30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Joehoe!!! Babynieuws!

Miepie, Miepie-man en mini, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter en zusje!

Miepie, wat fijn dat het toch nog zelf begonnen is en dat het een vlotte bevalling was! Ben erg benieuwd naar haar naam.
    Hoe voel jij je?(los van de tepelkloven ;))
    Ik hoop dat de biefstuk lekker was, ik vond het echt genieten toen! En dat soort krachtvoer kan je ook goed gebruiken zo vlak na de bevalling...

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie en Miepie man gefeliciteerd! En Mini met je zusje.
    Ben wel nieuwsgierig naar haar naam hoor. Fijn dat t toch zelf is begonnen e dat jullie weer thuis zijn.

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jaaaa,

Miepie en gezin: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e meisje! Heerlijk genieten nu:)

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Joehooeeee!! Gefeliciteerd miepie!! Ik hoopte al dat het gisteren al aan het doorzetten was, is toch beter dan al die medicijnen enz.
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje. Geniet er lekker van!!

PS: Hoe vind mini haar zusje?

5. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik geniet echt van deze laatste weken, ik heb alleen helemaal niet het gevoel dat mensen mij met rust moeten laten. Ik heb juist erge behoefte aan contact met mensen, alleen laat iedereen mij dus wel met rust. En als ze of ik dan contact opnemen moet ik naar hun toe komen. Hihi het zullen mijn hormonen wel zijn, ben er een beetje verdrietig van en ik twijfel heel erg aan mezelf of ik niet mij aanstel. Ik vertel mensen dat ik erg zere handen heb, ik heb veel harde buiken wat lopen lastig maakt en de banden van mijn auto zijn niet goed. En toch verwachten ze dat ik langs kom ipv dat zij zeggen langs te komen. Normaal is het wel altijd zo, ik ga altijd naar de mensen toe, maar nu begrijpen ze toch wel dat het niet meer gaat:( of ben ik nou echt zo'n zeurkous??? Ach ja het gaat nergens om..ik ga lekker slapen, zal mij morgen wel beter voelen;)

6. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Brigit, ik geef je groot gelijk dat je vind dat mensen nu beter jouw kant eens op kunnen komen. Je hebt het al zwaar genoeg en zo in de laatste weken van jouw zwangerschap moet je vooral aan jezelf denken en niet van hot naar her rijden om nog wat mensen te kunnen zien. Probeer het een beetje van je af te zetten, als ze niet jouw kant op willen komen dan zien ze je gewoon een paar weken niet... Het voelt misschien niet zo leuk voor je, dat begrijp ik heel goed. Misschien moet jouw omgeving er nog aan wennen dat het nu hun beurt is om bij jou langs te komen. Straks als jij jouw kindje hebt zal er in het begin vast ook niet veel van komen... Kop op meid! Jij bent nu het belangrijkst! Na de bevalling zal dat heel anders zijn dus geniet er nog maar even van ;).

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @brigit, je hebt gelijk hoor .

8. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Bedankt MvT en Pooh!! Het gaat nu wel weer beter hoor, had gister echt even een rot dag. Maar ik ben wel blij om te lezen dat ik niet helemaal gek ben :) Je gaat op een gegeven moment echt aan jezelf twijfelen. Het is niet zo dat er helemaal niemand aan mij denkt of zo, gelukkig heb ik nog mensen die wel gewoon bellen en naar mij toe komen, dat zijn alleen mensen die het zelf erg druk hebben dus weinig kunnen komen.
    Hebben jullie dat trouwens ook dat vrienden niet meer bellen maar telkens via hyves of sms een afspraak willen maken zo van wanneer kom je bakkie doen?

9. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Ja dat klopt, ik krijg dat altijd het idee dat ze niet echt wat af willen spreken (anders hadden ze wel gebeld of rechtstreeks gemaild toch?) Het komt denk ik door het vrijblijvende karakter van het op die manier communiceren dat het er dan nooit van komt om ook echt af te spreken. Alsof je iemand op straat tegenkomt en zegt: 'zullen we eens een bakkie doen?' Ik neem het ook nooit echt serieus op die manier... (alhoewel ik mezelf er ook wel eens schuldig aan maak :D)

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie family: gefeliciteerd!!!!!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, telefonisch gebeurd dat amper hier meer. Of via sms, hyves, email!

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gefeliciteerd meissie, geniet ervan!!!;)

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Gek is dat he, ik snap het niet. Ik bel mensen toch liever, dan heb je tenminste een afspraak en ff gezellig gekletst. Het is idd zo dan kom je iemand tegen en je zegt dan we moeten gauw afspreken, dan komt het er meestal niet van. Tegenwoordig zeg ik gelijk laten we nu een datum prikken en dat werkt wel.(hihi ook niet bij iedereeen) Ik denk dat ik niet meer ga reageren op die berichten, als ze willen afspreken dan bellen ze maar :D
    Ik sms sommige mensen ook wel, omdat ik weet dat ze vaak de tel niet kunnen opnemen en ik ze niet wil storen, zoals overdag als ze aan het werk zijn. Dan geef ik ze zelf de gelegenheid om te reageren wanneer het hun uitkomt. Daar is het smsen wel weer handig voor, maar dat met hyves vind ik helemaal ver gaan, hihi die hyvers kunnen lekker krabbelen wat ze willen ik reageer er niet meer op ;) :)

Miepie: Hoe gaat het met je? Hoe is de bevalling gegaan? Fijn dat het zo snel is gegaan, daar teken ik voor!! Hoe gaat het met de nieuwe mini? En grote mini, vind ze het leuk haar kleine zusje? Hoe was je biefstuk?:p
    Ik wil zo graag, vannacht had ik krampen, ik was al in mijn eentje aan het feesten jaa het begint. Helaas het waren darm krampen zoals zo vaak :cool: ;) Ik wil zo graag ons kleine ukkie in mijn armen houden!! Hihi ik krijg veel smsjes van mijn vader, die is erg zenuwachtig, elke dag vraagt ie weer hoe gaat het met je? En daarbij verteld ie er dan ook nog even bij dat ie erg zenuwachtig is en dat hij het nog maar net vol kan houden van de zenuwen, hij word al bijna alcoholist haha Volgens mij valt ie flauw als mijn man gaat bellen dat het begonnen is. Misschien moeten we dan toch maar bellen zodra het kindje er is.

Hoe hebben jullie dat gedaan eigenlijk, hebben jullie mensen gebeld zodra de weeen begonnen? Ja als je opvang nodig hebt voor je oudste dan wel natuurlijk maar als dat niet het geval is. Hebben jullie je ouders of iemand gebeld of pas na de geboorte? Ach ik zie het wel hoe we dat gaan doen, ik denk dat mijn man wel heel graag iemand even wil bellen zodra het begint en dan zal mijn vader de pineut zijn :p Ikzelf denk gewoon na de bevalling, straks duurt het erg lang en zitten die mensen allemaal in de zenuwen. En buiten dat ik wil toch eerst opgefrist zijn voor er iemand komt. Pff ik ben er zo klaar voor:D

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je dochter!!!!! Het is nog vlot gegaan.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    #brigit, mijn moeder zou bij de bevalling zijn en belde de avond dat ik dacht, er is wat bezig,m ara denk toch van niet. Maar voor haar is het een uur rijden, dus ze is toch gekomen. Ze was om 2200 uur bij ons en om 0.15 konden we al naar het ziekenhuis, omdat de weeën om de 5 minuten kwamen. ;)
    Dus op tijd belle, is mijn motto!!!

16. JEEJ een BABY GEFELICITEERD :D

BRIGIT! Wij wilden niemand bellen en omdat ik 2 weken te vroeg bevallen ben was het dan ook voor iedereen een verrassing. Haahaha zelfs voor ons :)
    Ik weet nog dat de man van mijn beste vriendin mij midden op de dag belde, ze waren al 2 1/2 dag bezig en hij zag het niet meer zitten. Zijn ouders wilde hij niet bellen omdat die alleen maar doodzenuwachtig waren. Was echt lief, hij was zo bezorgt over zijn vrouw :)

17. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Miepie gefeliciteerd!
    Fijn dat jullie meiske zelf heeft besloten te komen. Geniet van je twee meiden

18. mb02

mb02 Bekend lid

Miep, gefeliciteerd met je dochter! Wat fijn dat het toch nog spontaan op gang is gekomen, en het voorspoedig is verlopen. Geniet van je 2 meiden!

En voor tepelkloven: mothes mates bestellen. Dat zijn medicinale gelpads die je de hele dag op je tepels draagt, ze verkoelen en genezen de wondjes. Je kan ze uitspoelen en je doet er ongeveer 4 dagen mee. Ik heb er veel baat bij gehad, is echt een tip!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik waai even langs hoor, ik ben vanmorgen om 4.45 opgestaan om weer om 5 uur te mogen gaan werken. En heb zo slecht geslapen. Ben nu echt heel brak en moe. Dus een zwaai vanaf hier.
    En het is verdorrie zooooo kkkouddd buiten.

20. mb02

mb02 Bekend lid

Brigit, ik ben ingeleid, dus we wisten precies wanneer het zou gaan gebeuren. Maar we hebben dat niet verteld, ik wilde niet mensen de hele dag zenuwachtig gingen bellen. Uiteindelijk hebben we de ouders en broers gebeld toen ik net een ruggeprik had gekregen. Iederen had al het vermoeden dat we in het zh waren, aangezien thuis niemand meer opnam en mijn hubby zijn telefoon uit had staan;).

Deel Deze Pagina