30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik deed helemaal niets op clomid 50, 100, 150, 200 en toen 2x in combi met metformine... niks nada noppes.
    Met spuiten ging het meteen goed!

2. Dat bedoelde ze dus ook, ik reageer wel op clomid kan aleen effe duren soms ;) Maar jij hebt bewezen dat je ook spontaan zwanger kan worden!!!!!!!!!!!! :D

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jep ,maar ik herkende dat ei gevoel als toen met Jens. EN had zoiets van, we proberen het, misschien is mn gevoel juist! EN bingo!

4. GEWELDIG, ik voel altijd mij ei maar bingo lukt nog niet :cool::D

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Boaz is ook weer goedgekeurd door de CB arts.
    91,5 cm en 12,8 kg. Hij wilde en niet gemeten worden en niet op de weegschaal, haha alles is echt NEE op dit moment.

Soof, aha zo dus, maar ja jullie zijn ook alweer zo lang bezig en ook met clomid erbij, dus vandaar eigenlijk mijn vraag. Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld.

6. Ja, ik heb vanmorgen gezegd dat ik nu echt voor de laatste keer kom :D tis een leuk mens dus we snappen elkaar :)

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nou wat zo leuk begon is al als een ramp verlopen.......mijn man heeft vanmorgen een ongeluk gehad, auto is totall loss, is er 1 met 120 achterop geklapt op de a16......ben samen met mijn vader in de auto gestapt en zijn daarheen gegaan pppffff

8. Jeetje mina zeg, hoe gaat het met je man ??????

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    heeft veel geluk gehad, heeft wel wat last van rug enzo maar ja wat wil je met zo'n klap, mijn man zijn auto stond dwars op de andere rijstrook.......gaan nu ff naar de berger, alles gelijk maar regelen

10. He bah meid, wat naar. Veel sterkte ook voor je vriend! Hoop dat het letsel allemaal meevalt, zeker de nek!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miki, sterkte zeg dat is schrikken!

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miki: gat wat naar zeg! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Wel een geluk dat je man niks mankeert zeg! Sterkte met al het gedoe met de auto nu!

Mijn man heeft gister ook een ongeluk gehad :( Auto flink beschadigd aan de achterkant. Wordt gelukkig ook vergoed, maar 't is zo'n gedoe. Gelukkig mankeert hij zelf niks.

Mieke; Weet niet waarom, maar ik dacht dat jouw scopie onder narcose gedaan zou worden. Ik heb ook een poliklinische hysterscopie gehad (2 x). En het was niet fijn, maar al met al viel het me wel mee. Het passeren van de baarmoedermond was gevoelig (beetje à la "strippen") en bij mij zijn toen wat verklevingen doorgenomen, wat ook gevoelig was. Maar zoals gezegd viel het me mee. De eerste keer heb ik de rest van de dag vrij gehad (viel op mijn vrije dag) De tweede keer ben ik daarna weer aan het werk gegaan. Ik had toen wel flinke menstruatie-achtige pijn, ondanks de ibuprofen en ben toen wel een uurtje eerder naar huis gegaan. Wel goed om daar rekening mee te houden.

Soof: balen dat er nog geen eitje zat! Groei dan eitje, groei!!!
    (o ja, heb me gegoogled en ben me niet tegengekomen op verzekeringssites of zorgkaartnederland, dus hou me nog aanbevolen voor de linkjes :) )

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks Wanna, hoef de dagen erna gelukkig niet te werken, juist vrij gehouden, je weet maar nooit.
    We zien wel, maar kijk er toch een klein beetje tegenop.
    Wat naar dat ook jouw man een aanrijding heeft gehad zeg, bah.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh bah, wat eng, 120 km per uur??? shock!! hopelijk valt het met je man mee.....

goed zo boaz!!! zijn ze zowat even groot!!! En hier mocht ik hem zelf wegen (ging met protest) en meten was moest uiteindelijk liggend...

15. WANNA! Heb nu trouwens keelpijn, pijn in nek en schouders en veel vieze slijm. Dus zal er wel mee te maken hebben!

Ik had trouwens nog iets gisteravond....... mijn auto is verkocht en wordt morgen opgehaald door een opkoper/garage. Met alle mankementen van dien, maar gisteren bij het naar huis rijden valt de halve uitlaat er onderuit :D. Sjee wat een kabaal :) gelukkig gebeurde het bij het optrekken en kon ik een zijstraat inschieten en er zijn nog aardige mensen want 1 meneer stopte gelijk om even te helpen. Hup ding eraf getrokken (hing nog aan een haak) en weer verder. Ik leek wel een tank sjee wat een herrie was dat ;)
    Vandaag door schoonpa weggebracht, manlief moest al heel vroeg weg. Schoonpa gaat Rick ook ophalen en dan mij weer. En uitgerekend vandaag moest ik dus ook naar FA. Lekker makkelijk...
    Dinsdag krijg ik mijn nieuwe autootje :)

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, ik zie het helemaal voor me! ben zelf ook twee keer mijn uitlaat verloren, wat een kabaal, je schaamt je rot! En als 'ie er nog aanhangt en je rijdt stevig door, kan je hele mooie vonkjes maken op straat :D
    Ga je zonder uitlaat net zoveel terug krijgen voor je ouwe auto? ;)

17. WANNA! Ik heb hem vanmorgen direct gebeld, hetwas geen probleem. Moest hij alleen wel vervoer voor de auto regelen, ik dacht dat hij dat sowieso zouden doen. Maar ze wilden ermee naar IJsselstijn gaan rijden, leek mij niet een best plan. Met of zonder uitlaat :D

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik had dat ook ooit. Ik zat in mezelf te mopperen, van wat voor as zit er nu weer met een knalpijp achter me...was ik het zelf.... lallalalaa

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, wat zijn de leuke plaatsen op Mallorca om naar toe te gaan en is september dan nog een gunstige maand?

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ppff is niet veel van over van de auto, is gewoon een stuk achterkant weg :$
    probeer me verder rustig te houden, Uk is ook wat onrustig lijkt wel

Deel Deze Pagina