30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, oh nog een weekje, spannend zeg. En ach die Myrthe zat ze vast tussen de wc pot, hahaha.
    Ik heb Boaz Bisolvon voor kinderen gegeven en dat hielp heel erg goed.

Wanna, tjee zeg want een oenige mensen daar zeg dat ze dat bedhekje dan niet controleren voordat ze weggaan.

2. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, gefeliciteerd met de 30 weken! Samen zijn we vandaag precies 40 weken, hihi ;)

Daffie, agut zat Myrthe klem? hoe krijgt ze het voor elkaar zeg... kleine avonturierster.

Wanna, is alles goed met het kindje van je collega? Dat zal wel schrikken zijn. en oeioeioeioei wat zal die kdv-leidster zich schamen (terecht).

All, ik heb vakantie!! jippie! Nu twee dagen koffers pakken en alles voorbereiden en dan vliegen wij op 1e paasdag naar Toscane. Niet helemaal handig gepland want er is dan natuurlijk geen winkel open om een ontbijtje voor maandag te kopen... we zitten in een appartementje dus moeten dat zelf regelen. Dan maar boterhammen mee in de koffer. :)

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heppie, jij gefeliciteerd met je 10 weken, fijn hoor. Maar moest zelf even slikken... bij 10 weken hadden wij dus die crusiale echo.

Neem lekker afbakbroodjes mee in de koffer, of is er geen oven in het appartement.
    Alvast ontzettend veel plezier en geniet van jullie vakantie.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @daffie, geen bisolvon geven als ze een kriebelhoest heeft hoor`! Het is een slijm oplosser en je gaat er meer van hoesten als je geen slijm hebt!
    Tussikind van VSm is veilig en voor alle hoesten!

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Dank voor jullie adviezen mbt hoestdrank. Uiteindelijk heb ik niets gehaald. Apotheker vindt het niet slim om zulk jonge kindjes al aan de hoestdrank te doen en aangezien ik er zelf ook niet zo van ben, heb ik het maar niet gedaan.
    Heb wel even de huisarts gebeld en de assistente wil toch dat ik morgen even langskom met haar. Vond het zelf niet zo nodig, omdat ze geen koorts heeft, supervrolijk is en zeer goed eet en drinkt, maar ik denk gezien haar opname in het ZH begin februari dat ze het zekere voor het onzekere nemen....Dus morgenochtend maar even met haar langs de HA.

Heppie; veel plezier meid!! enne anders lekker ergens in een cafe'tje ontbijten?

Wanna; hoop dat het kindje van je collega in orde is na die val....dan ben ik toch weer blij dat Myrthe niet op een KDV zit...heb ik het tenminste zelf in de hand. DAt meisje zal zichzelf wel voor de kop slaan denk ik....:(

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Voor zover ik weet gaat het goed met het kindje van mijn collega. Ze zijn ermee naar de huisarts geweest en hebben een wekadvies meegekregen (om het uur even wakker maken) Nou, die gaan een lekker nachtje tegemoet!

Nog 1 dag en dan is het weekend!!!

Heppie: fijne vakantie!!

7. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Heppie: Fijne vakantie!! Geniet er lekker van.

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Voor straf die leidster het kindje vannacht elk uur wakker laten maken een idee?

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Volgens mij dacht smurf hier dat zijn ouders een wekadvies nodig hadden
    -gaaaaap-

Newsflash: Smurf kan zich niet alleen optrekken, hij kan nu ook zelf weer gaan zitten! :D
    (Scheelt een boel, want iedere 5 minuten hem komen "redden" bij de salontafel of de box (of de T.V.) werd ook vermoeiend :) )

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Woehoe voor Smurf! :)

Wij gaan dit weekend Mini's bedje maar naar beneden doen want die begint ook al interesse te krijgen voor de wereld boven haar.... Nieuwste truc: op handjes en voetjes en het kontje omhoog! En dat dan de hele dag door, handjes en knietjes zijn alweer uit de mode :D Snelle henkie...

11. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Mieke, ik snap wel dat je even moest slikken. Ik heb ook aan je gedacht, toen jij zo ver was als ik hoorde je dat het niet goed was. Nu ik net zo ver ben als jij toen, wordt de vreselijkheid van zo'n bericht nog even extra voelbaar :( Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dit keer dan gewoon helemaal gezond!
    Goeie tip van de afbakbroodjes, ik ga even kijken of er inderdaad een oven in het huisje is :)

Daffie, al naar de HA geweest?

Wanna, dat zal inderdaad niet zo'n lekker nachtje zijn geweest voor die ouders. Goed idee Miepie, de leidster ook een wekadvies :D

Smurf, goed bezig joh!
    En Mini ook al zo lekker aan het oefenen! Heerlijk hoor.

Ik ga nu even kijken of ik alvast kaartjes kan reserveren voor het Uffizi (museum) in Florence. Feestelijk he. :):)

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O Heppie, ik ben zo jaloers dat je naar Toscane mag!!!!
    Ga je ook naar Lucca? Dat is echt een heel leuk stadje! Mooi en gezellig, studentenstadje. En een heel gaaf plein dat ooit een Romeins amfitheater was.
    Uffizi is ook heel mooi, Botticelli.... Ga je ook nog naar Pisa? En Siena?
    JALOERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ;)

13. mb02

mb02 Bekend lid

Heppie, lekker hoor, een weekje italie. Geniet ervan! Tja, als ik 40 weken ben en de beeb elk moment kan komen, dan ben jij alweer op de helft. Dus dat die komende 10 weken voor ons allebei maar lekker snel mogen gaan;).

Wanna, goed zo smurf!
    Dat is echt de nachtmerrie van elke ouder (en kdv-leidster), dat een kindje van een commode valt. Hoop dat het kindje er niets aan over heeft gehouden.

Daffie, hoop dat de hoest van myrthe snel weer weg is, lijkt me voor zo'n kleintje heel vermoeiend. En klem het haar hoofd tussen de wc....hoe verzint ze het;).

Miep, charmante pose van mini;).

ALL, toen ik gisterochtend zo beroerd wakker werd lag ik op mijn zij. Ik slaap niet meer op mijn rug, aangezien ik weet dat er dan iets klem kan komen te zitten. Wat het nu geweest is? Ik schrok vooral van die hartkloppingen, daar heb ik nooit last van, dus dat was een heel onbekend (benauwend) gevoel voor mij. Hoop dat het eenmalig was.

Ik kreeg gister te horen dat een vriendin van mij zwanger is van de tweede, ze is nu 3 maanden:). We hadden vorig jaar in dezelfde periode een miskraam gehad, en ik was daarna vrij snel weer zwanger. Dat was lastig voor mijn vriendin, en het contact was even wat minder. Maar gister dus een mail dat ze zwanger is en alles goed gaat. Ben heel blij voor haar, en vind het ook fijn dat spanning nu uit de lucht is. Haar jongste is bijna 2 jaar, dus ik kan zonder vervelend gevoel met mijn duidelijk zwangere buik naar zijn verjaardag toe.

14. mb02

mb02 Bekend lid

Nog een vraag: heeft iemand een betrouwbare, originele, niet al te dure site voor geboortekaartjes? Als ik erop google wordt ik een beetje gek van de hoeveelheid aan sites, jullie hebben er vast al ervaring mee. En hoever van tevoren hebben jullie kaartjes betsteld?

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wij hadden zelf ontworpen....

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, leuk dat je vriendin ook weer zwanger is en fijn dat het goed gaat.
    Heb je het blad Wij jonge ouders? Daarin staan altijd advertenties voor geboortekaartjes, daar kun je dan even op zoeken. Daar mag je dan wel vanuit gaan dat het betrouwbaar is en anders een lokale drukker of de Multicopy?

Oh Siena en Pisa leuk leuk en Florence ook mooi.
    Krijg ook zin. Nou ja volgende maand naar Rome ook heerlijk vooruitzicht.

Heppie, lief van je dat je aan mij moest denken. Ben natuurlijk super blij dat het nu zo goed gaat hoor! Ga jij maar lekker gezond door met zwanger zijn.

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    OOK JALOERS OP MIEKE!!!! :D

Rome is mijn allerfavorietste stad!!! Heerlijk!

Ik wil deze zomer ook weer anar Italië. Naar Umbrië en naar het zuiden, misschien bij Napels in de buurt, Sorrento ofzo en anders juist eens naar de hak van de laars... Weet het nog niet maar ik MIS Italië, het is weer tijd voor mijn dosis! ;)

18. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Heppie, oh wat heerlijk vakantie. Wil ook zo graag. Afgelopen jaar niet geweest, en dat begin ik nu wel te merken.
    Heel veel plezier en zon gewenst.

Wanna, fijn dat smurf al weer iets zelfstandiger wordt. Weer een nieuwe fase bereikt.:)

Mb02, leuk dat jullie nu samen zwanger mogen zijn. Oke jij bent iets verder, maar jullie hebben nu wel weer iets wat je kan delen.
    Ja kaartjes te kust en te keur. Lijkt me moeilijk om wat te vinden.
    Misschien een eigen ontwerp?

Miepie, mini miep heeft haast zeker.:D Maar inderdaad het zekere voor het onzekere niet waar. Als ze zo beginnen te klimmen.

Hier weinig bijzonders te melden.
    Man gaat zo zijn "oude" beroep weer even oppakken. Hij was int chauffeur. Dat betekent dat ik sinds vorig jaar juni weer alleen ga zijn. Zal wel weer ff vreemd zijn. Het hele bed voor mezelf.
    Weer alleen eten.
    Het went snel om samen te zijn. Terwijl hij toch ruim 18 jaar van huis is geweest. ( hij kwam tussendoor wel eens thuis hoor.:D)

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Paint, ik vroeg me al af hoe je die kleine in je buik voor elkaar had gekregen zonder man! :D

Mini heeft zeker haast: vanochtend vond mijn man haar in bed op haar knie:en met haar handjes op de reling van haar bedje en toen hij binnenkwam zwaaide ze naar hem (nou ja, ze liet een handje los, hihi) en bleef zitten. Wij zijn trots en bezorgd! Gauw klussen aan dat bed dit weekend! :)

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

Zijn vanmorgen dus naar de HA geweest en Myrthe is geheel gezond verklaard behoudens de verkoudheid dan. Longetjes klonken schoon en oortjes zijn niet ontstoken. Had het ook niet gedacht, maar na ons ZH-avontuur begin februari ben ik wel blij dat ze even gekeken heeft!
    Het hoesten is gelukkig niet de hele dag en is gevolg van de verkoudheid. Gaat vanzelf over.

Myrthe gaat sinds gisteren overal staan, dus het is opletten geblazen. Ze weet alleen niet hoe ze dan weer moet gaan zitten en dan begint ze dus te gillen...:$:( Das weer wat minder hahaha.
    Zometeen weer aan het werk. Manlief is al aan het werk, dus mams komt zo oppassen. Morgen krijgen we visite en zondag ook, dus de dagen vliegen heerlijk voorbij...
    Vindt het zo spannend dat we binnen 4 dagen weer beginnen met de ICSI poging voor een brusje.....AARRRGGGHHHHH.:D:D:D

Fijne dag, hier scijnt de zon nog steeds!

Deel Deze Pagina