MVT, joepieeeeeeeee!!!!!!!!! Goed zeg, dat is een dikke hoor! Mieke, oh nee zeg:x. Ik hoop dat jullie snel meer info krijgen zodat de ergste onzekerheid weg genomen kan worden. En natuurlijk hoop ik dat die engerd geen seconde bij boaz in de buurt is geweest. Al had ik nog liever gehad dat die engerd bij geen 1 kind in de buurt is geweest:x. Sterkte! Soof, knuffel! Pooh, goede uitslag, is weer een hele geruststelling. Jemig, wat gaat het hard. Jens, Rick en Smurf ook bijna 2 jaar. Succes meiden, met alle voorbereidingen (en het in elkaar knutselen van tractaties). ALL, gister op mijn werk te horen gekregen dat het systeem waarin alle gegevens van de kids staan omgegooid gaat worden, wat echt een enorme klus gaat worden. We krijgen allemaal extra uren, maar ja, dat betekent wel meer werken de komende maanden. Het zweet breekt me uit, want hoe moet ik dat gaan regelen met Yfke? Ga vandaag maar weer eens op vacature-jacht, nu heb ik er nog een reden bij om zo snel mogelijk ander werk te vinden....:x.
MvT! WAHAHAHAHAHAHAHAHAH dat meen je niet GEFELICITEERD maar euh dat was natuurlijk niet de afspraak he Heb je net proberen te bellen. Ik probeer het later nog wel een keer! Oh wat leuk meid, nou ik weet wat me te doen staat. Gewoon volgende maand zwanger zijn SHOPPEN MIEKE! Jezus meid dat meen je niet, wat afschuwelijk! Ik hoop echt dat het julie niet gaat raken! MB! Lekker is dat, ook nog zo'n fijn klusje!
O was jij dat . Ik had 'em per ongeluk nog op zacht staan en toen ik 'em net pakte zag ik de gemiste oproepen...(blont). Ik ben nog wel enorm onzeker hoor, ik kan het gewoon niet geloven, de 20e ronde raak...! pfff. Gisteravond getest en vanochtend weer en ik was afwisselend aan het lachen en huilen. Nou maar hopen dat ie goed blijft plakken... O MB, dat is enorm balen! Dat is zeker een extra motivatie om een nadere baan te zoeken inderdaad! Succes!
OOH Mieke ik zag het nieuws vanmorgen:x:x:x wat een rotzakken zijn het toch. Ik zal maar niet zeggen wat ik vind van zulke mensen want dan wordt ik denk ik gelijk van het forum gehaald. Bah, bah, bah. Ik hoop dat Boaz en de andere kindjes niets is aangedaan maar wat een ellende. Heel veel sterkte meid. MvT !!!!!! Gefeliciteerd!!!! fijn dat het weer is gelukt. Mbo, wat een gedoe zeg. Hoezo extra uren, regelen ze dan ook extra oppas voor jullie kindjes als werknemers? Birgit hoe gaat het met jullie?
Wat een gemengde berichten van jullie... Mieke, wat afschuwelijk... Heb er geen woorden voor, wat zal je je rot voelen Soof: sh*t zeg, ik had zo'n goede hoop voor je met de pregnyl. MB, wat vervelend dat je je zo opgejaagd voelt door die klus op je werk... MvT: van jou beter nieuws: gefelicteerd!!!! Wat een mooie test! Spannend zeg!
Mieke, wat heftig nieuws!!! Dit wil je niet op 'jouw' kdv hebben. Niet dat die mensen er iets aan kunnen doen, want niemand zal dit achter die persoon hebben gezocht. MvT!!!!! Wat een gave test!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! MB, wat ships dat ze weer iets hebben bedacht waardoor jij meer moet gaan werken. Succes met het zoeken naar een andere baan. Hier de 3e dag 3 uur gewerkt en het gaat best goed. Morgen lekker vrij en dan vrijdag weer. Dat zal een dag met gesprekken met collega's worden. Heel benieuwd...
mvt !!!!!!!!!!! whahahaaaaaaaa gefelicteeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!Echt onwijs leuk voor jullie! leuk zwangerschaps kwaaltjes...., heb enorme last van obstipatie sinds deze week. Gisteren en vandaag een half uur op de plee gezeten. Ik kon het er haast uit peuteren (sorry) ben nu aan de roosvicee laxo , activia en lactulose siroop op advies van de vk...
TIMON! Ja dat lijkt me een goed idee, heb met MvT afgesproken dat ze zondag een potje hcg meeneemt als we elkaar zien . Zal dan ook wat naar jou toe wapperen!
Pooh, had ik ook zo'n last van, de hele boel ging op slot. Ik deed lijnzaadjes door de yoghurt, dat hielp ook goed. ALL, ik baal vreselijk van dat extra werk wat eraan komt, het is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Het liefst zeg per 1 april mijn contract op, ik ben mijn motivatie helemaal kwijt. Ik ga nu uitzoeken of ik via een uitzendbureau op projectbasis kan gaan werken. Het heeft niet mijn voorkeur, maar ik zie ook wel voordelen. Ik kan dan wat rondkijken binnen andere organisaties, en misschien kom ik wel iets tegen waar ik heel enthousiast over wordt. Dit idee geeft me wel weer energie, maar het is ook wel eng. Maar ja, het is soms goed om uit je "comfort-zone" te stappen....
MB! Het is inderdaad een stap, maar wellicht opent het nieuwe deuren die je nog niet kende! POOH! Ik heb met Rick ook lijnzaad gebruikt, werkt erg goed. MIEKE! Hoe gaat het met je? Wanneer krijgen jullie meer te horen. Zeg als al die zwangere dames hier eens wat HCG gaan strooien deze maand jullie zijn met genoeg om Timon en mij eens effe te helpen
Zo, ik moet eigenlijk aan het werk maar ik kom nog even om het hoekje kijken... Mieke, ook ik was nieuwschierig of je al meer nieuws hebt gehad... Miepie, hoe gaat het thuis? en met de mini's? Pooh, lastig zeg! Ik heb normaal gesproken vrij veel last (spastische darm) maar tijdens mijn zwangerschap had ik nergens last van, ik hoop dat dat ook voor deze zwangerschap zal gelden. Probeer veel te drinken en inderdaad lijnzaad werkt ook erg goed! Ik gebruikte altijd de olie (door de yoghurt) ipv de zaadjes maar het zal wel even goed zijn. Een stevige wandeling werkt ook vaak goed, ik heb me laten vertellen dat door de loopbeweging de darmen 'gemasseerd' worden. Nou ja, tot zover wat bij mij redelijk goed helpt... Succes . MB, oei, ik kan me heel goed voorstellen dat dat de druppel voor je was. Uit je comfort zone stappen kan tot heel verrassende resultaten leiden maar daar moet je dan wel de mogelijkheden voor hebben met betrekking tot beschikking over tijd en financien. Ik kan dan ook wel makkelijk zeggen: ga er voor en doe wat je hart je ingeeft maar ik weet ook dat dat soms moeilijk ligt als je de verantwoordelijkheid hebt voor een kind... Heel veel succes! Ik hoop dat je een oplossing kan vinden waar je je gauw weer helemaal goed bij voelt! Hier gaat alles zijn gangetje, het nieuws is wat gaan wennen en nu slaat de onzekerheid weer toe of alles wel goed blijft gaan. Morgen ga ik nog even weer een test doen en als die ook nog goed is zal ik het ZH eens even bellen voor een echo. Dan zal ik ook meteen maar MvM bellen, kunnen ze hun containers weer afleveren . OVrig keer 10 weken volgehouden en ik hoop dat dat deze keer ook weer lukt. Nou, ik ga aan het werk, ik kom af en toe nog wel even gluren