MIEKE! Bedankt voor het compliment mijn dag kan niet meer stuk haha ik een jong bloempje Mag je er dan vanuit gaan dat er met de kindjes op jullie kdv nietsis gebeurt? Op zich ook zielig voor al die mannen die wel met hart en ziel dit werk doen! Bij ons op het kdv bij de grotere kindjes zit eek een jongen. Een erg leuke knul, hij heeft een maatje meer en is altijd heel vriendelijk en leuk met de kindjes aan het spelen. Hij doet overigens ook een deel administratie, hij heeft onlangs een spijker in zijn hiel gehad waardoor hij niet kon lopen, veilig he zo'n kdv.... ach ja kan gebeuren, maar wel erg lullig! MvT! mt 104 mijn god wat een kereltje, maar ja jullie zijn allebei ook groot he. In Egypte was het al een heel ventje iid. Rick zit eigenlijk nog in 86, truitjes soms 92. dat wordt leuk morgen Een vriendinnetje van Rick is 4 mnd ouder en die is ook een kop groter en dat terwijl papa en mama juist niet heel groot zijn maar wel "dikker" en dat heeft zij ook meegekregen. Maar zij is echt een kenau, ze loopt Rick altijd ondersteboven, ze is heel lomp en Rick staat altijd een beetje beteutert te kijken. Maar ja dat zal hij ook moeten leren. He we hebben super mooi weer he!!!!! Wou ik trouwens ook nog even tegen je zeggen, jij bent gewoon heel vruchtbaar in maart Mijn schoonmoeder heeft 3 kinderen gebaard en allemaal eind oktober helaas is er 1 dood geboren. Maar ja dan was mijn mannetje er niet geweest
Hè meiden, even ego berichtje met vraag. Hebben jullie een buggy en zo ja welke? We gaan nl vlg week zondag naar Lanzarote dus moet er eigenlijk vandaag een scoren....
Ja hebben een buggy (weet merk effe inet zo snel), maar kan jij je kinderwagen niet meenemen? Die is neem ik aan toch ook inklapbaar en dan mag het gewoon mee op de vlucht hoor. En het rijdt 100x fijner dan een buggy.
Ha Soof, kan wel maar werd afgeraden. Ze zijn niet zo heel voorzichtig en de kans dat hij kapot terug komt was nogal groot zeiden ze op het reisbureau. Enne je mag maar 10 kg extra meenemen dus dan gaat dat ook hard
ik vlieg voorbij. Dit wekend is erg druk. Mn schoonmoeder is er en we zijn wezen winkelen en de taart gehaald bij de hema voor Jens verjaardag morgen. We hebben 2 paar schoentjes (maat24) en een zwembroek voor jens gehad van haar. altijd handig, als ze hem extra wil verwennen ... grijns!
Ik weet niet met wie je vliegt, maar meestal mag je de kinderwagen tot aan de gate meenemen en dan gaat hij het ruim in. Op de bestemming wordt hij op de band gelegd. Wat je nog altijd kan doen is de kinderwagen niet tot aan de gate meenemen en laten insealen, dan gaat hij met de bagage mee. Wij hebben een chicco, is de goedkoopste onder de duurdere Waar je op moet letten is dat de wieltjes wat groter zijn dan de goedkoopste. Wij hebben er veel aan gehad toen Rick een tijdje niet in de gewone kon. Helaas hebben wij een kinderwagen die geen omhoog klapbaar beensteuntje heeft en in die maanden hebben wij de buggy gebruikt. Dat ging overigens prima, maar koop een goed merk! Je merkt dat ze wat steviger zijn. en dat er een verstevigde rug in zit (vaak een plankje) anders zakt ze helemaal weg!
Wij hebben deze 119,00 (bij onze speciaalzaak) normaal 149,00 OH JA zitting is makkelijk los te maken en te wassen!
Ja, hij is zeker fris hahaha en hij rijdt prima vindt ik persoonlijk. Wij gebruiken nu al een paar maanden helemaal geen wagen of buggy meer. Mevrouwtje vindt wandelen heerlijk en wil niet meer in de wagen. Gelukkig heb ik nooit echt haast als we boodschapjes gaan doen, dus kan ze gewoon mee lopen Net de belasting ingevuld en we krijgen zeer wrs een flink bedrag terug ivm ouderschapsverlof Heb mijn vader nog even laten kijken, want kon het niet geloven en ook de belastingdienst nog even gebeld of het idd klopte wat in invulde, maar alles lijkt goed ingevuld. Nu dus afwachten op de teruggaaf
Simi, de kinderwagen telt niet als bagage, die mag altijd gratis mee. Tenminste bij de meeste airlines wel. En wat Soof zegt, je mag hem meenemen tot aan de gate. Ik zou ook gewoon de kinderwagen meenemen, is veel lekkerder, zowel voor jullie zelf als voor Jolie. Enne dat ie sneller stuk gaat omdat ze er niet voorzichtig mee doen vind ik onzin. Als je een buggy meeneemt gaat ie ook mee tot aan de gate en nemen ze hem ook in, dus dat komt op hetzelfde neer. Tenzij hij zo klein is dat je hem als handbagage mee kan nemen in de bakken boven de stoelen.
MIEKE! Dat is ook altijd mijn advies aan de balie ALL! Ben effe een weekendje naar mijn peettante, effe logeren in Twente! Manlief gaat vanuit daar werken, scheelt een hoop reistijd om het noorden te doen. Vanmiddag zien we MvT en consorten
Pooh, van harte met Jens!!! Veel plezier toegewenst! Hij heeft in elk geval mooi weer op zijn verjaardag. Jammer van jouw schoonmoeder, kop op meid! Soof, tot strakkies! We hebben er mooi weer bij!
Pooh gefeliciteerd met Jens! En sterkte met je schoonloeder vandaag meiden thanks voor jullie reacties. We zijn er nog niet helemaal uit. Kinderwagen mee is fijner voor Jolie. Maar ik wil wel dat de kinderwagen heel blijft. Ben nu aan het kijken voor een transporttas voor de bugaboo. Die kost nieuw net zoveel als een goede buggy. Mieke weet jij of je de kinderwager dan bij de gate in de tas kan doen? Soof veel plezier dit weekend! En MvT veel plezier met Soof Daffie, lekker hoor zo'n meevaller en een knuf.
Hiep hiep hoera voor Jens!!! Grote stoere bink, 2 jaar!!! Simi, als je de wagen dan in een hoes wilt doen, dan moet het bagage label wat ze aan de wagen bevestigen wel aan de hoes bevestigd kunnen worden. Of anders erop geplakt worden. Vraag dan of ze de wagen niet willen labelen bij het inchecken, maar dat je het label mee krijgt en dat je het bij de gate er zelf aan vast bevestigd. En vergeet dan niet dat je ook een roze label mee krijgt met daarop Gateramp delivery. Met welke maatschappij vliegen jullie? Soof veel plezier en ook bij MvT. MvT, hoe kunnen jullie het weer uitmikken hihi nog een november kindje.
Hiephiephoeraaaaaaa voor Jens!!!! (en succes met je schoonmoeder Pooh, logeert ze bij jullie? Dan heb ik met je te doen... (net mijn eigen schoonouders weer uitgezwaaid en blij dat ik ze voorlopig weer even niet zie )) Simi, wij zijn 1 keer met de Bugaboo gaan vliegen, hebben toen voor 20 euro zo'n hoes gekocht op Schiphol en onze wagen was nog helemaal heel hoor. De tweede keer hadden we inderdaad een Buggy maar die rijdt gewoon niet lekker en zeker niet in Italiaanse dorpjes die op een heuvel zijn gebouwd ofzo. Wij hebben deze: Prenatal Er op uit Buggy Prenatal light buggy Prenatal 42672, ik vind m dus helemaal niet zo goed of fijn. Zou zelf dus de volgende keer met de Bugaboo gaan...