met kindje erin is ie vast veeeel schattiger maar ja hij is leuk he, mijn man zag het als eerste en was gelijk verliefd. Kan niet wachten tot onze uk erin ligt, o nee moet nu plukkie zeggen want blijkbaar heeft het kindje veel haar. Ik heb een paar mensen verteld dat bij de echo te zien was dat het kindje veel haar heeft en we hebben het steeds over ukkie, nu zijn er verschillende mensen die het nu over plukkie hebben, haha zijn zeker de leukste thuis. hihi maar is toch wel grappig
lief kamertje Brigit! En die schommelstoel krijg je echt geen spijt van .Wij gebruiken hem nu nog veel,m et voorlezen en als hij ziek is. Heerlijk ding! @all, ben verkouden, kriebelhoest en oorpijn, lekker hoor. ik klink als een schorre kraai. Ik spoel mn neus met zout water en neem een paracetamol als het te rot wordt. Bah, wat een ellende.
Brigit, hoop dat de beeb indaald, lijkt me ook heel vervelend, dat je dan liggend vervoerd moet worden. Tenminste, jij ging toch ook in het zh bevallen? En plukkie...ik vind hem leuk. Miki, rot zeg, die evenwichtsstoornis. Ik ken iemand met de ziekte van menniere en dat heeft een behoorlijke invloed op haar leven. Ze moet heel rustig leven, bij stress/ teveel drukte speelt het heel erg op. Ik neem aan dat dit voor jou ook geldt? Mieke, kan je nu even uitrusten? Of moet je weer bij KLM aan de slag? Het zou echt geen baan voor mij zijn, ik vind het al erg als de wekker om 6 uur afgaat. Pooh, beterschap!
zo, ik heb lekker voor mezelf en frummeltje gekozen, en blijf vandaag thuis. Heb vannacht niet goed kunnen slapen door het hoesten en snuiten. En voel me knap beroerd. Normaal was ik dan toch gaan werken met neusspray en paracetamol, maar ik heb er niets aan als ik daardoor langer of erger ziek wordt. Frummeltje gaat ook voor Jens is door papa naar de crèche gebracht, dus het is hier stil en ik kan nu ook echt effe uitzieken. HeerlijK!
MB, oorspronkelijk zou ik vandaag 2 diensten werken maar er is er eentje geannuleerd. Dus werk ik vandaag van 15-20.30. Valt wel mee. De ochtend dus vullen met eigen werk en wat huishouden en wat boodschapjes. Vriendlief haalt Boaz dan van het kdv en ze eten saampjes. Phootje, beterschap en wat gaat het weer snel, alweer ruim 10 weekjes. Ondanks dat ik het heerlijk vind dat we nu even 'pauze' hebben ben ik toch een beetje gezond jaloers hoor
Mijn moeder had ook menniere, het is echt heel vervelend. Mijn moeder was er altijd erg ziek van (bij een aanval) en ze heeft er ook een tijd migraine bij gehad toen was het helemaal krent. Inderdaad was stress niet de beste factor Rick is vandaag ook op het kdv, papa is laat thuis en dat betekent dat opa dan een lange dag zou hebben en dat wil hij niet. Dus deze week lekker 2 dgn kdv. Zal hem goed doen denk ik, even wat rust in de week. Ik heb me op voorhand voor vrijdagmiddag en zaterdag ziek gemeld... ik krijg vrijdag die pregnyl en met Rick had ik daar erg veel pijn van. De FA vindt dat heel raar maar ja ik had het wel Dus helaas heb ik het moeten vertellen. Ik zit hier altijd alleen dus er zal iets geregeld moeten worden. Ik benn benieuwd naar de reactie.
Ja, een heel goed voorbeeld is toen ik te horen kreeg dat ik ontslagen werd.....hoppa stress...slaat gelijk op me hoofd! Zo wou ik dus altijd een schommelstoel.....toen zagen we m staan bij Leen Bakker en ben je enthousiast en denk je even niet na, dus ik in die stoel en schommelen......FOUT !!!
Pooh: wat vervelend dat je zo beroerd bent! beterschap, lekker uitzieken! Brigit: mooie kamer zeg! (En mooie buik!!!)
Jeetje wat jammer MIKI! Ja, mijn moeder kon niet eens naar een draaimolen kijken... mijn vader zei dan dat ik er weer aankwam en dan zwaaide ze even en draaide ze zich weer om
klopt, van veraf gaat het wel, maar dichtbij dan wordt ik misselijk ervan..... Zei al tegen mijn man, jij ben lekker altijd de pineut straks haha ik heb een goed excuus haha, al zal ik het niet altijd leuk vinden natuurlijk
Op mijn werk gaat het allemaal wel. Ik moet goed rekening houden met mijn eigen tempo en het lukt aardig. Er is 1 collega die eerder zo joviaal was, maar me nu eigenlijk links laat liggen. Zal me een zorg zijn, want ze gaat ons verlaten en hoeft nog maar een paar dagen te werken. Een ander is met vakantie en erna zullen we eens gaan babbelen. Verder nog geen gesprekken gehad. Dus weet ik eigenlijk nog niet om wie het gaat en wat er speelt. Volgende week een meeting, maar als ervoor geen gesprekken zijn geweest zal ik niet gaan. Niet dat alsnog dan 'de lucht geklaard gaat worden'.
Ik reageer morgen op jullie. Even was ophangen en dan op weg naar de haptonoom. Vanavond een afspraak waarvoor ik erg op tijd weer weg moet. Zwaaaaaiiii!
goedemorgen allemaal!! Hier nog steeds snot, snot ,snot, keelpijn en hoesten. Jens is vandaag bij mij thuis. pfff, zie er een beetje tegen op. De dag begon al lekker. Ik vul zijn pap bord met koude melk, heb niet genoeg, dus loop naar de koelkast. Opeens fletshhh achter me. Had ie geprobeerd dat bakje op te tillen, alle melk midden in zijn gezicht. Bleren natuurlijk!!! Dus terug naar boven, schone kleertjes aan..... Ik doe vandaag niets. Maar ik MOET vandaag bloed prikken ivm nekplooi meting. Dus daar gaan we even moed voor verzamelen.
Pooh, sterkte vandaag. Mieke, dus je moest eigenlijk 2 diensten achter elkaar draaien? Dat zou dan wel een lange dag zijn geweest. Lekker dat je nu even wat tijd voor jezelf had. ALL, nu ik eindelijk wat beter in mijn vel zit en de balans enigzins terug gevonden heb krijgt mijn huby een dip. Hij geniet van Yfke, maar mist af en toe het leven voordat Yfke er was. Hij heeft moeite met het meer geplande leven, Yfke bepaald het ritme en niet andersom. Onze relatie is ook veranderd, en dat vindt hij ook moeilijk. We hebben er goed en rustig over kunnen praten, maar het was ook wel confronterend. Weer wat stof om over na te denken....