Ego: Ik heb weinig zin om leuk nieuws te lezen (sorry, lieverds). Sinds zaterdagmiddag zijn alle steekjes, etc en gevoelige borsten weg. Misschien dat de pregnyl was uitgewerkt. Zondag en gister best wel met de ziel onder mijn arm gelopen. Tranen van twijfels hebben rijkelijk gevloeid. Nog zit er een somber en verdrietig gevoel in mijn lijf. Sinds gisteravond een druk op de onderbuik alsof de ongi nadert. Ik heb dus geen goed gevoel en baal ervan. Het enige wat ik wil is zwanger zijn. Geen naalden meer, geen gedoe in het zh en wachten wachten wachten. Ja, ik trek het dus eigenlijk niet meer. Na 2,5 jaar mmm gaat het me nu opbreken. Vanmorgen de laatste mutsenbollen ingebracht en nu is het afwachten, met die druk in de onderbuik. *zucht*
nou, Jens zit tegen uitdroging aan, maar had nog genoeg vechtlust om het de dokter lastig te maken hem te onderzoeken. Oren en longen waren schoon. Hij is zeker een kilo afgevallen, maa dat eet hij er wel were aan zei hij. Drinken is het belangrijkste. En plasluiers checken. Dus ik blijf vandaag thuis, heb er anders geen rust op. Moet hem goed in de gaten houden en anders direct bellen. @timon, ik weet niets te zeggen om je je beter te laten voelen. Kop,op, gene bloed geeft moed, slaat nu ook kant nog wal. Ik hoop dat je gevoel het mis heeft. Maar het blijft onzeker he... KNuf!
mikija, heb jij nog interesse in een luiertas? Ik krijg hem net binnen van moeders voor moeders. Is paars met zilver!
Timon, van mij krijg je een mega dikke knuffel. Ik leef echt heel erg met je mee. Pooh, sterkte voor Jens! Sorry meiden, het is TE lekker weer en Boaz roept of we buiten gaan spelen......!!!!
GOED NIEUWS!!!!!!!!!! Teigetje is gevonden ze is zeker 5km uit de buurt geweest. Ze komen haar zo brengen, ze was bij mensen komen aanlopen en hebben haar te eten gegeven. Via amivedi hebben ze ons gevonden!!!!
Soof: wat een geweldig nieuws! Ga haar maar lekker verwennen! Pooh: kan me voorstellen dat je thuisblijft vandaag. Een kilo is wel erg veel zeg! Houdt hij al iets meer binnen? Timon: hoop dat je voorgevoel verkeerd is! Dikke knuffel! Ben helemaal kapot na een dag auto RAI. Dat sjokken is funest voor je rug. Smurf was ook mee en heeft natuurlijk de hele dag niet willen slapen (hij slaapt eigenlijk nooit in de buggy en we waren met de trein, dus heeft hij ook de hele heen en terugreis niet geslapen) In de 10 minuten in de auto van station naar huis is hij dus als een blok in slaap gevallen. Nu ligt hij te pitten op de bank naast me. Vraag me af hoe we er in hemelsnaam nog een paar happen warm eten in krijgen. Hij eet al een week nauwelijks en heeft al 5 dagen diarree, maar drinkt goed en is ook vrolijk. Zou het wel fijn vinden als ik er iets meer eten in kreeg.
hij krijgt iets meer praatjes nu en heeft 2 mini ontbijtkoekjes op. Dus we houden hoop ") En sinds 1130 blijft alles er in. Net terug van de vk. Alles goed. Hartje goed, buik goed. Bloeddruk werd gemeten door stagiare 120/90, maar vk mat 120/80. We houden het maar in de gaten....
POOH! ik hoop dat Jens toch snel opknapt, maar klinkt al goed dat hij het nu binnen houdt! Teigejte is heel mager, maar erg blij dat ze thuis is. Ze heeft zowat de hele tijd geslapen en tussendoor eet ze wat.
welkom thuis kittekat! @all, yeeehoe. Het gaat hier stukken beter. Ik zit met een soort sport verslaggever op schoot. Zit commentaar te geven op een filmpje van youtube over het heelal. Hij heeft goed geslapen, niets meer gespuugd en 4 stukjes ontbijtkoek op. Nu nog aansterken. Oma blijft met hem thuis vandaag!
Pooh, fijn dat jens aan de beterende hand is. Soof, super zeg, dat ze toch nog is gevonden. Timon, dikke knuf voor jou! Wanna, nog een leuke auto gespot?. Hier weinig nieuws te melden. Yfke houdt me lekker bezig op het moment, heeft ontdekt dat ze door te gillen/nephuilen haar zin door kan drijven. Kost mij soms wel moeite dat te negeren, want mijn trommelvliezen hebben het dan zwaar te verduren. Verder is ze superactief, kruipt de hele dag rond en is alles aan het ontdekken. Het eten gaat ook heel goed, ze eet eigenlijk al met de pot mee. Uiteraard pas ik de maaltijd voor haar aan, geen heftige kruiden en zout. Maar ze eet bijna alles (even afkloppen), dat is wel heel makkelijk. Fruit eet ze nu in stukjes, ze wilt geen olvarit meer. Gister voor het eerst aardbei gegeven, ze zat te smullen! Verder is ze heel lief en lacht heel veel, dus dat maakt die gilbuien wel weer goed.
Timon, kop op meid! Een naderend ongi gevoel kan net zo goed duiden op een zwangerschap (spreek uit ervaring ). Zet 'em op en houd de moed er in! Ik vind het allemaal ook zo spannend voor je! (uiteraard hoop ik met heel mijn hart dat je gevoel er naast zit) Wanna, mijn man is vandaag naar de RAI, ik houd niet zo van slenteren dus het moet wel iets heeeel leuks zijn wil ik me daarvoor de hele dag rotergeren aan de te volle paden en te langzaam lopende mensen . Hier gaat de warme hap ook met ups en downs, de ene keer eet hij alles wat je hem voor zet en smult hij zonder morren zijn bord leeg en andere keren krijg ik er echt geen hap in. Eet hij wel goed brood en ontbijt? Pooh, knapt de keine man weer wat op? Hier nog steeds het zelfde, gister een echo gehad en het zit er allemaal nog (zoals ik al verwacht had). Ik heb afgesproken dat we nog wachten tot volgende week donderdag en als het er dan nog zit gaan ze curreteren. Gisteravond werd ik ineens gebeld door de vk, ze had gezien dat ik mijn afspraak weer afgebeld had en ze wilde weten hoe het nu met me ging, aardig he! Zij werken daar oko met homeopathie en ze hebben me caulophyllum gegeven. Dit wekt weeen op en kan ook een miskraam op gang helpen. Ik ben benieuwd, baat het niet dan schaad het niet (hoop ik ) dus ik ga het proberen en ik hoop dat het daardoor los komt! Hihi, de meneer van de caravanwinkel belde net dat de caravan klaar staat, joepie!!!!! Probleem opgelost (heb dinsdagochtend een heel pittig telefoontje gepleegd naar de winkel en het heeft gelukig geholpen ),
MvT! Wat goed, lekker puh caravanman Wat super dat je VK homeopatische middelen voorschrijft!! Ik hoop dat het helpt, had je het aan haar gevraagd, waar we het gisteren over de telefoon over hadden? Of bood ze dit zelf aan?
Hey meiden, weertje he? Miki al (aan het) bevallen? MvT wat naar dat de medicijnen niet hebben geholpen... Ik vind het wel knap dat je zo geduldig blijft hoor. Klinkt misschien heel naar, maar ik wist niet hoe snel ik ervan af wilde dmv een curettage. Mooi dat ze bij de caravandealer onder de indruk waren van de boze telefoontje, haha! Pooh, gelukkig gaat het beter met Jens. is ook niks als hij te weinig vocht binnen krijgt, helemaal met dit weer. Wanna, fijn dat je bloeddruk helemaal prima is! Hey, komt wel goed hoor, met de kamertjes! Natuurlijk wil je het het liefst af hebben maar als ze maar een bedje hebben om in te slapen, toch? Is je zusje al een beetje aan het wennen aan haar nieuwe grut? O, hoe is het nu met Smurfs eten? Ik bedenk me dan altijd maar dat als ze honger hebben, er wel weer gegeten gaat worden. Als wij ons niet lekker voelen is eten ook het eerste dat eraan gaat, toch? Brigit, koemelkallergie, das vervelend! Mag je extra vocht in de vorm van water geven om de ontlasting wat zachter te maken? Of werkt dat niet? Hm, zonnebloemolie zou ik ook niet zo snel geven aan zo'n kleintje, zeker niet met een allergie en overspannen darmpjes... maar ja, je wil toch alles geprobeerd hebben he? Leuk he, dat lachen en dat gebrabbel en kirren enzo? Smelt.... Timon, een hele dikke knuffel! Wat een spanning he? Pffff.... Ow MB, dat gillen.... Mini1 ging daar ook met een maand of 10 mee beginnen. Wen er maar aan of koop oordoppen want dit blijft nog wel even zo vrees ik. gelukkig eet ze wel goed, haha! Hier alles z'n gangetje. Mini1 heeft een paar goede dagen achter de rug na een paar dagen met drift-, huil-, en dramabuien die soms wel meer dan een uur duren, ze komt er dan maar niet uit, wat we ook doen. Over gillen gesproken, oeffff..... Soms wel moeilijk om zelf ook rustig te blijven hoor, maar vooral vind ik het zo sneu dat ze blijkbaar erg gefrustreerd is en geen andere manier kent dat te uiten dan door een bui. Ze is een kindje van uitersten, zeker wat emoties betreft, heel gevoelig. Maar dan ook wel superleuk, lief, schattig, kletserig, sociaal, enz. als ze een goede bui heeft Mini2 gaat helemaal super, ook lekker aan het lachen en kirren enzo. En ze is zo rustig en tevreden en mooi... Morgen naar het CB, ik verwacht dat ze flink is aangekomen! O, daar begint ze nu te huilen, hihi. Nou, even badderen en een flesje, laters! O trouwens, voor mensen die zich graag ergeren aan topics alhier: in de lounge een leuke over bruiloften en kinderen. Heb me al een beetje laten gaan daar dus ben benieuwd wat jullie ervan maken...
MIEPIE! Ik weet nietof dat zo'n goed idee is om mee te lezen maar natuurlijk kan ik me niet beheersen
Hihihi, hier is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/270092-kinderen-niet-uitgenodigd.html
Jij bent ook lekker vlug he, heb het al gelezen wat een gewauwel echt weer een discussie die nergens over gaat. Ik heb me er maar niet in gemengd