Wanna, juist heel fijn en goed om te weten! Ik dacht namelijk al wel dat we haar zelf soms misschien wat weinig verschonen sinds ze 1 slaapje doet op een dag... Want ze is niet ziek geweest, heeft geen diarree gehad, geen antibiotica, niks... Zeep gebruik ik eigenlijk nooit voor het onderkantje en in bad gaat ze ook zonder zeep, pas als we het badje leeg laten lopen zepen we haar in en spoelen we haar direct af maar ook dan dus niet haar onderkantje. Soof, wel fijn als Rick wat dichterbij naar het kdv kan... Goh, wat is jullie situatie in relatief korte tijd toch helemaal anders geworden he?
Ha Pooh, Pelagos stond in ons top 3 lijstje, maar werd te duur. En op foto's zagen we dat je een weg over moest steken om bij het strand te komen. Dus toen viel deze af.
Miepie, wat naar toch dat de situatie bij jullie thuis zo is. Is absoluut niet gezellig en leuk. Misschien ook stukje verhuizingsstress, of toch niet omdat je zelf aangeeft dat jullie daarmee meer op 1 lijn zitten. Lastig hoor. Boaz zit ook op een verticale groep, wel zo leuk vind ik. Hij vindt baby's namelijk erg leuk en lief. En van de oudere kindjes leert hij veel en zijn ook zijn vriendjes. We hebben wel de woe omgeruild voor de dinsdag vanaf juli. En ook gaat hij 2 ochtend naar de psz. Wanna, onze huisdokter, hihihi. Boaz heeft toevallig nu wel diarree, bah wat stinkt dat toch en wat een gekledder. Wij deden een tijdje zwitsal badschuim in het badje, maar hij heeft vrij snel een droge huid, dus nu maar weer balneumbadolie, lekker vet. En hij heeft dus last van waterwratjes, zo'n naar gezicht en dat kan ook weer zo lang duren Ben benieuwd wat jullie voor vakantie gaan kiezen hoor. Soof, fijn toch dat hij nu lekker dicht bij huis geplaatst kan worden, vind 15 km ook wel erg ver weg hoor. Timon, gaat het al iets beter met je buikie? Spannend toch weer he, nog 2 nachtjes slapen.
Lieffie, de ochtend ging goed. Vanmiddag werd het toch weer gevoelig en heb ik met kruik en deken op de bank gelegen. Had het ook nog eens koud. Nu gaat het wel weer, maar mijn onderbuik blijf ik lichtelijk voelen.
Hallo allemaal, mag ik me hier nog vertonen? Timon wat een verhaal zeg Nu zaterdag tp hoor je dan zaterdag ook hoeveel emmy's er zijn gevormd of hoor je dat eerder? Ik hoop dat een mooi klein kindje van deze beproeving komt. Mbo goed hoor om te switchen. Luister in eerste instantie vooral naar je gevoel zegt mijn instinct. En mocht het dan inderdaad niet allemaal lukken financieel kan je dan weer verder kijken. Wat een opluchting dat je nu een negatieve test had . Vraagje, hoe gaat het met eten van brood bij Yfke? Jolie moet nog steeds iedere keer spugen van de korstjes die ze krijgt MvT wat verdrietig, dikke knuffel voor jullie. Hopelijk komt alles vanzelf af en hoef je daarvoor niet terug. Hopelijk kan je wel even lekker rustig aan doen nu. Miepie jammer dan het nog allemaal niet zo soepel loopt bij jullie. Hopelijk wordt het snel rustiger en vindt iedereen zijn plekje weer. Bijna de sleutel van je nieuwe huis leuk! Pooh hoe is het met de sollicitatie gegaan? Mieke, hoe gaat het met je nieuwe baantje? Wanna fijn dat je ons altijd weer kan helpen met wat info wel lekker dat je staks minder diensten hoeft te draaien.
Simi, ik krijg zaterdagochtend telefoon van het lab. Dan horen we meer en hoe laat we voor de tp mogen.
oja zal nog even laten weten waarom ik radiostilte had.... Zoals al gezegd dacht ik, gingen we ons huis verkopen. Foto's maken en dan op Funda. Alleen duurde dat langer dan we dachten. Uiteindelijk zondag 13 maart op Funda. Nou die week al gelijk 5 bezichtigingen Nou moet ik er wel bij zeggen dat ons huis helemaal af is, je kan er zo in. Maar ja wel een gedoe met een kleintje want je moet steeds je huis uit. Zo dus ook op zaterdagmorgen het huis uit voor een bezichtiging. Dus boodschappen gedaan en toen op het winkelcentrum rondgelopen even bij het reisbureau gekeken en...... geboekt voor Lanzarote een week later Die week ook nog bezichtigingen en op zaterdag open huis. Vrijdags al een bod gehad waarmee we akkoord gingen. We moesten open dag wel doen van de makelaar als "achter de hand". Ik had zelf bedacht dat ik tussendoor nog wel een wasje kon doen maar dat viel tegen. Weer veel bezichtigingen, 's middags Jolie ophalen bij mij moeder en koffer inpakken en zondag naar Lanzarote vliegen. Dat ging hardstikke goed en we hebben lekker kunnen uitrusten en relaxen. Ok eerlijk is eerlijk Het slapen van Jolie ging niet heel goed want haar ritme ging een beetje in de war met laat eten maar dat is onze eigen schuld. Gister teruggekomen en morgen weer naar het werk. Met Jolie gaat het prima, ze kan nu aardig goed zitten maar kruipen heeft ze nog niet helemaal door Maar goed ze gaat steeds meer reageren, kan zo lekker haar armpjes om je nek doen als je haar vast hebt -smelt-. 28 april weer een foto en terug naar de orthopeed hopelijk hoeft ze dan haar broekje ook 's nachts niet meer om.
hi SImi!!! Welkom thuis, hadden jullie goed weer? Dat kruipen zal snel komen nu hoor, zonder spreidbroekje... Ja, hij heeft de baan, per 1 mei!!! Er is nu lichtelijk paniek op zijn werk (geloof ik zo), maar het is niet anders. We gaan er in ieder geval financieel op vooruit! @all, iemand iets van mikija gehoord/gezien??
Even snel, moet zo gaan pakken voor een weekendje weg met ouders en broer. We gaan naar limburg, met zijn allen in een groot huis. Zal wel een chaos worden met die 2 kleintkes. Het is heel erg, maar ik heb besloten dat ik de switch van baan niet ga maken tegen het loon wat er tegenover staat. Ik had slapeloze nachten door het nadenken over de financien, het zat mij helemaal niet lekker. Een vriendin gaf de doorslag, die gaf inzicht in de oplopende kosten van een kind (zoals pooh ook al aangeeft). Dus ik heb die vrouw gebeld en gezegd dat ik graag de switch wil maken, maar dat ik dan een schaal omhoog wil gaan. Ik denk dat het geen kans van slagen heeft, alles zit dichtgetimmerd in de CAO, maar wie weet. Dinsdag heb ik weer contact met die vrouw en dan zie ik het wel. Dus mijn verstand heeft gewonnen, al heeft mijn onrustige gevoel daar wel een handje bij geholpen. Gister had Yfke ineens koorts, 40.2. Ik hoop niet dat dit de voortekenen van de waterpokken zijn, ze is in contact geweest met een kind die dat later bleek te hebben. Zal je net zien, gaan wij een weekendje weg, wordt yfke een krentbol. Ze is nu overigens 74 cm lang en weegt bijna 9 kilo, ze volgt keurig haar curve. Was wel weer een frustrerend bezoek aan het CB, want die vrouw ging het "9 maanden vragenlijstje" afwerken. Dus er kwamen vragen als "heeft ze haar voeten al ontdekt" en "kan ze al omrollen". En dat terwijl ik had verteld dat ze kan staan, aan 2 handen rond wil lopen enz.. Nou, nu ga ik echt inpakken....... .
MB: hahaha, grappig dat zo'n CB verpleegkundige dan nog vraagt of ze haar voeten al ontdekt heeft Als het je zo hoog zat om er finacieel zo op achteruit te gaa, is dit denk ik de goeie beslissing. Scheelt het zoveel als je een schaal meer zou krijgen? Veel plezier met je weekendje weg! Hoop dat yfke niet ziek blijft, andres zit je toch de hele dag binnen, zou jammer zijn! Simi: fijn om van je te horen en proficiat met de verkoop van jullie huis. wat heerlijk dat jullie naar lanzarote zijn geweest! Vriendin van mij is ooik vorige week geweest en had heerlijk weer gehad. ben helemaal jaloers!
SIMI! Welkom thuis oh wat heerlijk zeg, je huis verkocht (en dat in deze tijd) en dan ook nog lekker naar Lanzarote. No woories watbetreft het kruipen, Rick deed dat pas met 13 maanden en met 18 maanden zijn eerste stapjes. Hang jezelf niet aan al die statistische gegevens, dit is jouw kind en Rick is de mijne dus iedereen is anders! Zou super zijn als ze haar broekje niet meer hoeft! MB! Jeetje wat een lastige beslissing is hettoch. Ik begrijp je wel hoor, je hartje in gevecht met je verstand. Ik heb wel altijd de neiging om eerst naar mijn hartje te luisteren, dat helpt mij wel. MIEKE! Rick gaat straks ook naar een verticale groep ik denk dat dat leuker is. We zullen het zien. Toen ik hem gisteravond ophaalde was hij erg verdrietig en heel blij dat hij naar huis mocht. Ondanks dat hij toch ook nog fijn buiten heeft gespeeld!
Soof: wat jammer dat Rick het even moeilijk heeft op het KDV dat zal voor jou ook niet makkelijk zijn! Smurf is mij 's ochtends binnen 5 seconden vergeten en 't is dat hij zo ongeveer de laatste is die opgehaald wordt, maar toen ik een keer iets eerder kwam, vertikte hij het gewoon om mee naar huis te komen, omdat hij nog verder wilde spelen. Hoewel ik daar 's ochtends dus voor Jan met de korte achternaam sta te zwaaien, is het voor mij ook wel fijn dat hij zich daar zo goed voelt. hij zit ook op een verticale groep, en ik merk dat hij dingen van de groten overneemt en al een beetje voor de kleintjes zorgt. Zijn beste vriendje is wel even oud als hij. Schattig die twee samen.
WANNA! Ik weet niet hoe vaak smurf gaat, maar Rick gaat maar 1x per week en ik denk dat dat het probleem is hoor. Hij gaat er nu dik 15mnd naartoe en het is iedere morgen huilen. En ik ben juist zo'n moeder die samen met hem zijn spulletjes opbergt, hem aan de juf geeft en dan weg. Ik dweep niet met dat verdriet, maar het helpt geen drol. 1x ben ik langer gebleven en toen ging het beter, dus misschien is dat de oplossing. Toen hij klein was (alsof hij dat nu niet is ) legde ik hem ook zelf in bed. Als zij datdeden slipe hij niet en ging hij compleet over de rooie! Hij moest direct slapen als ik hem bracht in het begin, toen hebben we dat zo opgelost. Maar nu hoeft hij natuurlijk 's-morgens niet meer te slapen in de ochtend. We gaan kijken of hij op het nieuwe kdv 1 1/2 dag zal gaan. Dat moeten we finacieel nog even bekijken. We zitten nu op een duur kdv (8,- uurtarief) en straks gaan we naar 6.25 uur tarief dus dat scheelt erg veel op 11uur per dag . Het vervelende van alles is dat wij teveel verdienen om lekker terug te krijgen van uncle sam. Maar wij hebben nog een lening staat die ons ca. 228 euro in de maand kost, anders was het allemaal geen probleem. Maar goed, we gaan straks met al het vakantie geld en teruggave belasting een deel (dat bij mijn vader staat) aflossen en dat hoeven we nog maar ca. 128 euro te betalen aan de bank. Dan volgend jaar nog een keer veel aflossen met bonussen etc en dan is het voorbij. Dan mogen we niet meer klagen en hebben we een riant inkomen. Voor mij NOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIT meer een lening Jammer dat ik een auto moest kopen want metdie spaarcentjes hadden we eendeel willen aflossen. Maar ja het gaat nou eenmaal niet zoals wij het willen. Eigen schuld dikke bult!
Hallo allemaal, kennen jullie mij nog. Je weet wel brigit die 4 weken geleden bevallen is van een dochter.... Sorry hoor heb jullie echt verwaarloosd. Als het goed is krijg ik nu weer wat meer tijd voor mezelf dus zal ik vaker mee kletsen. Mijn verhaal later ik ga eerst eens op jullie reageren. Timon: Jeetje wat dapper zeg dat je dat zonder verdoving hebt doorstaan, het klonk echt heel pijnlijk. Maar het is voor een goed doel, dat zal je wel zo sterk hebben gemaakt!! Ik heb mijn handen vol aan kleine isabella (heel zielig door haar krampjes) maar tussen door maken mijn duimen overuren!!! Klinkt wel goed trouwens je oogst!!! Ben echt heel benieuwd... o ik moet stoppen, krijg visite. Pff zal je maar net zien. Nou tot gauw dan maar!! Fijne dag, geniet van het heerlijke weer!!
Soof; ook hier een lening die ik graag snel weg wil hebben. Wij betalen 350 euro in de maand en ben blij als het weg is. Dan kunnen we als god in frankrijk leven hahaha. We hadden toendertijd echt allebei een nieuwe auto nodig ivm ons vor allebei onregelmatige werk. Ze gingen allebei stuk en we konden het echt niet zelf opbrengen. Maar heb mijn man wel aan zijn verstand gebracht dat ik dit nooit meer wil:x Brigit; hoop dat het goed gaat met de kleine meid en jou natuurlijk. Heerlijk weer nu, dus lekker wandelen wrs!! Wij zijn vanmorgen even boodschapjes wezen doen en daarna heeft Myrthe lekker in de tuin gespeeld. Even broosje gegeten en nu ligt ze lekker op bed. Ga zelf dus lekker even in de tuin zitten met mijn tijdschriftjes Kreeg trouwens gisteren de kleertjes binnen die ik via h&m besteld had. Dacht dat ik de helft wel terug zou sturen, maar het staat haar allemaal supergoed en ik ben in één keer klaar voor haar zomergarderobe hahaha.....super!! Ze paste heel gewillig alles en vond het zelf des te mooier....toch best handig dat ineternetshoppen. Alles rustig op je gemak passen in je huiskamer
Oh ja, eindelijk lijkt de weegschaal me gunstig gezind Zag vanmorgen eindelijk een daling van 3 kilo!!