30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Zit niet te kijken :( Moet werken, maar hebben net wel met een paar collega's verdacht lang rondgehangen in de wachtkamer van de darmonderzoeken, waar de TV aanstaat :D Even de japon gespot toen ze Westminster binnenkwam.

Sta verstelt van hoe ons hummeltje begint te babbelen. ik had gister flink migraine en zat voorover gebukt met mijn hoofd in mijn handen op mijn bed, komt Smurf eraan en zegt "gaat het nog een beetje, meneertje koekepeertje?" :$

2. WANNA! Ondanks je migraine is dat wel een hilarisch moment :D
    Rick babbelt je ook de oren van de kop, ik moet zo lachen als hij met zijn vingertje op en neer gaat en danheel serieus kijkt en zegt: "mag niet" :)

3. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hallo allen, daar ben ik ook weer even gauw. Ben het weekend weggeweest en heb het daarna zo druk gehad, pfff. Maarre sorry voor het niet reageren! :)

Pooh, wat goed zeg dat hij op de wc heeft gepoept. Misschien moet ik die afleidingstruuk ook maar eens proberen. Thomas wil nooit blijven zitten thuis. Op het kdv doet hij al regelmatig een plasje maar het is me thuis nog maar 1 keer gelukt. Hij geeft ook wel aan dat hij moet poepen maar hij wil dan niet op het toilet, hij zegt dan: 'mamma rust laten' ;). Ik moet hem dan dus met rust laten tot hij klaar is met poepen, pfff :D.

Wanna, hihi, wat een opmerking zeg :D, leuk het dat ze zo lekker kunnen babbelen!

Koetje, welkom! Ik vind het heel dapper dat je de poging waagt! Ik heb altijd gezegt dat als ik voor mijn 35e geen geschikte had gevonden ik het ook zelf zou proberen, ik sta daar nog steeds achter het is alleen nu niet meer nodig.
    Ik ben Bianca, mamma van Thomas. We zijn ruim anderhalf jaar aan het proberen voor een 2e en laatst was ik eindelijk zwanger maar ging het niet goed. Zit nu midden in een miskraam.

Miki, dus nog steed niks begonnen? Ligt het nog steeds in een stuit?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben gister weer voor een echo geweest en jammer genoeg zat de vruchtzak er nog steeds, grrrr :x. Dus helaas een afspraak moeten maken voor een curretage. :(
    Ach het heeft ook wel weer lang genoeg geduurt inmiddels en over 4 weken gaan we al op vakantie en dan wil ik het helemaal achter de rug hebben. Toen ik gister van het ziekenhuis naar huis toe reed kreeg ik wel behoorlijke krampen dus ik heb nog wel steeds de hoop dat het nog uit zichzelf los gaat laten. Ik verloor gister dan ook redelijk wat helder rood bloed en een aantal stolsels dus wie weet. Vanochtend was het weer weg maar sinds een uur begint het weer op te zetten. Zo maar eens even weer wat pijnstillers nemen...
    O ja, maandagmiddag heb ik de afspraak in het zh.

4. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

He Soofke ben jij er ook! :D

5. Ja wat moet ik anders doen :D het huwelijk is voorbij en verder is er niet veel soeps te doen ;)

Ik hoop voor jou dat het nog loskomt, maar het houdt wel enorm lang vast zeg! Maar ja je af al aan dat die kans aanwezig was. Dan maar hopen dat de curretage voor jou goed verloopt en dat je weer klaar bent voor de volgende ronde.

Wie gaat er trouwens wat doen morgen?
    Wij gaan naar Oberhausen, shoppen in Ocentro en naar een tentoonstelling in de naastgelegen Gasometer. Dit doen wij nu al 3 jaar en bevalt echt prima. Samen met vrienden. Hun oudste is van Rick zijn leeftijd en een baby erbij. Kijk maar eens op de site van de Gasometer, erg mooie en spectaculaire tentoonstellingen. En dit is de derde en laatste rij, we hebben de andere 2 ook gezien dus nu moete we wel :p

6. Had nog een leuke, vanmorgen, op het moment dat Kate in de auto aankwam was mijn baas binnen. Die moest al lachen dat ik zat te kijken (op 2 computers zodat ik niks miste :)). Hij was wat aan het vertellen op het moment dat ze uitstapte, heb hem toen even vriendelijk gevraagd of hij even zijn mond kon houden :D hij moest erg lachen en wenste mij veel plezier met de kijkmiddag hahahaha heerlijke baas heb ik toch he :)

7. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Wij waren vanochtend schoenen kopen voor Thomas en daar was het ook redelijk uitgestorven, dan duurt de dag wel erg lang! Ik heb net ook even een filmpje teruggekeken, ik vind het een prachtige jurk! Zoiets zou ik ook wel uitgekozen kunnen hebben (kan het alleen niet betalen ;):D:D).
    Weet nog niet precies wat we gaan doen morgen, misschien even de stad in ofzo. 's middags komt mijn schone zuster met mijn nichtje langs, mijn broer moet werken maar ik hoop dat hij ook nog even langs komt.
    Krampen worden wel erger nu, ik ga pillen halen, veel pleziet allemaal morgen en tot gauw (beloofd ;))

8. Nou sterkte meid, hoop dat het nu doorzet!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sterkte mvt, hoop dat het zo door zet.

@al,, ja mooie meid in een mooie jurk zeg!! Dat figuurtje van haar...pffff :(

Hier ish et goed. Vanmiddag wel een beetje naar geworden. Te weinig gedronken denk ik in alle drukte op mijn werk. Ben even gaan zitten met een banaan en wat drinken ,toen ging het weer!

10. mb02

mb02 Bekend lid

Wij hebben een lekkere dag gehad. Rondje over de kindermarkt gelopen, terrasje gepakt en spontaan ge-bbq't met mijn broer+gezin.
    Morgen een verjaardag en daarna 2 dagen werken, dus niet veel tijd om hier rond te hangen.
    Dus een zwaai naar jullie allemaal!

11. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Nou meiden het heeft doorgezet. Vanmiddag ben ik het verloren bij mijn ouders op het toilet ;). Ik was behoorlijk onder de indruk van de grootte zeg. Ik had werkelijk niet verwacht dat het zo groot zou zijn. Ik verwachtte iets ten grootte van ongeveer een walnoot maar dit was meer iets als 3 of 4 walnoten op een rijtje, ongelofelijk!
    Nou ja, ik heb daarna nog ongeveer 3 uur behoorlijk zwaar gebloed en flinke stolsels verloren maar nu heb ik geen krampen meer en bloed ik ook bijna niet meer dus ik hoop dat dat het was en dat het nu schoon is...
    Ik was zo opgelucht dat ik gewoon even van de mik was en toch nog even emo werd...

12. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

MB, jij vroeg toch nog naar ervaringen met autostoeltjes? Wij hebben zo'n kiddy en wij zijn er zeer tevreden over. We hebben de testen van de consumentengids er nog even op nagekeken voor wji er een kochten en deze kwam erg goed uit de test. Ik vind het vooral erg makkelijk dat ie meegroeit. Thomas groeit zo snel, hij is nu 2,5 en past niet meer in de Maxi Cosi Priori bij mijn moeder in de auto. Verder vond ik dat blok ook wel erg veilig en was het voor hem erg fijn dat hij zijn bovenlijf vrij kon bewegen. Ook een groot voordeel vind ik dat je het stoeltje gemakkelijk ik een ander auto plaatst omdat je het kind vast zet met de autogordel.
    Het nadeel vond ik wel dat je het niet zo eenvoudig in de ligstand krijgt (er moet een beugel van onder de zitting naar achter de zitting geschoven worden) en ook dat ik toch vond dat hij niet heel veel bewegingsvrijheid had met zijn benen (bij gebruik van het blok).
    Kortom, voor de kleintjes vind ik een Maxi Cosi of Romer gebruiksvriendelijker maar voor de iets grotere vind ik deze het beste. Maar ik blijf er wel bij dat ik het blok wel erg veilig vond, ze rollen er bij een frontale botsing overheen in plaats dat ze in de gordeltjes hangen.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje mvj. Wat groot klinkt dat nog! Klinkt stom, maar toch fijn dat het nu echt weg is. Ga je morgen het zhuis bellen?

@all, we zaten gisteravond "verplicht binnen". de buren hadden een feestje en de bbq rook waaide onze tuin in. Geeft niets, maar stinkt wel ;)
    Dus hebben we een uurtje gaatjes gevuld op zolder. Wat een werk zeg!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MvT, toch wel een fijn idee dat het nu toch op de natuurlijke manier je lichaam uit is. Beter dan een curretage! Hopelijk heb je er niet al te veel last meer van. Hoe was het emotioneel, gaat het wel met je?

MB, wij hebben in beide auto's een Romer stoeltje die met isofix bevestigd kan worden. Mijn vriend heeft die met extra bevestigingsstang. Prima stoeltjes, maar wel prijzig.

Hier alles goed, even niet geweest hier, druk met andere dingen en veel bij KLM gewerkt ivm de vakantiedrukte. Verder heb ik van de week het nieuwe achterfietszitje opgehaald en gister gemonteerd en voor het eerst saampjes zo gefietst. Ben helemaal enthousiast over dit zitje. Qibbel home :: Qibbel heb die met de paarse stippen gekozen.
    We zijn naar een dorpje verderop gefietst, was kermis, met een klein pontje overgevaren en hebben daar een hapje gegeten.

Miki, hoe gaat het met je?

Oh en Koetjes, welkom bij ons clubje!:D

Vandaag weer verder met Boaz zijn nieuwe kamer.

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

MVT; toch fijn dat het vanzelf is losgekomen en die grootte die je noemt had ik eigenlijk ook niet gedacht. Hoop dat je je emoties niet opzij zet en ze even laat komen, is altijd goed;)

Wij zijn gisteren lekker het dorp ingeweest, het was natuurlijk prachtig weer. Myrthe heeft geen middagslaapje gedaan en 's middags even gespeeld bij mijn ouders. Daarna door naar mijn broer en zijn vriendin en gebbqd. Om 21 uur zag ik dat ze wel moe was, maar nog steeds heel lief en totaal niet zeuren of vervelend zijn. Heb haar gevraagd of ze even in het bed van mijn broer wilde slapen en dat wilde ze wel. Is de eerste keer, dus wij naar boven en meteen piepen, want dat was toch wel eng. Heb even bij haar gelegen en gezegd dat,als we naar huis gaan, we haar wakker zouden maken. Na 10 minuten nog een keer wat gejammer en even gezegd dat we nog steeds benden waren. Daarna is ze in slaap gevallen (zonder speen want die hadden we niet bij ons en normaal slaapt ze echt niet zonder speen;)) en hebben we haar om 23:30 wakker gemaakt en mee naar huis genomen. Was helemaal trots op haar. Wij sliepen vroeger ook altijd bij anderen in het grote bed als mijn ouders ergens waren hahaha. Ben wel blij dat ze het gedaan heeft, want dat geeft weer iets meer vrijheid.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @daffie, goed van haar zeg! dat zie ik jens nog niet doen!!

@all, wij zijn ook druk bezig met jens kamer. Gisteren gordijnen besteld bij de hema, nu gaatjes dicht plamuren op de gipsplaten, wat een werk. 1 muur wordt vrolijk blauw met muurstickers van planeten en raketten!!

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Pooh; ik had ook echt niet verwacht dat Myrthe zou gaan slapen hoor hahaha, maar het is een zeer prettige bijkomstigheid.

Leuk he om een nieuwe kamer te maken. Myrthe is ondertussen helemaal ingeburgerd in haar grote kamer. Ze vindt het geweldig en kan heerlijk spelen daar...

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja jens vindt het nu al mooooooi.Terwijl het nog leeg is, hahaha!!!

19. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

jeetje wat heftig zeg. ben er even stil van. sterkte ermee

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, wat een lekker wekend was dit. Veel gedaan en vanmiddag in de tuin gezeten bij een vriendin die jarig is. Altijd gezellig!!

Deel Deze Pagina