30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wij hebben een maxi cosi axis in mijn auto, maar is wel duur ding als je niet toevallig ergens een aanbieding kunt scoren. Doordat je hem kunt draaien is in en uit de autostoel oneglooflijk makkelijk (voor mij nu helemaal fijn, hoef nauwelijks te bukken) In de auto van mijn man hebben we een stoel van Halfords, ben merknaam even kwijt. Zijn er wel tevreden mee.

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hallo allemaal
    mag ik ook meekletsen? Ik ben alleenstaand mama van zoontje van dec 2008 - lekkerr beginnende peuter dus - en heb onlangs besloten als BAM voor een 2e kindje te gaan.

3. KOETJEKUUK! Welkom hier en wat een "dappere" beslissing. Die neem je niet zomaar,maar ik kan de achterliggende gedachte wel waarderen! Hopelijk krijg je toestemming.
    Ik ben Sophia, getrouwd en heb een zoontje van 2 Rick. Zoals je hebt gelezen een puberende peuter....... ik werk op een reisbureau waar echt heel weinig te doen . Gelukkig is er een overplaatsing in het vooruitzicht en kan ik weer volop meedraaien in dit super leuke vak!

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Welkom Koetje! lijkt me niet makkelijk om alleenstaand een kind op te voeden en dat te combineren met eventuele baan.

Ik ben Wanna, 36, getrouwd, werk 4 dagen per week in de gezondheidszorg, heb een zoon van 2 en we verwachten in juni ons tweede knulletje.

5. kleinvisje

dank voor jullie reacties

ik ben trouwens 31, alleenstaand mama dus en ik werk 4 dagen per week als pedagoog op een sociaal medisch kinderdagverblijf. die dagen gaat mijn zoontje naar de opvang.

6. KOETJE! Misschien ben ik erg nieuwsgierig :) maar is de vader helemaal uit beeld?

7. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hallo koetjekuuk, welkom! Zoals al gezegd stoer!
    Ik ben simi, 37 jaar, getrouwd en mama van Jolie die al bijna 1 jaar wordt. Ik werk bij een research bedrijf wat medicijnen ontwikkeld. En wij krijgen eind volgende maand de sleutel van ons nieuwe huis :D

Miki, spannend hoor. Wel fijn dat je nu minder last hebt van de warmte.

Wanna wat kunnen mensen je toch soms dwars zitten he. Laat ze maar hoor. Ze bekijken het maar :p

All, vanmorgen met Jolie op controle geweest. Het bovenbeentje en de heupkom ontwikkelen zich goed. Ze heeft nu een 'afwijking' die net aan de diagnnose heupdysplasie krijgt :) Dus we zijn al een heel eind! Ze houdt nog wel haar broekje als ze slaapt de komende 3 maanden en dan weer terug voor controle

8. kleinvisje

om een lang verhaal kort te maken.... JA. Deze is wel wisselend in beeld geweest maar steeds als het hem te moeilijk werd of ik hem iets vroeg (kopie paspoort bijv.) bleef hij weer weken of maanden weg totdat ik hem dan weer vroeg om toch te komen voor de band met zijn zoontje. Omwille van de rust hem onlangs begin dit jaar de keuze gegeven of contact en afspraken op papier of niet.
    aangezien hij zich niet wil vastleggen, geen verantwoordelijkheden aankan en al helemaal niet wil betalen was de keuze dus al snel duidelijk. Jammer dat het niet anders kan, maar het is nu iig wel duidelijk en rustig.

9. Heel goed KOETJE, lijkt me veel rustigere situatie. En als je zoontje straks oud genoeg is, is de keuze aan hem of hij zijn vader wil leren kennen. Met de achterliggende gedachte dat hij voorbereid is op een vette teleurstelling.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom koetjes. Ik ben poohbear, moeder van een ook peuterpuber, Jens en zwanger van nummertje 2.

@all ,Jens heeft voorh et eerst op de wc gepoept!!!
    Hij gaf sinds kort aan als hij gepoept had, bah bah. Toen vorige week, als hij ging poepen, maar wilde echt niet o pde wc of po zitten.
    Vanmiddag stond hij weer met zijn handen in zijn kruis, bah bah te roepen en wees naar de wc. Dus ik met hem mee, luier af en op de wc verkleiner zitten. Nou dat was niet leuk. Dus boekje erbij gepakt en toen ging hij boekje "lezen" en opeens was het PLONS!!!Mama met tranen in haar ogen. papa applaudisseren en hij mocht zwaaien en doortrekken .Trots trost!!!!
    Ook wil hij geen tuitbeker meer...heerlijk!!! EN vanmiddag 4 boterhammen op....wat een lekkere dag! :)

11. POOH! Zo hallo dan dat gaat effe in een razend tempo met die kleine Jens :D gefeliciteerd! Hier is het potje voor alnog alleen interessant om even op te gaan zitten en dan moet mama ook en papa ;)

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hallo koetje!!

ff snel weer een teken van leven hihi

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hihi, hij plast elke avond in bad (staand), dus net voor het in bad gaan weer op de wc gezet. Erg interessant, vooral het frummelen aan je piemel
    Maar geen plas. Dus in bad, en ja hoor, gaat ie staan plassen....we zijn er nog laaaaang niet!!!

14. kleinvisje

sohia: ja inderdaad zo denk ik er ook over

pooh: goed van jens zeg. mijn zoontje is net begonnen met op het potje. maar tot nog toe vooral erop zitten enz. maar begin is er :p

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    de elektriciën is hier 2 dagen vol bezig geweest om stopcontacten en inbouw spotjes aan te leggen op Jens nieuwe kamer, waar we de dakkapel hebben geplaatst. Wat een werk zeg...zo dat hadden we niet zelf gekund! Echt top! Kan papa morgen beginnen met gaten dichten ....

Jens is GEK op de maan en sterren. Roept de hele dag, maan, mars, ster en aarde!!! Ik heb via Ebay muurstickers gevonden. Dan verven we de muren wit met blauw en plakken daar die muurstickers op met raketten, sterren en planeten!!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    De mama's met de peuterpubers veel succes en sterkte met die momenten.

Fijn dat iedereen weer op de been is. Geen diarree meer.

Mikija, nog steeds zwanger?;)

Wanna, vervelend om zulke reacties te krijgen. Kan je het nu wat aan de kant zetten?

Koetjekuuk, wat een groot besluit. Welk traject zal jij gaan volgen en heb je een donor? Jammer dat de vader van je kindje zich heeft teruggetrokken.

Hier ben ik Timon, 35 jaar en we zijn al 3 jaar in de mmm voor ons 1e kindje. We zijn in de 2e ICSI poging. Vrijdag ongi geworden en nu is het afwachten wanneer we voor de cryo kunnen gaan. We hebben nog 3 eskimo's.

Simi, wat gaat de tijd snel. Bijna de sleutel van jullie nieuwe woning.
    Wat fijn dat Jolie alleen nog met het slapen het spreidbroekje aan hoef.

Pooh, wat een gave mijlpaal! Hoera voor Jens!! :D
    Wat een leuk idee voor Jens' kamer. Het heelal in zijn kamer.

Ik zie net dat de ex-directeur van het Hofnarretje bij Paul en Witteman zal zijn.

Gaan jullie nog leuke dingen doen met Koninginnedag? Wij gaan struinen op een grote rommelmarkt. Zin in!!!:D

17. kleinvisje

@ timon
    ik wil gaan voor zelf zoeken van een donor en dan via ZI zwanger proberen te raken. Vind ik nog het meest " natuurlijk" doordat je zelf kan kennismaken met iemand, zelf kan selecteren min of meer en ook niet naar een kliniek hoeft etc.
    uiteraard dan wel met de nodige testen voor de veiligheid en een contract.
    ik zal voor jullie duimen want jeetje 3 jaar al mmm is heel wat zeg. hoop dat je snel zwanger zal worden nu !!

18. Allemaal naar het huwelijk aan het kijken??? :)

Ze is erg mooi en best eenvoudig. Ik heb gelukkig de computer hier aan, mijn baas kwam precies binnen op het moment dat ze uit de auto stapte. Heb hem vriendelijk verzocht even zijn mond te houden :D
    Hij wenste me veel plezier vanmiddag hahaha heerlijke baas heb ik toch :p

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik zit ook te kijken! Af en toe even afgeleid door de kids maar die sluit ik dan gewoon weer even op in de gangkast :D (grapje uiteraard!) en dan is het weer rustig en kan ik genieten van alle "pomp" (kan er even geen NL woord voor bedenken...)

Leuk dat ze een jurk aanheeft van Alexander McQueen... Tis best een mooie ook nog eens ;)

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jaaa, zit ook te kijken hahaha. Alles toch wat strakker en minder emotioneel als bij alexander en maxima, maar dat is ook wel een beetje brits natuurlijk;) Ze ziet er wel mooi uit ja....
    Myrthe zegt ook de hele tijd...mooie vrouw en mensen zingen hahaha. Ze vindt het prachtig, maar heb haar net maar in bed gelegd.

Koetjekuuk; ik ben Daphne, 34 jaar jong en mama van een meisje van 2 jaar en 3 maanden (via ICSI verwekt). Sinds vorig jaar januari 3 ICSI pogingen gedaan voor een broertje of zusje, maar allemaal mislukt.
    Nu zijn we gestart met onze 4e poging die we helaas zelf moeten betalen.
    Wel bijzonder om via ZI zwanger proberen te worden....

Deel Deze Pagina