Miepie; dat zijn onrustige nachten zo te horen! lastig dat je nu nog even niet de ruimte hebt om haar een eigen kamertje te geven. wanneer gingen jullie ook alweer over naar het andere huis? Leuk is dat babbelen hè! Vind het ook geweldig om te zien hoe Smurf zich ontwikkelt en er elke dag weer nieuwe woordjes bij leert en geniet van het combineren van bijvoegelijke en zelfstandige naamwoorden. Kijkt één van jullie kindjes misschien ook naar Dora? Kennen jullie Zwieber de Vos die altijd alles wil stelen en Dora die dan aan de kijkertjes vraagt te zeggen: "Zwieber, niet stelen!" Nou, Smurf kent dat zinnetje heel goed... en riep zaterdag in de supermarkt keihard: "Mama niet stelen!" Hoezo gênant?!
Hallo allemaal, daar ben ik ook weer! Heerlijk weekend gehad, alleen jammer dat het zaterdag slecht weer was. We hebben een heerlijk relaxed weekend gehad, lekker uitslapen, heerlijk eten, beetje rondstruinen en superleuke musical gezien! We hebben zelfs nog lekker in de duinen gezeten met drinken en hapjes . Nu kunnen we er weer even tegen . Wanna, alsnog van harte met de verjaardag van jullie kleine man! Thomas heeft boekjes van Dora, hij is er helemaal wild van maar hij heeft het nog nooit gezien, zou ook niet eens weten waar het op is . Tja, wat hebben ze soms uitspraken he, hihi, die van mij kan er ook wat van hoor! Miki, dat klinkt niet best! Hoe is het nu met jouw man? Miepie, nou dat klinkt onrustig inderdaad, niks aan zo. Wanneer gaan jullie naar de nieuwe woning? Jammer dat het ook nog niet echt goed gaat tussen jou en jouw man. Mieke, nog een paar daagjes!!! Spannend hoor... Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan woensdag. Heel veel succes! Soof, hoe gaat het, ben je al weer bijna toe aan de spuit? Leuk weekend gehad?
de rust begint bij alle 4 hier in huis een beetje terug te komen, Uk bleef ook maar draaien en trappen, hond was zenuwachtig, man geen rust in zijn reet en daar werd ik weer bloednerveus van haha Vanmorgen bij huisarts geweest, had last van hoesten/niesen, heeft ook nog gekneusde ribben, dus dat verklaart ook weer het 1 en ander zijn al beetje aan het rond kijken voor andere auto, maar valt ook niet mee ppff als je wat ziet wat aantrekkelijk is qua kilometers staat de auto ergens in Friesland weet je wel....
Wij zijn er ook weer! We hebben het heerlijk gehad, prachtig weer. Het was een erg leuk park, mooi zwembad mooi terras buiten en mooie speeltuinen en last but not least een leuke kinderboerderij. Kortom, we gaan zeker nog eens terug MIKI! Gelukkig gaat het weer een beetje, succes met het zoeken naar een nieuwe auto. MvT! Ik moet woensdag voor de FM, eerst eens kijken of er uberhaupt iets groeit. Duurt nu weer erg lang, maar heb al wel pregnyl recept, morgen even halen. Dus de musical was leuk? We gaan 28 mei. MIEPIE! Jee dat klinkt niet erg ideaal nee, je slaap heb je zo hard nodig. Ik hoop ook dat het binnenkort beter met jou en je man zal gaan. Ik ga effe opruimen, willen jullie allemaal heel hard duimen!!!!!!!!!!!! manlief heeft nu solli-gesprek
ben er weer!!! smurf, gefelicteerd met je 2e verjaardag!!!!!!!!!!!! soof, succes voor je man!! We hebben een fijn weekend gehad. Jens deed het super. Was alleen heel boos als hij handje moest geven bij al die bruggetjes. En dat zijn er veel . Dus Giethoorn wist dat we er waren.... hahahaha! Gisteren 3 uur op een terrasje in e zon gezeten met de familie die als verrassing ook waren gekomen voor mn moeders verjaardag! Jens viel op het terras in slaap, bij mij op schoot. Dus ik ben lekker knus met hem blijven zitten terwijl de rest een uurtje ging varen. Toen hij wakker werd hebben we een grote ijscoupe gegeten en langs het water gewandeld. Ook nog een uur wezen zwemmen, heerlijk. Hi jis zo gek op het zwembad, nergens bang voor!! Nieuwe woorden, maan, mars en aarde.... de heeeeeele dag!!! EN hij loopt non stop met zijn manen boek!!
Wauw! Is jens al into planeten stelsels Hier is het echt nog: Vragwagen, grote vragwagen, grote rooie vragwagen!!
WANNA! Vergeet ik jou bijna HARTELIJK GEFELICITEERD met SMUF zijn verjaardag Woensdag is die van ons aan de beurt, leuk eigenlijk he dat Jens, Smurf en Rick zo dicht bij elkaar jarig zijn Rick krijgt van ons een zandbak, morgenavond in elkaar zetten. Voor de rest speelgoed voor in de zandbak gevraagd en kleertjes en boekjes. We zullen zien. Ben het terras al aan het herinrichten, wij hebben een diepe tuin en had gedacht die bak achter op he tterras te zetten maar dat is split. Leek me niet echt handig. Dus nu toch maar aan huis dan kan ik het tenminste opvegen indien nodig
hij is al heel lang gek van de planeten, want onze screensaver op de computer bestaat uit foto's van het heelal. Hij staat overdag vaak door het raam te kijken, nee maan niet nee... Voor zijn verjaardag kreeg hij een boek van mijn schoonmoeder over de planeten (eigenlijn voor kinderen van 11-12 jaar). Hij is er GEK mee!!! EN nu sinds een para dagen roept ie, maan, aaje (aarde) en mars, de HELE dag door. Hij wordt zelfs wakker met die woorden ..ahahahahha (astronaut in de dop)
Ha meiden, even een weekendje geen zp gedaan!! Maar daardoor wel de verjaardag van Smurf vergeten. Dus smurf!!!! Happy birthday! Wanna nog gefeliciteerd. Zo te horen is hij leuk verwend. Ik ben ook benieuwd wanneer je zus is uitgerekend. Wat is dat ook snel gegaan. Oeps haha die Smurf, idd een beetje genant, hihi. Wij zaten gister heerlijk op het balkon en aan de overkant zaten onze buren op hun dakterras. Roept Boaz heel hard, heeeey buumah Ob, buuuuhmah... (buurman Rob), haha zo geinig. MvT, dank je. Het begint nu spannend te worden. Ik ben vooral zenuwachtig voor wat er uit gaat komen. uiteindelijk is er nog niet zo diep gekeken en is de diagnose alleen maar op basis van bevindingen en symptomen vastgesteld. Pooh, klinkt als een gezellig weekend. Hihi en die Jens, misschien een keertje naar het planetarium in artis Miepie, vervelend dat jullie er nog niet echt lekker over kunnen praten saampjes. Ja ik herinner mij ook nog dat ik zo onrustig sliep toen Boaz nog op onze kamer sliep, alles hoor je dan he. Haha en die Mini1 lekker aan het rennen. Wij rennen hier alleen maar. Mama, papa lenneh lenneh, zelfs opa en oma moeten rennen. MB, fijn dat je je weer wat beter voelt. Soof, Rick ook bijna jarig ja! En wij willen ook nog een zandbak kopen. Mij lijkt zo'n houten wel wat, die je dan open klapt en dan is dat gelijk een bankje. We zijn nog steeds druk aan het zoeken naar een vakantie, maar Mallorca gaat het toch niet worden Waarschijnlijk Lanzarote, Fuerteventura of Griekenland. En misschien toch mei. Dat verschilt zo in prijs mei of sept. Hier verder alles goed hoor!!!
Mieke, spannend hoor, zal morgen aan je denken! Miep, yfke heeft 4 weken bij ons op de kamer geslapen, daarna was ik er klaar mee. Ik hoorde ook alles, sliep heel licht. Maar zo te lezen kan het bij jullie nu niet anders. Jullie kregen in april toch de sleutel van jullie nieuwe huis? Zie je het allemaal zitten, de verbouwing enzo? Pooh, wat schattig zeg, dat jens zo gek is op planeten. Dat wordt een sterrekijker voor zijn 3e verjaardag. Wanna, haha, die smurf. Het schiet zeker al op bij je zusje? Gaat het goed met haar en de beeb? Soof, hoe ging de sollicitatie van je man? Jij hebt een drukke dag morgen, rick jarig en dan ook die FM....dat wordt even multitasken. ALL, ik begin nu toch lichtelijk zenuwachtig te worden, ik ben nog steeds niet ongi. Ik kijk het nog tot het eind van de week aan, en dan ga ik mijn vriend maar eens inlichten. Hoop echt dat ik me druk maak om niets en het gewoon een lange cyclus is.
Wanna, hahaha, die Smurf! "mama niet stelen"! Wij maken zelf altijd de grap als Mini1 in iemands tas aan het snuffelen is (alles wat onbekend is is interessant natuurlijk ) dat we dan zeggen: denk erom, alleen portemonnees en mobiele telefoons jatten he? MvT, hoe voel je je, al aan de kwalen? Wij gaan rond half juni verhuizen. Hoop ik, want 1 juli ga ik weer werken en dan wil ik eigenlijk lang en breed gesetteld zijn in het nieuwe huis maar ja... Miki, als je een goedkope auto in Friesland kan vinden, dan ga die daar toch halen? Je gaat toch met de auto terug! Soof, klinkt als een heerlijk weekend en je had het weer mee inderdaad! Is het nou een keer klaar met al die pret-weekendjes weg bij jullie? Nee hoor, ik gun het je met heel mijn hart! Een zandbak is ook heel leuk, ik word alleen ontzettend agressief van zand overal. Echt, ik ben absoluut geen poetsvrouw zoals jullie weten, maar zand.... haalt het slechtste in me naar boven, erg he? Daarom hou ik ook niet van het strand. Ik vind het altijd zo lekker klinken maar als ik er eenmaal ben, zit ik me alleen maar te ergeren aan zand overal. Maar ik zal eraan moeten wennen he? De buitenruimte van het kdv is één grote zandbak namelijk... Hoe was het gesprek van je man? Pooh, over mannen gesproken: nog gefeliciteerd met de nieuwe baan van jouw vriend! wat fijn dat het is gelukt! Oe, jouw weekend klinkt ook isyllisch, vooral Jens die op schoot in slaap valt, wat lieffff!!! Mieke, ook van mij alvast heel veel sterkte voor morgen! Is er meteen iets van een uitslag dan? Of moet je daar nog op wachten? (hoop het niet voor je!) MB, je hebt vast een lange cyclus...? Kan me voorstellen dat je wel een beetje zenuwachtig wordt, gauw aan de voorbehoed meid! (tenzij je het graag wil natuurlijk). Nou, vannacht met oordoppen in geslapen en dat slaapt inderdaad een heeeeel stuk rustiger! En ik hoor beide meiden als het moet; Mini1 door de babyfoon en Mini2 live naast me. Maar van de kleinste gelukkig niet elk zuchtje. Kijk, als het echt niet anders kan dan kan Mini2 wel op zolder 's nachts, maar die is helemaal open en daar kunnen de katten zo bij en bovendien is het een giga puinhoop daar (opslag) en een beetje vies en stoffig . Maar misschien dat we na de oplevering (half april) alvast al die spullen naar het nieuwe huis kunnen verplaatsen en een hoekje kunnen creëren voor de kleine meid. Maar die oordoppen werkten vannacht ook OK. Wat mijn man en mij betreft: het is nu even niet anders. Ik ben er redelijk nuchter in weer en ik weet ook dat het wel goed gaat komen. Maar ik denk wel dat we iemand moeten zoeken die ons kan helpen dit kringetje van verwijten te doorbreken. Alleen heb ik daar nu echt de ruimte in mijn hoofd niet voor, dat moet wachten. Het is misschien hard, maar ik heb nu gewoon eventjes andere prioriteiten...
Miepie, tijdens de hysterocopie gaat de gyn, indien hij verklevingen oid aantreft, dit gelijk verhelpen. Dus de verklevingen doorknippen en los halen etc. Als het goed is dan kan ik dit allemaal zien op het scherm, het is een poliklinische ingreep, dus daarna kan ik gelijk weer naar huis. Ik hoop dus dat ze tijdens de ingreep alles kunnen doen zodat ik niet nog eens toch op de operatiekamer belandt. Dan moet ik weer terug en zijn we nog langer bezig hiermee. MB, ojee. Tja met jouw cyclussen in het verleden zou het toch ook best weer een langere kunnen zijn, maar ja je had een paar keer een mooie korte. Dus idd even spannend.
Een afspraak maken voor een spiraal staat al een tijdje op mijn to-do lijst, maar ik zie enorm op tegen het plaatsen van dat ding. En ik moet ook zeggen dat ik een spiraal zelf als iets zie wat je neemt als je (voorlopig) geen kinderwens hebt. En die heb ik wel, wat mij betreft gaan we er het volgend jaar weer voor. En dan ben ik er bang voor dat de spiraal mijn hele cyclus weer in de war heeft schopt, en ik straks weer maanden moet wachten voor de boel weer op orde is. En eigenlijk vind ik het wel prettig om helemaal niets te gebruiken, behalve dan een condoom. Maar ja, na ruim 10 jaar geen condoom meer gebruikt te hebben ziten we daar soms mee te klooien, met deze zenuwen als resultaat. Dus ik ben een beetje de weg kwijt in voorbehoedsmiddel-land, geen van de opties sluit helemaal aan bij mijn "wensen". Nou ja, eerst deze week maar afwachten.......
Mieke, dan hoop ik dat ze het morgen allemaal kunnen verhelpen en dat je weer gauw aan de slag kan... MB, een spiraal doet niks met je cyclus, het voorkomt alleen een innesteling. Ik vind het voor een tijdelijke oplossing ook een beetje veel gedoe hoor, daarom had ik tussen de twee meisjes maar even niks gedaan. Maar binnenkort ga ik ook aan de spiraal weer want momenteel denk ik zeker te weten dat ik geen derde wil.
Dank je Miep. MB, ik heb het mirenaspiraal gehad, na het plaatsen wat krampjes maar daarna niks en af en toe een kleine bloeding op de momenten dat ik ongi zou moeten worden. Maar ik denk dat ik mazzel heb, want ik lees ook heel andere ervaringen. Dus lees je even in. Daarnaast heb je ook nog het koperspiraaltje, deze krijg ik na de ingreep morgen. Dit is zonder hormoon. En in beide gevallen heb je gelijk weer een 'normale' cyclus hoor.
Mieke; succes en sterkte morgen! Hou ons op de hoogte?! MB: kan me voorstellen dat het zenuwen geeft! Kreeg een half jaar na Rubens geboorte (net twee weken na mijn eerste herkenbare menstruatie) een hartverzakking na een "ongelukje" met een condoom. Niet dat het niet welkom was geweest, maar was er ook niet echt aan toe. Miepie: ik slaap niet zo lekker met oordoppen, gaan toch een beetje pijn doen. Maar is inderdaad wel een oplossing om het geluid net dat beetje te dempen, zodat je nog wel wat slaapt. MB en mieke; mijn zusje is 11 april uitgerekend, dus een kleine twee weken. Ze heeft het wel helemaal gehad en doet al weken geen oog meer dicht omdat haar buik in de weg zit en ze niet lekker meer ligt. Ze hoopt dus van harte dat ze niet over tijd loopt. ben erg benieuwd en zoals een goed tweelingzusje betaamt, heb ik plaatsvervangende zenuwen
*breekt even in * Mieke, heel veel sterkte en succes met de hysterocopie morgen. Ik duim voor je! *en breekt weer uit*