O ja Miepie, wat is het toch een schatje! Lekker koppie hoor. Vind trouwens dat ze best wel op jou lijkt (zo van de foto af dan he) Brigit; balen! wat kan het lichaam toch raar in elkaar zitten! Temperatuur je eigenlijk ook of ben je daar nog niet zo mee bezig? Misschien kan je daar al wat aan aflezen en je weet meteen wanner je jouw ei hebt! Ik hoop voor je dat het volgende week mee zal vallen!
MvT: Ik heb 3 maanden moeten tempen van de huisarts en daar is niks op uit gekomen, geen ei te vinden. Bij Gyn bloedtesten laten doen en daar kwam uit dat eisprong goed was. Nu heb ik elke maand een paar dagen last van mijn darmen (dacht ik) en 1 dag erge pijn aan 1 kant en heb ovulatie testen gedaan laatste cylcus en heb nu door dat die zogenaamde "darmkrampen" mijn eisprong is. Dus eisprong heb ik iig maar of ze ook in baarmoeder terecht komen weet ik dus niet. Zoals vandaag, ik ben ongi maar temp is nog steeds voor mijn doen erg hoog, dat is elke keer zo. Morgen zakt ie ineens naar beneden. Ben erg blij dat er nu onderzoeke gedaan gaan worden en hopelijk meer antwoorden krijg op mijn vragen
RUG is zwaar kl*te echt veel pijn. Rick deed het prima en ik ben nog steeds niet ongesteld.............
@soof, gek he, dat ze soms weigeren te slapen. Ik merk dat ik als ik bedenk, "ik stop je nu in bed, want dan komt het straks beter uit" dat dat niet werkt. Het lijkt wel alsof hij het dan aanvoelt. @all, gadverdarrie (sorry)... Was ik net de voor tuin onkruid vrij aan het maken, terwijl Jens in zijn loopstoel rond wandelt in het binnenhofje. Lekker handig, geen auto's enzo, dacht ik. Maar liggen er 3 honden drollen en gaat ie daar precies door heen lopen en rijden. Ik word gek!!!!! Hij wilde steeds naar de parkeerplaats lopen. Zodra hij een auto ziet wordt ie wild enthousiast! Echt grappig. En boos dat ie mee naar binnen moet! Echt een knul! Heb net zijn schoenen en wielen staan boenen maar die poeplucht hangt nog in mn neus!
O bah wat vies!!! Ik snap niet dat die mensen de poep niet opruimen, te smerig voor woorden. Ik heb zelf 2 honden en ruim het altijd op, wil andere mensen er niet lastig mee vallen. Ik heb vaak dat ik het sta op te ruimen en dan sta ik vol in de drol van een andere hond!! Kan daar zoooooo boos om worden. Het zijn ook vaak die kleine hondjes, die baasjes denken dan ach wat maakt dat kleine drolletje nou uit. Pff heel veel. Sterkte met de poeplucht!!
Brigit, aha zo zit dat! Hmm wel een beetje vreemd inderdaad. Kan me heel erg voorstellen dat je het fjn vind dat er nu eindelijk naar gekeken wordt. Ik hoop dat er iets uit komt (anders willen en kunnen ze niks voor je doen) maar wel dat het iets is wat heel gemakkelijk op te lossen is zodat ook jullie binnenkort een kleintje kunnen verwachten... Pooh, getver! Leuk die pleintjes :x. Als ik met Thom aan de wandel ben gaat hij ook altijd overal in staan, expres! Plassen, blubber, verzin het maar, zodra het er anders uit ziet dan gewoon de weg/stoep gaat hij er in of op staan Soof, klinkt als toen ik in verwachting was van Thom . Ik verging ook van de rugpijn en de enige reden dat ik een test deed was om zeker te weten dat ik niet in verwachting was (zodat ik zwaar aan de pijnstillers kon) want ik voelde dat ik ieder moment ongesteld zou worden.
MvT: Nou het zou wat zijn, ik ben nog niet ongi. EN ik weet exact wanner mijn ei is gesprongen en de LF is al overschreden en die is never nooit niet anders POOH! Gatverdamme.......... wat betreft het slapen, ik had juist de afspraken om zijn slaaptijden heen gepland RUG is nog steeds erg pijnlijk......misschien een teken hahahah heb ook diaree
ja soof, ik snap er soms ook niets van. Jens ligt nu net in bed te brullen dat ie niet snapt dat ie nu al naar bed moet, geloof ik! Net met het teen verslikte hij zich en kokhalsde een grote bel snot uit. geen eten, geen maagzuur ,alleen een vuistgrote bel snot. Hij is sinds 2 dagen weer wat verkouden, maar niets ernstigs.
Boaz heeft geen last van het uurtje verschil. Slaapt heerlijk in en vanmorgen moest ik hem zelfs wakker maken omdat hij naar het kdv moest. En heel fijn, het sprongetje lijkt ten einde. Alleen heeft hij nu wel last van verlatingsangst. Vanmorgen moest hij weer brullen toen ik weg ging. Twee uitgestrekte armpjes, ik wil naar mama!!!! Maar goed, even daarna is ie me vast alweer vergeten. Soof, toch wel een beetje spannend denk ik. HOe testte je bij Rick, ook pas later positief of op je NOD?
Bij RIck heb ik op zaterdag de eisprong gehad en mocht ik op maandag (2 weken later) testen. Dat is nu eigenllijk hetzelfde
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd Rick met je 1e verjaardag! Soof gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag
Soof, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Rick!!!!!! een hele fijne dag voor jullie allemaal! @all, heb beroerd geslapen. Jens had een kuchje en ik kon er niet van slapen. Om 2.30 maar een pufje ventolin gegeven en toen werd het stil. Ik neem hem zo mee naar het kdv voor de fotograaf en dan haalt mn moeder hem een uur later op.
Rick, van harte met je 1e verjaardag. Dat je maar lekker verwend mag worden. Pooh, zijn de nare poepluchtjes alweer uit je neus? Birgit, das wel een hele korte cyclus. Fijn dat je nu niet meer zo lang hoeft te wachten op hulp. Ga zo weer te werk. En ben nu al moe. Gisteren idem. Toen moest ik iemand in bad doen. Met sfeerlampjes( snoezelruimte) en relaxte muziek. Zo das fout als je al niet veel energie hebt. Je valt ter plekke in slaap. Zal vandaag maar de bewoners helpen ( dementerende bejaarden) die onder de douche gaan of bij de kraan gewassen worden.
THANXXXXX allemaal! We hebben al oor hem gezongen en hij heeft zijn loopauto mogen uitpakken. Helaas wel btrullen want hij snapte niet dat het papiertje eraf moest Hij ligt alweer te slapen.......... ik barst nog steeds van de pijn in mijn rug, rechtse been en ben nog steeds niet ongi
Soof: balen dat je net ongesteld bent geworden! We gaan met Mieke samen gewoon voor de volgende ronde, oke?! Net even mega-ruzie met mijn broer gehad aan de telefoon. Over de voorbereidingen voor de bruiloft van mijn zus (zonde he, dat je daar dan ruzie over gaat maken!) Maar die kerel kan echt niet communiceren zeg! Ik werd er gewoon helemaal emotioneel van. Zit ik op een gegeven moment te huilen (ja, toegegeven, ik ben ook ongesteld, dus een beetje labiel) kwakt 'ie ineens de hoorn op de haak! Ben even helemaal van de waps nu