30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvT! Wat staat die banner mooi :) je krijgt zondag een dikke knuffel voor de zenuwen ;) Ik voel helemaal met je mee omdat ik het zo herken, ik zal ook weer heel zenuwachtig zijn. Ik was van 6wkn tot 11 wkn erg misselijk en ziek, toen dat ineens (echt van de een op de andere dag) ophield kreeg ik het weer op mijn heupen dat het mis was. Gelukkig mocht ik een extra echo :) en daarna is het goed gegaan.

Waar ik nu angst voor heb is die verhalen dat clomid je baarmoederslijmvlies kan aantasten en dus ook een zwangerschap bemoeilijkt. Ik hou me maar aan het onderzoek vast dat ik heb gehad bij de fertiliteitsarts dat echt alles er heel goed uitziet. ;)

POOH! Oh jee jij ook al, wat vervelend zeg.

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MvT: die testen worden fraai donker zeg! hartstikke goed! En de banner staat inderdaad ook erg mooi :D Fijn dat je een datum hebt!
    Uitgerekend in november, ideaal, vanochtend groot artikel in AD dat mensen geboren in november 7 maanden langer leven dan de rest van ons :)

Pooh: balen dat maagzuur al een probleem begint teworden... :(
    Ach... nog maar 27 weken ;)

Soof: dat wist ik niet, dat Clomid invloed heeft op bms. Maar ik neem aan dat ze bij follikelmeting oom bms dikte meten, toch?

Goddank bijna weekend. Hebben expres niks gepland omdat we het de afgelopen weken zo druk hebben gehad. maar moeten nu echt naar een kinderkamer voor Smurf gaan kijken, zodat we de babykamer vrij kunnen maken.

3. WANNA! Ja dat klopt en dat is steeds uitstekend, ik maak me waarschijnlijk ook zorgen om niks hoor. We hebben gewoon net als MvT die ene LUCKY SHOT nodig :D

4. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Soof, ik had ook nog nooit gehoord dat dat Clomid daar invloed op had... Maar je staat onder goede controle toch? Ik neem aan dat als er iets niet in orde zou zijn dat ze daar dan wel wat aan zouden doen.
    Ik moet wel zeggen dat ik minder nerveus ben als met Thomas maar toch ben ik blij als we die echo achter de rug hebben :).

Wanna, lekker een weekend even wat rustiger aan. Gaan jullie een nieuwe kinderkamer kopen voor smurf? En houd je de babykamer zoals ie nu is? Succes!

5. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Oh Soof, ik lees nu pas jouw reactie ;):)

6. Begint dat nu al.... pff worden lange maanden voor jou hahahah :D

weet je wat ik zo grappig vind, dat jullie mij altijd "soof" noemen! Dat doen namelijk alle vrienden en familie. Dus jullie zijn ook gewoon mijn dikke vriendjes :)

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: hahaha, ik "spreek" jou ook vaker dan ik de meesten van mijn familie en vrienden spreek :D

MvT: we dachten inderdaad de babykamer maar te laten zoals die is (kleinste kamer, past nauwelijks een groter bed in) Maar ben wel benieuwd hoe Smurf dat zal ervaren. Slaapt Thomas nog in een ledikant?

@all: Smurf plast sinds bijna twee weken elke avond op het potje en sinds een paar dagen ook af en toe overdag! Had ik niet verwacht. Misschien is het ook maar tijdelijk, maar wel bijzonder dat hij al interesse ervoor heeft. Hij straalt helemaal als hij een plasje laat zien en daarvoor een applaus krijgt. -Trotse mama-

8. WANNA! hahahahaha das eigenlijk wel heel erg he ;)

Wat knap al op het potje!!!! En natuurlijk ben je trots :)
    Rick kondigt sinds 2 weken aan dat hij aan het poepen is ;) Hoe heb jij dat aangepakt dan?

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Smurf kondigt poepen ook al een tijdje aan, maar... niet van te voren, doet hij pas terwijl hij bezig is. Dus poepen op het potje wordt 'm voorlopig niet :)
    Ik heb hem de laatste weken meegenomen naar de wc als ik zelf moest plassen (tja... daar gaat je privacy :) ) En dat vond hij erg interessant. daarna potje gekocht en op zijn kamer gezet, zodat hij eraan gewend kon raken. Af en toe op het potje laten zitten (dat wilde hij perse alleen met kleren aan). Toen begon hij zelf (terwijl hij aangekleed op het potje zat) "psssssjjjt, plasje gedaan" te zeggen. Toen hebben we het toch nog maar eens zonder luier geprobeerd en sindsdien plast hij inderdaad voor het slapen gaan op het potje.
    (In het boekje van het consultatiebureau dat ik vorige week kreeg stond dat ik het plasje vervolgens niet snel zelf moet wegkwakken (want dan negeer ik de prestatie die hij geleverd heeft... ahum), maar dat ik het samen met Smurf naar de wc moet brengen om onder uitgebreid ceremonieel samen door te spoelen en "dag plas" te zeggen. Doen we nu sinds twee dagen en Smurf vindt dat bijzonder grappig!)

10. Hahahaha oh geweldig, ik zie het al helemaal voor me. Nou, wij hebben een potje dus kunnen het ook zo doen. En iid het poepje is er al bij de aankondiging ;)

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey dames, ben ik ook weer effies....

Allereerst...[
    FONT="Comic Sans MS"]MVT; JAAAAAAAA!!!!! wat een duidelijke testen meid, ben heel blij voor je:)[/FONT]

Hier gaat alles zijn gangetje. Myrthe was gisteren uit het niets ineens ziek. Had 's morgens 39,7 koorts en voelde zich heeeelll zielig:( Kon geen oorzaak vinden en dus de hele dag aangekwakkeld en ondanks de paracetamol toch koorts gehouden. Moest zelf werken 's avonds, dus dat was niet zo fijn, maar 's nachts toen ik thuis kwam haar nog een zetpilletje gegeven en vanmorgen werd ze wakker met 36,9 en was ze weer zo levendig als altijd:(:(:( Soms snap ik echt helemaal niets van die kinderlichaampjes!! Ze ligt nu lekker te slapen, dus hopelijk is ze vanmiddag nog steeds koortsvrij.

Heb wel even een babydip...er worden veel mensen om me heen zwanger en ook hier op het forum komen er steeds meer bij (ik gun het overigens iedereen hoor!!!). Op het werk zijn er die in de tijd dat ik bezig ben voor de 2e, zwanger zijn geworden van de 1ste en nu alweer zwanger zijn van de 2e. Zelf ervaar ik deze periode alszijnde toeleven naar de laatste poging en dat valt toch zwaar. Ik heb niet elke maand een kans voor mijn gevoel en als de laatste poging lukt is het natuurlijk helemaal mooi, maar als dit niet zo is, zal ik afscheid moeten nemen van een hele grote wens en nu ik dit zo typ, springen de tranen in mijn ogen. Ik vindt het gewoon zo oneerlijk allemaal. Ik denk dat we in mei gaan beginnen met onze laatste poging, begin april bel ik de fert. arts om de afspraken te maken.

Soof; ook jij weer ongi geworden dus. Kan de gyn je niet vertellen of de clomid ermee te maken kan hebben moeilijker zwanger te raken. het zou juist je kansen moeten vergroten toch?

Mieke; met jou leef ik ook mee meid, binnenkort hoor je hopelijk meer en weet je wat het verdere traject voor jullie wordt.
    Wat een kl...situatie met het KDV, op zulke momenten ben ik blij dat mijn meisje elke dag bij me is. Snap echter wel dat dit niet voor iedereen mogelijk is. Hoop dat er niets met de kindjes is gebeurt, wat sta je dan toch machteloos...sterkte meid!!

Timon; voor jou draaien mijn duimen eigenlijk altijd, maar ga ze nu weer een extra zetje geven!!!:D

Alle anderen....het regent hier:x:(:D

12. DAFFIE! Ja dat komt wel hard aan he, ik heb ook even het gevoel dat alle anderen het wel lukt en mij niet. Maar voor jou is het echt wel anders en dat vind ik heel erg jammer en naar voor jullie! Jij doet gewoon ook mee met al die HCG hier ;)

Die clomid stimuleert de aanmaak van een eitje, maar er zijn dus ook gevallen dat je resistent wordt en dat het bms niet goed genoeg is voor een innesteling. Ik ben er enigzins resistent voor, maar nog steeds iedere keer 1 eitje en dat is meer dan ik zelf produceer :cool:

Rick heeft dat 2 weken gelden gehad, compleet onverklaarbare korts en de de hele dag spugen en de volgende dag weer springlevend!

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Er is in ieder geval genoeg HCG om te strooien;)

Meten ze je BMS wel eens? Dan weet je meteen of je er echt resistent voor bent.
    En Rick dus ook 1 dag hoge koorts....Myrthe hoefde niet eens te spugen, zat niet aan haar oortjes en is niet verkouden, dus blijf het vreemd vinden hahaha.

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier ook gehad vorige week, plotseling 39,3 en hangerig. Veel geslapen. Volgende dag: niks aan de hand en weer superactief de tent aan het afbreken :( Snapte er ook niks van!

15. Ja en dat is altijd prima!

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Maar dan is dat het probleem niet lijkt mij....Het is ook verdikkeme één grote loterij eigenlijk:(:( Is normaal al zo, maar als je hulp nodig hebt, wilt je gewoon dat die ene poging het is!!
    Jij ook weer succes met de volgende poging meis!

17. thanxx

18. Toch heb ik ook leuk nieuws, ik krijg waarschijnlijk een nieuw autootje.:D Welliswaar 2e-hands maar ziet er super goed uit. Mijn Twingo heeft toch wel erg veel gebreken tegenwoordig dus die staat te koop, eens kijken wat de gek er voor geeft!
    Morgenvroeg gaan we kijken bij de auto, hij staat bij de garage waar mijn schoonvader al 100 jaar komt dus dat is ook wel vertrouwd.

19. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Soof, leuk zeg! Hiet komt de typische vrouwenvraag: welke kleur??? :D. Ik hoop dat je je auto gauw kwijt bent.

Wanna, Thom slaapt al in een gewoon bed vanaf dat hij iets ouder was dan anderhalf. Toen werdt het ledikant al wel krapjes en probeerde hij er steeds uit te klimmen (met slaapzak aan) en dat is hem ook een keer gelukt, vandaar het peuterbedje.
    Even voor jouw beeldvorming, ik heb net een berg nieuwe kleren gekocht voor hem in maat 104 :D en daar past hij al prima in (broeken zijn nog iets wijd maar de rest past perfect). Hij is erg groot voor zjn leeftijd ;)....

Daffie, dank je! Ik weet hoe het voelt, ik heb dat ook gehad dat iedereen aan de beurt lijkt te zijn behalve jezelf, het voelt gewoon k#t! Het is inderdaad een loterij waarbij je net geluk moet hebben en als je dan ook nog de pech hebt dat je niet vanzelsprekend iedere maand mee kan/mag spelen is het helemaal een wonder als het lukt. Ik hoop met heel mijn hart dat het voor jullie allemaal ook gauw raak is. Daffie, Timon, Soof en Mieke mijn duimen blijven draaien voor jullie!!!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!
    Ik kom even buurten, heb net alles gelezen, maar Boaz zit alweer te zeuren om aandacht. Doet ie altijd als ik de laptop heb, dus dat geeft mij sowieso al weinig ruimte om hier vaker mee te doen. En ik heb gedurende de week al minder tijd met hem dus dan vind ik ook dat ik die aan hem moet besteden.

De ontwikkelingen rondom die kerel: we hebben besloten Boaz maandag gewoon weer naar het kdv te brengen. De organisatie van gaan geen mannen meer aannemen en de enige man die er nog werkte (die overigens zijn werk wel gewoon als leid(st)er deed is weg. De organisatie is in goed overleg overeen gekomen om zijn dienstverband te beeindigen, wel sneu voor hem natuurlijk. Maar hij kwam er zelf geloof ik ook al mee omdat hij zich niet prettig meer voelde in zijn functie als man zijnde. Hij voelde natuurlijk al die boze ogen in zijn rug prikken.

Die kerel woonde trouwens ook gewoon tegenover een vestiging van KinderRijk, weet precies waar nu. En die man waar hij mee samenwoonde heeft dus wel een baby misbruikt samen met die Robert M. Wat een ongelooflijke bruut is dat toch die Robert M. als je weer leest en hoort wat hij allemaal geflikt heeft met die kindjes. Daar moet je toch spontaan om huilen.

Verder gaat alles goed. Boaz is zo'n fijn ventje. Praat er al heerlijk op los, het gaat ook redelijk op de psz.

Volgende week werk ik lekker 4 dagen op mijn nieuwe werk. Dus even een weekje geen KLM, de week er na is de ingreep, dus ook geen KLM omdat ik niet weet hoe ik me na woensdag lichamelijk zal voelen.

Met mij gaat het ook goed hoor, begin me steeds meer te beseffen dat ik al 39 ben nu, blegh!! Dat voelt gewoon zooooo oud. Helemaal met al die jonkies hier, hihihi.

Sorry meiden even geen reacties hoor!! Maar even wel een berichtje van mij.:)

Deel Deze Pagina