Paint, dat is even geleden inderdaad! Wat een schatje zeg, lekker lachebekkie! leuke naam ook, Tatum. Wanna, nou dat klinkt niet heel erg gezellig. Best wel een grote druk dan he. Heel veel succes in elk geval. Soof, was inderdaad gezellig, volgende keer komen we een bossche bol bij julie halen . Zo, mijn laatste dag, om 13.00 ben ik vrij en heb ik het er op zitten... Voelt alsof ik op vakantie ga . Ik heb vanochtend nog kaarten gekocht voor Mary Poppins voor aankomende zaterdag! We zijn dit weekend daar toch in de buurt en ik ben gek op musicals. En nu met die aanbieding van de AH kost het ook niet zo veel meer. Joepie, heb er reuze zin in!!!
Is goed, daar hou ik je aan Gek gevoel he??? Hebben ze iets leuks voor je gedaan? Geniet ervan mied! He wij gaan 28 mei naar Mary Poppins met AH, super actie he. Vind wel dat je enorm snel kan sparen. 1x boodschappen en klaar
Met al dat gepraat hier over bossche bollen heb ik 1 van mijn stagiaires die uit den Bosch komt er afgelopen week een paar mee laten nemen En was het niet op aandringen van Pooh dat ik ook al aan de kaassouffles was Jullie zijn niet goed voor mijn lijn!!! Soof: dat gevoel van thuiskomen in twente heb ik ook altijd. Vind het zo heerlijk kneuterig en vertrouwd als we daar zijn. gelukkig heeft mijn man dat nog erger en zouden we allebei tzt graag terug willen. Wat heeft de huisarts gezegd van die bobbel aan je kaak? Gesprek viel reuze mee Had expres een outfit aan die mijn buik wat minder accentueert zodat ze zich niet meteen compleet overvallen zouden voelen dat ik uiterlijk over 7 weken al met verlof ben (hielp blijkbaar, want tussen neus en lippen door zei iemand "als je dan straks in juli met verlof gaat..." hahaha, dan ben ik al lang bevallen) De ergste raddraaier en instigator van boze mails was verhinderd, ook erg fijn. De rest denkt er wat genuanceerder over, dus het was een ernstig, maar niet heel vervelend gesprek.
Ik ben nog niet bij de HA geweest, moet werken. Ik geen idee wat het is, als je kaak zeg maar om de hoek gaat dan kan je daar volgens mij je klieren voelen. Aan de rechterkant kan ik dat "indrukken" en aan de linkerkant is het dik en doet het pijn. Ik kan het bultje op en neer wiebelen en als ik mijn hoofd in een bepaalde houding doe kan ik het "vastpakken"
YEP........ handig toch zo'n arts in het midden Als ik er op druk of probeer vast te pakken doet het zeer. Nu heb ik er zo aan zitten peuteren dat hetgevoekig is. Maar anders voel ik het niet hoor.
Ik kom even zwaaien hoor! Heb niet veel te melden dus daarom niet zoveel online Tja begin wat zenuwachtig te worden voor volgende week! Paint, wat een mooie meid en leuk je hier weer even te zien!! Brigit, heel veel sterkte voor jullie, wat een schrik toch. Dikke kussen voor jullie allemaal!
Soof: sorry, je had al gezegd dat het pijn deed.. Maar als het een lymfklier is (en zo klinkt het) dan is het juist goed dat het pijnlijk is. Betekent meestal dat het een reactie is op een infectie in dat gebied en gaat meestal vanzelf weer over. Mieke: spannend nu de datum dichterbij komt. Gaat onder algehele narcose gebeuren? Net heerlijk even in het zonnetje pauze gehouden! Doe ik normaal nooit, maar vond dat ik dat nu wel kan maken (hahaha, volgens mij recht op 1 uur extra pauze per dag als je zwanger bent, toch? Dan ga ik zo voor de theepauze weer naar buiten, ziekenhuiswinkeltje heeft heeeerlijke ijsjes )
WANNA! Je hebt groot gelijk!!! Ik heb dit een tijd geleden ook al gehad, dacht toen dat het een onderhuids puistje was. maar nu dus weer, vrijdagmorgen toch maar even naar de HA. Dan voel ik me weer gerust (ben nogal paranoia met die hormonen die ik slik ) Mag ik vragen wat voor arts jij nou eigenlijk bent, ik heb altijd hetidee dat jij echt overal vanaf weet, heerlijk lijkt me dat
Hahaha, meestal wel handig, maar je wordt er ook stronteigenwijs van als een andere dokter zich ermee bemoeid. Ik stuur je wel een PB
ik wil ook een pb van wanna Ik heb al sinds mijn 11e zo'n bobbeltje in mn wang. Ik speel er vaak mee. hahahahaha Hier goed nieuws. Mn vriend heeft de baan!!! En voor het salaris wat hij heeft gevraagd!!! Per 1 mei, en hij moet volgende week tekenen en dan zijn huidige baan op zeggen! spannend dus!! Jens heeft vandaag zijn verjaardag op het kdv gevierd. De muts wilde hij niet op, ach, maakt he uit, grijns!
Brigit, wat een vreselijk verhaal! Je moederinstinct werkt dus super. Gelukkig gaat het nu beter met je meisje. Paint, wat een lieve lachebek! Daffie, wat is het toch heerlijk weer! Zeker lekker om buiten te spelen. Jij wilt in juni de punctie, dus in mei met de pil? Ben benieuwd wanneer je dat gesprek zal hebben en hoe je schema zal zijn. Sophia, een vreselijk leven heb jij. Alweer een weekendje weg. Wanna, ga je nog een gesprek aan met de afwezige collega? MvT, je laatste dag zit erop. Hoe heb je afgesloten? Pooh, gefeliciteerd met de nieuwe baan van manlief!!! Hier gaat het even wat minder. Een samenloop van nog niet helemaal beter/fit, deca en ongi. Dus veelal moe en deze dagen veel hoofdpijn. Vandaag zelfs ziek gemeld omdat ik het niet trok. Met een kruikje op de bank. Vrijdag gaat de gonal naast de deca erin.
suces Timon. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Hopelijk is deze zware tijd uiteindelijk de moeite waard!!!
MIKI! Schattig he..... POOH! Gefeliciteerd, wat fijn. Zal hij hier ook minder stress hebben? Kan me de maand oktober en november nog herinneren Hopelijk mag ik volgende week ook zulk nieuws geven (voor mijn man dan he) Vanmorgen fm gehad, er zit nog niks grrrrrrrr Volgende week woensdag nog eens kijken, baal er wel van. Maar ik heb het idee dat aan de linkse kant het eitje altijd trager is. Dat kon zeker kloppen volgens de FA. Dusssss we gaan gestaag verder. Heb nog gevraagd wat te doen, ik lijk wel resistent voor Clomid. Dat is het zeker niet want ik ontwikkel nog altijd een eitje, duurt alleen wat langer soms. Dus verdere stappen acht zij niet nodig.
Wanna, de ingreep gebeurt poliklinisch, dus eventueel plaatselijk een verdoving en ik slik de dag ervoor en een uur van te voren pijnstillers. Timon, dikke knuffel! Pooh, gefeliciteerd dat is geweldig nieuws. Soof, vervelend dat bobbeltje. Blijven jullie nog lang clomid proberen of gaan jullie ook andere mogelijkheden proberen? Miki, leuk he!
MIEKE! Nou, ik heb dat dus vanmorgen gevraagd en omdat ik dus wel degelijk een eitje produceer kan ik gewoon clomid blijven gebruiken. Zodra je echt resistent bent en niks produceert kan je overstappen, maar dat is helemaal niet nodig nu. Gewoon raak schieten
soof zou je niet liever gaan spuiten? Ik vond dat veel prettiger en effectiever omdat je in dezelfde cyclus op kunt hogen tot je eitje groot genoeg is. En het spuiten elf stelt niets voor. Op het cb was alles goed. 92 cm en 13.5 kilo Woordenschat is goed, en verder doet ie alles zoals het hoort!
POOH! Maar kreeg jij uberhaupt een eitje uit jezelf ofwel met clomid? Ik ben niet bang om te spuiten maar wel huiverig voor de hoeveelheid hormonen die ik binnen krijg (niet dat als je al 8x clomid hebt, dat het iets uitmaakt ) Maar dat is wat ik vanmorgen heb gevraagd en ze vind het niet nodig, zolang ik nog een eitje uit mezelf met behulp van clomid produceer. Fijn dat Jens is goedgekeurd. Wij gaan volgende week op zijn verjaardag, hee lvroeg in de ochtend Nog proficiat voor Jens, ik was er effe niet!