BRIGIT! Jij ook veel sterkte, heb je een bad? Dan willen ze nog wel eens gaan doozetten, (was bij wel...) en ik weet dat het onmogelijk is maar probeer het los te laten
Ja ik heb een bad, misschien dat ik dat ook nog wel even ga doen vandaag. Ik was al van plan om het vandaag allemaal even los te laten, ik laat mij vandaag even niet meer zien op zp, ik ga lekker een goed boek verslinden!!! Ik zal mij morgen weer melden!! Fijne dag allemaal!!
Brigit: wat is het lang aan het rommelen bij jou! Hoop dat het een beetje doorzet. Bij mij werd het van badderen alleen maar minder, maar wie weet! Ik duim voor je!
O meis toch, je bent geen loser hoor. Het zijn gewoon al die frustraties, hormonen en onbegrip die opspelen. Misschien idd een idee om er even saampjes een paar uur tussenuit te gaan en er eens op een andere locatie rustig over te kunnen praten dan thuis en met kids in huis. Dikke dikke dikke dikke knuffel!!
brigit, sterkte meissie!!! @miepie, klinkt als een heerlijk relaxt kindje, mini2...geniet er van ! Fijn dat ze het zo goed zoet! @wanna, beterschap voor smurfje!! Jensm oet volgende week geloof ik naar het cb...ben benieuwd! Hij kletste veel ,maar onverstaanbaar. Ja wat woorden die ik goed herken. de rest is in Jens taal. Hij is trouwens erg opstandig de laatste dagen. Veel gillen om aandacht, wild doen, neeeee en moeilijk doen met naar bed gaan. Hopelijk weer een fase... ;(
Pooh: hopelijk weer een sprongetje en snel weer over! Kreeg wel een opmerking dat Smurf zich misschien niet zo "vrij bewoog" (zou ik ook niet doen als ik met mijn blote voeten op het linoleum in alleen een luier op een tochtige kamer moest staan ) Of ik wel met hem danste en zo? Nou, dat doen we echt wel genoeg! Moet zo mijn tas maar eens gaan inpakken voor congres. Smurf net in bedje gelegd, onder luid protest weliswaar. Daarna heeft hij nog tien minuten keihard "CHOCOMELK HAGELSLAG" geroepen vroeg me gister in de supermarkt ook al af waarom hij keihard chocomelk riep toen wij langs dat schap liepen. Wij hebben dat namelijk nooit in huis. Bij mijn weten drinken ze dat ook niet op het KDV. Heb hem voor het slapen gaan toch maar wat sinaspril gegeven, hopelijk voelt hij zich dan wat beter en min koortsig. Voor het slapen gaan gaf hij heel lief een kusje op mijn buik en zei: baby lief! Schattig hè?! helaas bleek dat inzicht toch wat beperkt toen hij meende dat hij die twee bulten boven mijn buik ook een kusje moest geven omdat er een baby in zat, hahaha.
chocomelk en hagelslag roepen??? pgfff dat zit er hier nog lang niet in...hahahahah! Ik word echt geestelijk gestoord van die gilletjes van Jens. Hij werd om 6.15 wakker. EN gaat dan heel hoog (a la Gerard Joling) , gilletjes doen, zo van ik ben wakker!!! We worden er gek van. Overdag doet hij het ook wel eens. Hoe leer je hem dat nu af?!
Even ego: ik ben niet door naar de volgende ronde. De keus is op iemand gevallen die meer werkervaring heeft met kinderen van 0-4 jaar. Ik baal er enorm van, want als dit doorslaggevend is geweest, waarom hebben ze mij dan uitgenodigd? Moest gister echt even een knop omzetten, had er zo'n zin in om daar aan de slag te gaan. Nu dus weer verder zoeken naar een leuke vacature.....BLEGH:x.
MB! Jeetje wat jammer zeg, geef de moed niet op er wacht waarschijnlijk nog een droombaan op jou! POOH! Oh fijn dat gillen, ik denk dat negeren de enige oplossing is. Hoe moeilijk het ook is WANNA! Hihihihi chocomel en hagelslag hier is momenteel "schoooot" heel erg in. Dan wil meneer geknuffeld worden en gaat compleet door het lint als dat niet gaat gebeuren. Hij is ook enorm goed in zich op de grond werpen Maar ja mama loopt gewoon weg dus dat duurt vaak niet lang. BRIGIT! Waar is u Manlief en ik hebben vanmorgen een aanvaring gehad het is iedere morgen hetzelfde liedje. Ik sta als eerste op, hij blijft zo lang mogeliljk liggen. Eerst was het zo dat ik Rick dan voor mijn rekening nam als ik klaar was en kon hij in de badkamer. Maar ik vind dat hij best alvast op kan staan en Rick aankleden. Dan ben ik ook klaar en kan ik met hem naar beneden. Maar het probleem is dat zodra manlief 1 min langs zijn bed staat de stoelgang zich opdringt. Het gevolg is dat ik de badkamer kan verlaten om Rick verder te verzorgen. Ik ben dan niet eens klaar (haren nog in de handdoek, half aangekleed etc etc). Hij zit een uur op de pot en ik kan in die stank :x mezelf nog klaarmaken als ik klaar ben met Rick. Ik heb daar gewoon genoeg van. Dat loopt gewoon niet soepel en lijkt mij onnodig. Ik vraag 5 min!!!!! Helaas zit manlief accuut boven op de kast en roept dat hij mijn gezeur meer dan beu is. Ik krijg hem niet aan het verstand dat hij zo koppig als een ezel is en niet mans genoeg is om toe te geven dat hij fout zit. Wat dat betreft heb ik echt een man die door mammie altijd verwent is BAH! Als ik hem vraag iets te doen is het meestal geen probleem, maar waarom kunnen die stomme mannen iet gewoon uit zichzelf functioneren, het lijken wel randdebielen!!!!!!!!!! Zo dat ben ik kwijt
zit er wat in de lucht ofzo dat al die mannen zo dwars zijn ??? toevallig gisteren een vriendin aan de telefoon die bonje had gehad met d'r vriend
Ja ik dacht ook al dat het gewoon in de lucht zit....... manlief heeft gewoon tabak van zijn werk en ik snap dat ook wel. maar hij moet echt leren dat te scheiden vind ik.
ja heb ik hier ook, merk het altijd meteen als er op het werk wat is gebeurd, loopt ie als een kind mokkend door huis, niks is goed ppff
oh sorry soof, maar ik moet er een beetje om lachen.... ik zie het helemaal voor me...in de stank je aankleden, fijN! (not) Wij hebben een ongeschreven regel, verboden te poepen boven! @mb02, balen meid. @zo, we waren lekker bij de hema en daarna bij mn oma. Staat het echo bureau op mn antwoordapparaat. Ik bel haar, zegt ze dat mn bloed uitslagen nog niet binnen zijn en de STAR zegt dat ze me niet kennen???? En die moeten zaterdag bekent zijn ivm de nekplooi meting. Ik ben 2 weken geleden daar geweest om bloed te prikken met 2 formulieren. 1 gaven ze me mee terug, die was voor het echo bureau zeiden ze toen. Nou niet dus.... Kan ik vanmiddag weer bloed gaan prikken, zucht en dan hopen dat het op tijd binnen is.... opppffff Echo bureau was echt kribbig. Alsof ik er iets aan kan doen zeg...
POOH! Die regel heb ik ook, maar manlief negeert hem....... het is beneden koud Maar goed net aan de telefoon er even over gehad en we gaan het vanaf morgen heel anders doen, zoals ik hetal jaren wil maar hij kwam nuzelf met het idee! Wat een prutsers zeg, niet tegeloven. Ze zorgen maar dat het op tijd binnen is!:x
ja, dat hop ik ik ook ja, prutsers eerste klasse!!! Ik kan alleen niet tegen dat gemopper door de telefoon van zo'n griet...alsof ik iets fout heb gedaan..bah! Het heeft spoed zegt ze, ik moet meteen gaan prkken... sorry eerst ligt jens net in bed. Die slaapt tich niet lang! en ja, de plee hier beneden is ook kid, het is niet anders...hahah!
MB: wat balen zeg! Op basis van je verhaal klonk het allemaal best positief. En als dit de voornaamste reden is, dan hadden ze dat op z'n minst in het gesprek kunnen meenemen, zodat je ook wist wat hun wensen en verwachtingen waren! Soof: hahaha, moest ook wel lachen om jouw verhaal. Hier ook een man die ''s ochtends eerst een half uur wc nodig heeft. Juist daarom staat de wekker vroeger en moet hij er als eerste uit. Als hij dan gedoucht en geschoren heeft, gaat hij de tafel dekken en ga ik douchen. Daarna Smurf uit bed halen komt dan wel op mij neer, maar ik kan een klein half uurtje later vertrekken naar mijn werk en het KDV, dus dat is dan niet zo'n probleem. Ben vandaag op congres. Programma duurde tot half tien. Daarna borrel in het hotel (lees: netwerken) Na lang twijfelen toch gekozen voor kamer en ligbad (waar ik nu in lig ) Carrière technisch niet zo handig, maar wel even lekker ontspannend
even een update.... ik ben gisteravond bevallen van een hele mooie en lieve dochter. wow wat is dat mooi. ze heet isabella. ik zal gauw vertellen hoe het allemaal gegaan is. nu ga ik eerst proberen te slapen.
Owwwwww Brigit, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isabella!!!! Geniet ervan meissie, we horen de details als je er klaar voor bent...