30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Miep, hier ook kippevel, wat een prachtige bevalling. Hoop dat ik het ooit ook zo mee mag maken....:).

Brigit, superspannend, kan nooit lang meer duren voordat jij je kleintje ook in je armen kan sluiten.

MVT, wat fijn zeg, dat de BV met Thom zo goed liep. Als het bij mij goed was gegaan had ik het ook zeker 6 maanden willen geven. Als er hier ooit een 2e komt, dan verwacht ik eigenlijk dat de BV weer een drama wordt. Ik heb namelijk een hele lichte huid en gevoelige tepels, dat is een waardeloze combinatie met het geven van BV. Ik was ook al gewaarschuwd door een lactatiekundige, die zag mij en zei "jij gaat het moeilijk krijgen met de BV, je zal door moeten zetten". Toen dacht ik "mens, waar bemoei je je mee", maar ze had wel gelijk;).

Pooh, fijn dat het beter gaat:).

ALL, die baan lijkt me helemaal geweldig. Als ik daar kan gaan werken, dan ga ik samenwerken met een kinderverpleegkundige. We "runnen" dan samen een groep met een aantal zieke kindjes. Ik ben dan van het pedagogische, die de verpleegkundige van het medische. Heel boeiend en ook bijzonder, dat de ouders de zorg van hun kindjes even uit handen durven geven. Maar ja, ik moet maar niet al te enthousiast worden. Eerst maar eens uitgenodigd worden, ik hoop zo dat ik niet weer wordt teleurgesteld....:(.

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Even aan mijn meldingsplicht houden!! Hier nog hetzelfde, voel mij alleen erg beroerd op dit moment. Nog steeds weeen maar erg onregelmatig, ik hoop dat het snel doorzet.

Miepie: Wat mooi dat de vk aangaf dat je mini2 zelf aan mocht pakken!! Ik dacht dat het je wens was. Wow echt bijzonder zeg!!
    Idd echt kippevel verhaal!!

PooH: nog niet echt, ik hoop dat het vandaag wel door gaat zetten. Ach ja ik zie het als voorwerk, hopelijk heb ik daarna een voorspoedige bevalling :) Hoe gaat het vandaag met jou? Verstopte holtes klinkt niet fijn, die kunnen erg pijn doen. Klinkt wel goed dat je het zonder paracetamol kan.

SooF: Kan het ook een reactie zijn op die pregnyl? Ik hoop dat je nog even lekker kan slapen!!

MB: Spannend zeg van je soll. ik hoop voor je dat het gaat lukken. Heb je al gebeld of je brief goed is aangekomen? Dat werkt meestal wel. Ik duim voor je!!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    even kort berichtje, want ik voel me nog steeds belabberd. Zit wel op mijn werk, maar heb enorm veel moeite mijn concentratie erbij te houden. Volgens mij zit er snot waar mijn hersenen horen!

Brigit: spannend!! ben zo benieuwd of het vandaag doorzet!

Miepie: heb echt zitten brullen na je laatste zin. Hahaha, hormonen hè! Mooi hoor!

MB: klinkt als een superbaan! ik duim voor je!

Pooh: mm, ook nog niet helemaal de oude lees ik, sterkte!

Soof: jakkes, had je wel rennies of iets anders bij de hand? Sterkte na je gebroken nacht!

Sorry voor iedereen die ik vergeet (gevalletje acute hersenverweking!)

Hier dus "lekker" aan het werk. Kop vol snot, maar met paracetamol (en toch maar wat neusspray...) gaat het net. Morgen nog en dan heb ik weekend. (Hebben vrijdag dagbruiloft) Morgen kan ik bovendien eerder weg omdat ik halverwege de middag naar de VK moet. Zal blij zijn als deze week er op zit!

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Wanna: Beterschap!! Je hebt het zwaar te pakken. Sterkte met werken

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook ziekies, snotkop, traanogen en hoesten. Blegh. Heb me ook ziekgemeld, anders had ik vannacht weer om 3.45 op gemoeten, nou dat trok ik niet hoor.

Wanna jij ook beterschap en Soof ook natuurlijk.

Bevallingsverhaal Miepie moet ik nog even gaan teruglezen!!

Ga nu toch maar even wat boodschappen doen, want heb niks in huis. Gelukkig is Boaz lekker naar het kdv.

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    geloof dat jullie me aangestoken hebben haha loop ook te snotteren, vanmorgen al kokhalzend uit bed gekomen....fijn hoor

vanmiddag komen ze van de kraamzorg

7. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden

mag ik me hierbij aan sluiten???

mijn naam is semmy en ik word volgende maand 32 jaar.ik heb een dochtertje van 4 jaar en zit nu sinds maandjes op de basisschool.

me vriend en ik hebben besloten om voor een 2e te gaan sinds deze maand..dus word weer spannend elke maand.

groetjes semmy;)

8. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hoi semmy,

Gezellig dat je komt mee kletsen!! Ik ben brigit, 34 jaar en 39 weken zwanger van mijn 1e. Het rommelt al een beetje dus we hopen dat het snel gaat gebeuren!!
    Heel veel succes met zwanger worden!!!

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    welkom bij de club !!

10. SEMMY! Welkom hier, ik ben Sophia 35 en heb een zoontje van bijna 2 en zijn alweer ruim 1 jaar bezig voor de 2e.

Ik heb even lekker geslapen eet nu effe een beschuitje die niet echt lekker valt maar ja. Ik ga zo werken, ik moet even zelf iets afhandelen daarna kan ik als ik wil weer naar huis.
    Heb er ook al aan zitten denken of het met de pregnyl te maken kan hebben. Toen ik van rRick zwanger was heb ik bij de 5 weken een flinke buikgriep gehad :cool:

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, hoever ben je nu in je cyclus en werk ze vanmiddag, sterkte.

Semmy, welkom hier. Gezellig dat je ons topic hebt gekozen om mee te gaan schrijven.
    Ik ben Mieke, 39 jaar en Boaz is vorige maand 2 geworden. Nu even pauze nadat ik een jaar geleden een MA heb gehad en ben gecurreteerd. Nu blijkt dat ik het Syndroom van Asherman heb. Vandaar de pauze. Eind van de maand wordt ik hieraan geholpen.

Het ziek zijn heerst volgens mij gewoon door het hele land.

12. MIEKE! Ik heb zondag mijn ei sprong gehad :(

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke dan weet ik ook weer even in welk stadium jij je bevindt :D

14. mb02

mb02 Bekend lid

Brigit, kwam even checken of jij je al gemeldt had;).

Alle zieken.....beterschap!

Semmy, welkom! Ik ben 33 en heb een dochter van 8 maanden oud. Ben nog lang niet klaar voor een tweede, maar blijf hier wel gezellig mee kletsen.

ALL, net op mijn werk langs geweest met Yfke, de kids waren helemaal blij:). Yfke zat met een dikke frons al die drukte om haar heen te bekijken, maar gaf verder geen krimp. De meeste collega´s hadden haar nog niet gezien, helaas waren ze het er allemaal over eens dat ze meer op mijn hubyy lijkt......:(:D.

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hi mb, ik had mij volgens mij al gemeld, :) weet het alleen niet meer zeker.

Weeen zijn er mee opgehouden, wel nog harde buiken maar die voelen alleen maar vervelend aan. Verder voel ik mij niet lekker, net alsof er een griepje opkomt, steeds koud dan weer warm, heel erg moe en slap. Heb steeds honger, werd vanochtend zelfs wakker met knorrende buik :$ dat was erg lang geleden maar heb nergens trek in en ben misselijk. Ik eet wel omdat het moet en heb het gevoel dat het moeite kost om het erin te houden. Ach zo kan ik nog even doorgaan, laat ik dat maar niet doen ;) is voor julie niet zo leuk. Wordt vervolgd.....(hopelijk met goed nieuws)

16. BRIGIT! Probeer wat kippenbouillon, dat sterkt goed aan. Zal je straks nodig hebben, helaas heerst hetgewoon ik heb het ook. Constant misselijk en het eten valt niet... en mijn collega idemdito :)

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Semmy; welkom, ik ben Daffie, 34 jaar en mama van een 2-jarige peuter genaamd Myrthe. We zijn sinds vorig jaar januari bezig voor een 2e, maar zitten in de MMM. Myrthe is geboren na een ICSI-behandeling en nu hebben we er alweer 3 pogingen opzitten. We gaan er nog 1 doen en moeten die zelf betalen (zo'n 3000-3500 euro). Eerst even afvallen en beter in mijn vel komen te zitten dus!

Hier nog iemand die zich niet lekker voelt. Wederom veel hoesten en holtes zitten zwaar verstopt....wordt er gek van....wanneer wordt het nu eindelijk voorjaar:(

Moet morgen en overmorgen werken, maar ga nog even nadenken of ik dat wel ga doen. Ben nu al buiten adem als ik even een wasje heb opgehangen. Heb zelfs Myrthe voor de TV gezet net omdat ik geen energie heb om iets met haar te doen....:(

Ga weer even verder met zielig zijn (heb ik alleen mezelf trouwens mee, want manlief is de hele middag/avond aan het werk).

18. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden

bedankt voor jullie leuke reactie's.

spannend hoor brigit...dus het is al een beetje aan het rommelen in je buik.

en idd het heerst heel erg ik lag vorige week gevloerd door de griep en ben nog steeds aan het hoesten en aan het snotteren.

ik ga zo even me banner aanpassen want ik ben ongi geworden,maar had het deze maand ook nog helemaal niet verwacht.

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

mijn 4000ste berichtje hahaha

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, kijk maar niet naar mijn hoeveelheid... :)
    Jij ook beterschap.

Semmy, ongesteld geworden. Was dit je eerste ronde? Dan heb je een mooie cyclus toch?

Deel Deze Pagina