Mieke: sorry schat, beloof dat ik het nooit weer zal doen!! Ben je nu niet meer boos???? Soof: beterschap! Heppie: zal vast niet zo'n probleem zijn. Ben geloof ik nog nooit gecontroleerd in Italie. Heb even gecheckt op de website van de italiaanse ambassade (ben namelijk zelf onlangs met een paspoort dat nog maar 3 weken geldig was via schiphol naar Italie gevlogen zonder probleem, effe checken of dat niet illegaal was) Maar er staat alleen dat je reisdocument niet verlopen mag zijn voor de duur van de reis. Daffie: wauw, vandaag al beginnen. Nu wordt het echt spannend! Duim duim duim! Morgenochtend heb ik tweede echo coor doormeten van mijn cyclus. Volgens mij is deze niet zo belangrijk, weinig follikels of weinig slijmvlies zegt niet zoveel op CD 7.
Wanna, ben nooit boos op je geweest hoor 8) Succes morgen, ondanks dat het misschien nog niet zo veel voorstelt. Heppie, volgens mij geld dat alleen voor niet EU landen, dat je paspoort dan min. nog 6 mnd geldig moet zijn.
Goeiemorgen Pooh! Soof beterschap! Daffie gefeliciteerd met je ongi, nu is het echt begonnen, spannend hoor! Paint (jouw man is de trucker toch?), ik vind het knap dat je je man zo kunt laten gaan op internationale ritten. Heppieman heeft dat twee maanden gedaan en ik vond het verschrikkelijk. Dat was ook nog in de tijd dat de mobiele telefoons niet zo grensoverschrijdend waren, dus misschien maakt dat nog wat uit, maar een week lang helemaal níets van hem horen vond ik echt niet leuk. All, dank voor jullie reacties op het paspoortdilemma, dat stelt gerust. Slimme Wanna om even bij de ambassade te kijken, dat had ik niet bedacht. Bandenpijn, kan dat nu al beginnen? Ik moest gisteren niezen, auauauauw!! Nu ga ik inchecken, dat kan tegenwoordig heel handig online 24 uur van te voren. Makkelijk! (waarschijnlijk kan dat al jaren, maar ik ben niet zo'n frequente vlieger )
@heppie, ja dat inchecken kan al jaren zo, echt handig! Jammer genoeg vliegen altijd wij met Ryanair naar Zweden en daar kan het weer niet. Dit jaar gaan we met de auto omdat we drie weken gaan. Maar toen we weekendjes gingen, pakte we het vliegtuig. Het is maar 2 uur vliegen. Hoe voel je je verder?? oh ja en bandenpijn, dat kan echt...auwie!!
Ja, echt handig dat inchecken zo. Verder voel ik me heel moe en nog steeds misselijk. We moeten vannacht om 5:15 vertrekken, niet echt lekker voor mijn vermoeidheid, maar ik ga maar lekker in het vliegtuig een dutje doen. Naar Pisa is het ook 2 uur vliegen, lekker snel dus.
volgens mij kloppen de tijden van onze berichten niet. Ik was ECHT NIET om 6.10 uur al beneden!! hahaha
Volgens mij was je om 07:39 beneden Ik denk dat de tijden bij mij wel kloppen, beetje gek dat jij andere krijgt te zien.
Paint; mijn man was tot 4 jaar terug schipper in de binnenvaart en was 2 weken van huis en dan 2 weken thuis. Vond ik ook helemaal niets haha. Nu werkt hij bij de haven (wle onregelmatig) en is ook elke dag thuis....heerlijk!!!!Zou het ook absoluut niet anders willen, tenzij mijn man heel ongelukkig zou zijn zonder het varen. Gelukkig vindt hij het zelf ook geweldig om elke dag wel een keer thuis te zijn en zo ontzettend veel met Myrthe door te brengen... Ben vanmorgen bloed wezen prikken voor de studie waar we aan meedoen met de IVF/ICSI en woensdag hebben we de 1ste FM (eitjesmeting) en moet ik weer bloed laten prikken. Vanmiddag krijgen we visite van een neef van me en zijn vrouw en dochtertje (9 jaar), dus dat is wel gezellig. Myrthe is erg verkouden en toen ik gisteren thuiskwam uit mijn werk om 23:45 was ze op. Mijn ouders hadden opgepast omdat mijn man ook late dienst had, maar ze had zo gehoest dat ze haar er maar uitgehaald hadden. Flesje melk gedronken en toen heb ik haar weer naar bed gebracht. Tegen 2:30 weer wakker door hoesten en ze sliep pas weer tegen 4 uur. Was dus een gebroken nacht en we moesten vroeg op door dat bloed prikken. Vanmorgen stond mijn moeder alweer om 7:30 voor de deur, zodat wij even naar het UMC konden en toen werd madame ook alweer wakker. Heb haar dus om 9:45 nog even op bed gelegd en ze is nog stil. Hoop dus dat ze even wat inhaalt! Snot loopt echt met bakken uit haar neusje hahaha (bij mezelf ook trouwens....lekker verhaal he!
heppie: veel plezier ALL! Ik heb een stille conversatie hier in huis, keel doet zo vreselijk pijn......
arme soof!!! Ik lig de hele dag al met koppijn. Word er gek van. Maar mn vriend MOEt weg vanmiddag dus ben ik net weer beneden.
Test bericht voor Pooh 8) Edit: staat nog op wintertijd. Ga ik even aanpasen (om even in de paassfeer te komen hahaha)
whahaha, hier pooh voor Mieke. Je bericht is bij mij ontvangen om 13.09! Er zit een tijdsgat van 2 uur tussen jullie en mij!!!