30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Meiden, wilde nog even zeggen dat jullie lief zijn en dankejwel voor jullie steun en relativering vwb de situatie met mijn vent. Ik ben niet beledigd als jullie zeggen dat de hormonen een grote rol spelen, ik ben me hier heel erg van bewust! Zonder die hormonen had ik me sowieso écht niet zo laten gaan... Maar het is gebeurd en niks meer aan te doen. We hebben nog niet gepraat want ik merk gewoon dat er bij mij veel boosheid en frustratie is en dat is niet een goed uitgangspunt voor een gesprek. Gelukkig kan ik hier wel heel goed met mijn moeder over praten en met mijn beste vriendin waardoor de angel er wel een beetje uit is gehaald nu, een paar dagen later...

Soof, klinkt heerlijk je weekendje Luxemburg! En inderdaad leuk als je ouders je complimenten geven over jouw manier van opvoeden! Mijn moeder zei gisteren ook dat mijn vader had gezegd dat ik op net zo'n manier streng ben tegen Mini als mijn moeder tegen ons was. In ons gezin is dat een compliment, haha! :D
    Jouw vent moet maar eens een kerel worden en gewoon beneden gaan sch*ten! Er hangt idd iets in de lucht hoor, die mannen... ;) Wij hebben nu trouwens maar 1 toilet, ook een pretje (not) ;) Gelukkig in het nieuwe huis twee plees, jippie! Hee, maar jouw man had laatst toch een sollicitatie? Is daar nog iets uit gekomen?
    Nou ja, ik heb van alles en nog wat aan te merken op mijn man, maar hij heeft iig werk waar hij behoorlijk voldoening uit weet te halen. Maar ja, het is zijn eigen bedrijf en dat is toch wel een ander uitgangspunt, een beetje een uit de hand gelopen hobby. Hier is het juist de thuissituatie die hij niet kan handelen...

Wanna, Smurf goedgekeurd dus bij het CB? Gaat het een beetje beter met hem nu? Haha, chocomelk hagelslag, hoe bedenken ze het he?! :D Hier is het woord van de dag "vogel" en dan "weg" om vervolgens haar handjes in de lucht te doen om het "weg" wat kracht bij te zetten, zo schattig... O, en natuurlijk is Mini2 hier aan de orde van de dag, die wordt de hele tijd geroepen.
    Groot gelijk dat je even voor het bad hebt gekozen gisteravond!

Pooh, is Jens nog steeds zo opstandig? Die fases zijn heerlijk he? ;) Hier ook zo één, het is weer veel gillen om niks de laatste dagen bij Mini1. Zit ons gewoon uit te dagen, sneaky! :)
    Wat het gillen betreft: wij proberen te negeren maar vind het soms errug moeilijk! Want mijn trommelvliezen gaan er gewoon aan, pffff....

O, en Myrthe heeft er ook een handje van lees ik. :) Nee zeggen is hier al een heeeeele tijd in de mode! Gelukkig zit er soms ook een even stellige "ja" tussen, dat maakt een boel goed, hihi.

Nou MB wat klote van die baan zeg! :( Zeker omdat het er zo positief uitzag allemaal...

Hier een gebroken nacht. Mini2 zit (zat) verstopt dus die werd steeds wakker en moest ze een beetje huilen en had pijn enzo. We hebben om beurten de speendienst op ons genomen, maar ik word toch steeds wakker als ze begint te huilen terwijl mijn man doorslaapt als ik speentjesdienst heb. Soms is het echt oneerlijk verdeeld in het leven hoor! ;) Dus vanochtend maar even de thermometer gepakt, je moet toch wat. Maar nu komt het er allemaal uit geloof ik, erg fijn.
    Een grappig verschil trouwens tussen de twee meiden waar ik erg aan moet wennen. Mini1 wordt namelijk niet warm of koud van een poepbroek, altijd zo geweest. het is dat ze tegenwoordig een uur in de wind stinkt :D maar anders zou je het niet aan haar merken als ze heeft gekakt. Dus wij konden altijd wachten met verschonen tot de volgende voeding ofzo. Maar Mini2 daarentegen houdt ab-so-luut niet van een vieze luier, dan gaat ze huilen. Maar omdat dat nog niet in mijn systeem zit, denk ik steeds: wat is er dan toch? :)
    Ze was trouwens goed gegroeid, 400 gram in 2 weken! Maar dat verwachtte ik ook wel, ze drinkt goed en we hebben de flesjes alweer opgehoogd.

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    BRIGIT !!!!! Gefeliciteerd !!!!!
    Leuke naam ook, nu Uk 2 nog een naam hihi

3. mb02

mb02 Bekend lid

Brigit, van harte met isabella! En een meisje, je voorgevoel had het goed:).
    Hoop dat alles voorspoedig verlopen is. Nu wennen aan de kleine en aan je leven als mama. En als je het even niet meer weet/ ziet zitten, je weet bij wie je je verhaal kwijt kan........;).

4. BRIGIT! GEFELICITEERD met jullie dochter Isabella en wat een prachtige naam! Ik hoop dat alles voorspoedig is gegaan, we wachten met smart op je verhaal!

MIEPIE! Bij ons in het oude huis ook maar 1 toilet, 2 is toch wel heul erg fijn;)! Manlief heeft iid vorige week een solli gehad. In dezelfde sector maar een functie die hij nooit eerder heeft gehad. Als hij de kans krijgt kan hij zich wel uitbreiden met ervaring en dat zou erg mooi zijn. Hij hoort maandag of hij mee mag in de 2e ronde. Van het detacheringbureau hebben we gehoord dat ze positief waren, maar lieten hetachterste van de tong niet zien. Het gebrek in ervaring was het negatiefste, we zullen zien!

ALL! Hier is het op het werk super rustig, het is carnavalsvakantie in het zuiden dus veel mensen zijn weg. Het voordeel daarvan is dat ik in de baas zijn tijd gisteren mijn admini op orde heb gebracht en de belastingspullen klaargelegd voor onze adviseur. :) :) Vandaag ga ik 4 tassen foto's en kaarten van Rick zijn 1e maanden ;) uitzoeken en ordenen!

5. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Birgit Gefeliciteerd een prachtige naam voor ongetwijfeld het mooiste meisje op de wereld;)

6. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Brigit! Dus het heeft toch nog uit zichzelf doorgezet!!! Ik vond het al akelig stil gisteren hier...;) Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isabella! Ook ik ben erg nieuwschierig naar jouw verhalen en uiteraard naar haar foto!!!!! Nou meid, lekker weer aansterken, tot gauw!

Miepie, leuk is dat om te zien hoeveel verschil er zit tussen die 2 meiden. Fijn dat mini 2 het zo goed doet en goe goed groeit! Lekker hoor!

MB, wat ontzettend balen van die baan. Waardeloos! Ik hoop dat je gauw weer wat leuks tegenkomt.

7. Ik krijg weer buikpijn, zal wel weer einde oefening zijn. Maar NOD is pas dinsdag, dan ben ik 1 dag over tijd. Dus dan is NOD eigenlijk maandag. IK had me nog zo voorgenomen er niet mee bezig te zijn, wordt er niet goed van;). Ik ben zondag's na de pregnyl ziek geworden en tot vandaag aan toe ben ik regelmatig misselijk. Vooral na het avondeten (nou ja ook na mijn boterham vandaag :() en 's-morgens. Zou dat door de pregnyl komen, iemand hier ervaring mee?
    In principe krijg je HCG binnen met Pregnyl, maar om daar nou zo lang last van te hebben...
    Of is het dat virus wat nu heerst?

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Allereerst Brigit... van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje en wat een mooie naam!! Geniet er lekker van meid...

Sophia; ik heb ervaring met pregnyl...helaas hahaa....en die klachten passen idd heel erg bij de pregnyl. Ik wordt er ook elke keer weer misselijk van.
    Hoop natuurlijk dat het raak is voor je, dus duim nog even verder...:D

Komt net een vriendinnetje binnen voor de thee, dus tot snel!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Brigit en Brigit-man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isabella.

Mooie en naam. Ik hoop dat alles goed is mama en dochter en dat de bevalling voorspoedig is gegaan.

Sorry ladies, even geen puf verder. Was weer vroeg uit de veren en net thuis.

10. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.geniet lekker van elkaar.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd met de geboorte van Isabella

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even ego.

De 1e deca zit er alweer in!!!! Manlief heeft mogen darten en het ging goed!:D:D

Hier een goed dagje gehad. Op het werk heb ik best veel gedaan en was met 3 uur best op. Omdat ik naar huis ben gegaan ben ik goed te pas. Dit is waar ik naar op zoek was!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes timon!!!!!!!!!!!!!!

2miepie, graag gedaan (het luisteren dan, grijns). Ja hij is heel vrolijken lief en opeens heel koppig en gillend blegh! En slechter slapen, 5.30 wakker worden een de hele buurt wakker schreeuwen!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, het is altijd fijn om even je hart te luchten en wij lezen/luisteren graag naar je hoor!!!

Timon, hopelijk werkt die positiviteit goed op je lichaam en pikt deze het op voor een goed verloop van de ICSI.

Miki, jij bent de volgende hoor!!!! :D

Wanna, weer thuis van het congres?

Soofje, wat balen toch dat je alweer tekenen hebt van een naderende ongi. Blegh!!

Hier even druk, morgen vier ik mijn verjaardag dus boodschappen in huis gehaald en gister heeft mijn mams vast lekker een pan soep gemaakt. Ben maandag jarig en dan gaan vriendlief en ik heerlijk saampjes uiteten, het is dan Restaurant week en dan kun je lekker goedkoop bij heel goede restaurants eten.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Al vast een fijne verjaardag mieke!!!

We zijn net terug van de echo en nekplooimeting! Ukkie doet het perfect! Goed gegroeid, was lekker aan het rond hupsen en de nekplooi is dunner dan gemiddeld, dus perfect!! :)
    20 september is nu de definitieve datum!

16. POOH! Wat fijn dat alles goed is, weer een hele opluchting he meid! Geniet ervan, voor je het weet is het ook een gillende en krijsende peuter :D

ALL! Vanmorgen is ons jongste poesje geadopteerd door goede vrienden. Vind het wel zielig hoor, ik kon me al een week voorbereiden maar zij niet :( arm beestje. Ze zit nu bij hun onder een stoel te schuilen en alles te bekijken. Ze hebben nog 2 poezen en ze had niet echt een warm welkom ;). Het was bij ons teveel, ik wilde ze niet zomaar wegdoen, maar zij hebben onlangs 1 poes moeten laten inslapen en wilden graag een derde. Iedere keer als ze bij ons waren, waren ze helemaal weg van ons kleine meisje. Ze zullen er goed voor zijn, maar toch vind ik het een beetje naar :)
    De afpsraak is wel, als het echt niet gaat mag ze altijd terug komen. Zij wonen op een groot appartement, maar ze kan niet naar buiten, ben erg benieuwd of ze zich daarop kan aanpassen.
    Tot zover luchting van mijn verdrietige dierenhartje :)

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach soof, dat breekt toch je hart he. Ik ben gek op katten, maar ja, er is hier iemand in huis allergisch voor die beesten,,,helaas.... ;(

18. Dat is erg jammer, ik zou dat behoorlijk vervelend vinden. Ik ben zo'n grote dierenvriend. Bij de mindfullness-cursus zit een vrouwtje die dus niks met huisdieren heeft, daar kan ik me niks bij voorstellen.:$

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pooh, wat een mooie uitslag! En de uitgerekende datum is 'definitief'.

Sophia, fijn dat jullie laatste poes ook een goed thuis heeft gekregen.
    Katten zijn leuk... bij een ander. Ik heb meer met konijnen.

Wat is het heerlijk weer! Ik heb lekker in de tuin gewerkt. Al het nodige onkruid verwijderd. Ons konijn is nog even buiten aan het luchten. Is goed voor haar na een winter binnen. :p Ze heeft een schoon hok gekregen en nu mag ze langer buiten spelen.;)

20. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dieren zijn zo fijn om te hebben. Ik had vroeger 2 katten en mijn vriend had er ook 1. Toen wij gingen samenwonen in zijn appartement moesten die 3 katten dus ineens ook samenwonen. Dat hebben we een jaar geprobeerd, maar 1 van mijn katten kon maar niet wennen. Zij was ook meestal buiten en nu kon dat niet meer. Mijn vriendin heeft haar toen geadopteerd en nu is ze weer helemaal opgebloeid. Zo fijn. Ze kan nu weer naar buiten achter de muizen aan :) en mijn vriendin is ook gek op haar. De andere 2 katten kunnen nu ook veel beter met elkaar opschieten, dus hoe moeilijk het ook was om haar weg te doen, uiteindelijk bleek het beter te zijn voor iedereen. Ik hoop dat het bij jullie ook zo uitpakt. Groetjes

Deel Deze Pagina