30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo Timon, broed nog lekker even door :)
    Jee, ik word er helemaal nerveus van, als ik jou verhaal zo lees. Ik wil zo graag dat je ook zwanger wordt!!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, spannend toch wel weer of de eitjes dan woensdag nog meer gegroeid zijn. Ik moest er net aan denken dat het dus ongeveer zo in z'n werk gaat als de hysteroscopie, ik bedoel dat er dan zo naar de eileiders gegaan wordt om de follikel aan te prikken. Lijkt me zeker geen pretje, al helemaal niet na de verhalen van Daffie bij haar ICSI.
    Succes en sterkte vast.

Brigit, tjemienee zeg dat is allemaal niet leuk he zo in de eerste kraamdagen. Ik heb het ook zo ongeveer beleefd ja, was niet leuk. Dacht je naar huis te mogen was er weer wat anders waardoor het niet kon. Gelukkig gaat het nu allemaal goed.

MvT, leuk een caravan. Ik hoop ook op lekker weer met pasen hihi. Gewoon omdat het dan weer een (lang) weekend is.
    Hoe voel je je verder?

Ik heb vandaag wat last van het spiraaltje (denk ik). Wat krampjes en een naar gevoel in de onderbuik. Kan me herinneren dat ik dat bij de mirena ook had een paar dagen na het plaatsen.
    Verder flink opgeruimd. Alle kledingkasten moeten leeggehaald worden, deze kamer gaat Boaz' kamer worden straks. Lijkt wel of we gaan verhuizen, bah.

3. mb02

mb02 Bekend lid

Druk weekend gehad. Zaterdag mijn verjaardag gevierd met schoonfamilie, ik had een enorme stapel pannenkoeken gebakken, was een groot succes. In de middag naar mijn werk, had een slaapdienst. Vamiddag naar mijn ouders geweest voor de verjaardag van mijn vader, met zijn allen chinees gehaald. Morgen ben ik echt jarig:), ik ga met hubby uit eten.

Verder heb ik hem verteld dat ik overtijd ben, hij was even in shock, maar ook meteen een steun. Het luchtte mij enorm op om erover te praten. Morgen gaan we een test doen, heel erg spannend. Geen idee wat ik ervan moet denken, ben er wel erg gespannen onder.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, fijn dat je je hart hebt kunnen luchten aan je vriend (man). Het zou geen 'last' moeten zijn toch. Hoe reageerde hij eigenlijk verder, buiten dat hij je steunde. Kom je het wel gelijk hier ook even melden want ik leef ontzettend met je mee hoor.
    En natuurlijk ook vast gefeliciteerd.

HIEP HIEP HOERA!!!

Boaz wordt al zo wijs hihihi het is zo schattig. Hij zegt nu vaak 'wlom?' waarmee hij natuurlijk, waarom bedoelt. Hij is er volgens mij wel vroeg bij, want dat begint dacht toch een aantal jaartjes later, hihihi. En hij gebruikt het toch echt op goede momenten, hihi. Verder al echt 3-woord zinnetjes en soms meer. En vooral mama kijk! of papa kijk! waarbij we natuurlijk moeten kijken wat hij op dat moment aan het doen is, hihi. Vol trots laat hij dat dan aan ons zien. Zo leuk deze leeftijd.

Soof, had ik al gezegd dat we eruit zijn vwb de vakantie? weet het even niet meer. Wilde je wel enorm bedanken voor je speurtocht hoor.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mb02, gefeliciteerd! hopelijk heb je dadelijk een mooie test als kadotje :)

@mieke, Boaz is ech t snel hoor. Hier is het of brabbelen, of losse woorden of mama mee, nee niet etc etc

6. mb02

mb02 Bekend lid

Met trillende handen een test gedaan, was (gelukkig) negatief. Er viel een heleboel spannig van me af, grote kans dat mijn ongi nu ook meteen op gang komt;).
    Begrijp me niet verkeerd, als het positief was geweest dan had ik dat wel heel bijzonder gevonden. Dan hadden we heel erg aan het idee moeten wennen, maar was het allemaal wel goed gekomen. Maar ik voel dat de tijd is er nu eigenlijk niet rijp voor is, het is voor nu goed met zijn 3-en.

Vanmiddag ga ik een uurtje meelopen op mijn eventuele nieuwe werkplek. Daarna een gesprek met de coordinator, en als we tot elkaar kunnen komen over de werkdagen/ loon dan heb ik misschien een andere baan:). Lijkt me zo heerlijk, 3 dagen overdags werken, geen weekenden/ nachten en feestdagen meer.

Ga later alles even teruglezen en op jullie reageren. Nu even opruimen, een vriendin en mijn moeder komen zo een taartje eten.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh mb,wat een spanning was dat voor jullie. Nu valt dat van je af.

8. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

MB, nou dubbel gefeliciteerd dan maar ;). Succes vanmiddag, ik hoop dat je die baan krijgt! Zou erg leuk zijn op je verjaardag. Enne fijne verjaardag verder!

Mieke, ja leuk he! Ik vindt het ook geweldig dat hij al zoveel praat. Hij heeft soms echt hele verhalen (waar ik meestal de helft niet van versta ;):D. Hij kan vrij duidelijk zinnen zeggen maar wil meestal veel te snel iets vertellen en dan struikelt hij over zijn eigen woorden :)) Maar het is wel reuze gezellig dat gekeuvel en gezing.
    O, en ik voel me verder prima hoor, af en toe wat misselijk en moe maar niet zo heel vaak.

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: gefeliciteerd met je verjaardag!! En (ongebruikelijke opmerking hier): gefeliciteerd met je negatieve test :) Kan me heel goed voorstellen dat er een last van je af valt (en ook dat je van opluchting morgen ongesteld gaat worden, hahaha)

Leuk al die babbelende kindjes! Vind het ook een geweldige leeftijd. Hij kan zo bijdehand uit de hoek komen! dan trekt hij mijn man en mij van de bank, omdat we samen moeten dansen. Als we dat dan doen, danst hij even mee en stopt dan, kijkt vol verbazing naar mij en zegt: Mama, wat doe je nou????? (sta je ook lekker voor lul :D)

Mieke; punctie van follikels gaat volgens mij niet zoals hysteroscopie hoor, maar zoals vaginale echo en prikken ze dan door de vaginawand. Ze komend dus niet in de baarmoeder, toch Timon?

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pooh, last van plaatsvervangende nervositeit? ;)

Mieke, ik heb dat nooit gehad. De punctie gaat via de vaginawand, net voor de bmm. De baarmoeder laten ze met rust. Wanna, heeft gelijk.
    Jij bent lekker op dreef met opruimen. Gaan jullie zijn kamer in een thema maken?

MB, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ergens fijn dat je negatief heb getest, een last van je schouders. Even op deze wijze jullie leven leiden en vanmiddag meedraaien. Veel plezier!

Gistermiddag ben ik gebeld om vandaag nogmaals voor een fm te komen. Nu bleek dat ze mij wilden volgen, omdat vrijdag zo weinig te zien was en nu toch groei in zat en er meerderen mee gaan doen. Dat bleek ook wel: 1x20,1x18, 2x16, 2x15, 1x14, 1x13, 1x12, 1x11 en wat kleintjes. Bms was nog steeds 9 mm. Vanmiddag krijg ik een belletje of ik woensdag of donderdag de punctie zal hebben. Ligt eraan of ze woensdag vol zitten en ik kan blijkbaar tot donderdag volhouden. Hmmm, deze week loopt iets anders in schema dan ik had gedacht. Het lijkt erop dat ik echt met Pasen mag gaan testen. Nu komt wel het dilemma weer opzetten of ik binnen de week wel wil gaan ballonvaren. Pfff....

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Misschien geeft dit beter beeld.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, dank je voor het plaatje, dat geeft idd een beter beeld. Ik wist niet dat ze dan door de wand heen prikten, lijkt me helemaal geen pretje zeg bah!
    Hmmm loopt het dus toch helemaal anders, nou ja als er maar een mooi resultaat geoogst wordt toch? Daar gaat het om.

Wanna, hahaha die Smurf van jullie is me er ook eentje zeg.

MvT, jaja dat geklets. Ik merk soms zelfs dat wanneer ik hem niet begrijp hij mij echt aankijkt van... ja zeg waarom snap je me niet, ik zeg het toch tegen je.

MB, negatief dat is fijn. Kan me heel erg voorstellen dat er een enorme last van jullie schouders is gevallen. Succes met je nieuwe functie. Hopelijk gaat het door, klinkt goed. Dan hoef je ook niet meer verder te zoeken en blijf je op deze manier ook mooi in vaste dienst.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mieke, ze verdoven eerst je beide wanden, auw! Dan merk je niet meer dat ze al zijn begonnen. Ik merkte het de vorige keer doordat ik de naald op het scherm de 1e follikel zag aanprikken. Helemaal verbaasd was ik.;)

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    krijg gewoon de rillingen van dat plaatje bbbrrr

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik krijg ook de rillingen en heb het al 5 x ondergaan hahaha. En die verdoving aan de wanden is leuk, maar ik verging alsnog van de pijn bij het aanprikken:(

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    diep respect voor jullie !!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    brrr. respect meiden!!!

Ben met Jens naar het kdv geweest,de fotograaf kwam vandaag. Ik heb hem daar een uurtje achter gelaten en toen een bakkie gedaan op mn werk, die hadden toch koffie pauze ;)
    Volgens de juf staat hij er goed op, ben benieuwd!

18. HE LADIES!!!!!!!!

MB! Gefeliciteerd met je negatieve test :D;) kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent!

TIMON! Brrr klint allemaal heel naar, ik kan ook in aanmerking komen voor een optie aanprikken van de eiblaasjes maar dat is voor het wegbranden ervan. Ik zit er niet om te springen, lijkt me doodeng. Dat gaat trouwens ondere algehele narcose ;)

ALL! Rick heeft vanmorgen zijn eerste zwemdiploma gehaald :D zilver omdat hij 2 is geworden. Hij moest van de kant afspringen, nou ja dat ging zittend maar mocht de pret niet drukken :) ik heb mijn principe opzij gezet dus hij mocht tracteren ;)

Daarna weer voor de FM maar er zit niks noppes nada :x..... Heb nu primolut meegekregen en dan aan de 150mg. Toch effe proberen. Morgen wordt ik in de groep gegooid of ik in aanmerking kom voor spuiten met puregol. We gaan nu nog 1x voor clomid 150mg, manlief is de aankomende 2 maanden 2x 5 dagen weg en ikzelf ga 23 mei 5dgn met hem mee naar Kreta. Aangezien de behandeling met puregon erg duur is (1000 euries :$) willen we niet de kans hebben dan manlief er niet is om raak te schieten :D
    Ik ga ondertussen proberen dat ik ook geholpen wordt middels acupunctuur! Daarmee heb ik 2x 2 eitjes gehad dus dat helpt wel!
    En anders pas weer in juni aan de gang.

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Timon: dat is toch een aardige opbrengst!! Zeker als de groei nog twee daagjes doorzet op dit tempo! Succes en sterkte met de punctie!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo Rick!!! :) en gefeliciteerd mama!
    Jammer van je eitjes die niet groeien :(

Deel Deze Pagina