30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DAFFIE! Jij bent goed bezig! Wij deden eerst altijd via Wehkamp, maar die hebben niet meer zo'n grote collectie van C&A dan kan ik beter naar de winkel. Eerst hadden ze een grote disney-collectie. Ik wil vanavond eigenlijk even naar de Hema heb daar een leuk broekje voor Rick gezien.
    Nee ik wil het ook niet meer zo'n lening, vind er niks aan ;)

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Heerlijk dat shoppen voor kindjes hahaha. Ze kan nog alles aan en alles zit ook altijd goed hihihi. Veel makkelijker als voor mezelf!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: hier gaat Smurf twee dagen per week naar het KDV, maandags en vrijdags. ben wel blij dat hij daar heel makkelijk in is.
    Jullie zitten inderdaad wel op een duur KDV. Die van ons zit nu ook op 6,25, maar met 8 dagen van 10 uur, komt dat ook neer op 560 euro per maand. En wij zitten in hetzelfde schuitje qua aflossing van zo'n Dexia schuld. Natuurlijk mogen wij niet klagen over ons inkomen, we hebben allebei een goeie baan (al zou ik in een perifeer ziekenhuis zeker 4 x zoveel verdienen!) Maar we wonen ook vrij duur (huurhuis omdat ik steeds tijdelijke contracten heb) en dan blijft er niet gek veel over. Toeslag voor kinderopvang is voor ons iets van 130 euro.

O ja, mocht je nog voor Rick naar de HEMA gaan, heb je wel die kortingsbonnen van 15% korting? (Ik heb ze via mail gekregen omdat ik wel eens via hema foto's nabestel, kan ze eventueel wel doormailen)

Brigit: hahaha, dat was een kort maar krachtig goed voornemen om wat meer te posten :D Maar is toch helemaal logisch dat je daar de eerste weken niet aan toe komt! Voel je echt niet bezwaard hoor!

Daffie: 3 kilo, wauw! knap hoor!

Even grappig: ik puil na een groeispurtje ineens uit mijn witte jas, dus ging naar de linnendienst om een maat groter te vragen, maar kreeg een ander voorstel. Wisten jullie dat er zoiets bestaat als een "positie-doktersjas"? Whahaha :D Nou, doe die dan maar dacht ik!! Mijn enthousiasme was van korte duur, want toen ik hem uit de automaat haalde bleek dat het een witte wigwam met knoopsluiting is :D
    Jullie zouden me moeten zien als een wit spook hier door de gangen van het ziekenhuis :D

4. WANNA! Ja wij hebben ook die bonnen gekregen, thanx anyway ;)
    Lullig he die klote leningen. Volgens mij heeft 90% van nederland een lening en als die allemaal afbetaald zouden zijn zijn alle banken failliet :p Maar denk erom dat die van mij volgend jaar is afgelost en dan zien ze mij nooit meer (grote ellende daargelaten) Gelukkig hebben we voor Rick al een flinke spaarpot en dat gaat allemaal automatisch en staat vast.
    Ik heb toen die lening moeten aflsuiten omdat ik de belasting kon betalen over het nalatenschap van mijn moeder, en dat nalatenschap zat allemaal in stenen van een huis dat tot op heden (3 1/2 jaar later) volgens mij (mijn zus regelt dat allemaal en ik ben godzijdank uitgekocht, fijn contact zeggen we maar :cool:) nog niet verkocht is. Maar ik kon toen wel even 8000 rooitjes ophoesten JA TUUUUUUUUT ;) Maar de belasting vertelde mij simpelweg dat ik maar een lening moest afsluiten. Nou ja, nog maar een paar duizend en dan is het voorbij gelukkig.

Wat vervelend dat jullie niet kunnen kopen omdat jij steeds korte contracten hebt. Heb je daar een mooie titel en een mooi salaris kan je niks.... :( dat is toch te gek voor woorden. Soms....... :x wordt ik zo simpel van dit land. Weer een goede rede om naar Twente te gaan daar is het goedkoper iig :D

5. Whhhhooooohhhh the pregnant doctor is in the house :D hihih ik zie je helemaal lopen/waden :p

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Brigit: INFACOL!!!!! Helpt hier als een tierelier tegen krampjes, ze heeft ze eigenlijk gewoon niet gehad, we gebruiken het al sinds ze een week oud is... (gaan binnenkort eens afbouwen)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zwaai effe voorbij...ben net thuis van werken en uit eten met 3 vriendinnen. Was gezellie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hihi wanna ook ik zie je al voor me:D

Vanavond popquiz gehad op mijn werk. Errug leuk!! Iedereen heel enthousiast en fanatiek:p helaas een na laatste geworden.

Morgen maar eens met de wasmachine aan de slag....

Gristen meiden

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijne dag allemaal!! het wordt mooi weer!

Wij vertrekken zo naar Wamelland in Tiel. Dara hebben we afgesproken met ongeveer 8 pco mama' met kindjes van dit forum. Wordt de 4e keer dat we afspreken, heb er zin in!! :)

10. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Zo, daar ben ik ook weer even. Heb niet zo veel te melden. Miskraam is nog steeds niet op gang gekomen...

Timon, Heel veel succes vandaag!!! Heb je al telefoon gehad?

Pooh, veel plezier!

Wanna, nou dat klinkt niet echt modieus :D. Kan je niet stiekum je oude jas weer aan? of toch een maartje groter van de gewone jas?

Simi, wat super dat jullie het huis zo vlot verkocht hebben, hadden jullie ook al wat nieuws op het oog? En ook nog lekker op vakantie, heerlijk hoor!

Daffie, leuk he al die nieuwe kleertjes, ik had dat vorig jaar gedaan bij de H&M voor Thomas, dit jaar ben ik goed geslaagd bij een winkel in de buurt.
    Wat goed ook dat je die 3 kilo kwijt bent!

Brigit, leuk om even weer wat van je te horen, helaas was je snel weer weg ;).

Nou, ik ga zo Thomas maar lekker in bad doen en dan van het mooie weer genieten!
    Fijn weekend allemaal!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pooh, veel plezier in Tiel.

MvT, ik hoop zo dat het snel gaat gebeuren. Laat maar komen, want een curretage moet ook niets zijn.

Wanna als spook door het zh. Beelden...:D:D:D:D

Daffie, heerlijk dat die 3 kilo eraf zijn. Heb je er veel bijzonders voor gedaan?

Brigit, kort maar krachtig aanwezig. Zwaai!!

Nieuws!!!:D Ik ben net gebeld door het lab. We hebben 8 bevruchtingen, maar niet allemaal waren naar wens. Sommige waren gefragmenteerd en niet door de keuring heen gekomen. Dus 3 8 celligen worden eskimo's en ik krijg de enige 9 cellige vanmiddag om 13.30 terug. Helemaal blij!:D:D:D:D

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Timon; super meid!!! Succes vanmiddag en ik draai mijn duimen grijs voor je komende 2 weken;)

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je, Daffie. Wat zullen je duimen erna zeer doen.;)

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier ben ik ff snel.....
    draaien is niet gelukt, maar kreeg daarna bloeding waardoor ik in het ziekenhuis heb gelegen, net weer thuis, ff rustig aan doen

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje mikja, dat is schrikken. Gaat te nu wel goed?

@timon ,successssssssssssssss Go4 it!!!

@all, meeting van het forum was erg geslaagd. Leuk om iedereen weer te zien en de kids hadden het prima naar hun zin!

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Shit zeg, heel verhaal getypt maar alles weg! :x

Nou ja, dan hou ik het kort... Het was een mooie dag, mijn schoonouders kwamen en daar heb ik me maar doorheen geslagen want ik word niet toleranter naar die mensen met mijn hormonen... :)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, toch mooi een paar eskimo'tjes en eentje die teruggeplaatst gaat worden. Tenminste die zit er lekker warm en veilig bij jou binnen.

Miki, wat schrikken zeg. Gelukkig ben je weer thuis. Wordt het nu een KS als de kleine niet meer draait?

Pooh, fijn dat het een geslaagde meeting was.

Alpen a/d Rijn: Echt zo verschrikkelijk zeg, je zult maar een boodschappen aan het doen zijn, of je ouders of wie dan ook!
    Zat echt met kippenvel en tranen in mijn ogen net naar het nieuws te kijken, vreselijk.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook net het vreselijke nieuws gehoord. Je zal er maar lopen... En het zal je kind maar zijn, vreselijk! Ik heb kippevel en tranen

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zit weer ff op stoel, kort verslagje:

donderdagochtend geprobeerd te draaien, lukte niet omdat Uk de pootjes stijf hield (heerlijk eigenwijs dus)
    Toen we al naar de auto liepen voelde ik iets, wat je ook wel eens bij ongesteldheid heb, het gevoel dat je leeg loop.
    Maar ja, niet gelijk ongerust want had zoiets van kan ook wat urine zijn natuurlijk met dat gewroet van net
    Bij thuiskomst direct naar de wc gelopen en was toch echt bloed!!
    gelijk verloskundige gebeld, die was er met 5-10 minuten, geregeld dat ik direct naar ziekenhuis mocht voor ctg.
    daar wilde ze me gewoon voor observatie toch houden, bedrust, op posteol behoefte doen mocht geen cm meer lopen
    na 3 uur zat er al geen vers bloed meer op verband dus was al wat geruster
    alle ctg's die ik gehad heb waren goed, behalve bij de 1e (dus bij binnenkomst) zag ze harde buiken/weeën, maar was 's-avonds al minder, ik had zelf zoeits van: ja hallo kom ook net van dat gewroet vandaan hoor!! en de schrik van het bloed enzo
    voor alle zekerheid, zodat ik me ook echt rustig zou houden moest ik vrijdag ook nog blijven, was ff domper omdat het goed ging...maar ja aan de andere kant.....thuis doe je toch wel weer iets meer!
    Vanmorgen vroeg gaan douchen (denk ik ben er klaar voor om naar huis te gaan hihi) ontbeten en weer aan de ctg.....toen gooide Uk bijna roet in het eten dat ik langer moest blijven....die dacht : ja hallo weer die dingen om me heen ik ga slapen!!
    Maar de dokter wilde juist beweging zien!!
    Dus die heeft moeders op een gegeven moment ff wakker geschud hihi en toen was de uitslag naar wens van de dokter!!
    Moet dit weekend nog wel rust houden en mag 24 uur bellen als ik het niet vertrouw en een ctg wil maken

Tijdens het draaien had Uk de benen omhoog, in het ziekenhuis waren ze gebogen........ik weet dat het valse hoop zal zijn...maar zal het nog draaien?????
    En anders toch gaan denken aan een ks inderdaad

20. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Timon, goed nieuws zeg! Nou lekker met de benen omhoog op het wachtbankje jij! Ik ben hoogstwaarschijnlijk weg met pasen maar ik ben zooooooo benieuwd!

Miki, zo dat is even schrikken! Goed de bewegingen in de gaten houden hoor, het is niet niks. Wel fijn dat je weer thuis bent en daar lekker rustig aan kan doen, is altijd beter dan in het zh.

Alphen, verschrikkelijk inderdaad, wat een idioot zeg, wat bezielt zo iemand! Op het nieuws vertelden ze dat hij bij binnenkomst 2 mensen heeft doodgeschoten en dat nog niet zeker was hoe het met het kindje was die ze bij zich hadden. Het is allemaal echt verschrikkelijk maar bij zulk nieuws denk ik meteen: het zal ons gezinnetje maar zijn, en Thomas blijft daar in die chaos alleen achter, brrrr. :(.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, ik wordt inmiddels gek van de zwangerschapskwalen. Ben vaak de hele middag misselijk en ben ook erg moe. Ook last van de darmen. Toch wel raar dat je lichaam nog zo zwanger kan zijn met iets wat niet leeft. Het lijkt ook wel of de kwalen erger worden dus misschien stijgen mijn hormonen ook nog steeds..... erg verwarrend allemaal :x.

Deel Deze Pagina