30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, dat is zeker een mooie wieg. Wat fijn dat jullie die mogen lenen!
    Jammer dat je s-vader niet veel haast heeft, misschien je vriend even sturen om hem aan te moedigen ;)
    Ik hoop ook dat mijn cyclus zich goed herpakt en we volgende maand er weer voor kunnen gaan en natuurlijk gelijk weer zwanger mogen zijn.

Paint, kan me nog wel herinneren dat jullie hond was overleden, zo'n mooie grote (ben even de naam kwijt... new foundlander oid). Maar zeker een hoera voor deze bink!

Miepie, hoe gaat het Mini-miep?

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Jeetje Simi en MB, wat schiet dat ineens op bij julie zeg! Wow... Al 30 weken... (gemiddeld dan he?)

MB, waarom wacht je op je schoonvader? Ik zou het allang zelf gedaan hebben als het me niet snel genoeg ging... :)

Pooh, stink je lekker vandaag? ;)

Paint, pluim voor je hondje! En tof dat je zo'n mooie echo hebt gehad...

Mieke, wat klinkt dat gezellig zeg, jouw dagje gisteren! Ik hoop dat mijn zusje snel zwanger is en wij dat ook zo kunnen gaan doen. Dat maakt de grootouders de gelukkigste mensen op aarde he?
    Hoe gaat het met jou? Ben je nog vaak verdrietig? Of heb je voldoende afleiding van je toffe, mooie Boaz?

Met Mini-Miep gaat het super, kan niet anders zeggen! Ze "rupst" het hele huis door, zit de hele tijd op handjes en knietjes, kan ook 'gewoon' zitten en is lekker aan het kletsen. We waren deze week weer bij het CB en ze is weer goed gegroeid. Eeten gaat ook goed, al is ze snel afgeleid en vindt ze dat moeten zitten in die stoel helemaal niks. Mini wil vooruit, ze wil bewegen, ze wil haar eigen ding doen. De verpleegkundige vond haar erg leuk en slim, maar ze zei dat Mini ook enorm sterk en gespierd is, ze heeft ook echt spierballen, haha! Heeft ze van mij hoor, onder mijn vetjes heb ik ook heel veel spierballen... :D
    O, en ze is alvast aan het oefenen voor de zomertijd want ze is al ruim een week heeeeeel vroeg wakker (rond half 6 ;)). Maar na morgen is half 6, half 7 en dan moet ik toch op... :)

Met maxi-Miep gaat het zo-zo. Het is echt druk nu op mijn werk, ik heb er een beetje stress van ook. Moet toch alles in 3 dagen zien te proppen he? En enthousiast worden voor dingen waar ik nu geen energie voor heb of die ik gewoon minder interessant vind nu de kleine er is. Verder ben ik natuurlijk veel met het moederschap bezig en met de kleine zelf. Veel onderweg, ook voor haar, en ondertussen altijd bezig met de volgende stap, altijd vooruit plannen en denken. En ondertussen ook nog af en toe aanvaringen met mijn man die nog steeds geen kritiek wenst te krijgen. Gisteren ZO boos geworden op hem omdat hij Mini op het kdv had gedumpt zonder even met de leidsters haar nieuwe eetschema te overleggen met als gevolg dat zij van niks wisten want ze hadden het schriftje niet gelezen. Hij hoeft van mij daar echt niet een halfuur rond te hangen, maar wijs die dames tenminste even erop dat er een nieuw schema is en dat het in het schrfit staat. En bovendien had hij haar een oud jasje aangedaan, een kleinvallend maatje 62. Snap niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen want ze heeft nu een jasje maat 74 :$ :x. Kan gebeuren, maar het is voor mij een teken van gebrek aan aandacht waar hij vaker last van heeft en waar ik erg slecht tegen kan. Rare combi's kan ik nog mee leven, maar dit vind ik echt te gek voor woorden.

Anyway, laat ik er maar over ophouden.
    Morgen komt mijn schoonfamilie, ook iets om naar uit te kijken (not). Vorige keer moest Mini huilen om mijn schoonvader, gheghe.... Misschien moet ik maar even het huis uit als ze komen als ik in deze bui ben maar dat kan ik helaas niet maken. Zou wel veiliger zijn voor iedereen... :D

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh miepie, wat en verhaal. Jammer dat man lief soms "in zijn eigen wereld leeft", zo noem ik dat tenminste!

@all, we izjn gisteren naar de verjaardag van mijn moeder geweest. Zoals jullie weten heb ik al jaaaaaren geen contact met mijn zus. Zij woont decadent in Geneve met kids en oude, rijke vent.
    Nou was ze van de week boos dat ze niet gisteren ook mocht komen van mijn moeder. Ma wil dat niet en ik al helemaal niet! Als zij komt, komt de rest van de visite niet!
    Dus wij er naar toe, met mn neef en nicht met kindjes (willen haar ook niet zien). Mn moeder was toch nerveus dat ze zou komen, erg he?!
    "s middag zouden we naar een indoor speeltuin gaan. Staan we op het punt te vertrekken, gaat de bel. Ik zie mn moeder verstijven. Door de intercom hoorde ze dat het de beste vriendin is van mn zus. Die komt naar boven met een arrogante kop van, zo hier zijn we dan. Groet me amper, stelt zich niet voor en heeft en hoop bombarie over de bloemen die ze namens mn zus komt afgeven. Partycrasher nummer 1. Prompt wordt er weer gebeld, partycrasher nummer 2 komt er aan. Die kan zich wel voorstellen, maar met een slap handje van heb ik jou daar!

De temperatuur in de kamer daalde 20 punten en iedereen voelde het .Mn moeder bijna huilen. Mn nichtjes teleurgesteld dat we nu niet naar de speeltuin konden. Mn nicht zegt tegen mij, zullen wij anders samen gaan. Maar ma wilde mee, dus gelukkig hebben we op die manier de crashers eruit gekregen. Ik was misselijk van de arrogantie. We voelde het allemaal, mn zus moest zich toch even laten "zien", even laten voelen dat ze erbij kon zijn ,zonder er zelf te zijn. Wat een TRUT!

De rest van de dag was wel leuk, maar dat ma zo haar verjaardag moet vieren, bang zijn dat er iemand toch komt die niet gewenst is...brrr

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Pooh, goed verwoord: in zijn eigen wereldje. Hij is ook altijd heel druk, heeft een eigen bedrijf en werkt veel en hard. Daar heb ik veel respect voor en je hoort mij nooit klagen over zijn werktijden ofzo, heb ik noiit gedaan ook want het hoort bij hem, zijn bedrijf is ook zijn passie. Maar op het moment dat het ten koste gaat van ons kindje, word ik link. En zo voelt het dan, dat het ten koste gaat van de kleine. Hij is ontzettend betrokken bij Mini en de opvoeding en de zorg en is een fantastische papa, maar ik stel daar dan wel eisen aan en de belangrijkste is dat hij als hij met haar bezig is, NIET in zijn eigen wereldje zit.

Maar jij had gisteren ook een fijne dag zeg, jeeeee.... Wat bezielt die mensen om zomaar op te komen dagen? Als mijn vriendin zou vragen of ik namens haar op bezoek wil bij iemand die haar niet wil zien, dan zou ik toch echt bedanken!
    Vind het echt sneu voor je moeder, gelukkig hebben jullie die mensen nog het huis uit weten te werken (ik zou ze niet eens binnen gelaten hebben). En wat een heftige gevoelens naar je zus van iedereen, ze is niet populair...

5. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Heppie: Gefeliciteerd met het afronden van je studie!! Heerlijk nu genieten geblazen, heel veel vrije tijd!!;)

Paint: Gefeliciteerd met je hond!! Goed zeg dat ie dat heeft gehaald! Leuk he als ze zo hun best doen. Zijn eigenlijk slim die beesten.

Pooh!!!:$ Jeetje wat een lef van die vriendin om gewoon langs te gaan in opdracht van je zus!! Wat bezielt zo'n mens!! Echt zielig voor je moeder haar angst werd helaas beloond, rare mensen. Gelukkig is het daarna toch nog gezellig geworden en gelukkig maar dat jullie ze eruit konden werken. Moet je toch niet aan denken dat ze uren blijven zitten:$

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, het was of zij er uit, of wij waren naar huis gegaan. Mijn moeder gaat wel goed om met die vriendin hoor, dus zo vreemd was het niet dat ze binnen gelaten werd. Maar je merkt dat ze ons niet moet, en dat straalde ze uit! En dat ze zich als een poppetje laat gebruiken om de boel te verzieken, erg sneu type!

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ paint, gefeliciteerd met het diploma. Je hebt een slimme hond, weet er alles van, heb zelf 2 aussies.....

Hier nog 1 dagje verjaardagsvisite, morgen mee om te trakteren op school bij K. Moet vanavond de traktaties nog maken....:( Hoop dat ik meer energie heb dan gister, ben gister om 7 uur naar bed gegaan tot een uurtje of 9. Gelukkig is het hier droog, dus de kinderen kunnen lekker buiten spelen.....

Groetjes en een fijne dag,
    Elleke

8. HELLOOOOO

POOH! Jee wat een gezelligheid zeg, oh wat lijkt me dat afschuwelijk. Gelukkig konden jullie nog wel even weg!

MIEKE! Op naar de WOD :D

MIEPIE! Ik snap je frustratie compleet, ik zou me ook vreselijk opwinden en manlief zou niet geheel snappen waarom ;) Ik probeer het tegenwoordig wat minder op de spits te drijven, hij bedoelt het goed!:)

ALL! Nog geen ongi hier 8)

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soof, wat spannendddd!!!! Wanneer test jij?

Als mijn hormoontjes een beetje uitgewerkt zijn, zal het misschien hier ook wat minder fel gebracht worden... :) :D Misschien toch maar eens een cursus anger management? :p

10. morgen :)

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ochtend?

Woeeeeiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig ben ik vrij morgen, kan ik het goed in de gaten houden! ;)

12. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, wat moet dit ongelofelijk moeilijk zijn voor je moeder! Ik vraag me meteen af wat er voor vreselijks is gebeurd (hoef je echt niet te vertellen hoor) dat een moeder de band met haar dochter verbreekt...:(

Miepie, is mini misschien een klein atleetje in de dop? Zo gespierd?
    Jammer dat miepieman zo 'afwezig' is, maar het klinkt ook wel een beetje als een typisch mannending, veel mannen zijn niet zo detail-gericht. een jasje is een jasje, huh hebben kinderen ook kledingmaten dan? :D ;)

Elleke, jij ook zo moe? Ik kan ook onwijs slapen en heb totaal geen puf, ik lijk wel bejaard :)

Sophia, spannend weer! Ik zal voor je duimen morgen!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spannend soof!!!!!!!! :)

@heppie, ha te veel om op te noemen. Ze is zooo arrogant! Wij zijn niets, zij is alles. Terwijl ze met haar benen wijdt rijk is geworden, ik bedoel ze heeft zelf geen minuut gewerkt voor het fortuin van die oude vent.

14. mb02

mb02 Bekend lid

Miep, lang leve de hormonen;). Ben je wel een beetje lief geweest voor je schoonfamilie:D. Fijn dat het met mini zo goed gaat!

Soof, spannend!!!!!!

Pooh, wat een vervelende situatie, vooral voor je moeder.

ALL, vanmorgen partnerles zw.yoga gehad, was erg leuk. Ben benieuwd of ik er op het "moment supreme" wat aan heb, maar het is wel een goede voorbereiding voor mijn vriend.

15. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Ik dacht het al in je profiel foto te zien.;)
    Dit is onze eerste aussie, maar ben al helemaal verknocht aan dit ras.

Mieke, wat een goed geheugen heb jij zeg. Dat je onze vorige honden nog kan herrineren. :$

Mb02, Leuk hoor, je eerste gym. Op zondag helemaal?

Pooh, jammer dat je geen goede band met je zus hebt. Ik heb juist een hele goede band met mijn zussen. Zou ze echt niet kunnen missen.

heppie, gewoon lekker toegeven aan je moeheid. Het het tenslotte een goede reden.

16. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hallo allemaal, goed weekend gahad?

Wanna, ik lees dat jouw kleine smurf jarig was, van harte gefeliciteerd!!!!! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Soof wordt het spannend of heb ik het verkeerd begrepen?

We hebben weer een druk weekend gahad maar wel beregezellig! We zijn weer naar het westen geweest om wat leuks te doen met de zus van mijn man en haar vriend, Thom heeft bij oma (schoonmoeder) gebivakkeerd. Volgens mij hebben zij het ook reuze naar hun zin gehad! Wij hebben daar ook geslapen zodat we hem niet te lang zouden missen :D;)

Volgend weekend lekker met mijn mannetje een weekendje weg, dan wel zonder de kleine man maar hij is dan bij mijn ouders en daar heb ik toch een iets ander gevoel bij. Dat zit wel goed!

17. negatief, maar ook niet ongi ;):(

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    He soof jammer!! Maar ja je bent ook nog niet ongi, dus nog even wachten ;) ik hoop het voor je!!!!

Volgens mij gaat het bij mij vandaag alweer beginnen en dat is weer na 20 dagen:$ ik heb alweer hoofdpijn en buikkrampen, ik hoop dat het morgen pas los barst maar ik heb er een hard hoofd in. Dan volgende week de HSG, ik ben erg benieuwd.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jammer soof, maar er is nog hoop!!

Zijn jullie kindjes ook van slag van dat stomme uurtje zomertijd? Gisteravond lag Jens er voor zijn gevoel te vroeg in. Brullen!

20. nee gaat prima gelukkig, gistren hebben we hem laten slapen zoals hij het wilde/ Lag wat later in bed, maar nu tot 08.00 uur uitgeslapen!

Deel Deze Pagina