb ik er 's nachts geen last van, ik heb het idee dat ze dan ook lekker slaapt. Ze wordt pas actief als ik ook wakker wordt, dat is zo'n gezellig gevoel. Schiet het kamertje al op? Ik moet wachten tot er is behangen door s.vader, helaas heeft die man weinig haast:x. Heb verder alles wel compleet, maar alles staat dus nog opgestapeld, te wachten tot het op zijn plek gezet kan worden. Eten gaat bij moeizaam, er zijn veel dingen waar ik maagzuur van krijg. Ik probeer tussendoor zoveel mogelijk fruit te eten, dat gaat prima. Mieke, op naar de WOD, hoop echt dat je lichaam het goed oppakt. Mijn 1e cyclus na de mk duurde rond de 40 dagen. Iets langer dan normaal, maar ik was superblij dat alles het nog "in werking"was. Was de 1e keer in anderhalf jaar dat ik blij was met een WOD. ALL, gister hebben we bij vrienden van mijn broer een wieg opgehaald, die mogen we lenen. Het is zo'n hangende wieg (een leander), waar ze een standaard bij hebben gekocht, dus hij hoeft niet aan het plafond. Mooi ding