30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mikija, jeetje meid, ik was je al "kwijt" hier. Wat eng dat het zo gelopen is. Doe kalm aan hoor!!

@mvt, ja dat gevoel had ik ook meteen, je zal er maar lopen.... Ik begreep op het journaal dat dat kindje onder een rolluik door was getrokken door een winkelier en nog zou leven....

Raar dat je lichaam zo "zwanger" aan blijft voelen he. is er helemaal geen kans of hoop dat jullie de echo te vroeg hadden en er nog geen hartje te zien was?

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Timon, duimerdeduimduim!!!! Spannend hoor, en een hele mooie opbrengst aan eskimo's maar ik hoop dat deze mooie eskimo gewoon meteen aanslaat!

Miki, dat is schrikken, oef.... Als de kleine in stuit blijft, ga je dus voor de keizersnee begrijp ik? (zou ik wel doen maar dat is natuurlijk heeeel persoonlijk)

Echt naar van die gast in Alphen. Idd wat bezielt zo iemand he? Dat je zelf ongelukkig bent en dood wil a la, maar dat je daar allemaal vreemden in mee wil nemen, dat snap ik niet.

MvT, wat ontzettend vervelend dat je last hebt van kwalen... :(

Hier een rustige dag voor de boeg na een paar drukke dagen. Vanmiddag ben ik alleen met de meiden, gaat mijn man naar het stadion. Hij heeft mooi weer in ieder geval!
    Vrijdag was mijn familie hier trouwens de hele dag versnipperd, hihi. eerst kwam mijn vader om zijn kleindochters te zien, toen kwam mijn zusje en toen kwam mijn moeder die bij mijn zusje ging logeren dus ze hadden maar hier afgesproken, zo kon iedereen de kleintjes nog zien. :) O, en mij misschien ook wel? ;)
    Gisteren dus een vriend van ons in de ochtend wat supergezellig was en toen mijn schoonfamilie. Vreet echt energie die mensen. Ze willen altijd persé iets meenemen en dan gaan ze aan mijn man vragen wat ze mee kunnen nemen. Ik vind dat ze niet altijd iets mee moeten of hoeven nemen maar laatst hebben we gezegd: geen speelgoed meer! Ze nemen altijd van dat verschrikkelijke plastic spul met lampjes en geluiden enzo en Mini1 is er na 2 uur op uitgekeken en wij zitten nu met 2 enorme dozen speelgoed waar ze niks mee doet. Dus nu brengen ze iedere keer kleertjes en die kan ik op zich wel gebruiken, maar ze hebben altijd de maat verkeerd! Gaan ze alleen af op leeftjd terwijl ik 100 keer heb gezegd dat Mini1 een kleintje is voor haar leeftijd en dus wel een maatje achterloopt. Dus die loopt aankomende winter misschien in de zomerkleding die ze nu krijgt, haha! :D Vind het gewoon vermoeiend dat ze nooit luisteren...

Nou, ik ga zo lekker op het dakterras hangen met Mini en van het heeeeerlijke weer genieten!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij vertrekken zo naar een verjaardag! Lekker in de tuin hangen bij mn jarige nicht!! :)

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja denk wel dat het daar op uit draai, waarom moeilijk doen als het dan "makkelijk" kan, maar ja....het is allemaal wat

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Tja, een keizersnee is natuurlijk alles behalve makkelijk alleen zijn de risico's meer voor de moeder dan voor het kind dan bij een vaginale stuitbevalling...

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    #2726 Brigit, 11 apr 2011
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
    Zo ik ga weer een poging doen, alleen reageren op alles gaat het niet worden denk ik. Pff wat kletsen jullie veel :D

MvT: Wat gek dat je zo'n last hebt van kwaaltjes en ze je verteld hebben niks te zien op de echo. Krijg je binnenkort nog een echo? Voordat je ook maar iets doet, medicijnen of iets dergelijks vraag aub nog even om een echo. Ik hoor wel vaker dat ze het mis hebben en er toch een levend vruchtje zit. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ja het zou zo erg zijn als het toch goed is en er wordt een miskraam opgewekt.

Miepie: Infacol hebben we geprobeerd maar daar werd het alleen maar erger door. Cinababy geven we en dat werkt een beetje.

Alphen a/d rijn: Wat erg he wat daar gebeurt is!! Ongelooflijk dat zo'n debiel zoiets doet, waarom al die mensen mee slepen in zijn ellende!!! Mijn man is hier degene die altijd de boodschappen doet en hij zei gisteren, stel nou dat hij daar had gelopen en ze hadden hem ook neergeschoten, dan was ik alleen met de kleine achter gebleven. Vind hij een heel naar idee, maar ja daar zijn mensen die het echt mee maken. Bah ik heb er gewoon geen woorden voor.....

Ik zit hier te typen met een heel zielig klein meisje op mijn buik, ze wil heel graag slapen maar heeft de hele tijd krampjes. Vanochtend al met haar naar dokter geweest en morgen mag ze naar de dietiste. We vermoeden een koemelkallergie. Die kans is heel groot, zit in de familie en heb het zelf ook althans ik ben lactose-intolerant. Ik ben erg blij dat ze er spoed achter zetten want anders had ze 2 mei pas mogen komen.
    Doordat ik moest afkolven kwam ik zelf niet toe aan uitrusten en isabella kreeg niet genoeg voedingstoffen binnen, na een fles had ze nog steeds honger. Met pijn in mijn hart besloten borstvoeding af te bouwen en nu..... heb ik spijt :( ze heeft zoveel krampjes, zelfs tijdens het voeden al. Ze krijgt hypo-allergeen maar zelfs dat helpt niet. Met bv had ze ook wel krampjes maar alleen savonds. Gisteravond heeft ze het laatste beetje bv gekregen, ze kreeg steeds minder bv en meer kv en de krampjes werden ook steeds heftiger en komen vaker. Ik hoop echt dat de dietiste ons kan helpen en we zsm op andere voeding over kunnen, het is zo'n heerlijk lachebekkie, maar ja door die krampjes vergaat het lachen haar weer snel.
    ze is nu na een fles wel tevreden, geen honger meer. Dat is dan wel positief.

Wat kan je snel van zo'n kleintje gaan houden he, jeetje echt liefde op het eerste gezicht. Echt een lekker ding. Ze is heel lief maar heeft ook heel sterk een eigen willetje, heerlijk vind ik dat. Temperament van haar vader (italiaans) hihi dus dat wordt wat strakss;)

Zo ook nog ff fotootjes in album gezet!!!

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Owwww Brigit, wat is ze mooi!!!!

En wat sneu dat ze zo'n last heeft van krampjes... Jammer dat bij jullie de Infacol niet helpt. En als je haar op haar buik legt, gaat het dan beter? Vrienden van ons hadden een dochtertje dat echt ook de hele dag en nacht huilde, TOT ze haar op haar buikje te slapen legden. Doodeng natuurlijk, maar de kleine had gewoon eindelijk rust. Maar goed, wel fijn dat je zo snel bij een arts terecht kan.
    En dan ook nog moelijkheden met de bv, wat ontzettend jammer voor je joh... :( Bv is toch niet zo vanzelfsprekend als je het graag zou willen zien he? Waarom heb je er spijt van ivm haar eventuele allergie? Daar zou ze toch ook last van hebben als ze bv had gekregen?
    Ben erg benieuwd hoe haar temperament zich gaat ontwikkelen, haha! Tegen die tijd kan ik je tips geven, hier is dochter nummer 1 ook lekker temperamentvol, oef....

8. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Miepie: :) Dank je, hihi ik vind haar zelf ook heel mooi, maar ja ik ben dan ook haar mama:p

Ik ben zelf lactose-intolerant dus laat alles staan waar melk in zit, dus met mijn bv had ze er geen last van. Vandaar dat ik er spijt van heb dat ik er mee gestopt ben. Maar ja het gaf haar ook geen vol gevoel dus nou ja het heeft zo moeten zijn.
    Op haar buik gaat het stukken beter maar ook niet de hele tijd, ze ligt dan lekker bij mij of papa op de buik en dan slaapt ze wel een tijdje. In bed op haar buik leggen werkt heel even, maar dan weten de krampjes haar toch weer te vinden. De warmte van onze buiken helpen haar volgens mij toch het beste.
    Net had ze zelfs krampjes tijdens het voeden, pfff het wordt echt met de dag erger. :x

Hihi ik zal tegen die tijd aan je denken als ik wat tips kan gebruiken, alle hulp zal dan wel welkom zijn ;)

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    He heerlijk, ik ben er weer. Heb jullie echt gemist!!!
    (hihi moest ik ook nog even kwijt:p)

10. EVEN EGO

Ons jongste poesje is weg :( ze is altijd in en om de tuin. Nooit langer dan 5min uit beeld en nu is ze al sinds gister-ochtend weg.
    Bij de buren 2 deuren verderop heeft ze vast gezeten onder de trampoline (daar staat een net omheen) ze hadden een hondje te logeren die haar opgejaagd heeft. Ik weet niet of ze gewond is of niet :( De andere kat kwam al compleet opgeblazen binnen maar zij is weg....... Nou zijn onze buren geen kattenliefhebbers en ze hadden ook niet gezegd dat er iets gebeurt was.:x
    Ik heb de godganse dag lopen roepen naar dat poesje en ze zeggen dus niks. Tot ik haar in het vizier kreeg en heb gevraag dof ze iets had gezien. Teigetje loopt namelijk niet zomaar weg en zij was buiten met de kinderen gisterochtend. Toen vertelde ze pas wat er gebeurt is. Ze heeft alleen gezegd dat ze haar bevrijdt heeft en toen is ze gevlucht. Maar wij vinden het verhaal stinken, het kan gewoon niet dat dat kleine meisje ineens pleite is :(
    Zaterdag moest ik iets uit de auto halen en toen hoorde ik haar tegen haar zoontje zeggen "pak hem maar bij z'n vodden" toen realiseerde ik me dus dat haar zoontje achter onze andere kat aanzat. Beest helemaal sjezen door de straat heen en hij maar rennen en gillen. KInd is helaas niet helemaal goed, vind ik allemaal heel erg voor je als ouders maar niet achter mijn dieren aanzitten. Toen ze mij dus ineens zag, en ik dus had geroepen dat ij het poesje maar niet bang moest maken. Zei ze; "ja voor hem is het een spelletje" :$ K...wijf zal ik die jong van jou eens opjagen :x
    Mens ik ben zo boos en ongerust. Teigetje is pas 10mnd oud en super lief!

sorry voor mijn verhaal :)

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Brigit: wat een popje! Prachtig meisje hoor!

MvT: wanneer moest je ook alweer terug naar de gyn?

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: wat naar dat Teigetje weg is! En wat achterlijk dat je buren er zo mee om gaan! Zelfs al ben je geen fan van katten, je hebt toch respect voor je buren en gaat toch niet zo met andermans huisdieren om!! Hoop dat je hem snel terug vindt!!

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Jeetje soof, wat naar van teigetje. Ik hoop dat ie snel weer terug komt. Wat een k.. mensen zeg!! Ze moeten hun lekker eens gaan opjagen, kijken of ze dan nog lachen!!! Ze moeten die mensen incl kind oppakken voor dierenmishandeling!!!! Bah misselijkmakend!!

14. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Brigit, wat een schatje, mooi kindje hoor! Wat jammer dat ze zo'n last van haar buikje heeft. Thomas heeft daar bijna geen last van gehad en als hij wel last had legde ik hem op zijn buik over mijn onderarm en zo wiegde ik hem. Door de druk op zijn buikje werd het meteen een stuk beter.

Soof, wat naar zeg! Wij hebben het ook gehad met een van onze katten, zij was toen ook nog maar ongeveer 16 weken en ze is waarschijnlijk met een kindje meegelopen. We hebben haar een paar dagen later uiteindelijk een paar straten verderop gevonden, was ze blijkbaar de weg kwijt. Ze is heel gevoelig voor mensen die haar aanhalen en dan loopt ze je ook zo achterna. Nu gelukkig niet meer bij vreemden maar nog wel steeds bij ons. Hoe vaak ik weer achter haar aan moest rennen om haar te pakken te krijgen voor ik een wandelingetje kon maken ;).
    Maar wel heel raar dat die buren zo doen zeg, best wel asociaal eigenlijk! Nou, ik hoop maar dat ze gauw weer terecht is.

Wanna, morgen moet ik weer naar de gyn, 8.35 heb ik een afspraak. Ik verwacht eigenlijk dat het niet anders is als vorige week, er was afgelopen week zo weinig te zien, ik kan me gewoon niet voorstellen dat het nu beter zal zijn.
    Brigit, je hebt gelijk hoor, ik zou ook niet tot actie overgaan als ik niet nog een echo had gekregen. Morgen zou ik volgens mijn berekening 8 weken moeten zijn, nou als er dan nog niks te zien is wordt het ook niks vrees ik.
    Wel reuze irritant van die kwalen, het is niet erg als je weet dat je er wat voor terug krijgt maar nu heb ik er zwaar de balen van.
    Mijn moeder vond zelfs dat ik gegroeid was, al zie ik dat niet echt hoor ;).
    Ach nou ja, we zullen wel weer zien morgen...

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @brigit, wat een droppie!!! jammer van de krampjes, is zo zielig, Heb je venkelthee al geprobeerd?

@soof, shiiiit dat is niet leuk. Ik weet hoe het voelt. Hopelijk komt ze opeens aan wandelen (hoop).

@all, mn moeder is hier de zolder aan het soppen en gooi weg wat weg kan. Er staat heel wat klaar voor de rommelmarkt. Ik heb een patiënt die daar altijd staat en ik geef dat aan haar. Krijg ik van haar weer wat terug (nieuw speelgoed/ kleren voor jens)

16. MvT! Ja het is erg associaal, ze zijn dat niet opzich. Doen veel vrijwilligerswerk etc maar dit slaat gewoon nergens op. Maar ik ben er klaar mee hoor, heb net nog gevraagd of ze had gezien dat ze gewond was. Nee dus, ze heeft niet alles gezien. Wel dat ze richting ons is gevlucht. Maar ik zeg niks meer, dat ze er in zakken!!!! :x
    He alweer een rondje gewandeld en wat verder gefietst in de wijk. Ik hoop echt dat het goed met haar gaat, vind het idee zo afschuwelijk dat ze ergens ligt en gewond is :(
    Heb haar al op Amivedi gemeld en heb alle dierensrtsen in de buurt gebeld en het opvangcentrum.
    Ze is erg bang en juist niet aanhankelijk op straat, thuis wel maar als ze op straat iets hoort is ze direct weg....
    Getverdemme, ik ben er helemaal naar van :)

17. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

He get Soof, ik kan het me helemaal voorstellen! Sterkte, ik hoop dat ze gauw weer gezond tevoorschijn komt!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Brigit, wat een schatje is Isabella! En onvoorwaardelijke liefde he, dat voelt echt even anders dan de liefde voor je partner. ;)

Soof, wat naar en zielig dat jullie kleine poesje weg is. Hopelijk vinden jullie haar snel of komt ze toch nog snel zelf thuis.

MvT, Ik kreeg mijn eerste echo met 10 weken, toen bleek het dus niet goed te zijn. Maar zo tegen de 9 weken aan voelde ik me eigenlijk al helemaal niet meer zwanger, gek dat jij dat dus nog wel hebt. Ik ben erg benieuwd, misschien toch iets positiefs morgen. Heel veel sterkte.

Pooh, lekker hoor dat gesop en het opruimen.

Miki, hoe gaat het met je?

Miepie, jullie zijn zeker thuis al heel veel aan het inpakken? Of moet er eerst nog veel verbouwt gaan worden en hebben jullie nog alle tijd. Wanneer willen jullie over gaan?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Brigit, hoe gaat het eigenlijk met je handen/polsen. Is het nu weg na de bevalling of heb je nog last?

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    begin sinds gisteren weer een beetje mens te worden, ben ook langzaam aan weer wat dingen aan het doen, dat mocht ik na het weekend gaan proberen dus voel me ook wat beter in me velletje weer zitten.

Vanmiddag naar de gyn, dus ben benieuwd wat die heeft te vertellen

Deel Deze Pagina